آموزشگاه دف غرب تهران

اگر جزو علاقمندان ساز دف هستید و قصد نواختن این ساز را به صورت حرفه ای دارید ما آموزشگاه مهرآئین را به عنوان بهترین آموزشگاه دف غرب تهران به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. در ادامه پس از آشنایی نسبی با ساز دف به شما خواهیم گفت چرا این آموزشگاه برای آموزش دف غرب تهران بهترین گزینه به شمار می رود.


ساز دف

یکی از سازهای پرطرفدار ایرانی که در آموزشگاه دف غرب تهران نیز نواختن آن آموزش داده خواهد شد ساز دف است. دف یک ساز کوبه به شمار آمده که از حلقه ای چوبی و پوستی نازک تشکیل شده و از طریق ضربه زدن به این پوسته قابل نواختن می باشد. این ساز در مقایسه با ساز دایره از سایزی بزرگ تر و صدایی بم تر برخوردار است. ساز دف دارای عرض ۵ تا ۷ سانتی متری و قطری ۲۵ تا ۴۰ سانتی متری می باشد. یک طرف این ساز پوست کشیده شده و در درون جدار چوبی آن ۴۰ حلقه فلزی قرار دارد. این حلقه ها به وجود آورنده صدایی زنگ وار و با فواصل مساوی می باشند که این صدا با صدای اصلی ساز ترکیب شده و موجب دلنشین تر شدن نوای این ساز می گردد.

در گوشه ای از جدار چوبی دایره، سوراخی برای نگه داری ساز توسط نوازنده در نظر گرفته شده است و در واقع نوازنده انگشت شست خود را درون آن قرار داده و با باقی انگشتان دو دست خود روی این ساز ضرب می گیرد.

تکان هایی که نوازنده در زمان تکان دادن ساز به آن ها خواهد داد حلقه های آویزان در جداره داخلی را به لرزش در می آورد.  

در آموزشگاه مهرآئین شما عزیزان به خوبی با تمامی این موارد آشنا خواهید شد.

آموزشگاه دف غرب تهران

چرا آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه دف غرب تهران

یکی از دغدغه های اصلی افراد برای یادگیری هر سازی انتخاب یک آموزشگاه مناسب است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا ما آموزشگاه دف غرب تهران را بهترین گزینه برای یادگیری و بهترین آموزشگاه تنبور خوب دهکده المپیک می دانیم:

  • برخورداری مجوز رسمی از سوی اداره فرهنگ و هنر

آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه دف غرب تهران یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های فعال در زمینه آموزش سازهای مختلف از جمله دف می باشد و از سوی سازمان فرهنگ و هنر نیز دارای مجوز رسمی است. از این رو شما با خیالی آسوده می توانید در کلاس های آموزش ساز این آموزشگاه شرکت کرده و مطمئن باشید که به خوبی از تمامی قوانین مورد نیاز پیروی کرده و صلاحیت های لازم را داراست.

  • دارای کادر مدیریت بااخلاق و حرفه ای

آموزشگاه دف غرب تهران توسط حرفه ای ترین و مدبرترین فرد مدیریت شده و همه چیز در این مجموعه بر پایه نظم و به صورت کاملا حرفه ای پیش خواهد رفت.

  • بهره مندی از حضور متخصص ترین اساتید

طبیعی است که برای حرفه ای نواختن هر سازی بایستی شما نزد یک فرد حرفه ای و خبره آموزش ببینید. از این رو بهترین آموزشگاه غرب تهران در رابطه با انواع سازها به سراغ حرفه ای ترین اساتید رفته و شما می توانید ساز دف را زیر نظر بهترین مدرس دف غرب تهران آموزش ببینید.

این آموزشگاه از اساتیدی بااخلاق، منظم و متخصص برای آموزش سازهای مختلف دعوت به عمل آورده است.  

  • استفاده از روش های آموزشی جذاب و مختلف

در بهترین آموزشگاه دف غرب تهران برای آن که هر فردی با هر سنی و هر شرایطی که داشته بتواند نواختن این ساز را آموزش ببینید از روش های تدریس مختلفی بهره گرفته شده است. از این رو مطمئن باشید که شما با کمی علاقه و استمرار پس از مدتی آموزش دیدن در این آموزشگاه در نواختن ساز دف به بهترین نسخه خود تبدیل خواهید شد.

  • دارای فضای آموزشی عالی و حرفه ای

در این آموزشگاه فضایی بسیار عالی برای کلاس های آموزشی در نظر گرفته تا هنرجویان بتوانند در محیطی امن و مناسب به یادگیری بپردازند. در آموزشگاه مهرآئین به خوبی بین کلاس های آموزشی هر ساز فاصله در نظر گرفته شده و همچنین عایق صوتی باعث شده تا صدای کلاس های مختلف با هم تداخل نداشته و هنرجویان در شرایطی آرام آموزش ببینند.



  • دارای محیطی ایده آل از نظر دما و نور

آموزشگاه دف غرب تهران برای آن که بهترین شرایط برای آموزش هنرجویان عزیز فراهم باشد کلاس هایی نورگیر و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مهیا نموده و به منظور کلاس های گروهی و کارگاهی از سالنی بزرگ برخوردار می باشد.

  • ارائه آموزش انواع سازها

در بهترین آموزشگاه غرب تهران ضمن آموزش دف سایر سازها نیز آموزش داده شده و از این رو شما می توانید در صورت تمایل در کلاس آموزشی دیگر سازها نیز ثبت نام نمایید و یا این که با دوست خود که به ساز دیگری علاقمند است مسیر آموزشگاه را همراه گردید.

  • مناسب برای سنین و سطوح مختلف

شما در هر رده سنی که هستید و هر سطح دانشی که در زمینه ساز دف دارید این امکان را داشته تا در آموزشگاه دف غرب تهران ثبت نام کرده و به شکلی حرفه ای و بسته به شرایط خود آموزش ببینید.

  • دارای موقعیت دسترسی و رفت و آمد مطلوب

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده آموزشگاه مهرآئین به بهترین آموزشگاه دف غرب تهران تبدیل شود موقعیت دسترسی آسان به آن است. در واقع موقعیت این آموزشگاه در شهر به گونه ای است که به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توان به آن رفت و آمد داشت و از نظر جای پارک و ترافیک نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

  • شهریه مناسب

آموزشگاه مهرآئین مفتخر است که مناسب ترین شهریه را برای کلاس های موسیقی خود از جمله آموزش دف در نظر گرفته تا افراد با هر توان مالی امکان شرکت در کلاس ها را داشته باشند.

قطعاً شما نیز پس از خواندن موارد بالا به خوبی به این نکته پی برده اید که آموزشگاه مهرآئین آموزشگاهی است که می توان به عنوان آموزشگاه دف غرب تهران روی آن حساب باز کرد و در آن به خوبی زیر نظر حرفه ای ترین اساتید و در محیطی بسیار حرفه ای ساز مورد علاقه خود را نظیر ساز دف آموزش دیده و در نواختن آن به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شد.


مقالات دیگر ما: آموزشگاه موسیقی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *