آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین

قطعاً برای یادگیری موسیقی باید به یک مرکز حرفه ای مانند آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین در غرب تهران، دهکده المپیک مراجعه نمایید. موسیقی یکی از ۷ هنر برتر دنیا است که خود دارای دنیایی گسترده است و تنوع سازها باعث شده که هر فردی بتواند ساز موردعلاقه خود را بنوازد. اما انتخاب ساز موردعلاقه تنها بخشی از کار است و مسئله مهم تر آن است که برای یادگیری نواختن ساز موردعلاقه خود چه راهی را انتخاب کنیم. یکی از موثرترین راه ها برای یادگیری یک ساز، انتخاب یک آموزشگاه موسیقی حرفه ای است تا بتوان از طریق آن ساز موردنظر را به صورت کاملاً اصولی یاد گرفت.

آموزشگاه موسیقی مهرآیین با برخورداری از برترین اساتید موسیقی در تهران، به صورت حضوری خدمات آموزشی خود را ارائه می‌دهد. این آموزشگاه از کلاسهای تخصصی برای کودکان گرفته تا کلاس‌های متنوع برای بزرگسالان، امکان آموزش سازهای گوناگونی از جمله سنتور، ویولن و ویولا، دف و تنبک، نی، گیتار و گیتار الکتریک، پیانو، هارمونیکا (ساز دهنی)، و کمانچه را فراهم می‌کند. این موسسه با سابقه درخشان و تمرکز بر ارائه آموزش‌های با کیفیت، به دانشجویان خود این امکان را می‌دهد تا به تسلط بر سازهای مورد علاقه‌شان و رشد حرفه‌ای در زمینه موسیقی دست یابند.

در این مطلب به طور کامل با خدمات آموزش موسیقی مهرآئین آشنا خواهیم شد:

فواید یادگیری یک ساز

هر فردی با هر سلیقه ای می تواند یک ساز را انتخاب نموده و نواختن آن را بیاموزد. موسیقی به عنوان یکی از جنبه های هنر روح را جلا بخشیده و به تعالی آن کمک می کند. یادگیری یک ساز مزایای بسیار متعددی داشته که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

فواید یادگیری یک ساز در آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین
کمک به بهبود حافظه و افزایش اعتماد به نفس از جمله فواید آموزش موسیقی می باشد.
  • کمک به بهبود حافظه؛
  • افزایش اعتماد به نفس؛
  • موثر در کاهش استرس؛
  • افزایش دقت؛
  • ایجاد یک سرگرمی مفید و مثبت؛
  • تقویت فرآیند تکلم؛
  • افزایش حس همدلی؛
  • کاهش سرعت روند پیری مغز؛
  • تقویت مهارت های ریاضی و علمی؛
  • بهبود مهارت های حرکتی؛
  • افزایش خودباوری؛
  • و…

آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین

شماره آموزشگاه: ۰۲۱۴۴۷۱۹۴۷۱ – ۰۲۱۴۴۷۰۳۲۱۸
 آدرس: بلوار دهکده المپیک ، خیابان زیبادشت بالا ، میدان لاله ، مجتمع تجاری گلستان طبقه اول واحد ۴۶

به پیج اینستاگرام avayemehraeen@ آوای مهرآیین بپیوندید.

چرا آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین بهترین آموزشگاه موسیقی است؟

برای یادگیری هر سازی نیاز است که به سراغ متخصص آن رفت تا از همان ابتدا به صورت کاملاً تخصصی نواختن ساز موردعلاقه خود را آموخت و همچنین مدت زمان یادگیری را به حداقل رساند. به طور کلی دلایل مختلفی باعث شده اند که یادگیری انواع ساز در آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین یکی از بهترین فرصت ها برای تبدیل شدن به یک نوازنده بسیار حرفه ای در تمامی زمینه ها است.

چرا آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین بهترین آموزشگاه موسیقی است؟
آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین از بهترین مدرسین برای دوره هایی که برگزار می کند، بهره مند است.

از مزایای آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یادگیری زیر نظر اساتیدی مجرب

در این آموزشگاه، برای آموزش تمامی سازها، بهترین اساتید در نظر گرفته شده و شما می توانید با خیال راحت، ساز موردعلاقه خود را زیر نظر یک استاد حرفه ای و کاربلد یاد بگیرید. تمامی اساتید آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی هستند و در زمینه کاری خود، جزو حرفه ای ترین ها به شمار می آیند.

یادگیری سریع و آسان

در این آموزشگاه، تمام سعی بر آن است تا شما در کمترین زمان ممکن و با ساده ترین روش ها، نواختن ساز موردعلاقه خود را بیاموزید. از این رو شما می توانید با اشتیاق بسیار بیشتری یادگیری ساز موردنظر را دنبال نموده و خیلی زود به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شوید.

آموزشگاه آوای مهرآیین با افتخار تمامی سنین را در دنیای جذاب و هنری موسیقی به پذیرش می‌پذیرد. این مرکز آموزشی به عنوان مرکزی فراگیر و پویا، دوره‌های گسترده‌ای از آموزش‌های موسیقی (مبتدی و پیشرفته) را برای کودکان و بزرگسالان ارائه می‌دهد.

آموزش برای تمامی سنین

در این آموزشگاه شما می توانید در هر سنی به یادگیری ساز موردعلاقه خود بپردازید. آموزشگاه مهرآئین برای تمامی سنین بهترین آموزش ها را در نظر گرفته تا تمامی افراد فرصت یادگیری ساز موردعلاقه خود را داشته باشند و همچنین این فرصتی بسیار عالی برای والدینی است که دوست دارند فرزند آن ها از همان سنین کودکی، نواختن یک ساز را بیاموزند. لذا این مرکز بهترین گزینه برای یادگیری موسیقی در هر تمامی سنین است.

امکان آموزش آنلاین و حضوری

یکی دیگر از فرصت های عالی یادگیری یک ساز در آموزشگاه مهرآئین، آموزش های آنلاین و حضوری این مرکز موسیقی است. در واقع شما به راحتی می توانید بسته به شرایط خود از کلاس های حضوری این آموزشگاه استفاده نموده یا به صورت آنلاین آموزش ببینید و این فرصتی بسیار عالی برای افرادی است که به دلیل مشغله زیاد امکان استفاده از کلاس های حضوری را ندارند. چرا که به راحتی می توانند در خانه ساز موردعلاقه خود را بیاموزند.

آموزش با مناسب ترین هزینه

یکی از دغدغه های افراد در رابطه با یادگیری یک ساز، بالا بودن هزینه آموزش هاست. در این آموزشگاه اما، با وجود خدمات بسیار حرفه ای، شما می توانید با مناسب ترین هزینه، ساز موردنظر خود را به صورت حرفه ای و از صفر تا صد بیاموزید.

آموزش در محیطی کاملاً حرفه ای

این مرکز موسیقی، دارای محیطی بسیار حرفه ای و آرام برای یادگیری است و شما می توانید، بدون تنش و استرس در محیط حرفه ای این آموزشگاه، به یادگیری بپردازید و قطعاً این موضوع اشتیاق شما را برای ادامه راه بیشتر خواهد نمود.

آموزش در تمامی سطوح

فرقی نمی کند که به تازگی قصد یادگیری یک ساز را داشته یا این که دوست دارید در این زمینه حرفه ای تر شوید. در هر حال مرکز موسیقی مهرآئین بهترین مرکز برای شماست. چرا که در این آموزشگاه، در تمامی سطوح بهترین آموزش ها به شما ارائه خواهد شد تا هر چه سریع تر به هدف خود برسید.

خدمات آموزشگاه موسیقی مهرآئین

بی شک آموزشگاه موسیقی مهرآئین یکی از بزرگ ترین و باسابقه ترین مراکز آموزش موسیقی است که شما می توانید خدمات مختلفی را از آن دریافت کنید. خدمات آموزشگاه موسیقی مهرآئین عبارتند از:

آموزشگاه آوای مهرآیین با بیش از چند دهه سابقه، به عنوان قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین مرکز آموزش پیانو با افتخار خدمات خود را ارائه می‌دهد.

آموزش پیانو

پیانو به عنوان یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین آلات موسیقی، صدای بسیار دلنشین و زیبایی دارد. پیانو که لقب مادر سازها را به خود گرفته یکی از اولین سازهایی است که هر فرد علاقمند به موسیقی به دنبال یادگیری آن است. اگر شما نیز به این ساز بسیار روح نواز علاقمند هستید در آموزشگاه موسیقی مهرآئین بهترین فرصت یادگیری آن زیر نظر بهترین اساتید پیانیست برای شما فراهم است.

آموزش تار

یکی دیگر از انواع سازهایی که شما می توانید نواختن آن را در آموزشگاه مهرآئین زیر نظر اساتید مجرب بیاموزید تار است. تار نیز یکی از اصیل ترین و اشرافی ترین سازهاست که هنوز با گذشت سالیان بسیار محبوبیت خود را به خوبی در بین افراد علاقمند به موسیقی حفظ نموده است. در آموزشگاه موسیقی آوای  مهرآئین شما می توانید با آموزش صفر تا صد تار، به یک نوازنده حرفه ای در زمینه نواختن تار تبدیل شوید.

آموزش سه تار

سه تار نیز یکی از انواع سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که همواره علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی را شیفته نوای دلنشین خود خواهد نمود. در آموزشگاه مهرآئین این فرصت برای شما عزیزان فراهم شده تا زیر نظر بهترین اساتید، نواختن این ساز را بیاموزید.

آموزش سه تار
یکی از دوره های آموزش که در آموزشگاه آوای مهرآئین برگزار می گردد، آموزش سه تار می باشد.

آموزش گیتار

گیتار نیز جزو سازهایی که در تمامی رده های سنی، محبوبیت بسیار بالایی داشته و جزو سازهای بسیار پرطرفدار است. خیلی از افراد یادگیری این ساز را شروع نموده و خیلی زود آموزش را نصفه و نیمه رها می کنند. پس شروع یادگیری این ساز چندان مهم نیست و مهم این است که چه کسی این راه را تا آخر طی می کند. اگر شما نیز دوست دارید تمامی مسیر یادگیری گیتار را با اشتیاق پشت سر گذاشته و در نهایت به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل شوید این فرصت برای شما در آموزشگاه مهر آئین فراهم شده است. شما می توانید با آسان ترین روش نواختن این ساز را بیاموزید.  

آموزش موسیقی کودک

خیلی از والدین دوس دارند که از همان ابتدا کودک دلبند آن ها در مسیر هنر قرار گرفته و نواختن یک ساز را به صورت حرفه ای و اصولی بیاموزد. آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین بهترین مرکز موسیقی کودک است و شما با خیال آسوده می توانید آموزش فرزندان خود را در زمینه موسیقی به این مرکز بسپارید.

آموزش دف

دف یکی از سازهای کوبه ای موسیقی ایرانی است که هنوز هم در بسیاری از مراسمات ایرانی نواختن این ساز بسیار مرسوم است. آموزشگاه مهرآئین به عنوان یکی از آموزشگاه های تخصصی انواع سازها از جمله سازهای اصیل ایرانی در زمینه آموزش دف نیز بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد نمود و شما می توانید نواختن این ساز را به صورت اصولی بیاموزید.

آموزش تنبور

تنبور یا تمبور، سازی با دسته ای بلند و کاسه ای گلابی شکل است و یک ساز اصلی و عرفانی به شمار می آید. آموزشگاه مهرآئین نواختن این ساز دلنشین را به صورت اصولی و صفر تا صد به علاقمندان آن آموزش خواهد داد.

آموزش سلفژ

اگر قصد دارید به صورت اصولی و آکادمیک، در زمینه موسیقی تحصیل کنید یکی از پیش نیازهای این راه، یادگیری سلفژ است. سلفژ در واقع با ایجاد چارچوبی برای ملودی ها، میان بسامد آواها، روابطی قابل فهم و شناسایی را به وجود آورده و گوش را به شنیدن الگوهای ملودیک عادت می دهد. در واقع سلفژ سیستمی عالی به منظور یادگیری معماری پشت ساختار موسیقی است و همچنین با یادگیری آن می توان ملودی های زیبا ساخت. شما می توانید به منظور آموزش سلفژ نیز روی خدمات حرفه ای آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین حساب باز کنید.

ساخت و فروش تار و سه تار

این مرکز همچنین به صورت تخصصی در زمینه ساخت تار و سه تار نیز فعالیت داشته و بهترین و باکیفیت ترین سازها را در کارگاه اختصاصی خود تولید می کند. از این رو برای خرید تار و سه تارهای باکیفیت نیز می توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین

شماره آموزشگاه: ۰۲۱۴۴۷۱۹۴۷۱ – ۰۲۱۴۴۷۰۳۲۱۸
 آدرس: بلوار دهکده المپیک ، خیابان زیبادشت بالا ، میدان لاله ، مجتمع تجاری گلستان طبقه اول واحد ۴۶

به پیج اینستاگرام avayemehraeen@ آوای مهرآیین بپیوندید.

حرف آخر

هر کاری را باید از متخصص آن فراگرفت و برای یادگیری موسیقی نیز قطعاً باید به سراغ یک آموزشگاه موسیقی معتبر و حرفه ای رفت. آموزشگاه موسیقی آوای مهرآئین یکی از معتبرترین مراکز آموزش موسیقی است که شما می توانید برای یادگیری انواع سازها با اطمینان آن را انتخاب کنید. در آموزشگاه موسیقی مهرآئین شما می توانید از صفر تا صد ساز موردعلاقه خود را به صورت اصولی یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *