باشگاه ورزشی بانوان سعادت آباد

خانم ها! به دنبال مناسب ترین باشگاه ورزشی سعادت آباد هستید؟

آیا برای انتخاب بهترین باشگاه ورزشی بانوان سعادت آباد دچار تردید و دودلی شده اید؟ در جستجوی مدرن ترین و به روزترین باشگاه ورزشی بانوان سعادت آباد هستید؟

ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. باشگاه ورزشی بانوان برنا، بهترین باشگاه بدنسازی بانوان سعادت آباد، با کیفیت دستگاه ها و آموزش عالی، فضای دوستانه و حق عضویت مناسب، یک انتخاب عالی برای شماست.

مجموعه ورزشی بانوان برنا (پرانا سابق)
شماره های تماس:

۰۲۱-۸۸۰۹۶۰۵۱
۰۲۱-۸۸۰۹۷۷۵۱
آدرس:شهرک غرب ،بلوار فرحزادی ، خیابان سپهر غربی ، بعد از تقاطع درختی به سمت یادگار ، نرسیده به گلبرگ دوم ، پلاک ۱۵۳

چرا مشارکت در باشگاه های ورزشی برای دختران و زنان مفید است؟

سالهاست که ورزش یکی از مهم ترین تجربیات یادگیری فرهنگی اجتماعی برای پسران و آقایان بوده است. دختران نیز باید از مزایای مشابه برخوردار شوند. برای همه ما مهم است که بدانیم:

الف. دختران دبیرستانی از دختران که ورزش نمی کنند ، نمرات بهتری در مدرسه می گیرند و فارغ التحصیل می شوند.

ب. دختران و زنانی که ورزش می کنند از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار هستند و افسردگی در آنها پایین است.

ج. دختران و زنانی که ورزش می کنند دارای تصویر بدنی مثبت تری هستند و از لحاظ روانشناختی وضعیت بهتری نسبت به دختران و زنانی که ورزش نمی کنند ، تجربه می کنند.

د. چهار ساعت ورزش در هفته ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه در یک دختر نوجوان را تا ۶۰٪ کاهش دهد. سرطان سینه بیماری است که از هر هشت زن یکی را مبتلا می کند. (مجله موسسه ملی سرطان ، ۱۹۹۴)

ه. چهل درصد زنان بالای ۵۰ سال از پوکی استخوان (شکنندگی استخوان) رنج می برند. (پوکی استخوان ، ۱۹۹۶) هیچ یک از ما نباید بگذاریم دخترانمان تجربیات نسل های زن را تکرار کنند – مادران و مادربزرگ های ما – که اجازه ورزش ندارند و یا برای شرکت در تمرینات تحمل وزن که برای ایجاد توده استخوان لازم است ، تشویق می شوند.

و. در یک فضای اقتصادی که کیفیت زندگی فرزندان ما به خانواده های دو درآمد وابسته خواهد بود ، دختران ما نمی توانند نسبت به پسران ما برای محیط کار بسیار رقابتی آماده باشند. تصادفی نیست که ۸۰٪ از مدیران زن در شرکتهای Fortune 500کودکی خود را ” شبیه یک پسر بچه” توصیف می کردند – چرا که مثل یک پسربچه ورزش می کردند.

ز. زنان بدون تجارب ورزشی در تنظیم کار بی بهره هستند.

باشگاه-بدنسازی-در-سعادت-آباد-باشگاه-بدنسازی-برنا-سعادت-آباد

قوانین تعاملات که در ورزش یاد می گیریم

مردان قوانین سازمان های انسانی و تعاملات را از ورزش می آموزند. ورزش یکی از مهمترین محیطهای یادگیری فرهنگی-اجتماعی در جامعه ما است و تا همین اواخر فقط به آقایان اختصاص داشت.مهمترین آن قوانین عبارتند از:

الف. تیم ها براساس قدرت و صلاحیت های افراد انتخاب می شوند.

این یک مفهوم ساده به نظر می رسد ، با این حال زنان به طور سنتی یاد می گیرند که دوستان خود را انتخاب کنند و بر روابط انسانی تأکید کنند تا مهارت ها که این به آن ها ضربه می زند. در ورزش آنان تکیه بر مهارت را می آموزند.

ب. بازیکنان موفق در تمرین تصور اعتماد به نفس مهارت دارند.

مهم است که اعتماد به نفس داشته باشید و به هم تیمی های خود نشان ندهید که می ترسید، عصبی هستید یا ضعف دارید – حتی اگر اعتماد به نفس ندارید. کارکنانی که در تمرین توهم اعتماد به نفس مهارت دارند – آرامش تحت فشار ، مطمئن از خود و توانایی ها و غیره – مهمترین موقعیت ها را بازی می کنند و به احتمال زیاد شروع کننده هستند.

ج.  نباید هرگز یک اشتباه دو بار تکرار شود.

خطاها توسط هر بازیکن بلافاصله تصدیق می شوند و از بازیکنان انتظار می رود اشتباهات خود را برطرف کنند و در مورد آنها صحبت نکنند یا شخصاً انتقاد از خطاها را انجام دهند. در طول بازی وقت آن نیست که مکالمه طولانی در مورد آنچه باید انجام دهید یا اینکه چگونه ممکن است خطایی را تصحیح کنید داشته باشید. این کاری است که شما هنگام تمرین قبل یا بعد از بازی انجام می دهید.

د. وفاداری به تیم بسیار مهم است

بسیاری از زنان درک نمی کنند وقتی مردی که وظیفه خود را انجام نمی دهد به جای اینکه از کار برکنار شود ، محافظت می شود. پسران از ورزش می آموزند که هر شخص در تیم نقش دارد. حتی بازیکنانی که نیمکت نشین هستند ، تا زمانی که ورزش خوبی باشند و هم تیمی هایی را که بازی می کنند تشویق کنند ، نیروهای مثبتی در تیم هستند.

ه. خواستن توانستن است، کافیست تلاش کنی!

پسران ورزشکار با این فکر رشد می کنند که می توانند به هر آنچه که خودشان متعهد به دستیابی به آن هستند برسند. این یک حادثه نیست که مردان متقاضی شغل هایی شوند که ممکن است فکر کنیم از صلاحیت کمتری در آن برخوردار هستند. این ساده است که آنها آموزش دیده اند تا باور کنند که “می توانند” با یک چالش جدید از موقعیت جدید مواجه شوند و می توانند با انجام کار یاد بگیرند.

از طرف دیگر ، زنان معتقدند که پیشرفت در جایگاه جدید علاوه بر اطمینان به اینکه می توانند خواسته های موقعیت جدید را برآورده کنند ، نیاز به گواهینامه ، آموزش در کلاس ، مدارک تحصیلی یا چیزی ملموس دارد که می گوید “من واجد شرایط هستم”. اگر آنها ورزش نکرده باشند ، آنها به اندازه تجربه آزمون و خطا در یادگیری مهارت ها و موقعیت های جدید تجربه نکرده اند و کمتر به اندازه همتایان مرد خود در مورد امتحان چیز جدید اعتماد به نفس دارند.

و. در یک سازمان سلسله مراتبی ، رئیسان شما (سرمربی) دستورات را می دهند و کارمندان (بازیکنان) از دستورالعمل های مربیان اصلی پیروی می کنند.

سازمان های مردانه ماهیتی کاملاً سلسله مراتبی دارند. هنگام انجام بازی در محیط کسب و کار ، مربی قدرتمند است و بازیکنان از دستورات پیروی می کنند. اگر بازیکنی ایده بهتری داشته باشد ، در یک محیط غیررسمی به مربی می رسد و مربی را ترغیب می کند که این ایده را در نظر بگیرد.

مجموعه ورزشی بانوان برنا (پرانا سابق)
شماره های تماس:

۰۲۱-۸۸۰۹۶۰۵۱
۰۲۱-۸۸۰۹۷۷۵۱
آدرس:شهرک غرب ،بلوار فرحزادی ، خیابان سپهر غربی ، بعد از تقاطع درختی به سمت یادگار ، نرسیده به گلبرگ دوم ، پلاک ۱۵۳

خانم ها، اگر با مطالعه این مطلب به ورزش علاقمند شدید بدانید که هرگز برای شروع دیر نیست. کافی است به بهترین باشگاه ورزشی بانوان سعادت آباد، باشگاه ورزشی بانوان برنا سر بزنید!

باشگاه ورزشی بانوان برنا که بهترین باشگاه بدنسازی زنان سعادت آباد است، گام به گام شما را تا موفقیت یاری می کند، تضمین کیفیت کار ما، رضایت حداکثری شماست!

 

برای دیدن لیست بهترین باشگاه ورزشی شهرک غرب لطفا اینجـــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *