بهترین باغ تالار در رودهن

بهترین باغ تالار در رودهن

باغ تالار پیشنهادی مجموعه یاکند (انحصاری) 

تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.

ارائه نمونه کار و پرزنت در محل
بهترین باغ تالار رودهن

باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است.
از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد.

سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.

از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد.
جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد.
همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است.
سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود.

کیفیت و قیمت مناسب اتفاقی نیست
از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.



شماره های تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۰۹ و ۰۲۱۲۶۳۱۶۳۵۵

(تماس از طریق سایت آنلاین تبلیغ شامل ۵ درصد تخفیف می باشد)

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

آدرس سایت: www.yakendlux.com


 

داشتن یک شب بسیار رویایی در بهترین اتفاقی که در زندگی هر شخصی ممکن است رخ دهد می تواند آرزوی هر زوجی باشد. مراسم ازدواج از گذشته تاکنون در تمامی سنت ها و کشورها و آیین ها یک امر بسیار پسندیده و با شکوه می باشد و اکثر افراد سعی می کنند تا با بهترین امکاناتی که متناسب با توانایی خود می توانند داشته باشند یک شب خاطره انگیز را برای خود و اقوامشان خلق کنند

 

باغ تالار رودهن با سوابق درخشان و تجربه کاری بالا در این زمینه می تواند یک انتخاب مناسب برای زوج هایی باشد که می خواهند علاوه بر جشن و مراسمی که دارند، یک شب به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای زندگی خود بسازند. اگر می خواهید این شب رویایی را با امکانات فراتر از تصورتان و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن تجربه کنید می توانید روی خدمات بهترین تالار در رودهن حساب باز کنید.

در ادامه به معرفی یکی از بهترین باغ تالارها می پردازیم و امکانات و مزایای شگفت انگیز آن را با هم بررسی خواهیم کرد. اگر به دنبال بهترین باغ تالارها هستید توصیه می کنیم این متن را که درباره باغ تالار رودهن نوشته شده است را تا انتها مطالعه کنید.

 

مختصری درباره باغ تالار رودهن

یکی از مواردی که می تواند برای زوج ها بسیار جذاب باشد داشتن قیمت مناسب برای ارائه امکانات با کیفیت، در یک باغ تالار با خدمات حرفه ای است. باغ تالار در رودهن مفتخر است که می تواند با ارائه خدمات خاص و لاکچری اما با قیمت استثنایی میزبان شما در بهترین شب زندگیتان باشد.

داشتن سابقه کاری و تجربه کار در این زمینه بسیار مهم می باشد، اینکه یک باغ تالار در برگزاری و ارائه تشریفات مجالس تهران تخصص داشته باشد باعث می شود که بداند دقیقا یک زوج چه انتظاراتی از یک جشن با شکوه دارند و بتواند این انتظارات را مرتفع کند.

باغ تالار ارزان رودهن

همه امکانات را یک جا داشته باشید!

اگر به تازگی در جریان ازدواج یک زوج در اقوام خود بوده باشید، حتما متوجه این موضوع شده اید که برای اینکه تمامی مراحل و اقدامات برای جشن فراهم شود و جشن با شکوه برگزار شود استرس ها و تنش های زیادی را برای هماهنگی با مجموعه های مختلف تجربه می کنند و معمولا به جای اینکه این شب رویایی یکی از بهترین شب های زندگی این زوج باشد، با آن شدت استرس و نگرانی بعدها تنها چیزی که برایشان تداعی می شود تنها سختی ها و دردسرهایی است که برای برگزاری یک جشن خوب متحمل شده اند.

حال اگر بگوییم که تقریبا می توانید به ۹۸ درصد این امکانات در باغ تالار رودهن دسترسی داشته باشید چه احساسی خواهید داشت؟!

آیا از اینکه تمامی کارها به صورت خودکار و از قبل برنامه ریزی شده پیش خواهند رفت شما را شگفت زده نمی کند؟ این که لازم نیست برای هماهنگی و نگرانی برای این موارد دغدغه و استرس داشته باشید شما را خوشحال نمی کند؟ در ادامه به معرفی بخش های مهمی از این امکانات می پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای این شب به یاد ماندنی خود بگیرید. در انتها می توانید خدمات ارائه شده را که نسبت به مجموعه های دیگر کم نظیر است مقایسه کنید و خودتان در این باره تصمیم بگیرید.

 

عمارت، یک نیاز اساسی در باغ تالار که در نظر گرفته نمی شود

این روزها اکثر زوج ها قبل از اینکه مراسم خود را برگزار کنند ساعاتی را در عمارتی که به صورت جداگانه به صورت ساعتی اجاره کرده اند همراه با فیلم بردارشان حضور دارند.

در عمارت ویدیوهایی از این روز با شکوه تهیه می شود تا به عنوان یادگاری برای خاطره انگیزترین روز زندگیشان ماندگار باشد. متاسفانه با وجود اینکه تقاضا برای این امر بسیار زیاد است اما بسیاری از باغ تالارها امروزه این امکانات را برای خدمات در نظر نگرفته اند و زوج ها مجبورند خود را ساعت ها و روزها درگیر این مورد کنند که کدام عمارت را اجاره کنند تا هم هزینه آن مقرون به صرفه باشد و هم اینکه محیط آن در حدی زیبا باشد که بتوان یک ویدیو زیبا و ماندگار از آن محیط قبل از مراسم تهیه کرد.

تمام دغدغه ها و مشکلات برای انتخاب عمارت مناسب یک طرف قضیه است و آن طرف قضیه مشکل دیگر این است که ممکن است عمارت انتخابی توسط زوج با باغ تالار مورد نظر از نظر مسافتی بسیار دور باشد و همین امر موجب خستگی زوج قبل از رسیدن به باغ تالار و برگزاری مراسمشان می شود و بدیهی است، وقتی که یک فرد خسته باشد دیگر آن انرژی و شادی را نسبت به حالت معمولی خود ندارد و در نهایت همه افراد حاضر در جشن متوجه این بی انرژی بودن و خسته بودن زوج خواهند شد.

جالب است بدانید که باغ تالار رودهن این مورد را بر حسب نیازسنجی ای که انجام داده است برای شما تدارک دیده و لازم نیست که زمانی را برای انتخاب و هماهنگی عمارت هدر دهید و در عین حال می توانید بلافاصله پس از فیلم برداری در جشن خود حضور داشته باشید.

 

عکاسی و فیلم برداری از مراسم عروسی در فضای باز و تالار

عکاسی و فیلم برداری نیز یکی از مواردی است که معمولا جزء خدمات ارائه شده در باغ تالارها نیست! این موضوع باز هم موجب این می شود که شما برای انتخاب و پیدا کردن یک فرد مناسب برای عکاسی و فیلم برداری از مراسمتان درگیری و دغدغه ذهنی پیدا کنید.

قطعا شما نمی خواهید فیلم برداری و عکاسی از جشنتان کیفیت پایینی داشته باشد و یا مورد قبول شما نباشد و حتما معیار هایی برای یک عکاسی و فیلم برداری مناسب از جشن در ذهنتان دارید.

در باغ تالار رودهن می توانید بدون اینکه درگیر هماهنگی با مجموعه ها و تیم های فیلم برداری و عکاسی شوید از خدمات حرفه ای مجموعه ما استفاده کنید. فیلم برداری و عکس برداری در داخل سالن می تواند به صورت نامحدود انجام شود. یکی از خدمات منحصر به فرد ما ارائه خدمات در این زمینه می باشد.

فیلم برداری با چهار دوربین جداگانه در حالت های رونین، کرین، هلی شات و دوربین روی دست انجام می شود، موردی که در اکثر موارد نهایتا با دو دوربین برایتان انجام خواهد شد.

در حین مراسم نیز می توانید پخش کلیپ مراسم به همراه ویدئو پرزکشن داخل مراسم را داشته باشید و پس از پایان مراسم یک سری خدمات با قیمت استثنایی را دریافت خواهید کرد که در ادامه آن ها را به صورت مختصر عنوان می کنیم.

 

خدمات گل آرایی منحصر به فرد

یکی دیگر از خدماتی که افراد به دنبال دریافت بهترین خدمات برای آن دغدغه زیادی را دارند خدمات گل آرایی است. گل آرایی یکی از موارد مهمی است که اگر با زیبایی و ظرافت انجام نشود نمی تواند آن زیبایی خاص و منحصر به فرد را به مخاطب القا کند بنابراین انتخاب یک خدمات دهنده برای گل آرایی مراسم شما معمولا کار دشواری برای زوج ها محسوب می شود. در باغ تالار رودهن ما این خدمات را با کیفیت و بهترین حالت ممکن به شما ارائه خواهیم داد و قیمت هایی که برای اجرای این خدمات در نظر گرفته می شوند اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

گل آرایی میز مهمان

خدمات گل آرایی شامل چه مواردی است؟

خدمات گل آرایی چهار آیتم اصلی دارد که در زیر عناوین آن ها را بیان کرده ایم:

  • گل آرایی میز مهمان ها
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی ماشین عروس
  • گل آرایی و تهیه دست گل عروس

تمامی این موارد توسط تیم های حرفه ای در باغ تالار رودهن قابل ارائه می باشد و شما دیگر نیازی به درگیر کردن ذهن خود برای هماهنگی و انجام این موارد نخواهید داشت.

 

خدمات کیک عروسی

از جمله خدماتی که ممکن است برای انتخاب شخصی که ارائه دهنده این خدمات است دچار سردرگمی شوید، انتخاب یک خدمات دهنده برای کیک عروسی و جشن شماست. در باغ تالار رودهن می توانید از خدمات کیک عروسی با بالاترین کیفیت و بهترین طعم و ظاهر عالی برخوردار شوید. ارائه کیک های ده کیلویی سه طبقه برای جشن و مراسم شما یکی از خدماتی است که می تواند توسط ما انجام شود و شما را از بابت هماهنگی برای انجام این کار به صورت کامل آسوده خاطر کند.

 

خدمات سفره و اتاق عقد در باغ تالار رودهن

یکی از موارد و امکانات اساسی در یک تالار یا باغ تالار دارا بودن خدمات اتاق و سفره عقد می باشد. این مرحله که معمولا قبل از جشن برگزار می شود همراه با فیلم برداری و عکس برداری از عروس و داماد است و در این مرحله معمولا مهمانان هدایای خود را به عروس و داماد تقدیم می کنند و تمامی این مراحل توسط دوربین های فیلم برداری و عکس برداری به عنوان خاطراتی برای این مراسم ثبت خواهد شد.

در ادامه خدمات اختصاصی تالار عروسی در رودهن را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

خدمات اختصاصی باغ تالار لاکچری رودهن

ابتدا قبل از هر چیزی باید این مساله را برایتان توضیح دهیم که همیشه لاکچری بودن دلیل بر هزینه های هنگفت و قیمت های سرسام آور نیست. جالب است بدانید حتی با قیمت های بسیار استثنایی و مقرون به صرفه نیز می تواند یک جشن با شکوه و لاکچری را برگزار کرد. لذا در کنار اینکه باغ تالار لاکچری رودهن را معرفی می کنیم شاید بتوان نام باغ تالار ارزان رودهن را نیز بر این مجموعه گذاشت.

در این قسمت می خواهیم خدمات اختصاصی قابل ارائه توسط باغ تالار لاکچری رودهن که بهترین تالار در رودهن محسوب می شود را معرفی کنیم.

باغ تالار خاص رودهن

ظروف کامل برای پذیرایی منحصر به فرد

ظروفی که در باغ تالار رودهن استفاده می شوند تماما بر حسب تجربه و نیاز مهمانان تهیه شده اند و متناسب برای برگزاری یک مراسم لاکچری می باشند. شاید این مورد توسط خیلی از مجموعه ها نادیده گرفته شود اما ظروف کامل برای پذیرایی از مهمانان شما یکی از اولیت های ماست و این موضوع برای ما به شدت مهم است.

 

دی جی حرفه ای به همراه سیستم صوت نورپردازی درام و پرکاشن

برای هماهنگی با دی جی تنها لازم است اعلام کنید که این خدمات را لازم دارید. این که دی جی در روز جشن شما در باغ تالار حضور داشته باشد و کار خودش را به صورت حرفه ای و به درستی انجام دهد از وظایف و تعهدات ماست. در کنار فعالیت های حرفه ای دی جی می توانید از سیستم صوتی و نورپردازی ترکیبی در حالت های درام و پرکاشن نیز بهره مند شوید.

 

تیم مهماندار متحدالشکل ۶ نفره و تیم حفاظتی

همانطور که می دانید پذیرایی یکی از موارد بسیار مهم در مراسم و برگزاری یک جشن می باشد در باغ تالار رودهن یک تیم مهماندار متحدالشکل ۶ نفره صفر تا صد پذیرایی از مهمان های شما را انجام خواهند داد. می توانیم این تضمین را بدهیم که تقریبا هیچ یک از موارد درخواستی توسط مهمان های حاضر در جشن، از طرف تیم مهماندار حرفه ای مستقر در باغ تالار بی پاسخ نخواهد ماند. البته علاوه بر تیم مهماندار یک تیم حفاظتی، امنیت و آرامش و آسودگی خاطر شما را در حین مدت برگزاری مراسم و تا انتهای آن تضمین می کند.

 

پرسنل مراقبت و نگهداری از کودکان

پرسنل آموزش دیده و با تجربه باغ تالار رودهن در مدت زمان برگزاری جشن می توانند وظیفه نگهداری و مراقبت از کودکان را بر عهده بگیرند. با توجه به مهارت و تجربه بالای پرسنل مجموعه در این زمینه، می توانید با خیالی آسوده و با آرامش خاطر، کودکان را در این مدت زمان به ما بسپارید.

 

یخ خشک و آتش بازی

از خدمات لاکچری در باغ تالار لاکچری رودهن می توان به اجرای یخ خشک و آتش بازی اشاره کرد. این خدمات به صورت توافقی می توانند بیشتر از مقدار تعیین شده نیز اجرا شوند. اما به صورت معمول به شکل زیر قابل اجرا هستند:

  • دو مرحله یخ خشک
  • سه مرحله آتش بازی (۱۶ عدد)

 

کف LED و تونل نور

دو آیتمی که برای فیلم برداری و عکس برداری شما نقش بسیار زیادی دارند کف LED و تونل نور هستند که در صورت تمایل می توانیم در باغ تالار رودهن در هنگام میزبانی از شما این خدمات را نیز ارائه دهیم و باغ تالار مجهز به این موارد می باشد.

 

لیست منوی غذا و پذیرایی اختصاصی

پذیرایی از مهمان ها دو حالت دارد که یکی از آن ها مربوط به پذیرایی حین جشن و یکی دیگر در هنگام شام است که هر کدام از خدمات آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

 

لیست منوی پذیرایی قبل از شام:

  • آبمیوه طبیعی با ۶ طعم مجزا
  • شیرینی تارت میوه ای با ۵ طعم مجزا به همراه شیرینی خشک
  • میوه فصل دست چین شده با ۵ نوع مجزا
  • فینگر فود با ۶ طعم مجزا

لیست منوی شام:

  • باقالی پلو با گوشت گوسفند
  • زرشک پلو با مرغ
  • مرصع پلو
  • شیرین پلو
  • خورش فسنجان
  • جوجه کباب
  • خوراک سبزیجات
  • بیف استراگانف
  • ته چین
  • نوشیدنی چهار نوع : دلستر، نوشابه، آب، دوغ
  • دسر در ۶ طعم متفاوت
  • بار سالاد با ۷ مدل سالاد مجزا

ماشین عروس به عنوان هدیه باغ تالار رودهن

در صورت دریافت خدمات مجالس و تشریفات مجالس از باغ تالار رودهن می توانیم به عنوان هدیه برای عروس و داماد با در اختیار قرار دادن یک ماشین عروس به زوج در شادی آن ها سهیم باشیم. با دریافت خدمات از بهترین تالار عروسی در رودهن می توانید تمامی این مزایا که در این متن عنوان شد را به صورت یک جا داشته باشید و در تمامی این خدمات بهترین و بالاترین کیفیت را به صورت کاملا لاکچری با یک قیمت استثنایی و منصفانه و مقرون به صرفه دریافت نمایید.

یکی از سرمایه های باغ تالار رودهن جلب رضایت و اعتماد مشتریان است به گونه ای که باعث معرفی مجموعه به دیگر افراد شود. بنابراین مطمئن باشید که تمام تلاشمان حفظ رضایت شما و برگزاری یک جشن با شکوه برای شماست و مجموعه باغ تالار رودهن جز این مورد هدفی را دنبال نمی کند. منتظر حضور سبزتان در باغ تالار لاکچری رودهن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *