تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم جنت آباد

خانواده عزادار بعد از دست دادن عزیزان خود در شک ناگهانی فرو می رونداما ضمن اینکه آن ها عزادار و سوگوار هستند باید در زمانی سریع و در مدت زمانی بسیار کوتاه نسبت به آماده سازی مراسم و برگزاری مراسمی آبرومند اقدام کنند.  برگزاری این مراسم بدون هیچ برنامه ریزی می باشد و افراد سوگوار در کنار تمام مشکلات نگرانی نیز بابت مراسم دارند زیرا مرگ ناگهانی اتفاق می افتد و هیچ گونه برنامه ریزی نمی شود برای آن داشت.

پک پذیرایی مراسم ترحیم شهرک گلستان

حتی ممکن است بازمانده ها اطلاعات کافی در مورد چگونگی برگزاری مراسم در گذشت نداشته باشند و اطلاعاتی در مورد دستورات اسلامی در نحوه برگزار کردن مراسامات تدفین و انجام مستحبات لازم را نداشته باشند و در اکثر اوقات شئونات میت مسلمان جوری که روایات سفارش شده است و باید به آن صورت انجام شود رعایت نمی شود.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم غرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

برگزاری مراسم ختم جنت آباد

در این فرصت کم باید کلیه مراسامات و تشریفات به صورت دقیق انجام شود و چون افراد در حالت عادی خود نیستند و دچار شوک و ضربه ناگهانی شده اند ممکن است خیلی از مراسمات و دستورات را فراموش کنند و آن ها را آن گونه که شایسته است انجام ندهند یا مراسم آن ها با کاستی هایی همراه باشد که در چشم مهمانان مراسم بد جلوه کند. این موارد باعث می شود که مراسم آنگونه که دلخواه همه باشد انجام نگیرد و چون دیگر جای جبرانی وجود ندارد ممکن است شرمندگی برای همیشه وجود داشته باشد.

اگر می خواهید نگرانی هایتان در این موارد کم شود و دیگر دلهره مراسم را نداشته باشید و مراسم شما بدون هیچ گونه کاستی به بهترین شکل ممکن انجام شود ما به شما تشریفات ترحیم جنت آباد را معرفی می کنیم. تشریفات ترحیم جنت آباد به کلیه نیازهای شما در این موارد توجه می کند. تشریفات ترحیم جنت آباد با کادری مجرب از صفر تا صد مراسم را در کنار شما و هم یار شما خواهد بود. تشریفات ختم جنت آباد بسیار مدرن و به روز می باشد و کلیه مهمانان شما از مراسم تان راضی خواهند بود و درکنار شوک و غم دیگر دچار استرس و دلهره مراسم ختم نباشید.

تشریفات ترحیم غرب؛ به عنوان برگزارکننده مجالس ترحیم با تخصص و احترام به مراسم‌های ترحیم معنویت و راحتی را به شما ارائه می‌دهیم، تا در این زمان دشوار، خدمات مجالس ترحیم با آرامش و دقت بی‌نظیری برای شما فراهم کنیم.

تشریفات ختم جنت آباد در کلیه مراحل مانند یک دوست در کنار شما خواهد بود. تشریفات ختم جنت آباد مدرن ترین و به روز ترین مراسم را برای عزیز از دست رفته شما برگزار خواهد کرد. پس دیگر نیاز به هیچ نگرانی در این موارد نمی باشد. بسته پذیرایی مراسم ترحیم جنت آباد با توجه به کلیه نیازهای شما در این زمینه می باشد. بسته پذیرایی مراسم ترحیم جنت آباد بسیار کارآمد و مدرن می باشد. بسته پذیرایی مراسم ترحیم جنت آباد هیچ گونه کم و کاستی نیز ندارد.

 

خدمات مجالس ختم جنت آباد/ خدمات مجالس ترحیم جنت آباد

یکی از مهم ترین خدمات مجالس خدمت جنت آباد، برگزاری مراسم ختم جنت آباد، برگزاری مراسم ختم در شهر تهران می باشد. به سومین روز درگذشت مرحوم یا مرحومه روز ختم می گویند که به طور معمول این مراسم را در مسجد یا منزل شخص فوت شده یادر تالار برگزار می شود. برگزاری مراسم ختم جنت آباد یکسری مراحلی دارد. اول از همه بعد از فوت مرحوم و بعد از انجام مراحل اداری کفن و دفن بازمانده ها بر سر مزار حاضر می شوند و او را به خاک می سپارند. بعد از آن مداح وارد می شود و درمورد محل و تاریخ انجام مراسم تحریم آگاهی رسانی می کند.

در این مراسم عموماً همه با لباس تیره در مجلس حاضر می شوند و با اهدای گل به صورت سبد یا تاج گل و یا اهدای تراکت هایی تسلیت خود را به صاحب عزا اعلام می دارند. در اینگونه مراسم میز ترحیم تزیین و گل آرایی می شود عکس متوفی را نیز با گل تزیین می شود و روی میز قرار می گیرد. در مسجد نیز ابتدا قاری قران می خواند و بعد از آن مداح با سلام و عرض ادب به مهمانان خوش آمد گویی می کند و از آن هایی که با گل و تاج گل و تراکت برای عرض تسلیت آمده اند تشکر ویژه میکند.

بعد از مراسم ابتدایی و خواندن قرآن مهماندارن تشریفات با چای و خرما و بسته های تشریفاتی از مهمانان به بهترین شکل ممکن پذیرایی به عمل می آورند. از میوه هایی که در مراسم ترحیم استفاده می شود می توان به سیب پرتقال، نارنگی و خیار اشاره کرد. همانطور که ملاحظه می کنید خدمات مجالس ختم جنت آباد بسیار کامل و بی نقص کلیه مراسمات را با شیوه ای مدرن انجام می دهد.برگزاری مراسم ختم جنت آباد خیال شما را از داشتن بهترین و بی نقص ترین مراسم راحت می کند. خدمات مجالس ترحیم جنت آباد بسیار ویژه و منحصر به فرد می باشد. در ادامه به صورت کلی یکسری از خدمات را برای شما ذکر می کنیم تا خودتان متوجه تفاوت های خدمات مجالس ترحیم جنت آباد با موارد مشابه شوید.

مهمانداران ویژه ما در خدمات مجالس ختم جنت آباد با آرامش و احترام به تمامی جزئیات مراسم پرداخته و تجربه‌ای خاص و متفاوت از این مراسم را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برگزاری مراسم ختم غرب تهران

 

خدماتی که به صورت کلی ارائه می شود عبارتند از:

۱- از صفر تا صد برگزاری مراسم ختم و یاد بود از خاکسپاری گرفته تا سالگرد متوفی

۲-ارائه بسته پذیرایی مراسم ترحیم با رعایت کلیه نکات بهداشتی

۳- سینی تزیین شده حلوا و خرما

۴- کترینگ ویژه و اختصاصی

۵- مهماندار جهت پذیرایی در طول مراسم متوفی

۶- تاج گل های زیبا

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم عرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

لازم به ذکر می باشد که این مجموعه در کنار برگزاری مراسم ختم عزیزانتان در روزهای شادی شما نیز در کنار شما خواهد بود. این مجموعه مراسم های تولد و عروسی را نیز به صورت ویژه و منحصر به فرد انجام می دهد که ضروری می باشد برخی از خدمات این مجالس را به حضورتان برسانیم.

۱- برگزار کننده انواع جشن ها و مهمانی های شما و همچنین جشن های تولد

۲- اجاره انواع میز و صندلی و ظروف کامل مورد نیاز شما برای جشن و مهمانی

۳- اجاره صندلی روستیک و همچنین میز روستیک

۴- مهماندار های ویژه

۵- میز فینگرهای اختصاصی جهت برگزاری مراسم جشن و مهمانی به صورت ویژه

۶- اجاره میز های ال ای دی و همچنین وسایل تورپردازی

۷- اجاره باندهای اکتیو

 

مقالات دیگر ما: برگزاری مراسم در زمان کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *