فیزیوتراپی در منزل تهران

آن چه که بایستی راجع به فیزیوتراپی در خانه بدانید….

فیزیوتراپی که نوعی معالجه فیزیکی به شمار میآید عملی درمانی میباشد که باید به شکل مداوم

برای مدتی بر روی شخص مریض اعمال گیرد. در زمان فعالیت فیزیوتراپی بضاعت و توان جنبش فیزیکی و توانایی کلی فرد بیشتر می شود.

فیزیوتراپیست ها با توجه به برخورداری از آگاهی بیشتر در رابطه با شیوه فعالیت بدن  و نیز مهارت های بالینی لازم برای نظارت، تشخیص و معالجه ناتوانی ها، بهترین اشخاص برای امداد رسانی به بیماران جهت بازیابی بضاعت و توان حرکتی محسوب می گردند.

فیزیوتراپی در بهبود آسیب ها و ناتوانایی های ناشی از کمردرد، گردن درد، زانودرد و ایرادات مو جود در رباطها بسیار مفید خواهد بود.

فیزیوتراپی در خانه

از آن جایی که فیزیوتراپی یک نحوه درمانی طولانی محسوب می‌گردد و مریض مجبور خواهد بود که همیشه برای مراجعه به کلینیک در رفت و آمد باشد یکی‌از بهترین گزینه ها به کارگیری از سرویس ها فیزیوتراپی در خانه است. با اخذ این سرویس ها در خانه شخص خیلی زودتر فرآیند درمانی خویش را طی خواهد کرد و احساس بهترین نسبت به جلسات درمانی از خویش نشان خواهد داد، چرا که به طور طبیعی برای هر شخص فضای خانه امن ترین و آرامش بخش ترین محیط به شمار میآید.

به یاری معالجه های فیزیوتراپی اشخاص سرگرم بیماری هایی زیرا پارکینسون، سکته مغزی، ام اس، فلج مغزی و فلج،  بهتر می توانند قدرت خویش را دوبارهبه دست آورند. همچنین در رابطه با ایرادات مزمن و وخیم این قابلیت و امکان وجود خواهد داشت که مریض از فیزیوتراپی در خانه برخوردار شود.

در صورتی که شما نیز مایلید اطلاعات خویش را در زمینه فیزیوتراپی، فیزیوتراپی در خانه و نیز فیزیوتراپی در خانه تهران ارتقا دهید توصیه می‌گردد این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

فیزیوتراپی-در-منزل-آنلاین-تبلیغ
فیزیوتراپی-در-منزل-آنلاین-تبلیغ

فواید انجام دادن فیزیوتراپی در خانه

گاهی ممکن میباشد شخص مریض بسته به وضعیت خویش مستلزم فیزیوتراپی بوده و از سویی قابلیت رفتن به کلینیک و درمانگاه برای وی وجود نداشته باشد.

فیزیوتراپی در خانه ممکن است فایده های زیادی را به همراه داشته باشد به عنوان مثال بعضی مواقع شدت زخم دیدگی مریض بسیار زیاد میباشد و یا این که درد وی به اندازه ای می باشد که قابلیت و امکان خارج شدن از خانه را نداشته و در اینگونه اوقات بهترین گزینه برای مریض، انجام دادن فیزیوتراپی در خانه خواهد بود.

در فیزیوتراپی در خانه نیز فیزیوتراپیست ها به شکل روتین و منظم برای بیماران در گیر سکته ی مغزی و قلبی، ام اس و پارکینسون سرویس های لازم درمان را انجام خواهند داد.

دسته دیگری از اشخاص که فیزیوتراپی در خانه برای آن ها مطلوب خواهد بود اشخاصی هستند که به تازگی زیر عمل جراحی قرار گرفته اند و کلاً بیمارانی که راه رفتن و نگهداری تعادل برای آن ها سخت میباشد.

همچنین با توجه به شرایط، اشخاص می‌توانند در ویزیت های خانگی معالجه های تسکینی را بیاموزند و به طور کلی همگی بیمارانی که در کلینیک ها از سرویس ها فیزیوتراپی بهره میبرند در خانه نیز اخذ این سرویس ها از روش فیزیوتراپی در خانه برای آن ها میسر است.

از سویی از جمله در شهرهای پر سرو صدا نظیر تهران که ترافیک بسیار زیاد میباشد و رفت و آمد برای بیماران یک عمل مشقت بار به شمار می‌آید میتوان از روش فیزیوتراپی در خانه تهران به راحتی این فعالیت را تسهیل نمود.

در صورتی که فیزیوتراپی در خانه اجرا شود دیگر اعضای خانواده نیز به خوبی در جریان فرآیند درمانی شخص مریض قرار خواهند گرفت و می‌توانند از شرایط مریض خویش ادراک بهتری پیدا کرده و دانسته های خویش را در زمینه یاری به مریض ارتقا دهند.

فیزیوتراپی در خانه چه مزایایی به همراه خواهد داشت؟

امروزه تاثیر فیزیوتراپی در معالجه اکثری از بیماران و بهبود تندرست و توان فیزیکی و توان آن

ها برهیچ کسی پوشیده نیست .درصورتی که شما به هر دلیلی قابلیت و امکان حضور در مریض خانهو کلینیک ها برای قرارگیری در معرض روش درمانی فیزیوتراپی را نداشته باشید فیزیوتراپی در خانه راهی بسیار آسان برای بهره مندی از این شیوه درمانی خواهد بود. درین نحوه فیزیوتراپیست ها با حضور در خانه شما شرایط شمارا  در نظرگرفته و معالجه شما را  از طریق فیزیوتراپی دنبال مینمایند. به طور کلی فیزیوتراپی در خانه مزایای اعظمی به همراه خواهد داشت که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود، با ما همراه باشید:

از آن جایی که مریض در خانه خویش حضور خواهد داشت مطمئنا احساس راحتی بیشتری خواهد داشت؛

مریض در فیزیوتراپی در خانه به نوعی یک معالجه منحصربه‌فرد را تجربه خواهد نمود؛

فرایند بهبودی مریض با سرعت بیشتری همراه می گردد؛

مریض با مشکلاتی نظیر جنبش و رفت و آمد رو به رو نخواهد بود؛

وقت مریض به خاطر حضور در ترافیک و دیگر موردهای این چنینی تلف نمی‌گردد؛

این عمل از دید اقتصادی نیز مطلوب تر و مقرون به صرفه تر میباشد؛

اعضای خانواده نیز می‌توانند بر نحوه درمانی فیزیوتراپی در خانه بر پروسه معالجه نظارت مستقیم داشته باشند.

شرایط نیاز به معالجه فیزیوتراپی در خانه

زندگی ماشینی ایرادات و اثرات مخربی نظیر زانو درد، کمر درد، کشیدگی و رگ به رگ شدن گردن را برای آدم ها به ارمغان آورده است. چنانچه از درد خاصی رنج میبرید که با وجود گذشت زمان همچنان پابرجاست و بعد از اعمال تکان خاصی این درد به سراغ شما خواهد آمد، توصیه می شود به طور کاملا جدی به فکر فیزیوتراپی و مراجعه به یک فیزیوتراپیست باشید. افزون بر آن در شرایطی که تا به حال به خاطر مشکلاتی که حضور در درمانگاه ها و کلینیک ها به همراه خواهد داشت از معالجه سر باز زده اید می‌توانید از سرویس های فیزیوتراپی در خانه استفاده فرمائید.

شیوه درمانی فیزیوتراپی بسیار گسترده میباشد و مشمول تخصصهای متنوعی میباشد و برای

معالجه  بخش اعظمی از مشکلات عصبی، ایرادات و اختلالات عصبی-عضلانی- اسکلتی،

بیماری های قلبی عروقی و ایرادات تنفسی یک طرز درمانی ایده آل محسوب میگردد.

ایرادات عصبی- عضلانی- اسکلتی نیز بیماری های بسیار مختلفی زیرا کمر درد، زانو درد،

آرتروز، جراحت های ورزشی و زخم شلاقی گردن را در برمی گیرند.

در ادامه متداول ترین بیماری های مستلزم فیزیوتراپی در خانه را مورد  بررسی قرار خواهیم داد:

فلج

بیمارانی که فلج گردیده اند در صورتی که به شکل مداوم تحت جلسات درمانی فیزیوتراپی قرار گیرند رفته رفته حدالمقدور بهبود هماهنگی و توان عضلانی آنها قابلیت و امکان پذیر خواهد شد و می توانند بسته به وضعیت خویش تا حدودی تحرک داشته باشند. در‌این نوع فیزیوتراپی بر روی معالجه همه اعضای تن تمرکز گردیده و تنها دست و یا پای مصدوم نیست که مورد معالجه قرار می‌گیرد.

بیماری پارکینسون

بیماری پارکینسون در واقع یک ایراد حرکتی محسوب می‌شود. با به کار گیری راه و روش درمانی

فیزیوتراپی می توان بضاعت و توان حرکتی مریض را ارتقاء بخشید.

عارضه ها ناشی از سکته ی قلبی

بعد از سکته قلبی می توان به خاطر پرهیز از دلایل بعد از این نوع سکته مریض را زیر

معالجه فیزیوتراپی قرار داد که از مزایای نحوه فیزیوتراپی بر روی این بیماران میتوان به کاهش واحد سنجش ضربان قلب و فشار خون مریض در طول استراحت و در طول ورزش اشاره کرد.

کمر درد

در مواقعی ممکن است بی تحرکی و یکجانشینی، باعث قرار گرفتن تن در شرایط ناصحیح شده و در طولانی مدت باعث ایجاد کمردرد گردند. خیلی از اشخاص سوای این که به فکر معالجه باشند با این ایراد دست و پنجه نرم میکنند. این در حالی میباشد که به راحتی شما این قابلیت و امکان را دارید تا با شیوه درمانی فیزیوتراپی در خانه سوای معطلی های موجود در بیمارستان ها و کلینیک ها به کمردرد خویش خاتمه دهید. امداد دریافت کردن از یک فیزیوتراپیست حرفه ای می‌تواند در معالجه کمردرد شما بسیار اثرگذار باشد.

ایرادات تنفسی

امداد به معالجه و بهبود مشکلاتی مانند اشکالات تنفسی همچون آسم، بیماری مزمن انسداد ریوی و فیبروز کیستیک نیز از سایر مزایای نحوه درمانی فیزیوتراپی محسوب میشود.

بیماری مزمن انسداد ریه

پژوهش ها نشان می دهند که فیزیوتراپی یک طریق معالجه کلی و همه جانبه می باشد. یکی ‌از دیگر تاثیرات فیزیوتراپی یاری به بهبود بیماری مزمن انسداد ریوی میباشد.

آسم

فیزیوتراپی از آن جایی که قادر به تمرین دهی ماهیچه های مربوط به دستگاه تنفسی می باشد در نتیجه سبب کاهش حمله های  آسم گردیده و بهبود تنفس و توان فیزیکی شخص را سبب خواهد شد.

فیزیوتراپی خردسالان

حتی کودکانی که به شکل مادرزادی مبتلا  به بیماری می‌باشند نیز به واسطه فیزیوتراپی در خانه این قابلیت را خواهند داشت تا به بهبود توان های بالقوه خویش کمک کنند. نحوه درمانی فیزیوتراپی در تقویت و نگهداری تندرستی فیزیکی، روانیو اجتماعی کودکان نوپا بسیار موءثر خواهد بود.

توان بخشی بعد از قرار گرفتن تحت عمل جراحی

در حالتی که به تازگی یک کار جراحی را پشت رمز گذاشته اید با به کارگیری فیزیوتراپی در خانه می توانید فرایند درمانی خویش را تسریع کنید. به امداد یک فیزیوتراپیست حرفه ای شما رفته رفته بضاعت و توان حرکتی خویش را دوباره به دست میاورید.

زانو  

یکی از حساس ترین عضوهای تن زانوست که اکثر وقت ها با اشتباهات ارتوپدی متعددی دست و پنجه نرم خواهد نمود. از این رو به طبع یکی‌از درخواست های متداول فیزیوتراپی، فیزیوتراپی آرتروز زانو و پار‌گی رباط صلیبی میباشد.

سکته مغزی

بر اثر انسداد و یا این که پارگی رگ های مغزی شخص مبتلا سکته مغزی خواهد شد که در نتیجه آن، حرکات شخص تضعیف می‌گردد، این در حالی میباشد که به امداد فیزیوتراپی میتوان دوباره توان حرکتی مریض را بالا برد.

گردن

از آن جایی که گردن همیشه مجبور به تحمل وزن سر خواهد بود و از سویی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به طور معمول به نسبت دیگر اعضای تن با جراحت پذیری بیشتری همراه میباشد.فیزیوتراپی گردن راهی میباشد که با به کارگیری آن میتوان آرتروز، ساییدگی، کاهش فاصله و فتق دیسک دربین مهرهای را معالجه نمود.

اختلال انسداد ریوی

تنفس اشخاص بر اثر بیماری انسداد ریوی بسیار زیر تاثیر قرار خواهد گرفت، فیزیوتراپی تنفسی یا ریوی جلوی توده شدن ترشحات را گرفته و آرامش تنفسی را از روش آزادسازی اسپاسم عضله‌های تنفسی برای مریض به ارمغان خواهد آورد.

تاثیر فیزیوتراپیست بر فرایند بهبود مریض

همان طور که تا قبل از این نیز به آن اشاره کردیم به امداد یک فیزیوتراپیست ماهر میتوان طریق

درمانی فیزیوتراپی در خانه را در پیش گرفت. فیزیوتراپیست به خوبی در جریان پروسه درمانی مریض قرار خواهد گرفت و از روش تشخیص خلل مریض بهتر می‌تواند برنامه درمانی مطلوبی را برای شخص تهیه نموده و آن را در جلسات منظم پیاده سازی نماید.

به طور معمول هر جلسه فیزیوتراپی به یک ساعت فرصت نیاز خواهد داشت و به صورت کلی این بازه زمانی وابسته به خلل مریض هست. کارشناسان فیزیوتراپی با در نظرگیری حرکات پیشرفته برای شخص مریض، مراحل بهبودی اورا تسریع خواهند کرد.

اهمیت اجرای حرکات و تمرینات فیزیوتراپی

تمرینات فیزیوتراپی را می توان به جرات از جمله  موثرترین راه و روش ها برای معالجه و جلوگیری از زخم ها و دردهای ناشی از بیماریهای متعدد دانست. فیزیوتراپیست ها در واقع کارشناسان پزشکی هستند که در این زمینه تخصصص دارند و به خوبی می دانند که برای تقویت ماهیچه ها و پیشرفت در عملکرد فیزیکی مریض، به شخص چه تمریناتی دهند. فیزیوتراپیست ها بعد از محاسبه ایرادات شخص دست به تهیه بهترین برنامه تمرینات فیزیوتراپی خواهند زد تا مریض خیلی زود بتواند بهبودی خویش را به دست آورد. این تمرینات مشتمل بر حرکات ورزشی بی آلایش و پوزیشن های سطح بالا می باشند که در مراحل بهبود کوشش بی نقص بدنی و ترمیم تن بسیارتاثیرگذار خواهند بود.

البته لازم  به بیان میباشد که این حرکات تنها وقتی تاثیر مثبتی در مراحل بهبود شما به مکان خواهند گذاشت که همچون دارو مطابق با نسخه دکتر مصرف گردند، لذا توصیه میگردد درین زمینه دقیقا توصیه های فیزیوتراپیست خویش را جدی بگیرید.

فیزیوتراپی همچنین فرصتی مطلوب خواهد بود تا مریض از دید ذهنی و احساساتی نیز به مرور خویش را پیدا نماید.

نکاتی جهت فیزیوتراپی در خانه

برای آن که مریض بتواند بهبود پیدا نموده و سلامت خویش را دوباره به دست آورد بسته به شرایطی  که داشته جلسات فیزیوتراپی در خانه برای وی پباده سازی خواهند شد.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با رعایت نکاتی تاثیر جلسات فیزیوتراپی در خانه را ارتقاء دهید:

در دور و اطراف خانه فضایی مناسب و مطلوب را برای اعمال جلسات فیزیوتراپی در لحاظ گرفته که از  روشنایی و تهویه مطلوبی برخوردار باشد، توصیه میشود این بخش انتخابی شما دارای حداقل وسایل باشد تا تجهیزات ورزشی کوچک فیزیوتراپیست به راحتی در آن محل جا شوند.

مطلقا برای راحتی هر چه بیشتر برای این جلسات لباسی آزاد و گشاد به تن کنید تا به راحتی

حرکات لازم را انجام دهید و قابلیت و امکان محاسبه و نظارت پایداری مفاصل و حرکات شما برای فیزیوتراپیست امکان پذیر باشد.

فیزیوتراپیست را از محل دقیق نواحی دردناک بدن خویش با خبر نموده و بگویید که مایلید در زمان این جلسات توان شما تا چه اندازه بهبود پیدا کند.

با بیان اطلاعاتی روش شروع درد، ماهیت درد و مدت زمانی که این درد همراه شماست را به فیزیوتراپیست بگویید. از این طریق فیزیوتراپیست بهتر میتواند به بهبود شما کمک کند.

تلاش فرمائید تا جایی که می‌توانید تمرینات درخواستی فیزیوتراپی را به خوبی اجرا کنید و در

صورتی که در اجرای هر تمرینی ابهاماتی برای شما وجود دارد حتما پاسخ سوال های خویش را

از فیزیوتراپیست بپرسید.

خصوصیت های یک فیزیوتراپیست مطلوب

فیزیوتراپیست ها بسته به موقعیت فیزیکی، روانی، عاطفی و اجتماعی اشخاص طرز اجرای پروسه بهبود مریض را پباده سازی خواهند نمود.

برای آن که اکثر اوقات در جلسات فیزیوتراپی نیاز به دادن پوزیشنی خاص به مریض میباشد و یا این که این که به قصد کشش بافت می بایست انرژی زیادی استفاده کرد؛ می بایست فیزیوتراپیست از توان بدنی قابل قبولی برخوردار باشد.

فیزیوتراپیست همچنین از آن جایی که باید همیشه با بیمارانی در تعامل باشند که اکثر وقت ها از لحاظ روحی و جسمی حال مساعدی ندارند می بایست از صبوری کافی برخوردار باشند و از سویی برای تعامل و برقراری رابطه با مریض خوی خوشی داشته تا مریض بتواند راحت تر به آنها اعتماد نماید. در‌ این حالت مریض بهتر تن به اجرای تمرینات خواهد داد، این زمینه در رابطه با کودک ها و یا این که اشخاص میانسال از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار‌است.

مطلوب ترین و پرکاربردترین روش های فیزیوتراپی در خانه

  1. ۱٫ منوال تراپی (معالجه دستی): منوال تراپی یا این که معالجه دستی را میتوان رایج ترین نوع طریق درمانی در فیزیوتراپی به شمار آورد. این شیوه در واقع روشی ابتدایی به قصد رفع محدودیت های حرکتی میباشد و در بهبود حرکت بسیار اثر گذار خواهد بود.
  2. ۲٫ یخ: در‌حالتی که ممکن است کمی عجب به نظر برسد ما حقیقت این است که یخ نیز گاهی بسته به موقعیت، جزوی از بخش های معالجه زخم محسوب می‌گردد. نواحی مصدوم بر اثر تماس با یخ دچار انقباض رگ های خونی گردیده و در نتیجه به مرور التهاب و ورم آن کاهش پیدا کرده و در معالجه جراحات تازه بسیار موثر و مفید واقع می‌شود.
  3. ۳٫ گرما: پژوهش ها حاکی از آن میباشد که گرما در کاهش درد و نیز ارتقا توان تحرک بعضی از

اندام پس از جراحات بسیار اثرگذار خواهد بود. البته گفتنی می باشد که این طریق در واقع حکم

محرکی برای نتیجه دهی بهتر دیگر کارهای فیزیوتراپیست را خواهد داشت و به عنوان یک برنامه

درمانی اساسی نمیتوان روی آن حساب باز کرد.

  1. ۴٫ اولتراسوند: در ‌این طریق درمانی در فیزیوتراپی، به یاری امواج صوت که گوش بشر از

شنیدن آن عاجز میباشد به عمق تن گرما داده خواهد شد و در‌پی آن بافت های تن نرم و منعطف گردیده و راحت تر معالجه دستی یا این که ورزش را میپذیرد.

  1. ۵٫ لیزر درمانی: در لیزر درمانی به قصد تحریک ترمیم در پایین پوست برای آن که مریض

متوجه چیزی نشود از ارتفاع موج های نور استفاده خواهد شد.

  1. ۶٫ تراکشن: در این روش با جداسازی مهر هها از یکدیگر، برای اعصاب و روان فضای بیشتری به

وجود خواهد آمد و غضروف دیسک فشار کمتری را متحمل می‌شود.

ESTIM 7 تحریک الکتریکی کاربردی یا الکتروتراپی: این شیوه  یاری خواهد نمود تا بعداز جراحت های ناشی از حادثه، کارایی عضلانی بهبود پیدا کند. با استعمال این روش میتوان سرعت بازیابی حرکات را در مقایسه با وقتی که تنها شخص زیر حرکات ورزشی قرار خواهد گرفت ارتقا  داد.

.۸ ورزش درمانی: ورزش را میتوان یک استراتژی جهت بهبود حرکات و کاهش درد به شمار آورد. با اجرای منظم این حرکات حتی عده ای که در مدل معاش خویش دارای کمترین تحرک می‌باشند نیز می توانند از بخش اعظمی از دردها پیشگیری نمایند.

  1. ۹٫ مگنت درمانی: در‌این گزینه درمانی بافت های مجروح نظیر استخوان، ماهیچه ها، تاندون ها و

روان بر اثر به کارگیری امواج مغناطیسی پروسه بهبود را سریع تر طی خواهند نمود. انرژی طبیعی مغناطیس مورد استعمال در این شیوه در واقع به قصد سلامت کلی انسان پارامتری ضروری و مهم به شمار میآید.

۱۰ .شاک ویو: این‌راه که درواقع روشی تازه و غیرتهاجمی در فیزیوتراپی محسوب میشود

برای معالجه شخص از امواج صوتی پرقدرت بهره می‌برد.

انواع مختلف سرویس های فیزیوتراپی در خانه

به طور کلی میتوان سرویس ها فیزیوتراپی در خانه را به سه دسته تقسیم نمود:

  1. ۱٫ تمرین درمانی

اولین نوع سرویس های فیزیوتراپی در واقع تمرین درمانی میباشد که در آن فیزیوتراپیست ورزش هایی مانند ورزش در آب را برای مریض تجویز خواهد نمود که در تمام پروسه فیزیوتراپیست نیز دائما همراه مریض خواهد بود تا جلسات با کیفیت بالاتری پشت سر گذاشته شود و شخص زودتر بهبودی خویش را به دست آورد.

  1. ۲٫ معالجه با دست

از سایر راه های فیزیوتراپی می توان به معالجه با دست اشاره کرد. این فعالیت تخصص و مهارت های ویژه ای را از فیزیوتراپیست طلب خواهد نمود و البته به هیچ گونه وسیله و تجهیزاتی نیاز ندارد. در‌این شیوه برای معالجه نقص‌، فیزیوتراپیست ماساژها و حرکاتی را روی مریض انجام می دهند.

  1. ۳٫ الکتروتراپی

در نحوه آخر نیز از دستگاه های مخصوصی استفاده خواهد شد که به واسطه آنها امواج خاصی وارد تن شخص مریض می شود.

همگی این سرویس ها حتی سرویس ها الکتروتراپی در فیزیوتراپی در خانه قابل انجام خواهند بود.

مشخصه های اساسی یک مجموعه ارائه دهنده سرویس ها فیزیوتراپی در خانه

به طور کلی برای آن که بتوان به یک مجموعه که در زمینه ی ارائه ی سرویس های فیزیوتراپی در خانه فعالیت می کند اعتماد کرد، نیاز است که ویژگی های ذیل را دارا باشد:

برخورداری از تیمی دارای تخصص و حرفه ای

ارائه خدماتی با کیفیت بالا و با مطلوب ترین ارزش

امکان ارائه سرویس ها به شکل شبانه روزی

بهره مندی از حضور فیزیوتراپیست خانم

*فیزیوتراپیست خانم

به طور طبیعی یک مجموعه حرفه ای فعال در زمینه سرویس های فیزیوتراپی در خانه برای راحتی هر چه بیشتر حال بیماران خویش از فیزیوتراپیست های خانم و آقا برخوردار خواهد بود تا خانم ها نیز بتوانند با خاطر آسوده تری مبادرت به اخذ سرویس های فیزیوتراپی در خانه کنند. این مسئله دغدغه بیشتر کسانی میباشد که باید تحت درمان فیزیوتراپی قرار گیرند و در واقع چه مریض خانم و یا این که این که آقا باشد ترجیح خواهد  کرد که برای حس راحتی هر چه بیشتر معالجه وی بوسیله یک همجنس خویش اجرا شود. لذا مجموعه ای که برای رفاه حال بیماران خویش بها قائل گردیده و در مجموعه خویش از نیروهای زبده خانم و آقا بهره می‌گیرد بدون شک تا حد زیادی قابل اعتقادو باور خواهد بود.

بسیار از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله، ما را همراهی نمودید، امید‌واریم این مقاله

برای شما عزیزان موءثر واقع گردیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *