شیشه بری در پونک

در منطقه پونک، مرکزی با ارائه فعالیت های آینه کاری، شیشه بری در پونک و آینه کاری به شیوه‌های متنوع، درخواست مشتریان را برآورده می‌کند. این مرکز، علاوه بر ارائه خدمات شیشه بری سیار در پونک، امکان سفارش آنلاین شیشه یا آینه دکوراتیو را فراهم می‌کند و با ارسال عکس یا اندازه مورد نظر، آینه دکوراتیو را در اسرع وقت در محل مورد نظر نصب می‌کند. این مرکز از جمله بهترین شیشه بری‌ پونک محسوب می‌شود.

شیشه بری سیار در پونک از مزایای خدمات سریع، هزینه مناسب و پوشش گسترده در تمام مناطق تهران برخوردار است.

در خدمات شیشه بری در پونک، آینه دکوراتیو با طرح‌ها و الگوهای متنوع، به فضای شما جلوه‌ای خاص و دلپذیر می‌بخشد.
آینه دکوراتیو، بخشی اساسی از خدمات شیشه بری در پونک است که با طراحی‌های خاص، زیبایی و شکوه به فضا می‌بخشد.

تبدیل آینه های بزرگ به تکه های کوچک برای زیبایی بیشتر آینه دکوراتیو میگویند که بهترین شیشه بری در پونک این کار را انجام می‌دهد.

مزایای شیشه بری سیار در پونک

  • شیشه، قطعه‌ای بسیار حساس است و جابجا کردن آن نیاز به دقت بالا دارد بنابراین، خریداری شیشه و حمل آن توسط خودتان، ریسک بزرگی می باشد.
  • اندازه گیری شیشه باید با دقتی میلی متری و دقیق انجام شود، زیرا زیاد یا کم بودن اندازه شیشه باعث خرابی کار شده و یا حتی در بعضی مواقع آن را نا کارآمد می نماید.
  • نصب کردن شیشه نیازمند متخصصانی با سابقه و دارای مهارت است که در این موارد شیشه بری تهرانی، شیشه بری در پونک پیشنهاد می شود.

بنابراین، اگر شما به دنبال دریافت شیشه با کیفیت فوق العاده، ابعاد مناسب و نصب با دقت بالا می باشید شیشه بری در پونک بهترین گزینه برایتان خواهد بود.


شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰


خدمات شیشه بری در پونک

  • بهترین شیشه بری در پونک:

امروزه به دلیل پیشرفت ساختمان سازی خدمات مربوط به شیشه بری پیشرفت چشم گیری کرده است. افراد متخصص بهترین شیشه بری در پونک با تمام روش های موجود برش دادن شیشه آشناییت دارند و به بهترین حالت ممکن آن را انجام می دهند.

شیشه بری تهرانی یک از بهترین شیشه بری ها در پونک می‌باشد.
خدمات شیشه بری در پونک شامل نصب و تعمیر انواع شیشه می‌باشد.

برخی از مهم ترین خدماتی که شیشه بری در پونک (شیشه بری تهرانی) انجام می شود عبارتند از:

  • نصب شیشه های رومیزی، دوجداره، رفلکس، سکوریت و ضد گلوله
  • برش شیشه های دو جداره ( این روز ها در اکثر ساختمان ها استفاده می شود که متخصصان شیشه بری در پونک این کار را به بهترین نحو انجام می دهد)
  • آینه کاری ( یکی از خدماتی است که امروزه بسیار رایج شده و برای دیزاین داخلی منازل، رستوران ها، تالار ها و غیره استفاده می شود. در مجموعه شیشه بری تهرانی، آینه دکوراتیو پونک را به بهترین شکل برش می دهند و زیبایی خانه هایتان را افزایش می دهند.
  • طلق طراحی رویی شیشه
  • نصب انواع و اقسام قاب پنجره پی ویی سی توری کلی و جزیی

در ادامه به بررسی برخی از خدمات بهترین شیشه بری پونک می پردازیم:

  • شیشه سکوریت در پونک

شیشه سکوریت، دارای مقاومت بسیار بالایی است. شیشه های سکوریت در پونک، در ابتدا با توجه به نیازهایمان با ابعاد دلخواه برش داده می شود، پس از بررسی شیشه به شکل افقی وارد کوره شده و با عملیات حرارت به دست می آید. درواقع دمای شیشه را به ۷۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسانند و با شرایطی خاص (با وزش باد خنک به دو سمت شیشه) آن را به سرعت سرد می‌نمایند. شوک حرارتی ایجاد شده ۳ تا ۵ درصد شیشه را مقاوم ‌تر می کند.

شیشه های سکوریت بعد از شکستن به قطعاتی پودری و ریز تبدیل می‌شود که این قطعات برنده نمی باشند و موجب بروز آسیب دیدگی و جراحت نمی شوند. بنابراین، در مکان هایی که تردد زیاد است و همچنین ساختمان های بسیار بزرگ از این شیشه برای در و پنجره استفاده می‌ کنند.

  • آینه دکوراتیو پونک

آینه دکوراتیو پونک، دارای دوام بالایی می باشد. همچنین براقیتی که این آینه دارد، باعث می گردد تصویر با وضوح بالا نمایان باشد. این آینه ها که در شیشه بری تهرانی عرضه می شود، مناسب کناره های دیوار، روی درب ها، ستون ها، کنار تخت و حتی محیط های اداری است.

در خدمات شیشه بری در پونک، آینه دکوراتیو با طرح‌ها و الگوهای متنوع، به فضای شما جلوه‌ای خاص و دلپذیر می‌بخشد.

    آینه-دکوراتیو-پونک

این روز ها آینه های دکوراتیو و فانتزی در معماری داخلی و دیزاین منزل، رستوران ها، تالار ها و محل کار کاربرد دارند. در زمان های گذشته، آینه فقط برای بازبینی ظاهری انسان به کار می رفت. اما اکنون از این آینه ها علاوه بر دیدن خود، جهت زیباسازی فضا های مورد نظر استفاده می شود. فقط لازم است با ترکیب بندی متناسب و نصب درست آینه دکوراتیو پونک، فضایی بسیار مدرن و چشم نواز ایجاد نمایید. این آینه ها بر روی سطوح گوناگون نصب می شود. اگر دیواری خالی در محل کار و یا منزل خود دارید، میتوانید با نصب آینه آینه دکوراتیو پونه، با شکل هایی دلخواه دیزاین را تغییر داده و زیبایی بی نظیری تجربه نمایید.

  • بازسازی آینه

در جهت بازسازی نمودن آینه، شما می توانید اندازه دقیق آینه های خود را مشخص و به سایت شیشه بری تهرانی مراجعه کرده و آینه جدید را جایگزین آینه ی شکسته قدیمی خود نمایید.

شیشه ضد گلوله یا “شیشه مقاوم در برابر گلوله”، نوعی شیشه ویژه است که برای مقاومت در برابر گلوله‌ها و تهدیدات تروریستی طراحی شده و از مواد مقاوم مثل پلی‌کربنات و PVB ساخته می‌شود و معمولاً در ساختمان‌ها و وسایل نقلیه نظامی و امنیتی استفاده می‌شود.

  • شیشه های‌ ضد گلوله

شیشه های ضد گلوله یکی از خدمات شیشه بری تهرانی، شیشه بری در پونک است که این شیشه قابل استفاده برای طلافروشی، صرافی، اماکن خاص و اتومبیل شخصیت ها و خودرو های خاص می باشد. شیشه های ضد گلوله از نظر ظاهری دقیقا شبیه به شیشه های عادی هستند ولی از نوعی فیلم خاص ضد گلوله و فرایند تولیدی مخصوص ساخته می شود
توجه!

برای ساخت شیشه های ضد گلوله تقلبی، شیشه های عادی را روی هم چیده و از چسب شفافی به نام رزین استفاده می کنند. باید توجه داشت که شیشه ضد گلوله در نگاه اول همانند شیشه های عادی هستند.

  • شیشه های رو میزی

استفاده از شیشه به جای چوب در رومیزی، بسیار زیاد شده است که این مورد از خدمات شیشه بری در پونک می باشد. شیشه قیمت مناسبی نسبت به چوب دارد. شیشه های رومیزی را در ضخامت هایی به اندازه ۶، ۱۰، ۱۶و ۲۰ میل تقسیم بندی می کنند. از مزیت های دیگر شیشه رومیزی می توان به رنگ بندی گوناگون مانند رنگ های سفید، دودی، آبی، برنز، سبز و کریستال اشاره کرد. این شیشه ها را می توان به صورت نشکن، سکوریت، خام و لمینت ( که دارای مقاومت زیادی در برابر وزن داشته باشند) تولید نمود.

  • ارائه خدمات به بعضی از محلات تهران

  1. شیشه بری در بلوار فردوس
  2. شیشه بری در مرزداران
  3. شیشه بری در غرب تهران
  4. شیشه بری در سعادت آباد

شماره های تماس شیشه بری تهرانی:

۰۹۱۲۸۵۹۶۰۷۳ – ۰۹۰۳۸۲۰۳۶۹۶ – ۰۲۱۴۴۱۳۲۲۲۰

و در آخر

شیشه در پونک یکی از پر کاربرد ترین مصالحی می باشد که به دلیل زیبایی و جلایش(شیشه دکوراتیو در پونک)، کاربردهای متنوعی در دیزاین ساختمان دارد. این روز ها که دغدغه افراد وقت می باشد، خدمات سیار مخصوصا در مواردی حساس مثل شیشه بری، حائز اهمیت است. شیشه بری تهرانی، بهترین شیشه بری در پونک متنوع ترین و با کیفیت ترین شیشه ها را جهت استفاده در کاربردهای گوناگون، به مشتریانش ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر از خدمات شیشه بری ، می توانید به سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *