روانشناس در جنت آباد شمالی

همه ما از اهمیت مراجعه به روانشناس آگاه هستیم .با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن کارها توجه به حالات درونی انسان و روح بسیار کم شده است. همین امر موجب شده که انسان ها نسبت به یکدیگر و حتی نسبت به خود غافل شوند. اینجاست که برای جلوگیری از این غفلت و رسیدن به یک آرامش و ثبات روحی و روانی نیاز به یک دکتر روانشناس خوب در جنت آباد شمالی داریم.

مشاور و روان‌درمانگر در زمینه‌های پیش از ازدواج، زوج‌درمانگر، اختلافات زناشویی، روابط والدین و فرزندان،

خیانت، طلاق، مشاوره‌ی نوجوان و مشاوره تحصیلی؛

  • بهترین روانشناس در زمینه پیش‌از‌ازدواج
  • بهترین روانشناس در زمینه زوج و اختلافات زناشویی
  • بهترین روانشناس در زمینه خانواده، نوجوان و مشاور تحصیلی

مشاوره به صورت حضوری و غیر‌حضوری از سراسر ایران و غیرحضوری برای مقیمان خارج از کشور؛

 

همانگونه که جسم انسان دچار بیماری می شود و برای برطرف کردن درد ها و بیماری هایش به پزشک مراجعه می کنیم، روح نیز دچار اندوه و درد می شود. پس برای کاهش درد روح نیز حتما باید به بهترین روان شناس جنت آباد شمالی مراجعه کرد .

در ادامه این متن می خواهیم در مورد جنبه های مختلف مراجعه به یک روانشناس خوب در جنت آباد شمالی اشاره می کنیم. قبل از انجام بسیاری از کارها نیاز به یک روان شناس خوب و مراجعه به یک مرکز مشاوره خوب در جنت آباد شمالی داریم.

 

بررسی اهمیت حضور روانشناس جنت آباد در مراحل مختلف زندگی

حال بیایید مراحل مختلف از زندگی یک انسان را در نظر گرفته و اهمیت حضور روان شناس در آن را با یکدیگر بررسی کنیم.

  • روانشناس کودک

حضور یک روانشناس کودک جنت آباد برای کودکان ساکن در این ناحیه بسیار ضروری و پراهمیت است. والدین امروزی در تلاش اند تا بهترین مشاوره کودک و نوجوان جنت آباد را برای فرزندان خود انتخاب کنند؛  زیرا از اهمیت حضور مشاور در زندگی آنان اطلاع دارند.

 شخصیت یک انسان به طور جدی در سنین کودکی و نوجوانی وی شکل می گیرد. کودک در این سنین می آموزد که چگونه با مسائل پیرامون خود برخورد کنند، چگونه مشکلات خود را حل کند و چگونه به خواسته های خود برسد. هر گونه نقص و اشتباه تربیتی و رفتاری در این سن باعث می شود که آن کودک در بزرگسالی خود دچار مشکلات روحی و روانی شده و یا حتی در زندگی خود به مشکلات حاد روحی  دچار شود.

یک روانشناس کودک خوب در جنت آباد باید بتواند به خوبی با دنیای ساده و شاد  کودک ارتباط برقرار کند و اعتماد کودک را جلب کنند تا کودک با وی صادق باشد.  علاوه بر این روانشناس کودک جنت آباد باید موضوعات مختلف در زمینه پرورش و تربیت یک کودک سالم را به والدین وی بیاموزد. حتی در مواردی روان شناس باید در محیطی خارج از محیط مرکز مشاوره،  با کودک یا والدین وی جلسه ای برگزار کنند تا نوع رفتار و برخورد کودک در محیط بیرون را نیز بسنجد.

 علم روان شناسی کودک یک علم وسیع و حساس است و تنها یک روانشناس کودک خوب در جنت آباد است که می تواند یک شخصیت درست برای کودک شما بسازد.

  • روانشناس نوجوان

پس از آنکه فرزند از سن کودکی خارج شد و به مرحله نوجوانی رسید، اهمیت حضور یک مشاور و روان شناس در زندگی او شدید تر و مهم تر می شود. نوجوانی درواقع پلی است از دنیای کودکی به دنیای بزرگسالی.

نوجوان در این برهه از زندگی خود دچار بحران های بسیاری می شود که تنها یک دکتر روانشناس خوب جنت آباد شمالی می تواند وی را از این بحران ها نجات دهد.پس خوب است که به دنبال بهترین مشاوره کودک و نوجوان جنت آباد برای فرزند خود باشید. به دلیل حساسیت بالای این سن و تحریک پذیری بالای نوجوان، روان شناس باید علاوه بر دانش و آگاهی کافی دارای تجربه زیاد نیز باشد.

 متناسب با نیاز نوجوان، یک مشاور خوب در مرکز مشاوره جنت آباد شمالی، ساعاتی را برای مشاوره و صحبت به نوجوان اختصاص می دهد. یک روانشناس خوب نوجوان باید  بتواند اعتماد وی را جلب کند تا نوجوان بدون هیچ گونه ترس از  قضاوت یا خجالت زدگی ، نیازها، افکار و فعالیت های خود را به روان شناس بگوید. بهترین مشاوره کودک و نوجوان جنت آباد برای فرزند شما آن مشاوری است که نوجوان شما با وی راحت بوده و تاثیر بیشتر و بهتری بر روی شخصیت وی گذاشته است.

نوجوانان در سن مدرسه و تحصیل خود نیاز دارند تا یک مشاور تحصیلی در جنت آباد آنان را در راه رسیدن به هدف راهنمایی کند. مشاوره تحصیلی راه های درست مطالعه را می داند و با توجه به علم خود می تواند تشخیص دهد برای هر شخصیت چه راهی مناسب تر است.

 به جای آن که نوجوان به تنهایی زمان زیادی را صرف امتحان راه های مختلف درس خواندن کند تا ببیند کدام راه با شخصیت وی سازگارتر است،  مشاور تحصیلی در جنت آباد در چند جلسه مکالمه با نوجوان شخصیت وی را تشخیص داده و بهترین راه را به ان نشان می دهد.

  • روانشناس قبل از ازدواج

پس از عبور از نوجوانی کم کم به سن ازدواج می رسیم. می توان گفت ازدواج مهم ترین تصمیم در زندگی هر شخص است.  این که بخواهید ادامه زندگی خود را با فرد دیگری شریک باشید خود یک چالش بزرگ است.

توصیه ما به همه کسانی که در شرف ازدواج هستند این می باشد که به یک مرکز مشاوره ازدواج در جنت آباد مراجعه کنند و سعی کنند بهترین مشاور ازدواج را با توجه به شرایط خود و شریک خود انتخاب نمایند.

 یک دکتر روانشناس ازدواج خوب در جنت آباد در جلسات خود مواردی همچون آزمایش های ژنتیکی، پرسشنامه های شخصیتی و …. را دارد . مشاوره روانشناسی  قبل از ازدواج از هر دو طرف می خواهد تا در مرکز مشاوره ازدواج جنت آباد حضور داشته باشند تا در مشاوره های خود هر دو طرف را درگیر کند و روی شخصیت هر دو نظارت داشته باشد.

 هر مشاور با توجه به دانش و صلاح دید خود سوالاتی را در مورد خود فرد و یا آگاهی وی نسبت به شریکش از دو طرف می پرسد. پاسخ به این سوالات نشان می دهد که فرد چقدر شریک خود را می شناسد و چقدر آمادگی ازدواج با یکدیگر را دارند. همین مشاوره قبل از ازدواج در جنت آباد باعث می شود که زوجین مشکلات و یا نقاط ضعف خود و طرف مقابلشان را به خوبی بشناسند و پیش از ازدواج برای حل آن ها  اقدام کنند. این که قبل از ازدواج از شرایط روحی و روانی شریک خود آگاه باشیم از بسیاری از اختلافات پس از ازدواج جلوگیری می کند.

مشاوره-قبل-از-ازدواج-در-جنت-آباد-دکتر-سهیلا-منعم
مشاوره-قبل-از-ازدواج-در-جنت-آباد-دکتر-سهیلا-منعم
  • روانشناس خانواده

حال وارد نیمه ی دیگری از زندگی افراد می شویم. این تصور که تنها قبل از ازدواج باید به مشاور مراجعه کنیم و پس از آن دیگر به حضور و مراجعه به مشاور نیازی نیست، کاملاً اشتباه می باشد.بعد از مشاوره پیش از ازدواج در جنت آباد به مشاور خانواده در جنت آباد می رسیم .

 امروزه با زیاد شدن مشکلات زندگی روابط خانوادگی تحت تاثیر قرار گرفته است. یک دکتر روانشناس خانواده خوب در جنت آباد می تواند راهنمای خوبی برای جلوگیری از بسیاری  از کشمکش های خانوادگی شود. یک روانشناس خانواده در جنت آباد به افراد یاد می دهد که چگونه با همسر و فرزندان خود رفتار کنند، چگونه هم به زندگی شخصی و هم به زندگی کاری برسند و بین آن دو تعادل برقرار کنند.

 روان شناس خانواده با توجه به علم و تجربه ای که دارد می تواند به شخص بیاموزد چگونه مشکلات خود را قبل از آنکه باعث درگیری در خانواده شود حل کند . به زبان تر از رشد و بزرگ شدن مشکلات زندگی زناشویی جلوگیری می کند .

تاثیر مثبت مراجعه به روان شناس خانواده در جنت آباد را حتی در فرزندان و روابط بین آن ها نیز می توان دید.  همه ما میدانیم که کوکان از والدین خود الگوبرداری میکنند و تاثیر گذار ترین محیط برای آن ها محیط خانه و تاثیر گذار ترین افراد والدینشان می باشند . اگر والدین رفتار درستی در مقابله با مشکلات و فشارهای زندگی داشته باشند کودکشان نیز یاد می گیرد در مقابل این گونه مسائل چه رفتاری از خود نشان دهد.

کلام پایانی

 در این متن ما برهه های مختلف از زندگی یک انسان را بیان کردیم و در هر دوره اهمیت حضور روانشناس و تاثیر مثبت آن را گفتیم . نکته مهم این است که هر فرد پیش از آن که در زندگی خود به مشکل بر خورد باید به مرکز مشاوره در جنت آباد شمالی مراجعه کنند.

  بسیاری از مردم تصور می کنند پس از آنکه در زندگی خود به مشکل بزرگی رسیدند باید به روان شناس مراجعه کنند، اما این تصور کاملاً اشتباه است . مراجعه به یک مرکز مشاوره خوب در جنت آباد و یک روان شناس خوب در این ناحیه از بروز مشکلات جدی چه در زندگی شخصی و چه در زندگی خانوادگی جلوگیری می کند.

توصیه ما به همه ی شما عزیزان این است که  از رسیدگی به روح خود غافل نشوید و همان گونه که سلامت جسم برایتان مهم است، سلامت روحتان را نیز مورد توجه قرار دهید و به آن رسیدگی کنید .چه بسا با داشتن روحی سالم، از بروز بسیاری از بیماری های جسمی پیشگیری می کنید.

۳ دیدگاه

  1. برای یه مشکل خانوادگی رفتم پیششون مشاور خیلی خوب و با حوصله ای هستن
    خدماتشون عالی بود و من نتیجه خوبی گرفتم
    تجربه مو رو باهاتون به اشتراک گذاشتم چون خودم خیلی مراکز مختلفی رفتم اما واقعا ایشون کارشون خوب بود

  2. سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر منعم بزرگوار، ممنون از آرامش، صبوری و درک و آگاهی بالای شما، جلسه بسیار پرباری بود، به امید دیدار مجدد به زودی،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *