شیشه بری در تهران | شیشه بری تهرانی

اگر قصد خرید شیشه برای محل زندگی یامحل کار دارید و می‌خواهید با انواع شیشه در بازار آشنا شوید و کاربرد های هر یک از شیشه ها را بدانید برای زمانی که شیشه ای خریداری کردید از خرید خود همیشه راضی باشید حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید که با بهترین شیشه بری در تهران، شیشه بری تهرانی آشنا شوید و ویژگی های مهم شیشه بری تهرانی نسبت به دیگر شیشه بری های تهران مطلع شوید.

انواع شیشه موجود در بازار

در محتوای امروز از شیشه بری در تهران و البته انواع شیشه خدمتتان توضیح خواهیم داد. از قدیم تا کنون، شیشه در قسمت های مختلف  همچون ساختمان ها، دکوراسیون، لوازم خانگی و … کاربرد داشته است. شاید از از دید ظاهری، تفاوت چندانی بین شیشه ها نباشد اما ازدیدگاه جنس انواع مختلفی دارند و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی در شیشه ها دیده می شود. تعیین جنس، رنگ و طرح شیشه با توجه به  کاربردی که قرار است داشته باشند، مشخص می شود. 
آینه دکوراتیو

۱)شیشه فلوت

شیشه خام یا شیشه فلوت،   ساده و تخت است که به طور معمول برای استفاده های ساده کاربرد دارد. یکی از کاربرد های زیاد شیشه های  فلوت، استفاده در شیشه در و پنجره‌ها است.
این شیشه‌ در  ضخامت‌های مختلفی بین ۲ تا ۲۰ میلیمتر ساخته می‌شوند. برای ایجاد طراحی‌های مختلف رو این شیشه ها از برش استفاده میشود . 

این نوع شیشه را می‌توان طی فرآیندهای مختلف به  شیشه های دیگر تبدیل کرد.


شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰


شیشه سکوریت یا میرال نوعی شیشه هستند که در متراژ های بالا استفاده می‌شوند.
نگران شکستن شیشه میرال نباشید چون به قطعات خیلی ریز تبدیل می‌شود.

۲) شیشه سکوریت یا میرال

این   شیشه، دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه   فلوت می باشد( حدود ۳ تا ۵ درصد). اگر شیشه فلوت را حرارت دهیم  شیشه میرال به دست می‌آید.  
مزیت دیگر شیشه سکوریت این است که  پس از شکستن به قطعات بسیار ریز و پودری  شکل تبدیل می‌شود که برندگی ندارند. به همین دلیل در مکان‌های پرتردد و ساختمان‌های بزرگ بیشتر از این نوع شیشه   استفاده می‌شود.

۳) شیشه رنگی

این شیشه ها در در لوازم تزئینی، نمای برخی از سازه‌ها و … دیده می شوند که روش تهیه شان به  دو صورت است.
در روش اول در زمان تولید شیشه ماده رنگی به آن افزوده می شود.
در روش دوم می‌توان شیشه معمولی را   در مذابی از شیشه رنگی فرو برد و آن را به رنگ دلخواه در اورد.

۴) شیشه ضد حریق یا پیرکس

شیشه‌های پیرکس یکی از معروف ترین شیشه‌هایی هستند که خانم‌ها بیشتر می‌شناسند. از این نوع شیشه در ساخت ظروف آشپزخانه،  ظروف آزمایشگاهی و هر وسیله و قسمتی که  که در معرض مستقیم حرارت باشد، استفاده می‌شود.
این شیشه، علاوه بر حرارت در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.
شیشه رفلکس برای پنجره استفاده می‌شود که نور را بازتاب می‌دهد.
عایق گرمای خوبی برای جلوگیری از گرمای خورشید به داخل محل است.

۵) شیشه رفلکس

 شیشه ها رفلکسی بازتابنده و انعکاس دهنده نور هستند و کار برد های خاصی دارند.  این شیشه دارای یک پوشش منعکس کننده است که نور و حرارت را انعکاس می‌دهد. در نتیجه در طول روشنایی روز داخل   ساختمان‌مشخص نیست و در شب که روشنایی داخل بیشتر از بیرون است، فضای بیرون قابل دیدن نیست.
از ویژگی های دیگر آن عایق گرما بودن است که در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

۶) شیشه دوجداره

این مدل  شیشه  که به  شیشه چند جداره یا مضاعف نیز معروف است ، یک عایق مناسب برای حرارت و صدا می باشد. ساختار شسشه ها به گونه ای اشت که  از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده که فاصله های مخصی از یکدیگر دارند.. در  فضای خالی بین هر لایه تا لایه ی بعد  هوا و یا گازهای بی اثری پر می شود .  
 این خاصیت عایق بودن شیشه های دوجداره در برابر حرارت و صدا باعث شده است کاربردهای بالایی در  در ساخت مکان هایی مانند فرودگاه و بیمارستان داشته باشد.

۷) انواع شیشه لمینیت (چند لایه)

نوع دیگری از شیشه ها  با ایمنی بسیار بالا، شیشه لمینت می باشد که به عنوان شیشه نشکن تیز نام برده می شود . ساختارلایه ای این شیشه مشابهه شیشه چند جدارست با این تفاوت که شیشه لمینیت از قرار گرفتن چند لایه شیشه تخت روی هم ساخته می شود که اتصال این لایه ها به هم با استفاده از لایه های PVB  است .  . با توجه به خاصیت چند لایه ای بودن این شیششه، هنگام شکسته شدن  به اطراف پاشیده نمی شود.  
این شیشه عایق مناسبی برای صدا است . به دلیل ویژگی های خاص و مطلوبی که داراد کاربردهای گسترده ای نیز دارد از جمله  ویترین فروشگاه ها، نمای خارجی ساختمان، پله و …  .
نصب این شیشه دقت و تبحر بالایی نیاز دارد و باید توسط افراد متخصص و با تجربه در زمینه شیشه بری انجام شود.
از انواع درگر شیشه ها می توان به شیشه چند جداره،   ، شیشه مسطح، شیشه‌های خمیده ،شیشه ضد گلوله و … اشاره کرد 

کاربرد شیشه و فواید استفاده از آن

در قسمت انواع شیشه، به توضیح برخی از کاربرد های انواع مختلف شیشه ها پرداختیم. استفاده از شیشه   فوایدی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• جلوه و زیبایی مناسبی به محیط می‌دهد؛
• به دلیل شفافیت   دید بهتری نسبت به محیط خارج ایجاد می‌کند؛
• یک پوشش مناسب بوده که  اجازه ورود گرما و نور را به محیط می‌دهد؛
و طراحی‌های مختلفی روی آن انجام می‌گیرد که برای استفاده در دکوراسیون استفاده می‌شود؛
• به نسبت کیفیتی بالایی که دارد، هزینه آن مناسب است.
با توجه به مزیت های گفته شده  استفاده های  مختلفی را می‌توان برای شیشه در نظر گرفت. 
شیشه بری در تهران میتوان برای تمام تجهیزات ساختمانی استفاده کرد.
از شیشه به جز تجهیزات ساختمانی می‌توان برای کارهای هنری و ماشین آلات هم استفاده کرد.

شیشه بری در تهران به چه شکل است؟

کاربرد شیشه بری در تهران برای انواع تجهیزات ساختمانی است. از کاربرد شیشه می توان به مواردی همچون  درب های شیشه ای و بالکن های شیشه ای اشاره کرد که همه در زیر مجموعه شیشه بری در تهران قرار دارند. شما می توانید با استفاده از شیشه در طراحی منزل خود تغییرات گسترده ای ایجاد کنید. مخصوصا مراجعه به شیشه بری در تهران برای استفاده در  بالکن می تواند بسیار مناسب باشد. استفاده از حفاظ شیشه ای در بالکن جلوه منظره ایه بالکن شما را حفظ می کند و در کنار آن یک حفاظ مناسب برای بالکن است.همچنین با استفاده از شیشه های متحرک  می توان از مزایای بالکن بدون حفاظ استفاده کرد.
شیشه بری در تهران در قسمت بندی داخلی ساختمان و همینطور سرویس بهداشتی و حمام  کاربرد های بسیار زیادی دارد.

شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰


کاربرد در دکوراسیون ها

شیشه یکی از لوازم و مصالحی  است که به دلیل زیبایی و جلایی که دارد، در دکوراسیون ها کاربردهای زیادی دارد به همین دلیل  خدمات شیشه بری سیار یکی از نیازهای اساسی خدمات دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد.
برای دریافت خدمات شیشه بری سیار باید سراغ مراکز شیشه بری بروید که بتوانند با توجه به خواسته و نیاز شما  متنوع ترین جنس شیشه‌ها را   فراهم کند. در این صورت برای انتخاب گزینه های زیادی  خواهید داشت.
 ……، بهترین و متنوع‌ترین شیشه‌ها را برای استفاده های مختلف مشتریان ارائه می دهد.
در روزمرگی های امروزی  که اکثر افراد دغدغه کمبود وقت را دارند، استفاده از خدمات سیار ودر محل به خصوص در موارد حساسی مانند شیشه بری، لطف بزرگی است.
برای استفاده از خدمات شیشه بری در …..، کافیست درخواست خود را ثبت کنید!
در کوتاه ترین زمان ممکن ، یکی از  متخصصین شیشه بری از شرکت ما مشخص شده  و سپس در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شود.

شیشه بری سیار در تهران به چه نحوی است؟

تعداد بسیار زیادی شیشه بری سیار در  شهر تهران وجود دارد. این شیشه بری های سیار در تهران به منزل شما آماده و ابعاد کار  مد نظر شما را با دقت وبا تجهیزات دقبق و استاندارد  اندازه گیری کرده و همچنین جنس مناسب  شیشه با کار  و تجهیزات مورد نظر را براورد کرده و  سپس سفارش شما را ثبت می کنند .پس از ثبت سفارش  در کارگاه آنچه را که مد نظر داشته اید برای شما می سازند و پس از ساخت آن را یه شما تحویل داده و برایتان نصب می کنند. شما می توانید از این خدمات به راحتی استفاده کنید. شیشه بری سیار مناسب ترین راه حل برای دیزاین خانه و تاسیسات شما است. شما با گرفتن کمک از تکنسین های شیشه بری دیگر  نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می توانید به سادگی و کوتاه ترین زمان مشکل خود را بر طرف کنید.

بیشترین ثبت سفارش برای شیشه بری سیار در تهران ، مختص  موارد زیر است:

• استفاده در شیشه درب و پنجره ساختمان‌ها؛
• استفاده در طراحی میز، میز تلویزیون، کابینت و …
• طراحی نمای ساختمان
• آینه کاری و تعویض آینه
• طراحی داخلی ساختمان
• استفاده از شیشه در لوازمی که ارتباط نزدیک با حرارت دارند مانند در فر و …
شیشه بری و آینه کاری  در تهران از جمله خدماتی اند که به اشکال گسترده در این شهر وجود دارند و شما می توانید از این موارد برای طراحی داخلی و یا قسمت بندی  و امنیت نیز  استفاده کنید.همچنین می توانید از این مزایا برای تغییر دکوراسئن منازل و با محل کار خود بهره مند شوید.
شیشه بری در تهران

استفاده از خدمات شیشه بری سیار  چه مزایایی دارد؟

شیشه، قطعه‌ای بسیار حساس است که جابجایی آن سخت بوده و دقت بالایی نیاز دارد. به همین دلیل اگر  بخواهید شیشه  خریداری کنید و  به محل مورد نظرتان حمل کنید احتمال شکستن آن بسیار بالاست است. از طرف دیگر اندازه گیری شیشه باید کاملا دقیق و با با ابزار استاندارد و دقت میلی متری باشد. هر گونه  اشتباه و کم یا زیاد بودن ابعاد شیشه آن را ناکارآمد می‌کند.
نصب شیشه و محکم کردن آن در محل مورد نظر نیز تخصص لازم خود را می‌طلبد. از این رو نمی‌توانید کار نصب شیشه را خودتان به راحتی انجام دهید.
اگر از خدمات شیشه بری سیار و ۲۴ ساعته استفاده کنید، می توانیدبه راحتی و در هر زمان  شیشه را در ابعاد مناسب و در محل بدون هرگونه آسیب دریافت ‌کنید. در نتیجه مشکلاتی از قبیل شکستن شیشه در حین حمل و نگهداری تلف شدن وقت و … را هم نخواهید داشت.
نصب و اجراو تضمین  شیشه کاری نیز بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات شیشه بری سیار است. با توجه به مزایای ذکر شده   بدون هیچ ریسکی و در هر زمانی که بخواهید  شیشه مورد نظر خود را اندازه گیری،خریداری و نصب می‌کنید.

چه ابزاری برای شیشه بری سیار نیاز است؟

برای آن که بتوان خدمات شیشه بری سیار را  به خوبی ارائه داد، ابزاری برای اندازه گیری و بررسی شرایط مورد نیاز است که شامل موارد زیر است:
• متر
• الماس مخصوص شیشه بری  
• خط کش چوبی
• الماس برش تی
• خمیر و چسب شیشه
• کاردک صاف کننده چسب
• جعبه ابزار
• وسیله نقلیه مناسب حمل شیشه
• انواع شیشه
احتمال دارد با توجه به نحوه کار تکنسین ، محدوده خدمات شرکت و سایر موارد ، ابزار دیگری نیز مورد نیاز باشد.
…… در تمام قسمت‌هایی که برای شیشه بری کاربرد دارد، خدمات ارائه می‌دهد.  این شرکت  تمام خدماتی که تکنسین‌های سیار خود  در رابطه با اندازه گیر ،ساخت و حمل و نصب شیشه ارائه می‌دهند  را تضمین می‌کند و متنوع و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰


هزینه خدمات شیشه بری سیار

هزینه خدمات  شیشه بری سیار و ۲۴ ساعته به عوامل متعددی بستگی دارد. البته شرکت‌ معتبر…. با پرسیدن چند سوال ساده درمورد وضعبت و درخواست مشتری می‌توانند هزینه حدودی را تعیین کند. فاکتورهایی که بر روی این هزینه‌ها موثرند شامل موارد زیر هستند:

• جنس شیشه:

هر چه کیفیت شیشه مورد انتظار بالاتر باشد، به دنبال آن قیمت نیز بالاتر می رود. همانطور که در قسمت ابتدایی گفته شد  شیشه جنس‌های متنوعی دارد که بسته به نیاز و سرمایه شما باید مناسب ترین جنس که کارایی لازم را نیز داشته باشد انتخاب کنید. قیمت خرید هر نوع از انواع شیشه‌، متفاوت است.

• ابعاد شیشه مورد نیاز:

قیمت گذاربی شیشه به صورت متراژی است به این حالت که  واحد اولیه قیمت آن جنس از شیشه در متراژش ضرب می‌شود. هر چه میزان بیشتری شیشه نیاز داشته باشید، متراژ بیشتر بوده و هزینه خرید آن نیز بیشتر می شود.

• خدمات مورد نیاز:

شیشه بری برای بخش هایی که دسترسی به آن‌ها سخت و یا خطر آفرین است، هزینه بالاتری خواهد داشت. به عنوان مثال نصب شیشه در نمای بیونی ساختمان ها و ارتفاعات کاری سخت است. به همین دلییل دستمزد نصاب شیشه هم بیشتر است.
چرا …. را برای خدمات شیشه بری انتخاب کنیم؟
با توجه به این که خدمات شیشه بری سیار زیادی   در سطح شهر وجود دارد، ممکن است از خود بپرسید چرا باید به…. اعتماد کنم؟ …. چه خصوصیاتی دارد که مشتریان این شرکت، بالاترین رضایت را از  خدمات آن دارند؟ توجه به نکات زیر در این زمینه به شما کمک می‌کند:

• هزینه‌های شفاف و مناسب:

…هزینه خدمات خود را منصفانه قرار داده است تا مشتریان از این مجموعه رضایت بالایی داشته باشند.

• استفاده از نیروی متخصص:

این شرکت معتبر، تکنسین های کارآزموده ای دارد که به صورت کاملا تخصصی کار می‌کنند به همین خاطر می‌توانید با خیالی آسوده  کار بررسی و  نصب شیشه  برای کاربردهای مختلف  را به آن‌ها بسپارید.

• پشتیبانی دائمی و۲۴ ساعته:  

 قبل از ارائه خدمات و حتی بعد از آن می‌توانید از نظرات، پشتیبانی و مشاوره‌های کارشناسان و متخصصان مجموعه … بهره ببرید.

• تنوع بالای شیشه:

بسته به  به نیاز و خواسته شما ،هر نوع شیشه‌ا در هر ابعادی که بخواهید، … برای شما فراهم می‌کند. به همین دلیل قدرت انتخاب شما بالاست  و می‌توانید دقیقا همان چیزی را که مد نظرتان است تحویل بگیرید.

• ثبت سفارش غیر حضوری و سریع:

نیازی نیست  که حتما به شرکت به صورت حضوری مراجعه کنید و ثبت سفارش کنید این کار  به روش‌های ساده و غیر حضوری انجام می‌گیرد.
ارائه شیشه بری در منطق تهران:

• ارائه خدمات در اسرع وقت:

با توجه به این که برای اکثر مشتریان  زمان انجام خدمات مهم است، مجموعه ما خدمات شیشه بری سیار و ۲۴ ساعته را  در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه می دهد
مزایای نام برده  و بسیاری موارد دیگر همگی دلیل بر اینند  تا …. همیشه حمایت و رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.   شما هم می‌توانید با خیالی آسوده به مجموعه ما اعتماد کنید و از خدمات  نهایت بهره را ببرید.

زمان تحویل کار چگونه  محاسبه می‌شود؟

یکی از مهمترین عواملی که در زمینه شیشه بری برای مشتریان بسیار مهم است، زمان پایان و تحویل کار می باشد.
به جز موارد فوری و ضروری از شیشه  که باید در کمترین زمان توسط شیشه بری سیار و یا ۲۴ساعته  آماده شده و نصب گردد، سایر مواور بسته به جنس شیشه مورد نیاز  همچنین ابعاد و متراژ شیشه زمان بندی خاص خود را نیاز دارد .با این وجود معقول ترین زمان در نظر گرفته شده برای تکمیل کار و تحویل شیشه  بین ۳ تا ۱۰ روز کاری می باشد. برای شیشه های فوری بسته به دور بودن یا نزدیک بودن شیشه بر به محل زمان تحویل کار از  ۱ یا ۲ ساعت شروع می‌شود که البته باز هم این زمان ، می تواند متغیر باشد.

یک شیشه ‌بر ماهر باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  1. آشنایی با انواع شیشه ها
  2. وقت شناس بودن
  3. حرفه ای بودن در اندازه گیری
  4. تحویل به موقع کار
  5. استفاده از تجهیزات با کیفیت و معتبر
  6. ارایه فاکتور واضح به مشتری
  7. آشنایی با طرح‌های جدید و مدرن
  8. ارائه پیشنهادهای جالب به مشتری
  9. برای طراحی بهترین و زیبا ترین شکل خلاقیت و ابتکار کافی داشته باشد

کاربرد خاص شیشه کاری در تهران؟

شیشه کاری در تهران نوعی زیر مجموعه دکوراسیون داخلی حساب می شود که برای خانه ها و شرکت ها کاربرد دارد و می تواند جلوه خاصی و ویژه  به منزل و محل کار شما بدهد . 
در تزئینات دکوراسیون داخلی منزل از  ایده های جذاب و به روزی استفاده میشود که یکی از این ایده ها آینه کاری منزل میباشد.
آینه ها یکی از جذاب ترین نوع  شیشه ها اند که در طراحی‌های داخلی ساختمان محبوبیت بالایی دارند . آینه کاری و شیشه کاری در تهران به عنوان یک عنصرجدا نشدنی  طراحی داخلی و حتی خارجی می باشد. دلیل کاربرد بالای آینه در صنعت شیشه این است که آینه فضای داخلی خانه را بزرگتر نشان می دهد و همچنین زیبایی خانه را دو چندان می کند و   برای نورپردازی و افزایش نور نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
آینه کاری دیوار و ستون یکی از ایده های پر طرفدار دکوراسیون داخلی است که جلوه خاصی به فضای داخلی منزل می دهد و در طرح ها و مدل خای خاص و کم نظیر توسط مجموعه ….ارائه می شود.
برای تزئین دکوراسیون اخلی منزل از روش ها و ایده های جذاب و جدیدی استفاده میشود که یکی از این ایده ها آینه کاری منزل میباشد.

شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰


آینه کاری در تهران به چه شکل است؟

از آنجایی که در همه ی خانه ها  آینه وجود دارد و استفتده ی زیادی از آن می شود بهتر است مرغوب ترین و مناسب ترین آن را انتخاب کنیم. تصویری که ما از خود و چهره خود در آینه میبینیم به نوع شیشه و مهارت شیشه بر ارتباط دارد  پس حتما از یک شیشه بری با تجربه  بخواهید تا مناسب ترین نوع را برای شما نصب کند.
خرید آینه در تهران از آینه فروشی و یا  آینه سازی های موجود در تهران امکان پذیر است . اگرچه بیشتر آینه فروشی ها در تهران به آینه سازی  نیز مشغول اند. در صورت تمایل می توانید به  هر ابعادی از آینه  که نیاز دارید به هر شکلی که می خواهید طرح مورد نظر خود را به شیشه بری و آینه سازی سفارش دهید تا متناسب با آن برای شما بسازند.
 اگر قاب آینه را خودتان دارید و تنها به آینه نیاز دارید، می توانید از شیشه بری های سیار و ۲۴ ساعته کمک بگیرید تا با لوازم دقیق خودقاب را به دقت اندازه گیری کنند و برای شما بر اساس همان ابعاد آینه بسازند.  
شیشه بری

آینه کاری دیوار و ستون منزل

این سبک از اینه کاری و استفاده از اینه و شیشه در طراحی منزل  هم باعث جذابیت بیشتر خانه می شود و هم کاربرد های بالایی در خانه های کوچک و حتی بزرگ  دارد.
این کار با استفاده از تکه کوچک آینه در  اشکال مختلف   هندسی و گل و …صورت می گیرد . به عنوان مثال عده ای از افراد  طبق  سلیقه خود تمایل به استفاده از آینه های شکسته و یا تکه های آینه برای زیبایی و جلوه دادن به دیوار ها و ستون ها تمایل دارند  که بسیار شیک است و یا برخی تمایل به استفاده  از آینه های کامل و ترجیحا  قدی برای منزل خود دارند.

شیشه کاری دیوار

آینه کاری و شیشه کاردیوار جایگزینی  و مناسبی برای جلوه دادن یه  دیوار های ساده و گچی میباشد ..
این مجموعه خدمات در کنا نمای  شیکی و جدیدی که ایجاد میکند در صورت ساخت و نصب اصولی و درست حتی  فضا را  نیز بزرگتر نشان می دهد.
شیشه کاری دیوار تا همین  چند سال گذشته فقط برای دیوار های سرویس بهداشتی انجام می شد اما امروزه کاربرد آن گسترش یافته  در دیوار های اصلی ساختمان ها نیز اجرا میشود..
با این کار هم در قسمت های اصلی خانه آینه دارید و می توانید از آن استفتده کنید  و هم نمای ساده را به نمای زیبا و شکیلی تبدیل کرده اید.
سخن پایانی:
در اینجا با بهترین شیشه بری در تهران که شیشه بری تهرانی هست آشنا شدیم و چند ویژگی مهم این تیم برای اینکه بین شیشه بری های دیگر که در تهران هستند این تیم را انتخاب کنیم بیان کردیم و تمام مدل های شیشه و کاربرد هایشان را هم معرفی کردیم.

۸ دیدگاه

  1. سلام و درود به سایت خوب و کاربران انلاین تبلیغ
    شیشه بری تهرانی جز شیشه بری هایی هستش که خدمات شیشه بری و اینه دکوراتیوشون خیلی عالی هستش
    من برای اینه کاری دیوار ازشون درخواست همکاری کردم و کیفیت و طرحشون عالی بود بهتون معرفی میکنم

  2. بسیار خوش قول و تمیز کار هستند. ممنون از آقای دورخانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *