فیزیوتراپی در منزل پرند , رباط کریم , اسلامشهر , نسیم شهر

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس

فیزیوتراپی در منزل پرند , رباط کریم , اسلامشهر , نسیم شهر

یکی از خدمات ویژه ای که این روزها توسط برخی از مراکز فیزیوتراپی ارائه می شود خدمات فیزیوتراپی در منزل است. در واقع شما می توانید جلسات فیزیوتراپی خود را در منزل خود طی کنید. از این رو بسیاری از مشکلاتی که در رفت و آمد و مراجعه به کلینیک های فیزیوتراپی با آن ها رو به رو خواهید بود به راحتی حل خواهند شد. این موضوع باعث شده این جلسات با آرامش بیشتری پشت سر گذاشته شده و تأثیر بیشتری را از این جلسات دریافت کنید.

 

اگر به دنبال فیزیوتراپی در منزل پرند، فیزیوتراپی در منزل رباط کریم، فیزیوتراپی در منزل نسیم شهر یا فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر هستید، بی شک بهترین مرکز فیزیوتراپی برای شما عزیزان کلینیک فیزیوتراپی پارس است. این کلینیک در تمامی بخش های نام برده شده و همچنین در کل تهران ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل می باشد.

در این مطلب بیشتر با خدمات کلینیک فیزیوتراپی پارس و نیز مزایای فیزیوتراپی در منزل آشنا خواهیم شد:

فیزیوتراپی در منزل رباط کریم
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

 

فیزیوتراپی

فیزیوتراپی را می توان یکی از شاخه های علم توانبخشی دانست. به واسطه روش درمانی فیزیوتراپی می توان به موارد زیر دست یافت:

  1. عملکرد و دامنه حرکات بهبود پیدا می کند؛
  2. قدرت عضلات بیشتر می شود؛
  3. عضلات انعطاف بیشتری از خود نشان خواهند داد؛
  4. عضلات قدرت تحمل پذیری بیشتری پیدا می کنند؛
  5. زندگی فرد بهبود پیدا می کند؛
  6. راه رفتن فرد به وضوح کیفیت بهترین خواهد داشت؛
  7. به طور کلی عملکرد فرد با بهبود قابل توجهی همراه خواهد بود.

در واقع می توان گفت روش درمانی فیزیوتراپی یک روش کارآمد برای درمان تمامی مشکلات و بیماری های حرکتی در انسان ها می باشد. فیزیوتراپی علمی برای بهبود کیفیت زندگی افراد به شمار می رود که در بسیاری از مواقع نه تنها به درمان بیماری های مختلف کمک کرده بلکه شاهد نقش موثر آن در پیشگیری از ایجاد یک آسیب هستیم.

فیزیوتراپی در مراقبت های حاد نیز بسیار مفید خواهد بود. به واسطه جلسات فیزیوتراپی می توان ضمن حفظ عملکردهای حرکتی، بیماری های مزمن را نیز به خوبی مدیریت کرد و به بیمار یاد داد که چگونه از خود مراقبت کند.

به طور کلی در تعریف فیزیوتراپی می توان این گونه گفت:

” فیزیوتراپی روشی برای افزایش توانایی های حرکتی فرد است. مثلاً در صورتی که فردی به بیماری های پیش رونده ای نظیر ام اس مبتلاست به واسطه جلسات فیزیوتراپی موفق به حفظ توانایی ها خود خواهد بود.

 همچنین به کمک فیزیوتراپی افرادی که برخی از توانایی های خود را از دست داده اند می توانند برای آن ها توانایی جایگزینی به دست آورند. به نوعی فیزیوتراپی روشی کمکی برای حفظ استقلال حرکتی فردی می باشد. “

از این رو به واسطه فیزیوتراپی در منزل پرند به خوبی می توان توان حرکتی خود را در هر بیماری و آسیب دیدگی افزایش داد.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس

فیزیوتراپی در منزل مناسب چه افرادی است؟

  1. خیلی از افراد ممکن است بعد از جراحی به فیزیوتراپی نیاز داشته باشند. اما هوشیاری پایین و دشواری که راه رفتن برای آن ها به همراه دارد می تواند این مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی را برای فرد و خانواده او بسیار سخت نماید. برای این افراد خدمات فیزیوتراپی در منزل پرند می تواند بهترین گزینه به شمار آید.
  2. افرادی که از مشکلات حاد حرکتی و فیزیکی مثل عوارض ناشی از جراحی های سنگین، شکستگی های متعدد، مشکلات جسمی مختلف، سکته مغزی و… رنج می برند می توانند به راحتی جلسات فیزیوتراپی خود را در منزل طی کنند.
  3. اکثر افراد مسن به طور معمول به سختی می توانند بیرون از خانه رفته و به کارهای خود رسیدگی کنند. این در حالی است که تنها با یک تماس می توانند جلسات فیزیوتراپی خود را به خانه آورده و در خانه بدون هیچ مشکل و دغدغه ای جلسات فیزیوتراپی را طی کنند.
  4. گاهی کودکان به دلیل شکستگی پا یا مشکلاتی نظیر فلج مغزی نیاز به فیزیوتراپی دارند. فیزیوتراپ در این جلسات به خوبی بدن کودک را تمرین خواهد داد تا بهبود عملکرد حرکتی بیشتری را داشته باشند. این که جلسات فیزیوتراپی در منزل انجام شود حس بسیار بهتری را به کودک خواهد داد.
فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

 

فیزیوتراپیست کیست؟

فیزیوتراپیست در واقع فردی است که در جلسات فیزیوتراپی در کلینیک یا فیزیوتراپی در منزل پرند در کنار شما خواهد بود و مرحله به مرحله همه چیز را به خوبی به شما آموزش داده و تمام امور را تحت کنترل خود قرار خواهد داد. به طور معمول در یک فرد فیزیوتراپیست، توانایی و مهارت های دستی مهم ترین چیز هستند.

در واقع یک فیزیوتراپ به کمک مهارت های دستی و حرکت درمانی به خوبی می تواند به بیمار در پیشگیری از بیماری های مختلف و نیز درمان و توان بخشی کمک کند. در این زمینه فیزیوتراپیست بسته به نیاز و نوع بیماری و مشکل فرد استفاده کننده از خدمات فیزیوتراپی در منزل پرند از دستگاه ها و حرکات ورزشی مناسب بهره می گیرد. در ادامه با وظایف فیزیوتراپیست در فیزیوتراپی در منزل پرند آشنا خواهیم شد:

 

وظایف یک فیزیوتراپیست فیزیوتراپی در منزل پرند , رباط کریم , اسلامشهر , نسیم شهر

  1. فیزیوتراپیست در فیزیوتراپی در منزل به خوبی در مورد درد بیمار با او صحبت کرده و به طور دقیق از مشکل او اطلاع پیدا می کند؛
  2. آزمایش و رادیولوژی بیمار را به خوبی بررسی خواهد نمود؛
  3. تشخیص های پزشک را در خصوص بیماری فرد به خوبی در نظر خواهد داشت؛
  4. بسته به شرایط بیمار و نوع بیماری او بهترین برنامه درمانی را برای او تدارک خواهد دید؛
  5. در این زمینه بسته به نیاز از دستگاه های مختلف فیزیوتراپی جهت درمان بیمار بهره می گیرد؛
  6. برای بیمار اقدام به انجام اعمال فیزیوتراپی مورد نظیر از جمله ماساژ، گرما دادن و… خواهد نمود؛
  7. به بیمار در مورد سبک زندگی، رژیم غذایی و ورزش های مخصوص مشاوره می دهد؛
  8. به منظور رفع بیماری، به بیمار و خانواده او آموزش های مورد نیاز را خواهد داد؛
  9. مرتب روند پیشرفت و بهبود بیمار را بررسی می کند؛
  10. پس از اتمام جلسات فیزیوتراپی، گزارش درمانی بیمار را در اختیار پزشک او قرار خواهد داد.

کلینیک فیزیوتراپی در منزل پرند

خیلی از مواقع ممکن است بیمار به دلایل مختلف امکان مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی پارس به عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی تهران را نداشته باشد. از این رو این کلینیک برای راحتی هر چه بیشتر بیماران خدمات فیزیوتراپی در منزل را در نظر خواهد گرفت. در واقع بیمار می تواند در خانه خود و در حالی که لباس های خانگی و راحتی خود را به تن داشته از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره مند گردد.

فیزیوتراپی در منزل پرند می تواند یکی از بهترین خدمات تیم فیزیوتراپی پارس به شمار آید. همه ما می دانیم که رفت و آمد در تهران شلوغ تا چه اندازه می تواند طولانی و وقت گیر باشد. برای همین با آوردن جلسات فیزیوتراپی به منزل، می توان به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه جویی کرد. در ادامه بیشتر با مزایای فیزیوتراپی در منزل پرند آشنا خواهیم شد:

فیزیوتراپی در منزل نسیم شهر
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

 

مزایای فیزیوتراپی در منزل پرند , رباط کریم , اسلامشهر , نسیم شهر

خدمات فیزیوتراپی در منزل پرند مزایای بسیاری با خود به همراه خواهند داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

 

۱٫ می توان پروسه درمان را با برنامه زندگی خود همراه ساخت

به طور معمول برای مراجعه به کلینیک ها شما باید طبق نوبتی که به شما داده می شود برای طی کردن جلسات فیزیوتراپی اقدام نمایید. این موضوع باعث می شود شما بسیاری از برنامه ها و کارهای خود را برای رفتن به کلینیک لغو کرده یا به زمان دیگری موکول کنید. به همین دلیل فشاری که این موضوع به همراه داشته خیلی از مواقع سبب ناتمام رها کردن جلسات و دوره درمان از سوی افراد است.

این در حالی است که به واسطه فیزیوتراپی در منزل پرند شما عزیزان این امکان را داشته که بسته به برنامه کاری و شخصی خود زمانی را برای جلسات فیزیوتراپی در نظر بگیرید. با این کار به خوبی می توانید به تمامی کارهای خود رسیدگی کرده و برنامه های شما برهم نخورد. این موضوع برای افراد پرمشغله می تواند بسیار مهم و حیاتی به شمار آید.

 

 ۲٫ فیزیوتراپیست به خوبی دلیل بیماری را بررسی خواهد نمود

در بسیاری از مواقع بیماری، سبک زندگی و طریقه استفاده از دستگاه های خانگی ناراحتی های جسمانی را برای افراد به همراه خواهد داشت. از طریق فیزیوتراپیست در منزل پرند، فیزیوتراپیست این امکان را خواهد داشت که به خوبی به شما نحوه استفاده از دستگاه های منزل را آموخته و اشکالات شما را اصلاح می کند.

همچنین فیزیوتراپیست بسته به نیاز، چگونگی انجام فعالیت های فیزیکی در منزل را نیز به خوبی به شما می آموزد تا برای مثال به واسطه نشستن و دراز کشیدن غلط دچار مشکل نشوید.

۳٫ فیزیوتراپیست در مکان تمرین، حرکات صحیح را به شما آموزش می دهد

این که فرد در طی جلسات فیزیوتراپی در کلینیک با استفاده از دستگاه ها و وسیله های تخصصی مورد آموزش و تمرین قرار گیرد و بخواهد آن ها را بدون هیچ امکاناتی در خانه پیاده سازی کند به هیچ عنوان ساده نیست.

اما در صورتی که فیزیوتراپیست در منزل شما حضور یابد به خوبی به شما یاد خواهد داد که چگونه با استفاده از وسایلی که در اختیار دارید در خانه تمرین کنید و حرکات را بدون اشتباه اجرا نمایید. این موضوع باعث می شود که بیشترین تأثیر را از تمرینات فیزیوتراپی دریافت کرده و خیلی زودتر به بهبود دست پیدا کنید.

 

۴٫ فیزیوتراپیست نحوه حرکات را به اعضای خانواده شما نیز آموزش خواهد داد

 گاهی اوقات برخی از حرکات فیزیوتراپی همکاری یک فرد همراه را طلب می کنند. در صورت مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی نیاز است که شما بعد رفتن به خانه، خود به تنهایی به افراد خانواده، حرکات را آموزش دهید. این در حالی است که اجرای آن ها به واسطه شما که خود فرد بیمار هستید کار چندان آسانی نخواهد بود.

در  حالی که از طریق فیزیوتراپی در منزل پرند، به راحتی فرد فیزیوتراپ تمامی آموزش های مورد نیاز را به شکلی اصولی برای تمامی اعضای خانواده توضیح خواهد داد. این کار باعث می شود افراد خانواده با دانش بیشتری در اجرای حرکات فیزیوتراپی به شما کمک کنند.

 

 ۵٫ پس از جلسات درمانی، بدن استراحت می کند

برای برخی از افراد جلسات فیزیوتراپی بسیار سخت و دشوار است. برای همین پس از انجام جلسات فیزیوتراپی نیاز دارند کمی استراحت کرده تا دوباره توان خود را به دست آورند و به نوعی بدن آن ها ریکاوری شود. فیزیوتراپی در منزل پرند این امکان را به افراد خواهد داد تا با خیال آسوده در خانه و روی تخت خود و با لباس راحتی به استراحت بپردازند.

این در حالی است که در کلینیک ها فرد باید هر چه زودتر اتاق را ترک کرده تا افراد دیگر نیز بتوانند به جلسات فیزیوتراپی خود برسند.

نحوه فیزیوتراپی در منزل پرند , رباط کریم , اسلامشهر , نسیم شهر

فیزیوتراپی در منزل پرند ، فیزیوتراپی در منزل رباط کریم ، فیزیوتراپی در منزل نسیم شهر یا فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر نیز همچون فیزیوتراپی در کلینیک ها انجام خواهد شد و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. در واقع در فیزیوتراپی در منزل نیز در جلسات بسته به نیاز فرد از وسایل الکتروتراپی، تمرینات، ورزش ها و ماساژها استفاده می شود.

فیزویوتراپی در منزل در صورتی که توسط یک فیزیوتراپیست حرفه ای انجام شود هیچ کمبودی ندارد و نمی توان هیچ برتری برای جلسات فیزیوتراپی انجام شده در کلینیک ها بر آن قائل شد.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس

ویژگی های بهترین مرکز فیزیوتراپی در منزل پرند

بی شک می توان گفت کلینیک فیزیوتراپی پارس یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات حرفه ای در زمینه فیزیوتراپی در سرتاسر تهران می باشد. از خدمات این کلینیک در زمینه فیزیوتراپی در منزل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

۱٫ برخورداری از بهترین فیزیوتراپیست ها

کلینیک فیزیوتراپی پارس مفتخر است که در کادر درمان خود از بهترین فیزیوتراپیست های خانم و آقا بهره مند است. به منظور ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل نیز کلینیک شهر از همین فیزیوتراپیست های حرفه ای و کاربلد کمک می گیرد. از این رو کیفیت جلسات فیزیوتراپی در منزل نیز به واسطه دانش و تجربه این فیزیوتراپیست ها بسیار بالا خواهد بود.

شما بسته به شرایط خود می توانید تعیین کنید که فیزیوتراپیست اعزام شده آقا یا خانم باشد. این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد جهت راحتی و آرامش بیشتر در زمان انجام جلسات فیزیوتراپی بسیار مفید باشد

فیزیوتراپیست های کلینیک شهر همگی خوش اخلاق و بسیار باحوصله هستند. از این رو به خوبی و با رویی گشاده توضیحات لازم را به شما ارائه خواهند داد و به هیچ عنوان با مواردی چون بدخلقی، عدم ارائه خدمات مطلوب و… از سوی این افراد مواجه نخواهید شد.

۲٫ بهره مندی از بروزترین دستگاه ها و تجهیزات فیزیوتراپی

برخلاف عقیده بسیاری از افراد جلسات فیزیوتراپی در منزل به هیچ عنوان بدون امکانات نخواهد بود. بلکه کلینیک فیزیوتراپی پارس همواره برای فیزیوتراپی در منزل پرند، فیزیوتراپی در منزل رباط کریم ، فیزیوتراپی در منزل نسیم شهر یا فیزیوتراپی در منزل اسلامشهر و تمامی نقاط تهران و کرج از بروزترین دستگاه و امکانات بهره می گیرد.

از این رو فیزیوتراپی در منزل نیز با تجهیزات کامل انجام خواهد شد و کیفیت جلسات از این نظر نیز فوق العاده خواهد بود.

 

۳٫ اعزام سریع و به موقع فیزیوتراپیست

به جای این که ساعت ها در کلینیک ها و بیمارستان برای آن که نوبت شما شود منتظر بمانید کافی است با کلینیک شهر تماس بگیرید و درخواست اعزام یک فیزیوتراپیست آقا یا خانم به محل زندگی خود نمایید. فیزیوتراپیست مورد نظر درست در زمان معین شده از سوی شما به منزل شما خواهد آمد و جلسات فیزیوتراپی آغاز خواهد شد. خوش قولی و توجه بسیاری که کلینیک شهر برای وقت بیماران خود قائل است باعث شده بدون معطلی بتوانید خدمات فیزیوتراپی در منزل را دریافت کرده و به خوبی بتوانید برای باقی روز خود برنامه ریزی کنید.

 

۴٫ امکان صدور فاکتور به منظور بیمه

همه ما به خوبی از هزینه های بالای روش های درمانی مختف آگاه هستیم. هزینه روش های درمانی از جمله فیزیوتراپی در منزل می تواند برای بسیاری از افراد بالا باشد و این موضوع باعث شده خیلی از افراد اواسط درمان به دلیل بالا بودن هزینه ها، به ناچار آن را نیمه کاره رها کرده و نتیجه مورد نظر را دریافت نکنند.

این در حالی است که کلینیک شهر برای راحتی حال بیماران خود برای خدمات فیزیوتراپی در منزل نیز اقدام به صدور فاکتور خواهد نمود. از این رو شما می توانید با ارائه این فاکتور به شرکت بیمه، حق بیمه خود را دریافت کنید. لذا از این طریق هزینه درمانی برای شما بسیار مناسب از آب در خواهد آمد.

 

۵٫ ارائه خدمات در تمامی نقاط تهران و کرج

یکی دیگر  از ویژگی های قابل توجه کلینیک شهر در زمینه ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل این است که خدمات این تیم محدود به نقطه خاصی از تهران نمی شود. بلکه تمامی افراد ساکن در تمامی نقاط مختلف تهران و کرج می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل این کلینیک بهره مند گردند.

 

۶٫ استفاده از بهترین تمرین ها و موثرترین حرکات درمانی

همان طور که گفتیم فیزیوتراپیست های تیم فیزیوتراپی پارس از بهترین ها و حرفه ای ترین ها هستند. از این رو به خوبی به کار خود مسلط هستند و از بهترین روش ها برای درمان افراد بهره می گیرند. لذا در فیزیوتراپی در منزل شما می توانید بسته به نوع بیماری و مشکل خود در معرض بهترین تمرین ها و کارآمدترین حرکات درمانی قرار بگیرید.

از این رو هر چه زودتر می توانید متوجه بهبود خود و اصلاح عملکرد حرکتی خود گردید.

 

نکاتی برای آمادگی بیشتر جهت فیزیوتراپی در منزل پرند

برای آن که از جلسات فیزیوتراپی در منزل بیشترین نتیجه را بگیرید نیاز است که شما نیز به عنوان فرد بیمار آمادگی لازم را داشته و نکاتی را در این زمینه مد نظر قرار دهید:

 

۱٫ تعیین فضایی مناسب برای جلسات فیزیوتراپی در منزل

برای جلسات فیزیوتراپی خود از همان روز اول جای مشخصی را انتخاب کنید. این محل بهتر است که بزرگ، جادار و مناسب باشد. بخشی از خانه که دارای نور و تهویه مناسب است را برای این کار انتخاب کنید. بهتر است این بخش با حداقل وسایل باشد تا فیزیوتراپیست راحت تر بتواند وسایل و تجهیزات خود را در محل قرار داده و بر روی کار تمرکز کند.

 

۲٫ استفاده از لباسی راحت

برای جلسات فیزیوتراپی لباسی راحت و آزاد به تن کنید. این کار باعث می شود که راحت تر بتوانید تمرینات و حرکاتی که فیزیوتراپ از شما درخواست می کند را انجام دهید. انجام صحیح حرکات باعث می شود که فیزیوتراپ راحت تر قادر به ارزیابی میزان پایداری مفاصل و حرکات شما باشد.

علاوه بر آن استفاده لباس آزاد باعث می شود خود نیز احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

۳٫ بیان واضح و دقیق مشکل خود

بدون خجالت و تعارف به طور دقیق مشکل خود را برای فیزیوتراپیست بازگو کنید. این که فیزیوتراپ بداند دقیقاً کدام بخش بدن شما درد می کند و چه انتظاراتی از جلسات فیزیوتراپی دارید باعث می شود بهتر بتواند برنامه دقیقی برای شما بچیند.

 

۴٫ انجام به موقع و صحیح تمرینات

در بسیاری از مواقع فیزیوتراپیست ها از افراد درخواست می کنند که در خانه تمرین هایی را برای تسریع و پیشرفت روند درمان خود طی کنند. لذا توصیه می شود در انجام دقیق آن ها بکوشید و حتماً نحوه انجام صحیح تمارین را از فیزیوتراپیست پرسیده و مطمئن گردید که نحوه اجرای آن ها را به خوبی آموخته اید.

حرف آخر

در این مطلب سعی شد اطلاعات کاملی در زمینه فیزیوتراپی در منزل پرند در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. به واسطه خدمات فیزیوتراپی در منزل شما این امکان را داشته تا جلسات فیزیوتراپی را در منزل خود با مناسب ترین هزینه و نیز با بهترین کیفیت به واسطه کاهش استرس و راحتی بیشتر، تجربه کنید.

فیزیوتراپی در منزل در مقایسه با مراجعه به کلینیک روشی مقرون به صرفه به شمار می آید. چرا که در این روش هزینه هایی نظیر جابجایی و کرایه حذف خواهد شد. از طرفی در وقت شما نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود. از این رو شما می توانید روی خدمات فیزیوتراپی در منزل پرند به عنوان یک روش کارآمد و مقرون به صرفه جهت بهبود عملکرد حرکتی خود حساب باز کنید.

در این زمینه کلینیک شهر مطمئن ترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می توانید جلسات فیزیوتراپی خود را در منزل زیر نظر بهترین فیزیوتراپیست های خانم و آقا و با بهترین کیفیت دریافت کنید. کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و در زمان مورد نظر خود، جلسات فیزیوتراپی در منزل را تنظیم و ثبت کنید.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *