بهترین مرکز روانشناس مشاوره کودک و نوجوان در مرزداران

در این مقاله قصد داریم نکاتی را درباره بهترین مرکز روانشناس کودک و نوجوان در مرزدران در اختیار شما قرار دهیم. انتخاب مرکز مشاوره خوب برای کودکان و نوجوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خانواده ها در انتخاب این مراکز و همچنین انتخاب روانشناس برای فرزدندان خود بسیار حساس هستند، مخصوصا برای مواردی مانند نوروفیدبک که نیاز به تجهیزات ویژه ای دارد. مرکز مشاوره کودک و نوجوان مرزداران تمام ویژگی های یک مرکز مشاوره خوب را دارد. در ادامه برخی ویژگی هایی که  باعث شده است مرزداران تبدیل به بهترین مرکز روانشناسی مشاوره کودک و نوجوان شود را بیان می کنیم.

در بهترین مرکز رواننشاسی کودک و نوجوان در مرزداران باید روانشناسانی باشند که به ارزیابی و درمان آنها مسلط باشند.
تمام روانشناسانی که در بهترین مرکز روانشناس کودک و نوجوان در مرزدران حضور دارند دارای مجوز رسمی هستند.

ارائه خدمات مشاوره روان‌شناختی به کودکان و نوجوانان ، درمان بیماری هایی نظیر بیش فعالی و … توسط مرکز مشاوره کودک و نوجوان مرزداران (مرکز ) انجام می شود.

ویژگی های مرکز مشاوره کودک و نوجوان مرزداران

  1. حضور روانشناسان مجرب و خبره در این مرکز یکی از امتیازاتی است که باعث برتری این مرکز نسبت به سایر مراکز شده است.
  2. همچنین یک کادر مجرب از مشاوره های کودک و نوجوان و انواع تخصص ها در حوزه های مختلف، در این مرکز وجود دارد که می توانید برای انواع مسائل و مشکلات به این مرکز مراجعه کرده و اطمینان داشته باشید که بهترین مشاوره ها و خدمات را دریافت خواهید کرد.
  3. داشتن مجوز برای مرکز مشاوره یکی از نکات ضروری و مهم است که مرکز مشاوره مرزداران مجوز فعالیت را از سازمان نظام روانشناسی و سازمان بهزیستی کشور دارد.
  4. بهترین مرکز نوروفیدبک و نیز بهترین تجهیزاب نوروفیدبک در این مرکز مشاوره وجود دارد. همچنین مشاوران این مرکز تخصص لازم را برای استفاده از این تجهیزات را دارا هستند.
  5. از دیگر تجهیزاتی که وجود آن ها در مرکز مشاوره خوب ضروری است، تست هایی است که برای تشخیص ضریب هوشی و یا تشخیص اختلالات روانی به کار می رود.
  6. این مرکز برای درمان افراد از روش های مشاوره جدید و نوین مطابق با علم روز دنیا استفاده می کند.

روانشناس کودک و نوجوان مرزداران چه ویژگی هایی دارند:

  1. یک روانشناس و مشاوره خوب باید شنونده خوبی نیز باشد و بر اساس این شنیده ها نیز راه حل هایی مناسب با مشکلات ارائه دهند. اولین نکته مهم برای ارائه یک مشاوره خوب این است که مشاور به خوبی به حرف های مراجعه کننده گوش کند.
  2. یکی دیگر از ویژگی هایی که یک مشاور خوب باید داشته باشد این است که بتواند با مراجعه کننده خود ارتباط برقرار کند و با او همدلی کند.
  3. همچنین روانشناس باید اطلاعاتی را که مراجعه کنند در اختیار او قرار می دهد، را محرمانه نگه دارد و حریم شخصی مراجعه کننده را حفظ کند.
اولین گزینه برای انتخاب مرکز مشاوره کودک و نوجوان مرزداران باید فرزندتان از طریق روانشناس آن مرکز درک شود.
روانشناس در بهترین مرکز روانشناس کودک و نوجوان در مرزدران باید به خوبی به حرف های فرزند شما گوش دهد.

مرکز روانشناسی کودک و نوجوان رویان واقع شده در مرزداران دارای کادر متخصص و با تجربه در ارتباط با کودکان و نوجوانان است

چگونه می توان بهترین مرکز مشاوره و بهترین مشاور کودک ونوجوان را انتخاب کرد:

درک شدن توسط مشاوره برای کسی که به یک مرکز مشاوره و روانشناس مراجعه می کند، بسیار مهم است. چرا که درک نشدن مراجعه کننده توسط مشاوره برای فرد بسیار سخت است و مراجعه کننده نمی تواند به خوبی با مشاور ارتباط برقرار کند بخصوص برای کودکان و نوجوانان که روحیه بسیار حساسی دارند و به راحتی با کسی ارتباط برقرار نمی کنند.

مرکز مشاوره مرزداران توانسته است با ارائه بهترین خدمات و دارا بودن بهترین تجهیزات، جز بهترین مراکز مشاوره کودک و نوجوان در مرزداران قرار گیرد و با وجود کادری از مشاوران مجرب، اعتماد مراجعه کنندگان را به خود جذب کند.

خدمات دیگر این مجموعه:

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در مرزداران
بهترین مرکز نوروفیدبک در مرزداران
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در مرزداران
بهترین مرکز درمان بیش فعالی در مرزداران
بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در مرزداران
بهترین مرکز درمان افسردگی اضطراب و وسواس در مرزداران
بهترین مرکز تخصصی درمان استرس در مرزداران

سخن آخر:

اگر از لحاظ روحی و یا ارتباطی فرزندتان دچار مشکل شده است.بهترین راه مراجعه به یک روانشناس کودک و نوجوان در مرزداران است.روانشناس کودک و نوجوان باید یک سری ویژگی های خاص نسبت به همکاران خود داشته باشد، که در محتوا به آنها اشاره کردیم.بهتر است برای مراجه به روانشناس به یک مرکز مشاوره کودک و نوجوان مرزداران مراجعه کنید، چون بیشتر خدمات روانشناسی و بالینی در این مراکز ارائه می‌شود.

۲۸ دیدگاه

  1. خانم دکتر قنبری بسیارعالی و متخصص واقعی در حوزه کودک و نوجوان هستند

  2. سلام،من مدتی پیش خواهرم رو بخاطر اضطراب و استرس زیاد به این مرکز اوردم و از تکنیک نورو فیدبک برای درمان استفاده کردن واقعا راضی بودم چون نتیجه رو دیدم سپاسگذارم از خانم دکتر قنبری برای تشخیص درست و درمان همچنین نحوه درست رفتار با مراجعه کننده.

  3. سلام.من به این مرکز مراجعه کردم.و بعد از تشخیص بیش فعالی برای فرزندم.و انجام تست های مربوطه و نتایج آنها و بعد از گذشت ۲ ماه از شروع درمان به نتیجه ی دلخواه و مطلوب رسیدیم.و خدا رو شکر مشکل بیش فعالی فرزندم بر طرف شده..تشکر میکنم از مدیریت و مجموعه کلنیک درد و استرس رویان و خانم دکتر قنبری..

  4. سلام،وقت بخیر
    من برای پسرم مراجعه کردم پیش خانم دکتر قنبری تیک عصبی داشت که خداروشکر خیلی بهتر شده البته همچنان ادامه میدیم جلسات رو ولی تا الان خیلی بهتر شده.

  5. خانم دکتر عالیمهربونوقت شناسی پر از احساس مسئولیت☺️
    من که عاشق خانم دکترم❤️❤️❤️❤️❤️

  6. سلام سلام از نظر من مطب بسیار پر انرژی هستش و من توانستم ارتباط بسیار خوبی با خانم دکتر نازنین ایجاد کنم و تا حد زیادی مشکلات را حل کنم.مرسی که هستین و این همه انرژی مثبت شما❤

  7. سلام خانم دکتر بسیار صبور و مهربان هستن یک دکتر فوق العاده
    با راهکارهای بسیار عالی

  8. سلام ،
    یک تشکر ویژه از خانم دکترمهربان ،خوش برخورد وکاردان .
    سپاسگزارم از راهکارهای خاصی که همیشه ،وبه موقع در اختیارم می گذارید
    انشاالله سلامت باشیدوعمرطولانی وباعزت در کنار خانوادهی محترمتان داشته باشید

    دریک کلام عالی هستید

  9. خانم دکتر قنبری عزیز از بهترین های کودک و نوجوان هستن
    درمانشون برای اضطراب و استرس فرزندم بی نظیر بود

  10. یک خانم دکتر عالم و بینظیر و متخصص در حوزه روانشناسی

  11. یک مرکز روانشناسی عالی با پرسنل خوش برخورد و کاملا متعهد و خانم دکتر بسیار بینظیر و متخصص که با آگاهی و تسلط کامل درمان مراجعه کننده رو به بهترین روش و متد روز دنیا انجام میدن. بنده بسیار راضی هستم از مرکز و روش درمان ایشون.

  12. خانم دکتر قنبری فوق العاده دکتر خوب و ماهری هستن .به شدت پیشنهاد میکنم که اگر دچار مشکلاتی مثل استرس،افسردگی ،وسواس و …هستین حتما بهشون مراجعه کنین

  13. با سلام ، مکانی بسیار امن و با آرامش بسیار دوست داشتنی و ارتباط گرفتن بالا با کودک و نوجوان ومورد علاقه و اعتماد بچه ها و بسیار صبور و دوست داشتنی،و بسیار عالی برای بچه ها در هر زمینه ای و همچنین راهنمای بسیار مثبت و پر انرژی برای کل خانواده، به نظر من شما در هر سن و سالی که باشید میتونید کمک و همراهی از طرف خانم دکتر رو داشته باشید، با آرزوی بهترینها برای عزیز مهربون و خانواده عزیزشون و کادر محترمشون.سپاس فراوان

  14. خانم دکتر قنبری، پرانرژی و عاشق کارشون هستند. مسئولیت پذیر و دلسوز…با حوصله به تمام حرف ها گوش میدن و بهترین راهکار را متناسب با شرایط ارائه میدن.

  15. سلام، حرف واقعی که بتونه در اون زمینه بهمون کمک کنه رو خانم دکتر خیلی واضح بیان میکنن و قابل درک ❤️

  16. خانم دکتر قنبری بسیار عالی مجرب
    من در این مرکز برای نوروفیدبک پسرم که بیشفعالی داشت مراجعه کردم و نتیجه بسیار خوبی هم گرفتم

  17. دکتر قنبری رو بسیار بسیار زیاد در حوزه کودک و روانشناسی فردی بزذگسال قبولشون دارم
    تشخیص ایشون برای من واقعا بینظیر بود
    هرجا میرفتم برای پسرم تشخیص اشتباه می دادند ولی خلنم دکتر با تشخیص درست پسرم رو با نوروفیدبک درمان کردند
    واقعا متشکرم از ایشون

  18. بعد از کرونا بشدت وسواس داشتم و با مراجعه به این مرکز و تشخیص درست خاتم دکتر تاثیرات بسیار مطلوب و چشمگیری رو از نوروفیدبک گرفتم
    تا عمر دارم از خانم دکتر قنبری متشکرم❤️

  19. عجیب نیست که کامنت ها در هر تاریخی که میبینید، در همان روز و بسیار نزدیک به هم چندین کامنت مثبت ثبت شده است؟ انگار کاربران در برخی مواقع یادشان می افتد که بصورت چند نفری برای ثبت کامنت اقدام کنند.

  20. سالهاست که با خانم دکتر در ارتباطم و هروقت به مشکلی برمی خورم، خانم دکتر با حوصله ی فراوان به صحبت هام گوش میدن و بهترین راهکار را پیش روم می گذارند. خداروشکر میکنم بخاطر وجودشون.

  21. بسیار فضای صمیمی ، خانم دکتر قنبری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و مهربان هستند که با حس خوبی که بهتون انتقال میدن خیلی راحت میتونین مشکلاتتون رو مطرح کنین ، به شدت پیشنهاد میشه ، من بابت درمان اضطراب ، استرس، عدم تمرکز و حتی میگرن مراجعه کردم و با روش درمانی غیر تهاجمی که اجرا میکنن خیلی بهتر شدم ، حملات میگرنیم از هفته ای ۳ بار به حداکثر ماهی یکبار کاهش پیدا کرده ❤️

  22. سلام من برای پسرم مراجعه کردم به خانم دکتر قنبری و با تشخیص صحیح و جلسات نوروفیدبک مشکل توجه و تمرکز پسر من تا حد زیادی برطرف شده و من بسیار سپاسگزارم از خانم دکتر که بسیار با دقت و حوصله کارشون رو انجام میدن

  23. خانم دکتر قنبری عزیز از شما یک دنیا متشکریم که زندگی رو به من و همسرم دوباره هدیه دادید
    تا همیشه قدردان زحماتتون هستیم

  24. بسیار بسیار دکتر حاذق و متعهدی هستن.
    بنده به چند کلینیک برای مشاوره و مشکلم مراجعه نمودم متاسفانه مشکلم حل نشد.و زمانی که به کلنیک رویان خدمت خانم دکتر قنبری عزیز مراجعه نمودم تنها درچند جلسه مشکلم به طور کامل برطرف شد.
    تشکر ویژه از خانم دکتر قنبری و کادر بسیار خوب و مجرب کلنیک رویان

  25. به جهت بیش فعالی مراجعه کردیم و با درمان نوروفیدبک و تشخیص درست پسرم بطور کامل درمان شد
    سپاس از خانم دکتر باتجربه و پرسنل وقت شناس مطب ایشان

  26. تنها متخصصی که تشخیص درست رو برامون داشتند و درمان بسیار نتیجه بخش بود

  27. از طریق یکی از دوستانم که میگرن ایشون در مطب دکتر درمان شده بود مراجعه کردیم و خانم دکتر در ۱۵ جلسه درمان نوروتراپی درمان میگرن رو بطور کامل انجام دادند
    زندگی دوباره و طعم خوش زندکی بدود سردرد رو تو مطب ایشون تجربه کردم

  28. مدرسه مارو ارجاع دادند به روانشناس برای عدم تمرکز با نگرانی مراجعه کردیم خانم دکتر از دخترم تست گرفتند و گفتمد که دخترم اصلا عدم تمرکز ندارند و تشخیص ایشون اضطراب بود و خیلی زود درمان شروع شد و دخترم درمان شدند
    توصیه میکنم حتما مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *