خدمات مجالس تهران و تشریفات مجالس تهران

تشریفات مجالس تهران و خدمات مجالس تهران

باغ تالار پیشنهادی مجموعه یاکند (انحصاری) 

تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.

ارائه نمونه کار و پرزنت در محل
بهترین باغ تالار رودهن

باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است.
از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد.

سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.

از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد.
جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد.
همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است.
سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود.

کیفیت و قیمت مناسب اتفاقی نیست

از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.



شماره های تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۰۹ و ۰۲۱۲۶۳۱۶۳۵۵

(تماس از طریق سایت آنلاین تبلیغ شامل ۵ درصد تخفیف می باشد)

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

آدرس سایت: www.yakendlux.com



تشریفات یاکند

با توجه به سنتی که از گذشته از ایران باستان تا کنون بر جای مانده است، ازدواج یک امر پسندیده و بزرگ و با شکوه است که باید برای آن شادی بسیاری کرد و جشن مفصلی گرفت. در گذشته نیز چنین جشن هایی در ایران برگزار می شد اما در آن زمان چیزی به اسم باغ تالار و تشریفات عروسی و تشریفات مجالس وجود خارجی نداشت و اکثر مردم در خانه های خود این جشن های بزرگ را برگزار می کردند.

تشریفات مجالس تهران از آنجایی کار خودش را آغاز کرد که خانه ها آپارتمانی و کوچکتر شدند و دیگر فضایی برای جشن و پایکوبی در خانه ها وجود نداشت. از این رو مجموعه هایی به وجود آمدند تا میزبان خانواده هایی باشند که فرزندانشان در حال ازدواج است. به مرور با گسترش شهر و تکنولوژی و افزایش سطح توقعات مردم خدمات مجالس نیز دچار تغییر و تحول شد و چیزی که امروز در تشریفات مجالس تهران می بینیم حاصل همین موارد است که به مرور این خدمات را تکمیل و گسترش داده اند.

یاکند به عنوان ارائه دهنده خدمات مجالس تهران و تشریفات مجالس تهران، یک مجموعه پیشتاز در این زمینه است که به صورت متمرکز در سرتاسر تهران بزرگ از غرب تهران و گرمدره تا شرق تهران و جاجرود فعالیت دارد. ارائه تشریفات مجالس تهران و سوابق کاری یاکند بیانگر فعالیت حرفه ای مجموعه می باشد.

اما قبل از اینکه به تمامی مواردی که یاکند به عنوان تشریفات مجالس تهران ارائه می دهد بپردازیم ابتدا میخواهیم کمی درباره خود عبارت تشریفات مجالس برایتان بگوییم.

 

تشریفات مجالس چیست؟

همانطور که گفتیم در گذشته مراسم ها و جشن های عروسی و دیگر جشن ها در خانه ها برگزار می شد. البته تشریفات مجالس تنها شامل تشریفات عروسی نمی شود و گستره زیادی از جشن ها را در بر می گیرد که در ادامه مقاله به این موضوع نیز خواهیم پرداخت. اما دلیل اصلی اینکه جشن ها در گذشته در خانه ها برگزار می شد این نبود که محلی برگزاری جشن وجود ندارد بلکه خانه ها آنقدر بزرگ و وسیع بودند که به راحتی می شد تمامی مهمان ها را به منزل دعوت کرد و از آن ها پذیرایی به عمل آورد.

اما امروزه چیزی که باعث برگزار نشدن جشن ها در منازل شده است این است که در واقع بر عکس گذشته خانه ها به شدت برای این کار کوچک هستند و عملا امکان برگزاری یک جشن با تعداد زیادی از مهمان ها در آن ها وجود ندارد.

بنابراین باغ تالارها، باغ ها، باغچه ها و محل های دیگری برای برگزاری مراسم تشکیل شده اند تا با استفاده از تشریفات مجالس تهران بتوان در آن ها جشن های باشکوهی را برگزار کرد. اما خود تشریفات مجالس دقیقا به چه معناست؟

اگر بخواهیم پاسخ این سوال را به صورت کوتاه و خلاصه بدهیم می توان گفت که تشریفات مجالس معمولا مجموعه اقداماتی است که افراد برای برگزاری مجالس انجام می دهند تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. از تجهیزاتی که در مجالس استفاده می شود تا پذیرایی و غذا و همچنین نورپردازی و وسایل مورد نیاز برای مراسم همه و همه جزء تشریفات مجالس هستند.

تشریفات-عروسی-در-تهران
تشریفات-عروسی-در-تهران

تشریفات مجالس برای چه مواردی است؟

همانطور که گفتیم خدمات مجالس و تشریفات مجالس تهران فقط محدود به عروسی نیست. اما اینکه شامل چه مواردی است، موضوعی است که می خواهیم در این قسمت از مقاله باهم آن را مورد بررسی قرار دهیم. ممکن است بخواهیم سمینار یا همایشی برگزار کنیم، یا اینکه جشن تولد بزرگ و با شکوهی برای یک شخص برگزار کنیم، سالگرد ازدواج یا جشن عقد و نامزدی برگزار کنیم، فرقی نمی کند.

برای هر یک از این کارها لازم است که از تشریفات مجالس استفاده شود. بنابراین علاوه بر تشریفات عروسی برای هر یک از مواردی که عنوان کردیم ممکن است از تشریفات مجالس استفاده شود.

بسیار خب حالا که با واژه تشریفات مجالس آشنا شدیم به سراغ خدماتی می رویم که می توانید با استفاده از تشریفات مجالس دریافت کنید.

 

تشریفات مجالس یاکند شامل چه مواردی است؟

یاکند مفتخر است که سال ها سوابق کاری درخشان در این زمینه در کارنامه خود دارد. ما به عنوان مجری ,طراح و برگزارکننده مهمانی, تولد, نامزدی ,عقد, عروسی ,همایش و سمینار و … می توانیم تمامی تشریفات مجالس تهران را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ایده هایی خاص که مراسم های شما را با شکوه و مجلل تر و لاکچری می کنند توسط افراد متخصص ارائه و پیاده سازی می شود و ما در یاکند این خدمات مشاوره ای را نیز ارائه می دهیم تا خالق بهترین شب زندگیتان باشیم. خوشبختانه یاکند با ارتباطات قوی ای که با دیگر مجموعه تالارها برقرار کرده است امروزه با بیش از ۱۰۰ تالار و باغ تالار و مجموعه های پذیرایی در داخل و خارج از تهران قرار دارد.

ما می توانیم برای مراسم های شما از بهترین خواننده های کشور دعوت کنیم و با ارتباطاتی که داریم از مطرح ترین و حرفه ای ترین دی جی ها در مراسمتان استفاده کنیم. یاکند آشپزخانه ای کاملا صنعتی در اختیار دارد که به صورت اختصاصی غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای مهمانان یاکند تهیه می کند. همچنین اگر نیاز به خدمات گل آرایی به صورت ژورنالی و طرح های خاص دارید می توانید روی خدمات متخصصین ما حساب باز کنید.

ما می توانیم تمامی امور گل آرایی ماشین عروس، میز مجالس عروسی و دیگر مجالس، جایگاه عروس و داماد، دسته گل عروس و … را به صورت لاکچری و خاص به شما ارائه دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت منوها و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید، ما از اینکه پاسخ گوی سوالات شما باشیم لذت می بریم.

مجموعه یاکند امکان ارائه “نمونه کار و پرزنت در محل” به متقاضیان ارجمند را دارد و تمامی متقاضیان دریافت نمونه کار می توانند در این خصوص با مجموعه یاکند تماس گرفته و از تمامی موارد در این خصوص مطلع شوند.

 

خدمات دیگر یاکند برای تشریفات مجالس چیست؟

علاوه بر تمامی خدماتی که در بالاتر آن ها را به صورت متنی عنوان کردیم یک فهرست از خدمات را نیز ارائه می دهیم که در لیست زیر می توانید برخی از آن ها را مشاهده کنید. در صورتی که سوالی در رابطه با هر کدام دارید می توانید با یاکند تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان توسط پشتیبانان یاکند دریافت نمایید. لیستی که از آن صحبت کردیم عبارتند از:

  • ارائه محل برگزاری جشن (سالن و ویلا یا باغ)
  • اجاره انواع صندلی شیواری، مبل و میز و ظروف پذیرایی شام درجه یک
  • سرو انواع غذاهای ایرانی
  • سرو انواع فینگرفود
  • شمع آرایی و فانوس و لوستر آرایی
  • گل آرایی و جایگاه
  • اجاره سن و تریبون
  • چایخانه سنتی معمولی و مراکشی
  • پذیرایی کامل با تیم مهمانداری متخصص آقا و خانم
  • اجاره میز LED
  • اجاره صندلی کودک یا همان صندلی بچه
  • اجاره کولر گازی و بخاری های انرژی
  • اجاره چادر و داربست و اسپیس
  • اجاره انواع ماشین تشریفات
  • اجاره الاچیق و چترهای زیبا
  • اجاره ژنراتور و نورپردازی های دیدنی
  • سازه های نمایشگاهی
  • آشپزخانه تا ظرفیت ۵ هزار پخت در روز
  • موزیک و دی جی خانم و آقا
  • موزیک سنتی
  • آماده کردن تاج گل برای مجالس ترحیم

لیست بالا نیز بخش دیگری از خدمات تشریفات مجالس تهران بود که در ادامه متن قبلی برایتان قرار دادیم. هر کدام از این موارد مطابق با نیاز شما می توانند رزرو و ثبت شوند تا در روزی که جشن یا مراسم شما برگزار می گردد از تمامی جهات آماده باشید و یک مراسم لاکچری و با شکوه را برگزار کنید. برگزاری جشن ها و مراسم های لاکچری نیز یکی دیگر از تخصص های ماست.

 

تشریفات عروسی چیست؟

تشریفات عروسی نیز به مجموعه اقداماتی گفته می شود که عروس ها و داماد ها انجام می دهند تا مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. همانطور که گفتیم تشریفات عروسی نیز زیر مجموعه تشریفات مجالس است و توسط یاکند به عنوان تشریفات مجالس تهران قابل اجرا می باشد.

امروزه با اینکه سن ازدواج به دلایل مختلفی نظیر اقتصاد و تغییر در فرهنگ و آداب و رسوم مردم بالاتر رفته است و عروس ها و داماد ها سن بالاتری نسبت به گذشته دارند، اما به این دلیل که مراسم ها دیگر در محیط خانه ها برگزار نمی گردد از هیچ تجربه ای برای برگزاری این مراسم برخوردار نیستند و بعضا ممکن است به دلیل ناواردی در این گونه مراسم نتوانند آن چیزهایی که واقعا برای یک مراسم خوب لازم است را اجرایی کنند. بنابراین مجموعه هایی برای ارائه تشریفات عروسی نیز تشکیل شده اند تا پاسخ گو و مشاور افرادی باشند که می خواهند مراسم یا جشنی با شکوه برگزار کنند.

پس از ارائه این توضیحات درباره تشریفات عروسی، اگر بخواهیم تشریفات عروسی را به نوعی صحیح تر تعریف کنیم می توان گفت مجموعه عواملی که به کار گرفته می شوند تا زیبایی و نظم یک جشن را افزایش دهند را تشریفات عروسی می گویند.

 

تاریخچه استفاده مردم ایران از موسسات تشریفات مجالس

تقریبا می توان گفت از سال ۱۳۸۰ بود که استفاده از خدمات این چنینی در کشور باب شد و رواج پیدا کرد. البته قبل از این سال هم موسسات و مجموعه هایی همانند یاکند مشغول فعالیت بودند اما تشریفات مجالس به شکل امروزی که زوجین به محلی مراجعه کنند و تمامی فعالیت های مربوط به مراسمشان را به آن ها بسپارند، وجود نداشت.

به هر حال خدمات مجالس به خصوص تشریفات مجالس تهران به دلیل کمک و راهنمایی و مشاوره برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر مجالس در تهران شکل گرفت و امروزه شاهد برگزاری مراسم های زیبای ازدواج و مراسم های زیبایی همچون تولد و سالگرد و … هستیم. همه این موارد محقق نمی شد مگر به واسطه نیازی که در جامعه برای ارائه این خدمات به وجود آمد و باعث شد تا مراسم ها و جشن های عروسی حالت جدیدی را به خود بگیرند.

 

وظایف یک موسسه تشریفات مجالس در یک مراسم عروسی چیست؟

همانطور که گفتیم تشریفات مجالس و یا تشریفات عروسی در واقع به معنای ارائه مشاوره و راهنمایی و خدماتی است که از طرف یک مجموعه یا موسسه به درخواست کننده ارائه می شود و مجموعه در قبال ارائه این خدمات و هزینه ای که دریافت می کند نسبت به انجام وظایفی نیز متعهد می گردد و این تعهد دو طرفه در اجرای مراسم باعث می شود که در پایان مراسمی با شکوه و مجلل برگزار گردد. در قسمت زیر می خواهیم به تعدادی از این وظایف که مجموعه می بایست در ازای دریافت هزینه بایستی آن ها را انجام دهد بپردازیم و آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

مدیریت پذیرایی و سرویس دهی به مهمانان

هر چقدر موارد موجود در منوی پذیرایی شما و منوی غذایی شما عالی و فوق العاده باشد. تنها در صورتی برای مهمانان این پذیرایی دلنشین خواهد بود که این پذیرایی توسط مهمان دارهای حرفه ای و متخصص مدیریت شود. سرویس دهی به مهمان ها نباید اختلالی داشته باشد. هر گونه اختلال در عملکرد هر یک از مهماندارها می تواند سرویس دهی به مهمان ها را در قسمتی از سالن متوقف یا دچار اختلال و تاخیر کند و این مسلما به هیچ عنوان پذیرفته نیست. بنابراین یاکند با بهره گیری از یک تیم مهمانداری متخصص این وظیفه را در قبال مهمان های عزیز و گرامی خود در تشریفات مجالس تهران به خوبی انجام می دهد.

 

مدیریت چک کردن میزهای مهمان ها

در اینجا باز هم فعالیت های مهم مهمان دارها در مدیریت و انجام کارها جلوه می کند. یک تیم مهمانداری خوب مدام میزهای مهمان ها را چک می کند و در صورتی که احساس کند یک میز دچار کمی و کسری شده است می بایست به سرعت نسبت به رفع نیاز مهمان ها اقدام کند. بنابراین یکی دیگر از آیتم هایی که مهماندار ها در آن نقش بسیار مهم و اساسی دارند این آیتم است و پذیرایی خوب در حقیقت بدون مهمان دار خوب و متخصص معنایی ندارد.

 

مدیریت پرسنل پذیرایی و نظافت

در حین جشن یک نفر یا یک تیم باید مسئول مدیریت این موارد را بر عهده بگیرد تا در صورتی که در تشریفات مجالس تهران پرسنل پذیرایی یا همان مهماندارها کار خود را به درستی انجام ندادند به آن ها کارهای صحیح را یادآوری و گوشزد کند تا تمامی موارد مربوط به پذیرایی به شکل صحیح و درست ادامه پیدا کند و اختلالی در عملکرد مهماندارها ایجاد نشود. علاوه بر آن نظافت در برگزاری مراسم یک امر مهم محسوب می شود. ممکن است در هر لحظه ای در جشن نیاز به نظافت وجود داشته باشد و این موضوع از چشم پرسنل نظافت به دور باشد و متوجه این موضوع نباشند. وجود یک مدیر یا تیم مدیریتی که بتواند بر فعالیت پرسنل نظافت نظارت داشته باشد نظم را در تمامی این فعالیت ها برقرار می کند.

 

هماهنگی و مدیریت طراح ها

طراح ها در واقع نقش مهمی در زیبایی و شکوه یک مراسم دارند. برای مثال اگر گل آرایی در یک مراسم به خوبی انجام نشود یا شمع آرایی آن خوب انجام نشود این موارد به هیچ عنوان نه تنها باعث زیبایی مراسم نمی شوند بلکه اصلا به چشم نمی آیند. بنابراین مدیریت کار این طراح ها اهمیت بسیار زیادی دارد و هماهنگی زمانی و به خوبی انجام دادن آن بر عهده تشریفات جالس تهران یاکند می باشد.

 

ایجاد هماهنگی میان پرسنل موزیک

هماهنگی برای اجرای موزیک و همچنین خواننده مراسم اهمیت زیادی دارد. بنابراین تمامی این موارد برای درست انجام شدنشان نیاز به یک مدیریت منسجم دارند تا دی جی، خواننده و سایر عوامل و پرسنل موزیک هر کدام مدت مراسم و سایر موارد مربوط به خود را بدانند و از آن ها آگاه باشند. اگر دی جی و خواننده با هم هماهنگ نباشند این ناهماهنگی می تواند به وضوح در اجرای کارشان مشخص باشد بنابراین هماهنگی میان گروه موسیقی یکی از ارکانی است که باید به خوبی صورت بگیرد و در غیر این صورت ممکن است که منجر به خوب اجرا نشدن موزیک در سالن شود.

 

مدیریت پرسنل آشپزخانه

اگر پرسنل آشپزخانه به درستی کار خود را انجام ندهند ممکن است شام به موقع آماده نشود یا از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و یا مشکلی در فرآیند درست کردن غذاها به وجود آید بنابراین در این مواقع مدیری لازم است تا بر تمامی فعالیت ها و کارهای پرسنل مربوط به آشپزخانه نظارت داشته باشد و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را برای آن ها انجام دهد.

نظارت بر فعالیت های پرسنل آشپزخانه یک امر بیهوده نیست و گاهی از بروز اشتباهات بسیار بزرگ جلوگیری می کند. این مدیر وظیفه دارد تا تمامی موارد مربوط به مراسم که به آشپزخانه مربوط هستند را به پرنسل آشپزخانه به صورت کامل تفهیم کند و گاهی نیز با ساخت جک لیست آن ها را یاری می دهد تا کاری را فراموش نکنند و از قلم نیندازند. بنابراین وظیفه مدیر پرسنل آشپزخانه گاهی آنقدر سخت است و مسئولیت آن سنگین است که شاید سایر افراد در تیم مدیریتی این مقدار از مسئولیت را به دوش نمی کشند.

 

مدیریت سیستم گرمایش و سرمایش در حین برگزاری مراسم

یکی از اموری که در تشریفات مجالس تهران توسط پرسنل مدیریتی یاکند کنترل و هماهنگ می شود مدیریت سیستم گرمایشی و سرمایشی و چک کردن و مطمئن شدن از سلامت آن هاست. در فصول گرم به سرمایش نیاز داریم تا شرایط دمایی را در داخل سالن برای مهمان ها به حدی برسانیم که هنگام نشستن در سالن آسایش داشته باشند. در فصول سر نیز گرمایش مورد نیاز است و باید گرمای محیط در حدی باشد که شرایط آسایش مهمانان فراهم شود و نه محیط زیاد گرم باشد و نه سرد باشد. تمامی سیستم های گرمایشی و سرمایشی به تجهیزاتی نیاز دارند که نیاز به مدیریت و چک کردن سلامت این دستگاه ها و تجهیزات وجود دارد.

این خدمات توسط تیم پرسنل مدیریتی یاکند به صورت منظم قبل از اجرای مراسم انجام می شود و به صورت دوره ای تجهیزات سرویس و تعمیر می شوند تا مشکلی از این بابت در مراسم ها برای سرمایش و گرمایش نداشته باشیم.

 

چک کردن تعداد مهمان ها و مدیریت آن ها

درست است که شما تعداد مورد نظر مهمان های خود را دعوت می کنید اما گاهی اوقات به ندرت اتفاق می افتد که متاسفانه تعداد مهمان ها بیش از آنچه در قرار داد با مجموعه ها ذکر شده است می شوند. همین موضوع دقیقا به ضرر فردی تمام می شود که برگزار کننده مراسم است. یعنی اگر مراسم عروسی باشد داماد یا خانواده داماد در این بین دچار ضرر می شوند. این ضرر از نظر مالی نیست بلکه از نظر حفظ شان و شکوه مراسم است.

قطعا اگر تعداد مهمان ها بیش از آنچه در قرار داد ذکر شده است باشند غذا و وسایل پذیرایی برای مهمان های جدید کم هستند و همین مورد تمامی موارد و نظم مراسم را بر هم می زند. از این رو برای اینکه از این موارد جلوگیری شود برای حفظ نظم مراسم و حفظ رضایت فرد برگزار کننده مراسم تعداد مهمان ها چک می شود تا خدمات رسانی به آن ها با اختلال و مشکل مواجه نشود.

 

رزرو تشریفات مجالس تهران در یاکند

در این مقاله تمامی مواردی که مربوط به تشریفات مجالس تهران بود را مورد بررسی قرار دادیم. خدمات مجالسی که مجموعه یاکند ارائه می دهد را نیز برایتان عنوان کردیم و در ادامه درباره وظایف خودمان در قبال مراجعه کنندگان و مهمان های آن ها را با هم بررسی کردیم. جالب است بدانید که مراسم ترحیم نیز جزء تشریفات مجالس تهران می باشد و مجموعه یاکند ارائه دهنده این خدمات مجالس نیز هست و خدماتی نظیر درست کردن تاج گل و بسته های بهداشتی پذیرایی مراسم ترحیم مانند میوه، حلوا، خرما به همراه گردو، غذا و … برای مجالس ترحیم نیز ارائه می دهد.

امیدواریم که به این خدمات نیازی نداشته باشید و همیشه در شادی و خوشحالی به سر ببرید اما اگر به این خدمات هم نیاز پیدا کردید می توانید روی خدمات مجموعه تشریفات مجالس تهران یاکند حساب باز کنید. خدمات رسانی به مشتریان محترم افتخار ماست. در آخر می خواهیم به پاس اینکه وقت گرانبهای خود را برای مطالعه این مقاله صرف کردید و در این مقاله از وب سایت یاکند همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاسگزاری کنیم.برای رزرو تشریفات مجالس تهران شامل همایش، سمینار، عروسی، نامزدی، عقد، جشن تولد، سالگرد ازدواج و موارد مشابه می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید. کارشناسان یاکند شما را در تمامی مراحل مراسم تشریفاتیتان همراهی خواهند کرد.

۹ دیدگاه

  1. خیلی ممنونم از خدماتتون
    بهترین تشریفات مجالس تهران هستین

  2. اگه دنبال یه جای عالی برای جشن و مهمونیا تون نیاز دارین من اینجا رو پیشنهاد میکنم. یکی از جشن های خودمو تو این مجموعه برگذار کردم. همه چیز عالی بود.

  3. ایراندخت فرهمند

    سلام،من عروسی برادرم حدودا یکماهه پیش توسط تشریفات مجالس تهران(یاکند)برگزار شد.واقعا از هر لحاظی عالی بودن،باغ،ظروفی که استفاده کردن،به همه کاربرا پیشنهاد میدم اگر میخواین یک مراسم بدون استرس داشته باشید حتما خدمات مجالس تهران رو انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *