تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم تهران

گاهی اتفاق می افتد که شوربختانه به دلیل فوت ناگاه یکی از اعضای خانواده به تشریفات ترحیم نیاز پیدا کنید و افراد حاضر در خانواده به دلیل شوک و اندوه ناشی از به وجود آمدن این ضایعه دلخراش نمی توانند در آن زمان تصمیم گیری مناسبی برای برگزاری مراسم ترحیم مرحوم یا مرحومه داشته باشند و بعد ها پیوسته در تاسف اینکه چرا نتوانستند یک مراسم ختم بهتر برای عزیز از دست رفته خود برگزار کنند، هستند. به این واسطه مجموعه هایی ایجاد شده اند که خدمات مجالس ترحیم تهران را ارائه می دهند. با تشریفات ترحیم غرب؛ تجربه‌ای یونیک و آبرومند خواهید داشت. به عنوان برگزارکننده مجالس ترحیم، بهترین خدمات را برای شما ارائه می‌دهیم.

تشریفات ترحیم شهرک غرب
تشریفات ترحیم کلیه کارهای مرتبط با خدمات مراسم ترحیم در تهران را انجام می دهد.

تشریفات ترحیم و خدمات آن

موضوع تشریفات ترحیم به ویژه در شهرهای بزرگی همچون تهران یک موضوع اساسی و ضروری است و ممکن است در صورتی که اقدام به دریافت خدمات از این مجموعه ها نکنید تمام این زحمت ها را برای برگزاری مراسم ترحیم در تهران یک مراسم با شکوه نتوانید متقبل شوید و بخشی از کارهای مراسم به دلیل اینکه نتوانستید هماهنگی لازم را به موقع انجام دهید، برگزار نمی گردد و از دست می رود و همین عامل بعد ها باعث افسوس خوردن و حسرت بزرگی برای افرادی می شود که نتوانسته اند از نظر خود مراسم آبرومند و در حد شان عزیزانشان برگزار کنند.

به طور کلی خدمات تشریفات ترحیم خدمات گسترده ای است و می خواهیم در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت کنیم و به شما بگوییم که این خدمات به چه صورت انجام می پذیرند و در اصل چه خدماتی توسط مجموعه ارائه می گردد و شما با استفاده از این خدمات از چه مزایایی برخوردار خواهید شد.

 بنابراین برای متوجه شدن این موضوعات در این مقاله همراه ما باشید تا تک به تک تمامی موارد را به صورت جزئی با هم بررسی کرده و در مورد هر یک از آن ها توضیحات نسبتا کاملی را خدمت شما ارائه دهیم.

 

خدمات قابل ارائه تشریفات ترحیم

خدمات قابل ارائه خدمات مجالس ترحیم در مجموعه ما به دو دسته زیر تقسیم بندی می گردند که هر دو مورد را تا انتهای مقاله با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  1. خدمات و اقداماتی که با صرف زمان توسط خودتان هم قابل انجام هستند.
  2. خدماتی که ما به صورت تشریفاتی و ویژه برایتان انجام می دهیم.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم غرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

برگزاری مراسم ترحیم در تهران با ارائه خدمات بی نظیر تشریفات ترحیم، لحظاتی افتخاری و آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دسته اول، خدماتی که هم توسط خودتان و هم توسط مجموعه قابل انجام است

این دسته از خدمات و اقدامات شامل مراحلی می شود که از فوت متوفی شروع شده و تا بعد از خاکسپاری و سالگرد مرحوم ادامه پیدا می کند و اکثر آن ها با صرف زمان می توانند توسط خودتان قابل انجام باشند و ما به عنوان یک مجموعه تشریفات ترحیم می توانیم تمامی این خدمات را نیز برایتان، تقریبا بدون دخالت و درگیری شما انجام دهیم و شما از بابت این موارد که به ما می سپارید آسوده خاطر باشید.

 بنابراین دسته اول شامل اقدامات آسایشی است که در صورت واگذار کردن به مجموعه خدمات مجالس ترحیم، آسایش و آرامش بیشتر خود شما و مهمانان را فراهم می کند. ضمن اینکه به این دلیل که ما ارتباطات زیادی با فروشگاه ها و مراکز مختلف داریم می توانیم این خدمات را بعضا با کیفیت بسیار عالی تر و تشریفاتی تر و با شکوه تر به شما ارائه دهیم.

در ادامه همراه ما باشید تا اقداماتی که در تشریفات ترحیم در دسته اول قرار میگیرند را با هم تک به تک بررسی کنیم.

تشریفات ترحمیم دارای چند مدل پک غذایی است که با سلیقه شما غذا برای مهمان ها را داخل آن میگذارد.
تشریفات ترحمیم دارای چند مدل پک غذایی است که با سلیقه شما غذا برای مهمان ها را داخل آن میگذارد.

قدم اول، تماس با مجموعه تشریفات ترحیم تهران

اول از همه باید این را به صورت دقیق بدانید که می خواهید مراسم ختم را در منزل خود برگزار کنید و یا اینکه میخواهید مراسم در یک سالن همایش یا مسجد برگزار گردد. چرا که برای هر یک از این موارد مراحل متفاوتی وجود دارد که البته هر دوی آن ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

 اما هدف از مشخص کردن این موضوع این است که مجموعه در جریان اینکه شما چه تصمیمی برای مراسمتان دارید باشد. بسیار خب در قدم اول، تماس با مجموعه را انجام می دهید و به مجموعه اعلام می کنید که به تشریفات ترحیم تهران نیاز دارید و می خواهید ضمن انجام کارهای متوفی از خدمات برگزاری مراسم ختم نیز بهره مند گردید.

نکته اینجاست که بعضی از افراد به دلیل شوک ناشی از وقوع مرگ ناگهانی عزیزانشان این گونه تصور می کنند که اگر دو یا چند مرحله را خودشان شخصا انجام داده باشند دیگر نمی توانند از خدمات مجموعه تشریفات ترحیم تهران استفاده کنند. اما به هیچ عنوان اینطور نیست شما می توانید حتی تمام کارهایی که در این مقاله عنوان می شود را خودتان شخصا انجام داده و تنها از خدمات برگزاری مراسم ختم، استفاده کنید.

بنابراین در هر مرحله ای که هستید و نیاز به کمک و راهنمایی دارید می توانید روی یاری مجموعه تشریفات ترحیم تهران حساب کنید و باقی مراحل باقی مانده را برای برگزاری مراسم ختم و سایر مراحل به ما بسپارید.

قدم دوم، انجام مراحل اداری کفن و دفن در بهشت زهرای تهران

یکی از اموری که در آن شرایط ناگوار برای خانواده مرحوم، کار را سخت تر می کند، انجام مراحل اداری برای کفن و دفن می باشد. برای این منظور یک فرد می بایست برای انجام این مراحل حضور پیدا کند تا تمامی مراحل به درستی انجام شوند و از نظر قانونی برای کفن و دفن متوفی مشکلی ایجاد نگردد. البته خرید قبر هم یکی از این مراحل می باشد و شما می بایست در این مرحله یک قبر نیز تهیه نمایید.

البته تمامی این مراحل می تواند توسط یک مدیر تشییع نیز انجام شود اگر از خدمات تشریفات ختم استفاده نمایید، می توانید مطمئن باشید تمامی کارها توسط مدیر تشییع انجام می شود و یا اینکه در تمامی مراحل شما را به سرعت راهنمایی می کند که چه کارهایی را می بایست انجام دهید. در نهایت پس از طی کردن مراحل اداری و خرید قبر این مراحل به پایان می رسند و شما باید آماده تشییع جنازه باشید.

قدم سوم، رزرو و هماهنگی مداح و قاری

در صورتی که از خدمات تشریفات ترحیم استفاده کرده باشید این مرحله به صورت خودکار از قبل انجام شده است و مداح و قاری مورد نظر بر سر مزار در وقت معین حاضر خواهند بود تا تلاوت قرآن و تلقین و همچنین خواندن اشعار مناسب با حالات سوگواری و … را انجام دهد. البته روضه خوانی و اجرای مداح متناسب با فرهنگ هر خانواده ای تعیین می شود و شما هستید که می توانید انتخاب کنید روند اجرای مداح به چه شکل باشد و چه کارهایی را انجام دهد و چه کارهایی را انجام ندهد.

تشریفات ترحیم تهران
تهیه حلوا مجلسی مجالس ترحیم تهران = تیم تشریفاتی غرب

 

اما ممکن است خودتان به صورت شخصی بخواهید مداح و قاری را رزرو کنید، در این صورت باید در هنگامی که مراحل اداری کفن و دفن انجام شد فردی را برای هماهنگی مداح و قاری بفرستید تا در مدت زمانی که غسالخانه کار شستشوی متوفی را انجام می دهند و نماز وی خوانده می شود و میت تشییع می شود، مداح و قاری بر سر مزار حضور پیدا کنند تا به محض رسیدن میت و شروع خاکسپاری مداح آماده برگزاری مجلس عزادارای باشد.

همچنین می توان هنگام استفاده از خدمات تشریفات ختم با مجموعه هماهنگی های لازم برای رزرو مداح و قاری را برای مجالس سوم و هفتم و چهلم مرحوم یا مرحومه انجام داد.

 

قدم چهارم، تهیه سنگ قبر

بعد از خاک سپاری اگر بخواهید سنگ قبر مناسبی تهیه کنید و یا اینکه مجسمه یا تندیسی بر روی قبر قرار دهید، این کار می تواند توسط مجموعه به عنوان تشریفات ترحیم و یادبود انجام شود. اما اگر نمیخواهید از خدمات تشریفات ترحیم و یادبود استفاده کنید می توانید سنگ قبر را از سنگ فروشی هایی که اطراف بهشت زهرای تهران مستقر هستند تهیه کرده و از آن ها بخواهید که کار نصب و اجرای سنگ را نیز خودشان بر عهده بگیرند تا این کار به سرعت انجام شود.

به هر حال یکی از خدمات تشریفات ترحیم و یادبود همین تهیه سنگ قبر و اجرای آن با سلیقه شما است و اگر احساس می کنید وقت کافی برای تحقیق در میان سنگ ها و انتخاب بهترین آن ها را ندارید می توانید از ما به عنوان میزبان تشریفات ترحیم و یادبود برای این مورد هم استفاده کنید.

قدم پنجم، رزرو سالن همایش توسط مجموعه تشریفات ترحیم

اگر قصد برگزاری مراسم در منزل را دارید و در عین حال از خدمات یک مجموعه تشریفات ختم نیز استفاده می کنید؛ می بایست حتما این مورد را به کارکنان مجموعه اطلاع دهید. در این صورت می توانید این قسمت از توضیحات را نادیده بگیرید و به مطالعه قدم بعدی بپردازید. اما اگر می خواهید مراسم ختم در مسجد یا یک سالن همایش برگزار شود، حتما باید از قبل این کار را انجام دهید و محل مورد نظر را رزرو کنید.

 بسیاری از افراد در این مرحله مشکلات فراوانی را تجربه می کنند و وقتی به مساجد و سالن های همایش مراجعه می کنند، ضمن اینکه به آن ها اعلام می شود ظرفیت در این روز و یا ساعت مورد نظر وجود ندارد، ممکن است آن مساجد و سالن های همایش از امکانات مناسب برای برگزاری مجالس ختم برخوردار نباشد. در این مواقع استفاده از خدمات تشریفات ترحیم تهران می تواند بسیار راه گشا باشد. پرسنل مجموعه به سرعت با شما ارتباط می گیرند و با توجه به امکاناتی که از یک مسجد یا سالن همایش توقع دارید یک مسجد یا سالن همایش در اطراف محل سکونت رزرو می کنند.

ضمن اینکه ممکن است حتی قبل از اینکه بخواهند رزرو را قطعی کنند تصاویری از محیط آن قسمت نیز و معرفی امکاناتش به شما ارائه دهند. در هر صورت اگر می خواهید در این زمان های ناگوار که غم و اندوه بر شما چیزه شده است بهترین تصمیمات را برای برگزاری باشکوه مراسم ختم متوفی بگیرید، می توانید از خدمات تشریفات ترحیم تهران استفاده کنید تا بدون هیچ نگرانی و استرس و یا ایجاد شدن مشکل زمانی برای پیدا نکردن محل مورد نظر، بتوانید این مرحله را پشت سر بگذارید.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم غرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

قدم ششم، اعزام مهماندار برای پذیرایی از مهمان ها در تشریفات ترحیم

در اکثر اوقات پذیرایی از مهمان ها طبق آداب و رسوم توسط جوان ترهای مجلس انجام می شود. اما گاهی ممکن است بخواهید جهت پر شکوه تر برگزار کردن مجالس، از خدمات برگزاری مراسم ترحیم تهران استفاده کنید.

 در این صورت ضمن هماهنگی با مجموعه می توانید از خدمات اعزام مهماندار به مجلس ختم و بر سر مزار استفاده کنید و پذیرایی از مهمان های خودتان را به عهده یک مجموعه تشریفات ترحیم بگذارید. مطمئن باشید که پذیرایی از مهمان های شما بدون اینکه هیچ کدام از آن ها از قلم بیفتند در کمال احترام و با شکوه انجام خواهد شد.

قدم هفتم، کرایه سایه بان و صندلی برای سر مزار

بعد از مجلس ختم یا مجلس سوم و هفتم معمولا مهمان های شما هم به رسم احترام بر سر مزار حاضر می شوند و ضمن همدردی با شما، می خواهند یاد آن متوفی را گرامی بدارند. قطعا شما دوست ندارید که مهمان ها در آفتاب و گرما و یا سرمای شدید مورد آزار و اذیت قرار بگیرند. بنابراین می توانید با مراجعه به مسئولین این امر در بهشت زهرای تهران، سایه بان و صندلی برای سر مزار رزرو کنید تا از قبل بر سر مزار سایه بان نصب شده باشد و صندلی ها برای نشستن مهمان ها آماده باشد.

 در حالت دیگر اگر بخواهید از خدمات تشریفات ترحیم استفاده کنید، می توانید تمام مراحل این کار را به مجموعه بسپارید و خیالتان از بابت این مورد به طور کامل راحت باشد که وقتی مهمان ها بر سر مزار حاضر می شوند سایه بان و صندلی ها و تمام امکاناتی که در ادامه به آن ها هم اشاره خواهیم کرد حاضر و آماده هستند.

 

قدم هشتم،خرید وسایل ها و ملزومات برای مجلس ختم و تشریفات ترحیم

برای پذیرایی از مهمان ها در مسجد می بایست ملزوماتی را تهیه کنید تا بهترین پذیرایی از مهمان ها را داشته باشید. برای مثال چای، قند و لیوان یک بار مصرف و دستمال کاغذی از جمله این ملزومات هستند که بخشی از موارد لازم به شمار می روند و در گام های بعدی به بررسی موارد دیگر نیز می پردازیم.

بسته پذیرایی مراسم ترحیم
پذیرایی از مهمانان مراسم ختم = یکی از خدمات تشریفات ترحیم غرب

 

 معمولا در کنار پذیرایی با چای، آب آشامیدنی نیز باید برای هر مهمان در نظر گرفته شود. پس اگر می خواهید لیوان یک بار مصرف تهیه کنید دو نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید. اولین نکته این است که دقت کنید نوع لیوان یکبار مصرف از نوع لیوان های کاغذی باشند و نکته دوم این است که تعداد لیوان های کاغذی حداقل می بایست دو برابر تعداد مهمان هایی باشد که در نظر گرفته اید.

 چرا که از یک لیوان برای چای استفاده می گردد و از لیوان دوم برای میز جلویی مهمان استفاده می کنند تا آب آشامیدنی که بر روی میز قرار دارد را با استفاده از لیوانی که برایش روی میز قرار داده ایم مصرف کنند.اگر اقدام کردن برای تهیه این موارد و همچنین برنامه ریزی برای اینکه تعداد مهمان ها به چه صورت است در این شرایط ناگوار برایتان کار دشواری می باشد می توانید از خدمات مجموعه تشریفات ترحیم تهران استفاده کنید و این قدم را بر عهده کارکنان مجموعه بگذارید.

 تمامی حساب و کتاب ها و خریدها و تامین وسایل و ملزومات در این صورت بر عهده مجموعه خواهد بود و شما می توانید با خیالی آسوده به اقدامات دیگری بپردازید.

قدم نهم، سفارش پک میوه در تشریفات ترحیم

میوه یکی از موارد مهم و ملزوماتی است که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم و باید در محل پذیرایی وجود داشته باشد. اما ممکن است بگویید که چگونه می توانیم پک میوه تهیه کنیم؟ مسلما میوه را نمی توانیم به صورت پک شده تهیه کنیم مگر اینکه هزینه اضافی آن را به میوه فروشی پرداخت کنیم و در صورتی که میوه فروشی این کار را تقبل کند می توانیم میوه های مورد نظر را با وی توافق کرده و بگوییم که با تعداد خاصی به صورت پک شده تحویلمان دهد.

به صورت کاملا بهداشتی سینی حلوا و خرما برای شما آماده کنیم.
به صورت کاملا بهداشتی سینی حلوا و خرما برای شما آماده کنیم.

 

اما واقعیت این است که همیشه شرایط به این سادگی ها که گفته می شود پیش نمی رود و میوه فروشی ها معمولا به خاطر اینکه وقتشان گرفته نشود و بتوانند به مشتری های خود رسیدگی کنند این کار را قبول نمی کنند. در این صورت شما باید ابتدا میوه را خریداری کنید. سپس در منزل اقدام به شستشو و ضدعفونی آن کنید و بعد از این مرحله باید خودتان بروید و پکی به همراه چاقو و چنگال تهیه کنید تا بتوانید میوه ها را درون آن قرار دهید و پس از تهیه پک و خشک شدن میوه ها پس از شستشو آن ها را به صورت منظم همراه با چاقو و چنگال پک کنید.

 مسلما این روند زمان بسیاری از شما خواهد گرفت به خصوص زمانی که کسی نباشد تا در این مراحل به شما کمک دهد، در این صورت احتمال اینکه تمامی پک ها را به موقع به مراسم برسانید بسیار کم است. اما راه دیگری وجود دارد و آن استفاده از خدمات تشریفات ترحیم است و شما می توانید صفر تا صد این کار را به مجموعه ما بسپارید.

قدم دهم، سفارش سینی حلوا و خرما در تشریفات ترحیم

معمولا انجام این آیتم را بانوان در مراسم و مجالس بر عهده می گیرند و به صورت سلیقه ای این کار را انجام می دهند. اما به هر صورت ممکن است عده ای از پس انجام این کار بر نیایند یا اصلا بلند نباشند که سینی حلوا و خرما به چه شکل تهیه و تزیین می شود در این صورت می توانید برای انجام این خدمات ترحیم به مجموعه تماس بگیرید و از آن ها بخواهید سینی حلوا و خرما را برایتان به مقدار نیاز آماده کنند تا در هنگام پذیرایی بتوانید از آن ها به راحتی استفاده کنید.

قدم یازدهم، سفارش تاج گل یا سبد گل و گل آرایی داخلی مجلس ختم

یک بخش از فعالیت هایی که برای برگزاری مجلس ختم می بایست انجام دهید این بخش می باشد که شما نسبت به سفارش تاج گل یا سبد گل برای سر مزار و برای محل برگزاری ختم اقدام کنید. حتی بعضی خانواده ها هستند که برای مسجد و یا محل برگزاری ختم سفارش گل آرایی می دهند و قبل از حضور مهمانان در مسجد جهت برگزاری مراسم ختم مسجد گل آرایی و مزین و آراسته به گل می گردد.

یکی از خدمات تشریفات ترحیم دیزاین تاج گل و سبد گل برای روی سنگ قبر یا در ورودی در مسجد است.
یکی از خدمات تشریفات ترحیم دیزاین تاج گل و سبد گل برای روی سنگ قبر یا در ورودی در مسجد است.

 

تمامی این موارد نیاز به هماهنگی و حضور فیزیکی شما دارد و می تواند وقت زیادی را از شما گرفته و در نهایت یک خستگی مفرط برایتان ایجاد کند. لذا می توانید این تشریفات ترحیم را به مجموعه ما بسپارید و خود نظاره گر درست اجرا شدن همه این موارد باشید. ضمن اینکه در هنگام پذیرایی از مهمانان در مسجد سرحال تر خواهید بود و توانایی حضور در مجلس عزیز از دست رفته خود را دارید.

قدم دوازدهم، چاپ عکس با کیفیت متوفی روی شاسی

حتما تا به حال در برگزاری مجلس ختم مشاهده کرده اید که یک عکس بزرگ و با کیفیت از متوفی بر روی میز ترحیم قرار داده می شود.  البته ممکن است از این تصویر به تعداد در جاهای مختلف استفاده گردد و شاهد چند عکس با کیفیت روی شاسی باشیم.

سفارش سنگ قبر مناسب، به سلیقه شما و همچنین بودجه شما
سفارش سنگ قبر مناسب، به سلیقه شما و همچنین بودجه شما

 

 اما اگر بخواهیم حداقل ها را در نظر بگیریم شما باید یک تصویر با کیفیت از متوفی را بر روی شاسی چاپ کرده و بر روی میز ترحیم قرار دهید. اما چاپ این عکس و سفارش آن نیازمند مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که این خدمات را به شما ارائه می دهند و یا اینکه می بایست به یک چاپخانه مراجعه کنید تا این خدمات را برای شما انجام دهد.

اگر می خواهید تمام این تشریفات ترحیم برای چاپ عکس متوفی بر روی شاسی توسط مجموعه تشریفات ترحیم تهران انجام شود کافیست تا تماس بگیرید.

قدم سیزدهم، آراستن میز ترحیم با گل و شمع و وسایل پذیرایی

برای دریافت این خدمات می توانید با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت این خدمات تشریفات ختم را برایتان انجام خواهیم داد. اگر بخواهیم کلیت خدمات را به صورت مختصر بیان کنیم به این صورت است که یک میز ترحیم بسیار شیک و زیبا در نهایت خواهید داشت که در شان مراسم شما باشد و شکوه مراسم را حفظ نماید. از جمله مواردی که بر روی میز ترحیم برای آراستن آن قرار می گیرند عبارتند از: پارچه مشکی، ترمه، عکس مرحوم یا مرحومه، وسایل پذیرایی، گل آرایی و شمع آرایی میز و …

تمامی این خدمات به سرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در هنگام برگزاری مراسم ختم قبل از ورود مهمانان میز ترحیم به صورت کامل آماده باشد. البته تشریفات ترحیم غرب تهران به این موارد خلاصه نمی گردد و در قسمت های بعد متوجه تنوع و گستردگی خدمات مجموعه خواهید شد.

قدم چهاردهم، سفارش چاپ اعلامیه، بنر و کارت دعوت ترحیم

برای سفارشات چاپ مراسم ختم خود که می تواند شامل کارت دعوت ترحیم، اعلامیه و بنر تسلیت و همچنین استندهایی که حاوی متن تسلیت و عکس متوفی است، می توانید از خدمات تشریفات ترحیم تهران استفاده کنید. ما با ارتباطاتی که با چاپ خانه های مختلف داریم می توانیم این فعالیت ها را بسیار سریع تر از حالتی که خودتان اقدام به این کارها کنید، تهیه کنیم. کیفیت چاپ نیز امر مهمی است و مجموعه تنها با چاپخانه هایی همکاری مستقیم دارد که کارشان و کیفیت چاپ آن ها مطلوب باشد.

قدم پانزدهم، هماهنگی برای ایاب و ذهاب مهمان ها

برای جابجایی مهمان ها به محل مجلس ختم و یا رستوران و بهشت زهرا لازم است که از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنید تا ضمن اینکه میزان هماهنگی میان فعالیت های شما بالاتر می رود، مهمانان مشکلی از جهت جای پارک خودرو پیدا نکنند و بتوانند در تمامی مدت بدون دغدغه و نگرانی در مراسم حضور داشته باشند.

 برای این کار می توانید با اتوبوس های واحد گشت بهشت زهرا هماهنگی های لازم را انجام دهید تا ایاب و ذهاب مهمان های شما به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. البته این مورد هم از خدماتی است که می توانید از سمت ما دریافت کنید و بدون درگیری برای مراحل هماهنگی ایاب و ذهاب خود پرسنل مجموعه این کارها را برایتان انجام دهند.

قدم شانزدهم، رزرو تالار یا رستوران ترحیم

برای هماهنگی و رزرو رستوران و یا تالار ترحیم، پیشنهاد ما این است که از رستوران ها و تالارهایی که به تازگی در اطراف بهشت زهرای تهران تاسیس شده اند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند استفاده کنید. این کار دو مزیت دارد، مزیت اول این است که مهمانان نباید مسیر زیادی را تا رستوران برای صرف نهار طی کنند.

مزیت دوم نیز این است که اگر از رستوران های داخلی شهر تهران و یا تالار های داخل تهران برای این کار استفاده کنید ممکن است در مسیر با ترافیک های سنگین مواجه شوید و مهمانان بیشتر از پیش خسته شوند. بنابراین با رزرو رستوران یا تالار ترحیم در اطراف بهشت زهرا این مزیت را نیز به دست می آورید که بدون ترافیک به مقصد یعنی رستوران یا تالار مورد نظر می رسید.

ما لیستی از بهترین و معتبر ترین و مجلل ترین تالار ها و رستوران های اطراف بهشت زهرا و داخل تهران را در اختیار داریم و برای رزرو رستوران با تماس گرفتن با مجموعه می توانید ضمن اینکه درباره هر رستوران اطلاعاتی کسب می کنید، تمامی مراحل رزرو و هماهنگی با آن رستوران یا تالار توسط کارکنان مجموعه انجام می شود و شما در این بین لازم نیست دخالتی برای انجام درست کار ها داشته باشید.

دسته دوم، خدمات تشریفاتی و ویژه تشریفات ترحیم

در ابتدای این مقاله بیان کردیم که دو دسته خدمات را به شما ارائه می دهیم حال به دسته دوم می رسیم و میخواهیم تمامی موارد مربوط به دسته دوم خدمات مجموعه را با هم بررسی کنیم.

 دسته دوم خدمات مجموعه همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم خدماتی هستند که به صورت ویژه و تشریفاتی برای شما و به صورت اختصاصی مطابق با سلیقه شما انجام می شوند.

اعزام گروه موسیقی مراسم ترحیم عرفانی

نمونه ای از این خدمات تشریفاتی و وی آی پی، اعزام گروه موسیقی مراسم ترحیم عرفانی است که در صورت علاقه شما به انجام مراسم به این شکل این گروه موسیقی برایتان اعزام خواهند شد.

تهیه ضروری ترین و جزئی ترین ملزومات تشریفات ترحیم

مورد بعدی که جز خدمات ویژه مجموعه می باشد مربوط به زمانی است که مجلس ختم را در منزل برگزار کرده اید یا بعد از مجلس ختم و صرف غذا در رستوران می خواهید مهمان ها را برای ساعاتی به خانه متوفی دعوت کنید.

 در این حالت قطعا نیاز به صندلی، میز و رومیزی و انواعی از ظروف دارید که ما می توانیم تمامی این موارد را برایتان تامین کنیم و در اختیارتان قرار دهیم تا برگزاری مراسم شما هر چه بیشتر با شکوه باشد.

تزئین بسیار ویژه میز ترحیم در منزل

خدمت بعدی که توسط مجموعه ارائه می گردد تزیین ویژه میز ترحیم در منزل است. اگر میخواهید گل آرایی و شمع آرایی و تزیینات میز ترحیم به زیبایی هر چه تمام تر انجام شوند، ما تیمی را که مختص به این کار در اختیار داریم برایتان اعزام خواهیم کرد تا این کار را برایتان به سرعت انجام دهند و یک میز ترحیم زیبا و باشکوه و زیبا برایتان خلق کنند.

تهیه میوه و تزیین آن برای تشریفات ترحیم

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز داشته باشید تهیه میوه های دست چین و مناسب برای مراسم است که به صورت زیبایی تزیین شده باشند و در یک سینی مخصوص بر روی میز قرار بگیرند تا برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

 ما می توانیم خدمات بسته پذیرایی مراسم ترحیم را برایتان انجام دهیم و میوه های دست چین شده مرغوب را به چند شکل در دیس های چینی، سینی های سیلور (نقره ای رنگ) و یا پک پذیرایی برایتان تزیین کنیم. تا افزون بر اینکه زیبایی خاصی به میز ترحیم شما می بخشد مقدمات برای پذیرایی از مهمانانی که در منزل حضور پیدا کرده اند نیز فراهم شود.

کلام آخر

همانطور که اشاره شد، در تشریفات ترحیم تهران، می‌توانید از خدمات گسترده‌ای بهره ببرید که شامل همه مراحل برگزاری مراسم ترحیم می‌شود. این خدمات شامل اموری از جمله رزرو سالن، مدیریت کلیه جزئیات مراسم تدفین، تهیه میوه و تزئین مراسم، و همچنین پذیرایی در طول مراسم و… می‌باشد. تشریفات ترحیم غرب این خدمات را با کیفیت و دقت بالا ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا در این مرحله دشوار، بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *