بهترین متخصص تغذیه تهرانپارس

کمک گرفتن از بهترین متخصص تغذیه تهرانپارس برای تغذیه مناسب در زندگی هر فردی نقش بسیار مهمی دارد زیرا سلامت و تناسب اندام افراد در داشتن تغذیه سالم است. اگر شما رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید و تغذیه شما مناسب نباشد دچار بیمار هاییی نظیر چاقی، کبد چرب و یا دیابت می شوید. کارشناس تغذیه در تهرانپارس هستند می توانند به شما کمک کرده تا یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و در راه رسیدن به یک برنامه غذایی خوب به شما کمک می کنند.

خدمات:

  1. پیشرفته‌ترین روش آنالیز و تست سلامت جهت مکمل درمانی و پیشگیری از بیماریها برای همه افراد جامعه‌ حتی کودکان، توسط متخصص تغذیه
  2. روش درمان ترکیبی با استفاده از علم تغذیه مدرن ، طب مکمل سنتی ، مکمل درمانی و رفتار درمانی و تکنیک های موثر .
  3. تنظیم برنامه های غذایی مخصوص دوران بارداری، شیردهی، کودکی و دوران رشد و بلوغ
  4. ارائه رژیم های لاغری و افزایش وزن مناسب با خصوصیات هر شخص
  5. ارائه رژیم غذایی مخصوص بیماری ها ( قلبی، کلیوی، دیابت، نقرس، کبد چرب و … )
  6.  ارائه برنامه غذایی تعیین جنسیت جنین و رژیم بر اساس گروه خونی
  7. توصیه های غذایی جهت سلامتی و شادابی پوست بهبود حافظه، رفع خستگی و اضطراب مفرط
بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس
بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس

 

بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس

بهترین متخصص تغذیه تهرانپارس کسی می باشد که در این زمینه تخصص دارد و در داشتن یک برنامه و رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند. بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس به شما در انتخاب غذای مناسب و تنظیم یک برنامه غذایی مناسب کمک می کند و برای شما برنامه ای تنظیم می کند و بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس پیشنهادات غذایی را با توجه به آناتومی و فیزیک هر فرد به او ارائه می دهد که افراد می توانند با رعایت نکاتی که این  دکتر تغذیه فلکه سوم تهرانپارس خوب در تهرانپارس  به آن ها می گوید به سلامتی و تندرستی دست پیدا کنند.اما همیشه یک نکته را مد نظر داشته باشید هرچند یک دکتر تغذیه خوب در تهرانپارس در کار خود خبره باشد در صورتی که فرد مراجعه کننده طبق برنامه ای که به آنها داده شده است عمل نکنند رژیم غذایی آن ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.

 بهترین دکتر تغذیه در تهرانپارس

بهترین دکتر  تغذیه در تهرانپارس در اولین قدم عادات غذایی فرد را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و این موضوع که فرد چه عادات غذایی نامناسب دارد را بررسی کرده و سپس دستورات لازم را به فرد داده و آیین متخصص تغذیه تهرانپارس  بعد از بررسی این موارد یک رژیم غذایی مناسب برای فرد نوشته و بر اساس آن عادات غذایی سالم و یک رژیم سرشار از مواد مغذی را برای شما تنظیم خواهد کرد.

افرادی که تحت نظر  متخصص تغذیه تهرانپارس هستند شرایط آن ها اعم از قد، وزن، سن و بیماری های زمینه ای از آنها پرسیده می شود و سپس بر اساس آن برای آن ها رژیم غذایی تعیین می شود تا درمان آن ها در زمان کوتاه نتیجه بسیار خوبی داشته باشد و افرادی که برای لاغری و تناسب اندام به متخصص تغذیه تهرانپارس مراجعه می کنند با گذر زمان و کم نکردن وزن احساس نا امیدی نکنند و روحیه خود را حفظ کنند و باور داشته باشند که با رعایت نکاتی که متخصص تغذیه تهرانپارس به آنها گفته است به اندام ایده آل خود خواهند رسید.

متخصص تغذیه تهرانپارس چگونه به مراجعه کنندگان خود کمک می کند؟

هنگامی که فرد برای اولین بار به متخصص تغذیه تهرانپارس مراجعه می کند این متخصص تغذیه  سوال هایی در رابطه با  نوع تغذیه ای که فرد تا کنون داشته است مطرح می کند و همچنین از فرد می خواهد که توضیح دهد در طول روز تا چه اندازه تحرک دارد و سبک زندگی روزانه خود را به طور کامل توضیح دهد.با گرفتن این اطلاعات از فرد مراجعه کننده، بهترین متخصص تغذیه در تهرانپارس وضعیت فرد را بررسی کرده و سپس درمان را شروع میکند و در صورت نیاز از بیمار می خواهد یک چکاپ کامل انجام دهد تا از وضعیت سلامتی فرد مراجعه کننده به طور کامل اطلاع داشته باشد و اگر فرد دچار بیماری زمینه ای باشد بر اساس آن برای فرد رژیم غذایی تعیین کند.و به فرد توصیه می کند تا در خانه یا محل کار بر اساس این رژیم  تغذیه داشته باشد. در جلسه بعدی که فرد به متخصص تغذیه تهرانپارس مراجعه می کند دوباره فرد از لحاظ وزنی چکاپ می شود با توجه به نتایجی که بیمار در طول این یک هفته رژیم کسب کرده است رژیم ادامه پیدا میکند.هدف متخصص تغذیه تهرانپارس این است که بتواند علم و دانش خود در زمینه بهترین تغذیه را در اختیار افراد بگذارد و به آنها کمک کند تا با داشتن یک تغذیه سالم زندگی سالمی نیز داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند.با در نظر گرفتن سبک زندگی در جامعه مدرن داشتن یک رژیم غذایی مناسب پیش از پیش اهمیت پیدا می کند و هرکس که به سلامتی خود اهمیت می دهد به بهترین دکتر تغذیه در تهرانپارس مراجعه می کند.بر اساس آماری که متخصص تغذیه تهران پارس از نوع زندگی مردم به دست آورده است نشان دهنده این موضوع است که اکثر مردم مواد مضر مانند قند، نمک، و چربی را بیش از اندازه نرمال استفاده می کنند و با در نظر گرفتن استاندارد هایی که در سطح جهان برای مصرف این مواد تعیین شده است دچار بیماری هایی از قبیل فشار خون و یا چاقی می شوند. حال شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شود که دکتر تغذیه فلکه سوم تهرانپارس یا متخصص تغذیه فلکه سوم تهرانپارس تغذیه چگونه می تواند با رژیم مناسب سبب سلامتی افراد شود.

 وظایف متخصص تغذیه

یک متخصص تغذیه خوب می تواند در مرکز های گوناگونی مانند بخش مراقبتهای ویژه و یا دیالیز و بخش های عمومی به فعالیت بپردازد. یک متخصص تغذیه خوب اخرین نتایج علمی خود را که در زمینه تغذیه کسب کرده است را در اختیار همگان قرار می دهد تا افراد با خیالی راحت به آنها مراجعه کرده و در سایه کمک این متخصصین عزیز زندگی سالم و خوبی را داشته باشند. متخصصین تغذیه برای جلوگیری کردن و درمان بیماری هایی که واگیر دار نمی باشد مثل دیابت یا بیماری های قلبی رژیم غذایی خاصی را تعیین می کند که به حفظ سلامت افراد کمک می کند.

هم چنین دکتر تغذیه فلکه سوم تهرانپارس تسلط کاملی بر نواع غذا و مواردی که در فرط باعث کمبود مواد مغذی می شود دارد و از این رو افرادی که به این متخصصین مراجعه می کنند علاقه ها و عادات غذایی خود را به دکتر خود می گوید و دکتر بر اساس آن رژیم تعیین می کند تا به فرد فشار زیادی وارد شود و در عین سالم بودن غذا چیزهایی که دوست دارد و خوردن آن ها برایش دلنشین است هم نیز بتواند بخورد.البته باید گفت که حفظ کردن رژیم غذایی در هنگام مسافرت به شدت سخت است و فرد باید تسلط زیادی داشته باشد تا بتواند آن را رعایت کند.

مشاوره با بهترین دکتر تغذیه در تهرانپارس

شما در اولین ویزیت خود  که به متخصص تغذیه مراجعه می کنید از شما میخواهد مواد غذایی رو که در طول  روز استفاده می کنید به صورت فهرست وار برای دکتر توضیح دهید.البته در مواردی پیش آمده است که فرد به دلیل مشغله کاری زیاد حتی به خاطر نمی آورد که در طول روز چه غذا هایی خورده است و باعث ایجاد می شود در تخمین مواد غذایی توسط دکتر مربوطه تفاوتهای زیادی ایجاد شود.

به همین علت است که متخصص تغذیه تهرانپارس تلاش می کند که برنامه ای را برای فرد تعیین کند تا در جلسه بعدی که مراجعه می کنند مشکلاتی در صورت نبود اطلاعات کافی پیش امده است را برای دکتر شرح دهد و تغییر های لازمه را در رژیم فرد ایجاد کنند

خیلی از افرادی که به دکتر تغذیه خوب در تهرانپارس مراجعه می کنند برای پیروی از رژیم غذایی خود مسیر را به طور کامل اشتباه طی می کنند و در نتیجه به نتیجه مطلوبی نخواهند رسید.

پرهیز کردن از برخی مواد غذایی به معنای حذف کامل آن مواد غذایی می باشد که خود فرد توانایی برنامه ریزی برای حذف کامل آن را ندارد در همین هنگام است که نقش یک متخصص تغذیه خوب بیشتر و پر رنگ تر می شود.بار ها در سطح جامعه دیده شده است که افرادی که در زمینه تغذیه و رژیم غذایی هیچ سررشته ای دارند مانند مربیان باشگاه بدنسازی اقدام به دادن رژیم غذایی برای افراد می شوند و مشکلات متعددی را در فرد به وجود می آورد.آن ها می خواهند با هر ترفندی وزن فرد را کاهش دهند که باعث کمبود مواد مغذی در فرد و پیامد هایی مانند ریزش موف ترک پوستی و حتی افسردگی در فرد می شود.

 چه کسانی باید به دکتر تغذیه خوب در تهرانپارس مراجعه کنند

اگر افراد دارای یک رژیم غذایی سالم باشند که تمام جوانب در آن رعایت شده باشد در روند بهبودی و درمان بیماری بسیار کمک کننده می باشد خیلی از افراد دارای بیماریهای زمینه ای  می باشد که نیازمند یک رژیم غذایی مناسب است بعضی از از این بیمار ها عبارتند از:

  • افرادی که دچار بیماری های کلیوی هستند
  • افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند و بیماری آن ها در مرحله حادی قرار دارد.
  • افرادی که با بیماری دیابت در گیر هستند و باید عادات غذایی خاصی داشته باشند.
  • افرادی که به بیماری های گوارشی و کبدی مبتلا هستند.
  • افرادی که با بیماری سرطان در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

این افراد باید با در نظر گرفت بیماری که دارند تغذیه شوند تا بدن آنها توان کافی برای مقابله با بیماری را داشته باشد.

رژیم های غذایی که توسط پزشک تغذیه به افراد ارائه داده می شود

متخصص تغذیه تهرانپارس به تمام رده های سنی که شامل کودکان، میانسالان، افراد چاق و افراد لاغر می شود را تحت کنترل در اورده و برای آن ها رژیم غذایی متناسب با فیزیک و مزاج بدن آن ها تعیین می کند.رژیم هایی که یک فرد متخصص ارائه می دهد عبارت است از :

 رژیم برای افرادی که قصد چاقی دارند

رژیم برای افرادی که قصد لاغری دارند

رژیم برای بانوانی که تازه زایمان کرده اند

رژیم برای بانوانی که در دوران بارداری خود هستند

رژیم برای افراد کهنسال و کودکان

رژیم برای افرادی که دارای بیماری های گوارشی هستند

 رژیم برای افرادی که داری حساسیت و آلرژی هستند برای کنترل کردن آن

رژیم برای افرادی که دچار پوکی استخوان هستند

رژیم برای افراد ورزشکار

 انتخاب بهترین متخصص تغذیه تهرانپارس

اگر شما می خواهید که بهترین متخصص را برای رژیم غذایی خود داشته باشید می توانید به دکتر تغذیه فلکه سوم تهرانپارس  یا متخصص تغذیه فلکه سوم تغذیه مراجعه کرده و با اطمینان کامل به مبحث سلامت غذایی و داشتن یک زندگی سالم در کنار آن دکتر بپردازید.

فواید و مزایای مراجعه به متخصص تغذیه تهرانپارس

تشخیص اینکه بدن شما به چه نوع کمبود مواد غذایی مواجه است توسط خود فرد بسیار دشوار است و خیلی از افراد در تشخیص آن با مشکل روبرو می شوند اما اگر شما به یک متخصص تغذیه تهرانپارس که در کار خود تبحر زیادی دارد مراجعه کنید می توانید مشکل خود را برطرف کنید. یک  متخصص تغذیه خوب تنها در باب این موضوع که شما باید چه غذایی بخورید یا چه غذایی نخورید صحبت نمی کند بلکه به اصلاح کردن عادات غذایی شما و طول عمر شما دقت کرده و در باب سلامتی و زندگی سالم با شما نیز صحبت می کند و شما را در رسیدن به آن راهنمایی می کند. یک متخصص تغذیه خوب باعث آگاه سازی در شما و نوع غذا هایی که مصرف می کنید  می شود و از طریق آگاه سازی به شما کمک می کند تا عادت های غذایی ناسالم خود را به سالم تغییر دهید.

موانعی که باعث عدم مراجعه شما به دکتر تغذیه می شود

شاید بار ها  وبار ها برای شما پیش امده است که قصد داشته اید به بهترین دکتر تغذیه در تهرانپارس مراجعه کرده و عادات غذایی خود را تغییر دهید تا بدین وسیله به تناسب اندام و سلامتی کامل دست پیدا کنید اما موانعی بر سر راه شما قرار گرفته و مانع از این اقدام شما شده است ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا این موانع را نام برده و شما را در رابطه با آن ها آگاه کنیم.

احساس محدودیت

شاید شما حس کنید که با مراجعه به دکتر تغذیه خوب در تهرانپارس محدود خواهید شد و دیگر از لذت خوردن بهره مند نخواهید شد.

هزینه دکتر تغذیه

یکی از بزرگترین معضلاتی که مردم را از مراجعه به دکتر های تغذیه منع می کند هزینه های آن می باشد و این موضوع که بیمه هزینه مربوط به متخصصین تغذیه را تقبل نمیکند باعث دامن زدن بیشتر به این موضوع شده است و از موانع اصلی عدم  مراجعه به متخصصین تغذیه تبدیل شده است.

انتخاب بهترین متخصص تغذیه

انتخاب یک متخصص خوب با در نظر گرفتن این موضوع که افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار هستند کار دشواری است و  افراد نمی توانند به این نتیجه برسند که به چه کسی در این زمینه اعتماد کنند در نتیجه از مراجعه کردن به متخصص تغذیه به طور کامل منصرف می شوند.

 

برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر تغذیه در فلکه سوم تهرانپارس لطفا اینجــــا کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *