باغ تالار جاجرود

باغ تالار پیشنهادی مجموعه یاکند (انحصاری) 

تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.

ارائه نمونه کار و پرزنت در محل
بهترین باغ تالار رودهن

باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است.
از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد.

سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.

از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد.
جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد.
همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است.
سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود.

کیفیت و قیمت مناسب اتفاقی نیست
از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.



شماره های تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۰۹ و ۰۲۱۲۶۳۱۶۳۵۵

(تماس از طریق سایت آنلاین تبلیغ شامل ۵ درصد تخفیف می باشد)

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

آدرس سایت: www.yakendlux.com


 

یکی از ویژگی های یک تشریفات این است که در هر زمانی آماده پذیرایی از شما و میزبان شما و مهمانانتان باشد. این موضوع زمانی جذاب تر می شود که بدانید می توانید یک باغ تالار در هر نقطه ای از شهر تهران رزرو کنید. تشریفات یاکند تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله می خواهیم مختصری درباره تشریفات یاکند برایتان بگوییم و سپس در مورد باغ تالار جاجرود صحبت کنیم. بدون شک مشاهده منوهای اختصاصی با قابلیت سفارشی سازی و شخصی ساز و قیمت های استثنایی شما را شگفت زده خواهد کرد.

مختصری درباره تشریفات یاکند

تشریفات یاکند مالک یک باغ اختصاصی در شرق تهران می باشد و علاوه بر آن با داشتن ۱۰ باغ تالار لاکچری و لوکس دیگر در این منطقه می تواند پاسخ گوی نیازهای مربوط به برگزاری مراسم و مجالس شما باشد. جالب است بدانید که تشریفات یاکند علاوه بر تمامی این موارد با ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره قرار دارد و اگر شما بخواهید مراسمتان را در هر نقطه ای از تهران برگزار کنید تنها کافیست تا با یاکند تماس بگیرید. فاصله رزرو یک باغ تالار با شما تنها یک تماس تلفنی ساده و هماهنگی های اولیه می باشد.

اما همانطور که گفتیم می خواهیم در این مقاله در مورد باغ تالار جاجرود صحبت کنیم. باغ تالاری زیبا که قطعا اگر ویژگی ها و قیمت استثنایی خدمات آن را ببینید مجذوب آن خواهید شد.

باغ تالار جاجرود

باغ تالار جاجرود که متعلق به تشریفات یاکند می باشد، همانطور که گفتیم و از نامش هم پیداست در شرق تهران و منطقه جاجرود واقع شده است. ظرفیت این باغ تالار مجلل و زیبا از ۸۰۰ نفر مهمان می باشد. البته اگر تعداد مهمانان شما کمتر از این مقدار است هیچ اشکالی ندارد. ما تجهیزاتی را در باغ تالار در نظر گرفته ایم که می توانیم سالن را به میزان تعداد نفرات مهمانان شما کوچکتر کنیم.

با توجه به تفاوت سلایق خانواده ها می توان مراسم را هم به صورت جداگانه و هم به صورت یکجا برگزار کرد و ما در باغ تالار جاجرود قابلیت برگزاری مراسم به صورت جداگانه را نیز داریم و می توانیم میزبان شما در این باغ تالار مجلل باشیم.

اگر بخواهیم کمی از محیط باغ برایتان بگوییم، می توانیم از تونل نوری که در ورودی سالن تعبیه کرده ایم صحبت کنیم. تونل نور برای ورود عروس و داماد به داخل سالن روشن می گردد و در داخل آن با تجهیزاتی که تدارک دیده ایم مه سنگین وارد می شود و در صورتی که تمایل داشته باشید در هنگام ورود عروس و داماد به تونل نور، آتش بازی نیز از جمله برنامه های ما برای ورود عروس و داماد به داخل سالن است. تمامی این موارد که به آن اشاره کرده ایم جلوه و زیبایی ویژه ای به مجلس شما می دهد.

در ادامه به توضیحات مربوط به داخل سالن می پردازیم و برایتان می گوییم که داخل سالن باغ تالار جاجرود چه ویژگی ها و زیبایی های منحصر به فردی را دارد.

سالن داخلی باغ تالار جاجرود

در این قسمت به صورت جزئی می خواهیم تمامی موارد مربوط به داخل سالن باغ تالار جاجرود را با هم بررسی کنیم:

میز و صندلی

یکی از آیتم هایی که می تواند برای هر مهمان و عروس و دامادی جذاب باشد زیبایی داخل سالن باغ تالار است و هر چه زیبایی فضای داخلی باغ تالار بیشتر باشد می توان انتظار داشت که جلب رضایت بیشتری برای عروس و داماد و مهمانان حاضر در سالن ایجاد میکند. بنابراین ما در باغ تالار جاجرود از جدیدترین و خاص ترین نوع میز و صندلی ها استفاده کرده ایم تا هر چه بیشتر سعی در جلب رضایت شما عزیزان داشته باشیم.

کف ال ای دی و تلویزیون شهری

کف ال ای دی که داخل سالن است و وجود تلویزیون شهری در آن حال و هوای خاص و ویژه ای را به مراسمتان می دهد و آن را با شکوه تر و مجلل تر و لاکچری تر جلوه خواهد داد. استفاده از این خدمات در باغ تالار جاجرود می تواند به راحتی صورت بگیرد، ما تمامی این خدمات را فراهم کرده ایم تا در خاص ترین شب زندگیتان یک مراسم خاص و لاکچری را با کمترین هزینه ممکن برگزار کنید.

جایگاه عروس و داماد

در سالن چیز دیگری که خودنمایی زیادی می کند و به محض ورود به سالن جلب توجه می کند، جایگاه عروس و داماد است، ما سعی کرده ایم جایگاه عروس و داماد آن قدر خاص و ویژه باشد که هر فردی را به محض مشاهده مجذوب خود کند.

ظروف خاص و لاکچری

ما برای اینکه بیشترین و بالاترین جذابیت را ایجاد کنیم سعی کرده ایم تمامی موارد بالاترین کیفیت و زیبایی را داشته باشند، بنابراین ظروفی که برای باغ تالار جاجرود انتخاب شده اند ظروف کاملا خاص و لاکچری می باشند که خود این ظروف زیبایی و شکوه خاصی را در مراسم شما ایجاد می کنند و حس لاکچری بودن مراسم را در ذهن مهمانان شما القا می کند.

جایگاه مهمانان ویژه

یک ویژگی فوق العاده خاص و لاکچری که کمتر در باغ تالارها شاهد آن هستیم وجود جایگاه مهمانان ویژه در باغ تالار جاجرود می باشد. در این جایگاه می توانید مهمانان درجه یک و ویژه را پذیرایی کنید و این ویژگی لاکچری باعث می شود تا شما بتوانید یک مراسم لاکچری در یک شب زیبا را تجربه کنید.

لوسترها و شمعدان های زیبا و به روز در باغ تالار جاجرود

لوسترهایی که در باغ تالار جاجرود و داخل سالن استفاده شده اند به حدی زیبا هستند که به محض ورود مهمانان به سالن جز مواردی هستند که توجه مهمانان را به شدت جلب می کند و استفاده از لوسترهای زیبا و لاکچری به روز در باغ تالار جاجرود دلیل دیگری جز لذت بردن شما و مهمانانتان در مراسمتان ندارد. در کنار لوسترهای زیبا شمعدان هایی داخل سالن تدارک دیده ایم که به شدت بر زیبایی داخل سالن می افزاید و باعث می شود تا احساس شکوه و عظمت در ذهن مهمانان تداعی شود.

سیستم نور پردازی به روز همراه با اپراتور مجرب

یک سیستم نورپردازی فوق العاده زیبا و به روز و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز در داخل سالن قرار داده ایم و یک اپراتور مجرب مسئول هدایت این سیستم نورپردازی فوق العاده برای برگزاری مراسم شماست. این نورپردازی شور و حرارت خاصی را در سالن ایجاد می کند و مهمان ها و حتی خودتان را شگفت زده خواهد کرد.

منوی پذیرایی و غذایی با قیمت استثنایی در باغ تالار جاجرود!

منوی غذایی باغ تالار جاجرود به صورت زیر است و شما می توانید از این تنوع غذایی در باغ تالار بهره مند باشید و به سلیقه خود غذاهای مورد علاقه را انتخاب کنید:

  • دسر در ۶ طعم متفاوت
  • بار سالاد با ۷ مدل جذاب و فوق العاده خوش طعم
  • باقالی پلو با گوشت گوسفند، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب با برنج زعفرانی، مرصع پلو، شیرین پلو، بیف استراگانف،خوراک سبزیجات، خورش فسنجان، ته چین، فینگر فود با ۶ طعم
  • همراه با نوشیدنی های نوشابه، دلستر، دوغ، آب

منوی پذیرایی فوق العاده با موارد زیر:

  • میوه دست چین با ۵ مدل متفاوت متناسب با فصل
  • شیرینی تارت میوه ای در ۵ طعم فوق العاده
  • شیرینی خشک
  • آبمیوه طبیعی با ۶ طعم متفاوت

مقالات دیگر ما: تشریفات مجالس تهران

یک دیدگاه

  1. رفتار پرسنل عالی
    خدمات عالی
    کیفیت عالی
    قیمت عالی
    یاکند بهترینییی. خیلی ممنون از مدیریت و مجموعه بی نظیرتون
    شب خاطره انگیز برامون ساختین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *