بهترین روانشناس کودک و نوجوان پونک

 چه زمانی باید به روانشناس کودک و نوجوان مراجعه کرد؟

کودکان به دلیل اینکه در سن رشد و نوجوانان به این دلیل که در سن بلوغ می باشند هریک دارای نیازها و انتظاراتی از والدین هستند و برعکس والدین نیز ممکن است انتظاراتی از کودکان و نوجوانان داشته باشند و این خواسته های متقابل ممکن است باعث بروز اختلافاتی بین والدین و فرزندان شود که روانشناسان می توانند اختلافات بین والدین و فرزندان را برطرف کنند.
مراجعه به بهترین روانشناس کودک و نوجوان پونک تنها به دلیلی که ذکر کردیم نیست و شما برای مشکلات دیگری نیز می توانید به مرکز مشاوره ؟؟ مراجعه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید زیرا درباره ی زمان مراجعه به بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان پونک و روانشناس های آن را برای شما بیان می کنیم.

چه زمانی باید به روانشناس کودک و نوجوان مراجعه کرد؟

شما به دلایل بسیاری می توانید به یک روانشناس خوب مراجعه کنید و حتی اگر فکر می کنید که رابطه ی خوبی با فرزندتان دارید باز هم پیشنهاد می کنیم همیشه با یک روانشناس در تماس باشید تا از مشکلاتی که ممکن است برای فرزند کودک یا نوجوان شما رخ دهد جلوگیری کنید.

از دلایل معقول و مشکل سازی که اگر به آن توجه نکرده و برای درمان به بهترین مرکز نوروفیدبک در پونک مراجعه نکنید در دراز مدت ممکن است مشکل ساز شوند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• تغییر در عادات روزمره ی کودک

از این تغییرات می توانیم به پریدن از خواب، خواب بد و کابوس دیدن، بی حسی و کرختی پس از بیدار شدن از خواب، افت تحصیلی، تغییر اشتها، دوست شدن با افرادی که از او بزرگ تر هستند و… اشاره کنیم.

 

• مشکلات در حرف زدن و اوتیسم کودکان

تاخیر در شروع گفتار، لکنت زبان، اشکال در تلفظ و…همچنین اوتیسم نیز یک اختلال روانی می باشد که بر روی عملکرد و رشد صحیح مغز تاثیر می گذارد که برای هرگونه مشکلات در رابطه با اوتیسم و تکلم کودکان باید به مرکز مشاوره پونک مراجعه نمایید.

• احساس استرس و اضطراب در کودک و نوجوان

استرس و اضطراب تا حدودی طبیعی است اما اگر این استرس برای کودک و نوجوان دائمی شود و او را تحت تاثیر قرار دهد باید فرزند خود را به مرکز مشاوره ؟؟ و نزد روانشناس مربوطه ببرید.

• گوشه گیری کودکان و نوجوانان

اگر احساس می کنید کودک شما گوشه گیر شده و میلی به برقراری رابطه با همسالانش ندارد و در گوشه ای در افکار خود یا در گذشته ی خود غرق می شود باید او را به روانشناس در پونک نشان دهید.

• دیگر مشکلات

از دیگر مشکلات می توانیم به احساس افسردگی، ناآرام، عصبی و پرخاشگر بودن کودک و نوجوان، استرس جدایی از پدر و مادر اختلال تمرکز و… اشاره کنیم.

 

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در پونک باید به خوبی متوجه شود استرس و مشکلات کودک و نوجوان به چه دلیل است و برای رفع مشکلات بین کودک و والدین راهکارهای مناسب و خوبی ارائه دهد.
برای درمان هرگونه مشکلات در رابطه با کودکان و نوجوانان می توانید به کلینیک مشاوره ؟؟ مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن ?? برای دریافت مشاوره و نوبت تماس بگیرید.

خدمات دیگر این مجموعه:

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در پونک
بهترین مرکز نوروفیدبک در پونک
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در پونک
بهترین مرکز درمان بیش فعالی در پونک
بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در پونک
بهترین مرکز درمان افسردگی اضطراب و وسواس در پونک
بهترین مرکز تخصصی درمان استرس در پونک

۵ دیدگاه

  1. بعد از کرونا بشدت وسواس داشتم و با مراجعه به این مرکز و تشخیص درست خاتم دکتر تاثیرات بسیار مطلوب و چشمگیری رو از نوروفیدبک گرفتم
    تا عمر دارم از خانم دکتر قنبری متشکرم❤️

  2. دکتر قنبری رو بسیار بسیار زیاد در حوزه کودک و روانشناسی فردی بزذگسال قبولشون دارم
    تشخیص ایشون برای من واقعا بینظیر بود
    هرجا میرفتم برای پسرم تشخیص اشتباه می دادند ولی خلنم دکتر با تشخیص درست پسرم رو با نوروفیدبک درمان کردند
    واقعا متشکرم از ایشون

  3. خانم دکتر قنبری بسیار عالی مجرب
    من در این مرکز برای نوروفیدبک پسرم که بیشفعالی داشت مراجعه کردم و نتیجه بسیار خوبی هم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *