آموزشگاه گیتار غرب تهران

اگر شما نیز در بین سازهای مختلف به گیتار علاقه داشته و جزو علاقمندان یادگیری ساز گیتار هستید به منظور آموزش گیتار غرب تهران ما به شما آموزشگاه مهرآئین را پیشنهاد خواهیم نمود چرا که به دلیل ارائه خدمات بی نظیر می توان آن را بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران به شمار آورد. در ادامه بیشتر با این آموزشگاه آشنا خواهیم شد:

 



آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران

آموزشگاه مهرآئین در تهران یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های موسیقی به شمار آمده و به واسطه برخورداری از محیط آموزشگاهی مطلوب، روش های تدریس عالی و بهترین مدرسین از جمله بهترین مدرس گیتار غرب تهران توانسته مورد تایید وزارت فرهنگ و هنر قرار گرفته و دارای مجوز رسمی می باشد.

آموزشگاه مهرآئین را همچنین می توان بهترین آموزشگاه گیتار خوب دهکده المپیک دانست. پس اگر قصد داشته گیتار را به صورت حرفه ای بنوازید در انتخاب آموزشگاه مهرآئین به هیچ عنوان دچار تردید نشوید.

آموزشگاه گیتار غرب تهران

اگر در بین سازهای مختلف ساز مورد علاقه شما گیتار است و قصد داشته این ساز را به صورت حرفه ای آموزش دیده و بنوازید ما به شما توصیه می کنیم بدون تعلل اقدام به ثبت نام در بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران نموده تا در یک محیط آموزشی حرفه ای، زیر نظر بهترین مدرس آموزش گیتار غرب تهران آموزش دیده و به یک نوازنده حرفه ای تبدیل گردید. علاوه بر آن بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران برای کلاس های آموزشی خود مناسب ترین قیمت ها را در نظر گرفته تا افراد با توان مالی مختلف به راحتی بتوانند در صورت علاقمند بودن به یک ساز در کلاس آموزشی آن شرکت کنند.

ساز گیتار

در بین سازهای مختلف به جرأت می توان ساز گیتار را به ویژه در بین نوجوانان و جوانان پرطرفدارترین ساز به شما آورد. این ساز که در بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران نیز آموزش داده شده یک ساز زهی است و برای نواختن آن از انگشتان دست استفاده می شود و در واقع بر اثر تکان خوردن سیم ها نوای این ساز به صدا در خواهد آمد.

ساز گیتار را می توان در موسیقی جهان یک ساز ویژه با قدمت بالا به شمار آورد. اگر شما نیز به منظور حضور در کلاس های آموزشگاه گیتار غرب تهران قصد خرید یک گیتار را دارید توصیه می شود به نکاتی که در ادامه آورده خواهند شد توجه نمایید:

نکات قابل توجه در زمینه خرید ساز گیتار

خیلی از افراد خرید ساز گیتار را یک امر ساده تلقی خواهند نمود و این موضوع باعث شده که در زمینه خرید این ساز چندان موفق عمل نکنند. اما واقعیت آن است که انتخاب یک گیتار یکی از ابتدایی ترین مواردی است که در زمینه یادگیری ساز گیتار باید به آن توجه ویژه ای داشت. لذا در ادامه موارد قابل توجه در زمینه خرید گیتار را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • عدم گز زدن سیم ها

 به طور معمول یک ساز گیتار از ۱۲ بخش عمودی و ۶ سیم برخوردار است و ۷۲ نت را تشکیل می دهد. برای به صدا در آوردن این نت ها تنها کافی است که با انگشت دست چپ روی این ۷۲ خانه را بگیرید. صدای حاصله بایستی فاقد هر نوع نویز و به صورت کاملا شفاف باشد و در واقع گز نزند. برای آن که مطمئن شوید صدای گز حاصل از طرز غلط گرفتن انگشت دست چپ نیست بهتر است انگشت دست چپ خود را به طور کامل به پشت فرت یا در واقع خطوط فلزی جداکننده روی دسته گیتار ببرید. در شروع کار همچنین برای جلوگیری از گز زدن بهتر است که فاصله سیم ها تا دسته گیتار که اصطلاحاً به آن اکشن گفته می شود پایین باشد.

  • تاب نداشتن دسته گیتار

در زمان خرید این ساز برای آموزش، بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران توصیه می کند به سراغ گیتاری رفته که دارای دسته ای کاملا صاف و بدون انحراف باشد تا تاب دسته گیتار موجب برهم خوردن صدای گیتار نشود.

  • موازی بودن فرت ها

فرت ها در واقع سیم ها را با فاصله زمانی مشخص و مساوی تقسیم بندی می کنند و برای همین این خطوط باید موازی بر دسته گیتار باشند تا رعایت فواصل زمانی نت ها اتفاق بیفتد.

  • گرد نبودن بیش از حد پشت دسته گیتار

دست چپ شما برای آن که دسته گیتار را به دست گرفته و یک قطعه را بنوازید باید آزاد و راحت باشد. در صورتی که پشت دسته گیتار بیش از اندازه گرد و برآمده باشد به راحتی نمی توان نت ها را نواخت و با مشکل درد گرفتگی دست مواجه می گردید.

  • بدون لکه و خوردگی بودن سردسته گیتار

یکی دیگر از مواردی که آموزشگاه گیتار غرب تهران توصیه نموده که در زمان خرید یک گیتار به آن توجه کنید عدم وجود لکه و خوردگی در بخش سردسته گیتار است. بخش سردسته گیتار محل اتصالات و قرارگیری پیچ های کوک می باشد و در کوک بودن گیتار بسیار حائز اهمیت است لذا حتماً در زمان خرید گیتار از سلامت این بخش از گیتار اطمینان حاصل کنید.

  • عمود بودن بخش پل گیتار

پل گیتار را می توان بخش انتهایی سیم ها به شمار آورده و در واقع سیم ها در نهایت به پل می رسند. برای صاف بودن سیم ها و ایجاد صدایی مطلوب و صحیح توسط آن ها نیاز است که پل گیتار روی بدنه این ساز به صورت صاف و عمود باشد.

  • ارزان نبودن بیش از حد قیمت گیتار

واقعیت آن است که پایین بودن بیش از حد قیمت یک گیتار نشان دهنده آن است که این ساز انتخابی از کیفیت مطلوب و استانداردهای ذکر شده در بالا برخوردار نمی باشد. لذا با یک پرس و جو در بازار به خوبی با قیمت ها آشنا شده و در نهایت می توانید موفق به خرید یک گیتار باکیفیت و با قیمتی مناسب گردید.

البته در آموزشگاه مهرآئین به عنوان بهترین آموزشگاه گیتار غرب تهران نیز به شما در زمینه خرید یک گیتار مناسب مشاوره داده خواهد شد و شما می توانید با مشورت با استاد مربوطه ساز گیتار باکیفیتی را تهیه کرده و در کلاس های آموزش گیتار آموزشگاه گیتار غرب تهران شرکت کنید.

بی شک شما با داشتن علاقه و استمرار در این راه بعد از مدتی می توانید در زمینه نواختن گیتار به یک نوازنده موفق و حرفه ای تبدیل شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *