لابراتوار دندانسازی تهران

سپیتا لبخند بهترین لابراتوار دندانسازی در تهران

  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۱۴۵۴۰
  • آدرس: تهران امیر آباد شمالی (کارگرشمالی)، بالاتر از فاطمی، نبش کوچه مریخ، پلاک ۱، واحد ۳، لابراتوار تخصصی دندانسازی و پروتز های دندانی پور صالحی

خدمات دندانسازی سپیتا لبخند

از جمله ویژگی های این لابراتوار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت انواع پروتزها و اپلاینس های دندانی
  • ساخت انواع پروتزهای ثابت و متحرک متکی بر ایمپلنت ( پروتزهای هیبرید و واوردنچر)
  • ساخت روکش های pFM، زیرکونیا، IPS و روکش های سرامیکی با بیس طلا
  • ساخت انواع پروتزهای اتچمنتی و پارسیل ها شامل:کروم کبالت، فلکسیبل پلی امیدی و…
  • ساخت انواع پروتزهای زیبایی انواع لمینیت های سرامیکی IPS و کامپوزیتی
  • ساخت انواع اپلاینس های دندانی از جمله نایت گارد، تری های بلیچینگ، گارد دهانی و دستگاه ضد خرخر…

بخش های مختلف لابراتوار دندانسازی تهران

لابراتوار پروتزهای دندانی، مکانی اند که انواع پروتزهای دندانی مختص هربیمار و دنبال سفارش دندانپزشکان ساخته می شود.

 



لابراتوار دندانسازی ستارپور – دندانسازی در تهران

طرف قرارداد با بانک ملت و بانک صادرات ارائه خدمات در منزل برای افراد ناتوان

لابراتوار دندانسازی ستارپور با داشتن ۱۷ سال سابقه درخشان و دارای پروانه از وزارت بهداشت در زمینه ساخت انواع دست دندان و پروتزهای متکی بر ایمپلنت خود را جهت خدمت رسانی به شهروندان عزیز و همکاران دندانپزشک اعلام میدارد.


شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۰۱۷۵ – ۰۲۱۶۶۵۷۰۱۷۶

آدرس: خیابان رودکی، بالاتر از آذربایجان، نرسیده به ارومیه، نبش کوچه بزرگی، پلاک۲، ساختمان پزشکان اندیشه، طبقه ۴، واحد ۱۳

کسب اطلاعات بیشتر: http://dandansaziesattarpour.ir

ورود به پیج اینستاگرام


برخی از خدمات لابراتوار دندانسازی ستارپور

  • ساخت انواع لمینت های سرامیکی
  • ساخت انواع دست دندان مصنوعی همراه با لثه نرم به صورت تخصصی
  • تعمیر پروتزهای شکسته، اضافه کردم دندا
  • پولیش دست دندان های قدیمی
  • ساخت انواع دندان های نشکن (پروتزهای انعطاف پذیر)
  • طراحی و ساخت انواع کرم کبالت
  • ساخت بلیچینگ برای سفیدکردن دندان ها
  • طراحی و ساخت انواع پلاک های ارتودنسی و نایت گارد
  • ساخت انواع روکش های دندانی زیر کونیا
  • دندان مصنوعی وکلمه تعمیر دندان مصنوعی

اگر در تهران سکونت دارین و به دنبال لابراتوار دندانسازی تهران هستید، لابراتوار تخصصی پورصالحی بهترین مرکز پروتز دندان می باشد. زیرا که در این مجموعه صفر تا صد خدمات لابراتوار و دندانپزشکی را، از قالب گیری تا قرار دادن روی دندان انجام می دهد.

لابراتوار دندانسازی و پروتزهای دندانی پورصالحی با استفاده از از دانش روز  و با هدف افزایش کیفیت و سرعت در ارایه خدمات پروتزی به متخصصین دندانپزشکی که برای تکمیل خدماتشان به بیماران نیازمند انجام مراحل لابراتواری هستند، احداث شده است. دندانسازی در تهران و پروتزهای دندانی پورصالحی این توانایی را دارد که تمامی خدمات لابراتواری را به دندانپزشکان متخصص پروتزهای دندانی فکی و همین طور متخصصین در زمینه ترمیم و زیبایی و دیگر دندانپزشکانی که به هر نحوی امکان دارد، به این گونه خدمات نیاز داشته باشند، خدمت رسانی کند.

لابراتوار دندانسازی مکانی است که در آن انجام تست‌ها، تصویربرداری‌ها و ترمیم‌های دندانی انجام می‌شود.

لابراتوار دندانسازی چیست؟

دندانسازی در تهران یا لابراتوار ساخت پروتزهای دندانی، مکانی است که انواع مختلفی از پروتزهای دندانی مختص هر بیمار با توجه به سفارش خواسته شده توسط دندانپزشکان، ساخته می‌شود. از جمله انواع پروتزهای دندانی می توان روکش، دندان مصنوعی و… را نام برد. تکنیسین‌های لابراتوار دندانسازی، با توجه به سفارش درخواستی دندانپزشک اقدام به ساخت انواع پروتز می‌کنند.

بهترین لابراتوار دندانسازی در تهران
لابراتور دندانسازی در تهران با هزینه مناسب

تولیدات لابراتوار ها، هم قطعات دندان ‌مانند را شامل می شود و هم قطعات درمانی مثل ارتودنسی.

 دندانسازهایی اند که در لابراتوار دندانسازی تهران فعالیت دارند و عضوی از تیم دندانپزشکی محسوب می‌شوند که با همکاری یکدیگر به فعالیت ها بازسازی دندان‌های ازدست‌رفته یا اصلاح دندان‌های آسیب‌دیده می‌پردازند.

دندانپزشک، از بیمار قالب گرفته و آن را پس از ضدعفونی به لابراتوار ارسال می کند و دندانساز، با توجه به طرح مربوط، برای ساخت پروتز مورد نظر اقدام میکند. بین این مراحل ممکن است کار چند بار توسط دندانپزشک بررسی و شود تا به طور کامل با شرایط دهانی بیمار مناسب باشد؛ پس از این روند، کار نهایی برای دندانپزشک فرستاده می شود و دندانپزشک آن را به بیمار تحویل می دهد.

وظایف و ارتباطات لابراتوار دندانسازی با دندانپزشک

لابراتوار و دندانپزشکی ترکیبی از علم و هنر است، از آنجایی که بیماران نیازهای متفاوتی در دندانپزشکی دارند، درنتیجه مجموعه وظایف لابراتوار دندانپزشکی نیز باید جامع و متنوع ‌باشد. تکنسین های لابراتوار دندانسازی اعضای تیم مراقبت از دندان می‌باشند، که به‌طور مستقیم با دندانپزشکان کار می کنند و این کار از طریق نسخه های متنی و با استفاده از قالب‌های دندانپزشکی که از دندان‌ها و همچنین بافت نرم دهان تهیه‌شده‌اند می باشد.

هدف لابراتوار دندانسازی در تهران و پروتزهای دندانی ساخت پروتزهای دندانی با بالاترین کیفیت وعلاوه بر این کمک به توسعه حرفه دندانسازی می باشد. لابراتوار دندانسازی در تهران برای رسیدن به جایگاه یک لابراتوار حرفه ای تلاش های زیادی انجام داده است و حال با اقدامات صورت گرفته و تشکیل یک تیم حرفه ای و متخصص، آماده همکاری با دندانپزشکان سراسر تهران که خواستار پروتزهای با کیفیت بالا می باشد.

سایر خدمات بهترین لابراتوار و دندانسازی در تهران

لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی با سابقه کاری بالا جهت ساخت انواع پروتز های ثابت و متحرک وزیبایی آماده خدمات رسانی به هموطنان گرامی ودندانپزشکان عزیز می باشد.
همانطور که گفته شد بعد از تشخیص پزشک مبتنی بر نیاز یک بیمار، در صورتی که باید از دندان مصنوعی یا انواع جایگزین های استفاده کنید، لذا اولین جایی که توسط پزشک ارجاع داده می شوید، لابراتوار دندانسازی و دندانسازی در تهران است. قطعاتی که در لابراتوار و دندانسازی توسط تکنسین دندانسازی ساخته می‌شوند، شامل قطعات درمانی و هم ارتودنسی می باشند. در واقع به سفارش دندانپزشک می توان انواع مختلف دندان مصنوعی روکش و پروتزهای دندانی را در لابراتوار دندانسازی و زیر نظر تکنسین‌ مربوطه ساخت. تمامی لابراتوارها تحت نظر یک دندانپزشک فعالیت می‌کنند.

لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی می‌تواند تمام خدمات گفته شده را در اختیار بیماران قرار دهد. خدمات و تکنولوژی‌ها و دستگاه‌هایی که در لابراتوار دندانسازی استفاده می‌شود، جزو جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارآلات بوده که این کار زیر نظر متخصص انجام می‌شود.
تکنسین‌ها و کادر پزشکی که در لابراتوار دندانسازی فعالیت دارند، از نظر شرایط شغلی دارای انعطاف زیادی می باشند. این افراد باهوش و متبحر که علم و هنر را باهم تلفیق می‌کنند تا نیاز مراجعه کنندگان در زمینه دندان و دندانپزشکی را برطرف کنند و وظایفی بسیار متنوع و کامل و جامعی را دارا می باشند.

در لابراتوار دندانسازی، فرآیندهای مهمی چون قالب‌گیری و ساخت انواع روکش‌ها و پروتزهای دندانی انجام می‌شود. این فرآیندها به منظور بهبود و ترمیم وضعیت دندان‌ها و سازماندهی دهان بیماران انجام می‌پذیرد.

چند نمونه از خدماتی که در لابراتوار و دندانسازی در تهران انجام می‌شود:

خدمات مختلفی در لابراتوار دندانسازی و دندانسازی انجام می‌شود که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به موارد زیر می توان اشاره کرد.

لابراتوار پروتز دندان
یکی از مهمترین خدماتی که لابراتوار دندانسازی انجام می دهد، ساخت انواع روکش های دندانی می باشد.
  1.  ارائه پروتزهای متحرک و پل‌های ثابت برای افرادی که خواستار ترمیم یک یا چند تا از داندان های خود هستند.
  2.  ساخت دندان مصنوعی کامل برای افرادی که تمام دندان های خود را از دست داده اند.
  3. ساخت روکش‌های دندانی برای برگرداندن اندازه و یا شکل اصلی دندان
  4.  ساخت روکش‌هایی که برای زیبایی و کیفیت عملکرد دندان‌های مراجعه کنندگان استفاده می‌شود.
  5.  روکش های ارتودنسی و اسپیلنت برای محافظت از دندان‌ها و صاف کردن در لابراتوار دندان سازی ساخته می شوند.

مراحل ساخت دندان در لابراتوار دندانسازی دندانپزشکی چگونه است؟

هنگامی که به دندانپزشک مراجعه می‌کنید، وی با انجام معاینات دهانی درمان متناسب با شرایط مختص دهان شما را ارائه میدهد. حال اگر بیمار مراجعه کننده شرایطش به نحوی باشد که دندان ندارد، دندانپزشک برای درمان ایشان ساخت پروتز را طرح و پیشنهاد می‌کند.
پس پروتز دندان یک جایگزین مناسب برای دندان از دست رفته و یا محافظ دندان‌ها در برابر آسیب‌دیدگی بیشتر می باشد. پروتزهای دندانی شامل سه مدل ایمپلنت، ونیر و روکش دندان می‌باشند.
اما مراحل ساخت دندان مصنوعی در لابراتوار دندانسازی چگونه است؟ طی چه روندی یک پروتز آماده و به بیمار تحویل می‌گردد؟در مراحل ساخت دندان مصنوعی چه اتفاقاتی می‌افتد؟
به طور کلی برای ساخت دندان مصنوعی اولین قدم قالب گیری دندان توسط دندانپزشک معالج می‌باشد. دندانپزشک از دهان بیمار توسط مواد قالبگیری، پروسه ی قالب گیری را انجام می‌دهد و سپس مراحل دیگر به طبع آن انجام می شوند.

اگر بخواهیم به طور کامل از صفر تا ۱۰۰ فرایند ساخت پروتز دندان را شرح دهیم، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

جلسه مقدماتی مشاوره

پیش از استفاده از هر گونه پروتز، متخصص پروتز های دندانی در ابتدا به معاینه کامل و دقیق دندان‌های بیمار می پردازد. متخصص پروتز دندانی تمامی راه های مناسب درمانی را برای متقاضی شرح می‌دهد و با وی در ارتباط با بهترین گزینه مشورت می‌کند.
در صورتی که بیمار تنها در یک دندان مشکل داشته باشد، احتمال دارد استفاده از ایمپلنت گزینه مناسب تری باشد. اما در صورت از دست دادن چندین دندان در کنار یکدیگر امکان دارد، از بریج دندان یا پروتز ناکامل یا جزئی استفاده شود.
انتخاب بهترین گزینه به وضعیت سلامت دهانی متقاضی، هزینه لازم برای درمان و خواسته بیمار از درمان خود بستگی دارد. دندانپزشک تمامی گزینه‌های ممکن د را برای مراجعه کننده شرح می دهد و برای انتخاب بهترین مورد به او کمک می‌کند.

قالب‌گیری و تصویربرداری با اشعه ایکس

پس از انتخاب بهترین گزینه برای درمان، دندانپزشک از اسکن سه‌بعدی و تصویربرداری توسط اشعه ایکس از دهان بیمار استفاده می‌کند. همچنین امکان دارد از قالب‌گیری برای کمک به ساخت پروتز و قالب دندان‌های فرد نیز استفاده شود.
دندانپزشک تصاویر گرفته شده از دهان بیمار و قالب ساخته شده را برای لابراتوار پروتز دندانی می فرستد. ساخت تمامی موارد پروتز دندانی، روکش دندان و ایمپلنت، ونیر، اینله و انله در لابراتوار پروتز دندانی انجام می‌شود.
با توجه به تشخیص و نسخه دندانپزشک پروتز دندانی مناسب بیمار در لابراتوار ساخته می‌شود. بسته به نوع پروتز مورد نیاز، پروسه ساخت پروتز بین ۲ تا ۳ هفته زمان می برد.

قرارگیری در Articular

در این روش مدل بر روی یک دستگاه مکانیکی قرار می گیرد و تکنسین دندانساز می تواند به کمک آن دندان های انتخاب شده را با موم وصل کند.

حالت دادن به موم

در این مرحله تکنسین شروع به ساختن موم که مانند لثه می باشد، می کند و آن را به عنوان پایه دندان مصنوعی به کار می برد.

قرار دادن در فلاسک

دندان مصنوعی در دستگاهی به نام فلاسک قرار داده می شود، مقدار زیادی گچ به منظور شکل گیری بیشتر روی آن ریخته می شود، پس از آن فلاسک را در آب جوش قرار می دهند تا موم موجود در آن آب شود.

تزریق آکریلیک

مقدار موم باقی مانده را در این مرحله می شورند و پس از آن تکنسین به کمک یک جداکننده مایع موجود بر روی گچ را می پوشاند و دیگر آکریلیک به آن نمی چسبد. و در تدامه آکریلیک به فلاسک تزریق می شود تا به موم تبدیل شود و شکل بگیرد.

حذف قالب گچی

متخصص فنی با استفاده از ابزارهای ویژه لابراتوری قالب گچی را به دقت بالا تجزیه می کند، بعد ار این بررسی دندان مصنوعی را در حمام فراصوتی قرار می دهد تا مطمئن شود که باقی مانده گچ ها حذف شده اند.

اصلاح و براق کردن پروتز

تکنسین هرگونه آکریلیک باقی مانده و اضافی را از روی دندان مصنوعی حذف می کند و صیقل دادن آن را آغاز می کند.

پایان کار و زمان تحویل پروتز

تا اینجا مراحل ساخت دندان مصنوعی تمام شده و آماده است تا برای تحویل به بیمار و نصب آن در دهان به دندانپزشکی فرستاده شود.

تنظیم نهایی پروتز دندانی

بعد از کامل شدن فرآبند ساخت پروتز، بیمار جهت مشاهده و تنظیم پروتز به پزشک مراجعه می‌کند. دندانپزشک نحوه قرارگیری پروتز در دهان بیمار را بررسی می‌کند. در صورت لزوم تغییرات و تنظیمات جزئی در مطب پزشک انجام می شود سپس پروتز به صورت دائمی در محل مورد نظر قرار می گیرد.

بهترین لابراتوار دندانسازی در تهران کدام است؟

در مرکز لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی برای نخستین بار تکنسین دندانساز در کنار دندانپزشک متخصص قرار گرفته اند که همین موضوع باعث شده تا نتیجه نهایی ساخت دندان مصنوعی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. به این دلیل که دستگاه های جدید و مدرنی در مطب وجود دارد که ساخت دندان بسیار ظریف را امکان پذیر می‌کند.

دندان های که با دستگاه های مناسب، نشکن محسوب می‌شوند و مقاومتن بالایی دارند و بسیار نرم و راحت هستند. از آنجائی که معمولا افراد سن بالا در نگهداری و مراقبت از دندان مصنوعی خود دقت لازم را ندارند و از طرفی هم بسیار ایراد گیر هستند،استفاده از دستگاه های مدرن جهت ساخت دندان بسیار توصیه می‌شود، چون دندان های ساخته شده توسط این دستگاه ها بخاطر ظرافت و نازکی از بقیه انواع دندان مصنوعی ها راحت تر می باشند.

در مرکز لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی مهمترین نکته رضایت مراجعه کنندگان است تا جائیکه اگر بیمار از نتیجه بدست آمده رضایت نداشته باشد تکنسین کار خود را همچنان ادامه میدهد تا به رضایتمندی بیمار برسد. علاوه براین مرکز امرکز لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی شرایط بیماران را درک می کند

از آنجائیکه افراد مراجعه کننده و نیازمند به دندان مصنوعی عموماً سن بالا هستند و درحال حاضر این افراد جزو گروه های سنی پر خطر هستند و بیماری کرونا آن هارا را بیشتر تهدید می‌کند تمهیدات لازم جها حضور افراد و همچنین مراقبت های بهداشتی مناسب به خوبی صورت می گیرد. در این لابراتوار ظرافت کار بسیار اهمیت دارد و همین حساسیت باعث شده تا مراجعه کنندگان با خیالی آسوده به بهترین دندان مصنوعی برسند.

نتیجه استفاده از پروتز متحرک دندان

مدتی زمان نیاز هست تا بیمار به استفاده از پروتز متحرک دندان خود عادت کند. درروز های ابتدایی استفاده از پروتز جدید برای بیمار سخت است و مواردی مانند ترشح بیش از حد بزاق، دشواری در غذا خوردن یا صحبت کردن و اشکال در حرکت دادن زبان در دهان برای بیمار امکان دارد اتفاق بیوفتد که ناخوشایند می‌باشند. با گذشت زمان بیمار به تمامی موارد عادت می‌کند و از برای همچون دندان طبیعی می شود.

مراقبت از پروتز دندان

هر گونه تمهیدات سلامتی به مراقب نیاز دارد و پروتز دندان نیز مسثنی نیست. رعایت موارد زیر برای مراقبت از پروتز دندان توسط متخصصین توصیه می‌شود:

رعایت بهداشت دهان و دندان

به منظور جلوگیری از ایجاد عفونت، لازم است تا به طور مداوم از مسواک و نخ دندان استفاده شود. عفونت می‌تواند ضعیف شدن لثه‌ها و تحلیل رفتن استخوان را ایجاد کند. در این حالت ممکن است لق شدن یا خارج شدن پروتز دندان اتفاق بیوفتد.

استفاده از ابزار مناسب پروتز دندان

استفاده از ابزاری که مناسب و مختص پروتز دنداناست باعث حفظ و مراقبت کامل از پروتز می‌شود. ممکن است استفاده مداوم از نخ دندان و مسواک به ترمیم و پُرکردگی دندان آسیب وارد کند.

مراجعه منظم به دندانپزشک

در صورتی که از پروتز دندان استفاده میکنید باید هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک دندان های شمارا معاینه کرده و از سالم بودن ایمپلنت و پروتز مطمئن می شود و همچنین آن‌ها را برای حفظ سلامت دهان و لثه‌ها به طور کامل تمیز می‌کند.

خودداری از مصرف دخانیات

مصرف دخانیات سبب کم شدن جریان خون در اطراف لثه‌ها و دندان می‌شود. اگر به دهان و لثه‌ها به مقدار کافی خود خون نرسد، روسه بهبود لثه‌ها به کندی انجام می شود و خطر تحلیل استخوان نیز افزایش پیدا می‌کند.
خودداری از مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که سبب ایجاد لکه بر روی دندان می‌شوند
قهوه و نوشابه جزو مواردی هستند که سبب ایجاد لکه بر روی دندان می شوند. شیرینی، زغال اخته،تمشک چای و…نیز می‌توانند سبب تشکیل لکه بر روی دندان شوند.برای جلوگیری از ایجاد کله می توان از نی جهت نوشیدن مایعات استفاده کرد.همچنین شستشوی دهان با آب می‌تواند احتمال ایجاد لکه بر روی دندان را کاهش دهد.

هزینه استفاده از پروتز دندان

هزینه استفاده از پروتز دندان به ماده مورد استفاده در ساخت پروتز (مانند فلز، آکریلات، بایو اچ پی پی) و نوع دندان مصنوعی (آکریلات، کامپوزیت، پرسلن، زیرکونیا) و همچنین دستگاه مورد استفاده بستگی دارد.به طور قطعی قبل از ساخت کامل نمیتوان قیمت قطعی را بیان کرد ولی برای اطلاع از قیمت تقریبی ساخت پروتز و دندان مصنوعی در مرکز لابراتور دندانسازی و پروتزهای دندانی،به سایت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل بفرمایید.

لابراتوار دندانسازی تهران
اگر می خواهید هزینه پروتز دندان شما، مناسب باشد با مراکز معرفی شده در اینجا تماس حاص نمایید.

در اهمیت بخش لابراتوار پروتزهای دندانی وظایف ونحوه تعامل لابراتواربا دندانپزشک به موارد زیر می توان اشاره داشت.

نتیجه گیری:

تعداد مراکز دندانسازی در تهران می توانید بیابید زیاد هستند، که ارائه دهنده خدماتی نظیر، ساخت لمینت دندان، ساخت پروتز دندان و… را برای مطب های دندانپزشکی مختلف انجام می دهند، اما به طور کلی لابراتوار دندانسازی خوب است که از خدمات دندانسازی تا دندانپزشکی زیر نظر یک مجموعه انجام شود؛ زیرا که این موضوع باعث کاهش هزینه ها می شود، ما بهترین لابراتوار دندانسازی در تهران را به شما معرفی کرده ایم تا با خیالی آسوده بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

۴ دیدگاه

  1. من این لابراتوار رفتم جز بهترین لابراتوار دندانسازی تهران هستن. شرایطی هم کار میکنن و اقساطی خدمات میدن.

  2. دندانسازی ستارپور جز بهترینا هستند و از لحاظ هزینه هم معقول و بصرفه هستن

  3. سلام، برای پارسیل تک دندانه به این لابراتوار مراجعه کردم، راضی هستم رنگ دندان خیلی خوب در اومد و کار با ظرافت انجام شده بود، خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *