آموزشگاه سه تار غرب تهران

آموزشگاه سه تار غرب تهران

یکی از سازهای زهی و اصیل ایرانی را می توان ساز سه تار دانست که هنوز هم با گذشت سالیان بسیار از اولین استفاده از آن، سازی بسیار پرطرفدار می باشد. اگر شما نیز علاقمند به یادگیری ساز سه تار هستید و می خواهید در بهترین آموزشگاه سه تار غرب تهران به یادگیری آن بپردازید ما به شما آموزشگاه مهرآئین را به عنوان بهترین آموزشگاه به منظور آموزش سه تار غرب تهران معرفی خواهیم نمود. شما می توانید در این آموزشگاه در هر سطحی که هستید به صورت حرفه ای نواختن ساز سه تار را آموزش ببینید.



آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه سه تار غرب تهران

آموزشگاه مهرآئین یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های موسیقی تهران به شمار آمده که از آن با نام آموزشگاه سه تار خوب دهکده المپیک نیز یاد می شود. در این آموزشگاه کلیه سازها زیر نظر بهترین مدرسین از جمله بهترین مدرس سه تار غرب تهران آموزش داده خواهد شد. در ادامه با برخی از ویژگی های این آموزشگاه آشنا خواهیم شد:

  • در آموزشگاه سه تار غرب تهران به منظور یادگیری هر چه بهتر هنرجویان از بهترین روش های تدریس بهره گرفته شده و از این رو آموزش در این آموزشگاه بهترین و بیشترین بازدهی را دارا می باشد. لذا اگر شما مایلید در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه یادگیری ساز مورد علاقه خود حرفه ای شوید این آموزشگاه در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد نمود. شما می توانید با روش های تدریسی به کار گرفته شده در بهترین آموزشگاه سه تار غرب تهران به شکل اصولی و عمقی در نواختن ساز خود به سطح مطلوبی برسید.
  • آموزشگاه مهرآئین به منظور شور و اشتیاق هر چه بیشتر هنرجویان خود در زمینه یادگیری، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محیط شاد و انگیزه بخشی را فراهم نموده و ضمن برگذاری کلاس های آموزشی به واسطه ایونت هایی جذاب و نیز کنسرت های گروهی فضا را از حالت خشک صرفاً آموزشی بیرون آورد.
  • همان طور که می دانید یادگیری در محیطی گرم و صمیمی بسیار اثربخش تر از آموزش در محیطی خشک است. آموزشگاه سه تار غرب تهران نیز با علم به این موضوع سعی نموده هیچ اثری از آموزش های خشک و بی روح در این آموزشگاه و کلاس های آموزشی آن نباشد. در این آموزشگاه همچنین از المان هایی برای آرامش هر چه بیشتر هنرجویان نظیر استفاده از رنگ های آرامش بخش در قسمت های مختلف محیط آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

آموزش سه تار

  • در بهترین آموزشگاه غرب تهران تلاش شده ضمن دعوت از اساتیدی برجسته و حرفه ای در زمینه نوازندگی و آموزش ساز مورد نظر، آن دسته از اساتیدی برای آموزش به هنرجویان انتخاب شوند که از نظر اخلاقی نیز حرف اول را زده و با دلسوزی و حس وظیفه شناسی مضاعفی روند یادگیری هنرجویان خود را پیگیری نمایند.
  • آموزشگاه مهرآئین به عنوان بهترین آموزشگاه غرب تهران همچنین به منظور تامین نیازها و انتظارات هنرجویان خود از یک آموزشگاه موسیقی باکیفیت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مجهزترین آموزشگاه و کلاس های آموزشی ساز را در اختیار آن ها قرار دهد. از این رو شما با شرکت در کلاس سه تار غرب تهران این امکان را داشته تا از ابزار و تجهیزات کمک آموزشی متنوعی نیز برخوردار باشید. علاوه بر آن در آموزشگاه مهرآئین برای علاقه مندی کودکان هنرجو نیز از تجهیزات سرگرم کننده و جذابی استفاده می شود.
  • در آموزشگاه مهرآئین تمامی سازها آموزش داده خواهد شد و از این رو شما می توانید به صورت همزمان یادگیری دو ساز مختلفی که به آن علاقه داشته را آغاز نموده و یا این که با دوست خود که به سازی دیگر علاقمند می باشد مسیر آموزشگاه را با هم طی کنید.

در ادامه معرفی کوتاه و مختصری از ساز سه تار توسط بهترین آموزشگاه غرب تهران آورده می شود تا پیش از شرکت در کلاس آموزش سه تار به یک دانش نسبی در مورد ساز سه تار دست پیدا نمایید:

ساز سه تار

یکی از اصلی ترین سازهای زهی ایرانی ساز سه تار می باشد که به منظور نواختن آن از ناخن و مضراب کمک گرفته می شود. صدای این ساز کاملا ظریف می باشد و می توان صوت آن را شبیه به سه اکتاو دانست. این ساز اگر چه در گذشته دارای سه سیم بود و در واقع به همین دلیل نیز به ساز سه تار معروف است اما بعد از مدتی یک سیم دیگر توسط افرادی چون ابونصر فارابی و ابوعلی سینا به این ساز اضافه شد، چرا که از نظر این افراد این ساز به یک سیم دیگر نیز برای تکامل خود احتیاج داشت. بیشترین استفاده از ساز سه تار برای تک نوازی می باشد و برای هر دستگاه موسیقی دارای کوک ویژه ای است.

ساز سه تار را می توان با سازهایی چون دوتار و تنبور هم خانواده دانست و علاوه بر آن سه تار همچنین بسیار شبیه به ساز تار می باشد.



بررسی ویژگی های ساز سه تار 

  • همان طور که پیش از این نیز گفتیم ساز سه تار از ۴ سیم برخوردار است که این سیم ها از جنس برنز و فولاد تهیه شده و از کاسه تا پنجه امتداد خواهند داشت.
  • ساز سه تار مجهز به ۲۸ پرده می باشد که به منظور ساخت آن ها از روده حیوانات یا ابریشم بهره گرفته می شود.
  • بدنه این ساز نیز ساخته شده از چوب گردو و توت و افرا می باشد.
  • این ساز را می توان سازی قدیمی و با قدمتی بالغ بر ۱۰۰۰ سال دانست.

شما عزیزان این امکان را داشته تا پیش از خرید ساز سه تار از مدرس خود در آموزشگاه غرب تهران مشورت گرفته و بعد دست به انتخاب ساز سه تاری باکیفیت و مناسب بزنید.

آموزش سه تار در آموزشگاه سه تار غرب تهران

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در این مطلب به جرأت می توان گفت که برای یادگیری ساز سه تار بهترین گزینه برای شما آموزشگاه مهرآئین خواهد بود چرا که این آموزشگاه تمامی ویژگی های یک آموزشگاه حرفه ای را دارا می باشد.

این آموزشگاه همچنین از سوی اداره فرهنگ و هنر مجوز دریافت نموده و یک آموزشگاه کاملاً رسمی و معتبر است.

پس اگر قصد داشته در یک آموزشگاه حرفه ای، زیر نظر برجسته ترین اساتید، در بهترین موقعیت آموزشی و نیز با مناسب ترین شهریه یادگیری ساز مورد علاقه خود را آغاز کنید در انتخاب بهترین آموزشگاه غرب تهران درنگ نکنید.



شاید بخواهید بخوانید: آموزشگاه موسیقی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *