همه چیز درباره مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا

در این مقاله قصد داریم به بررسی مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا بپردازیم. کودکان و نوجوانان معمولا در این سنین نیاز به یک مشاوره دارند تا آن ها را اهنمایی کرده و در مورد مشکلاتی که در این سنین برای آن ها به وجود می آید راه حل هایی را ارائه دهد. سلامت ذهن و روان کودکان و نوجوانان بسیار مهم است، چرا که سلامت روانی و فکری افراد در این سنین برای شکل گیری شخصیت آن ها بسیار حائز اهمیت است. جلسات مشاوره کودکان و نوجوانان در مرکز مشاوره در گیشا می تواند در حضور والدین نیز برگزار شود، البته توصیه می شود که والدین در این جلسات بهترین مرکز مشاوره برای مشاوره کودک و نوجوان حضور نداشته باشند تا فرزندان بتوانند به راحتی حرف های خود را با مشاور درمیان بگذارند.

مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا به حرف ها و ناراحتی تمام کودکان و نوجوانانی که به این مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند به خوبی گوش میدهند و آنها را درک می‌کنند.
یک مرکز مشاوره گیشا باید روانشناسانی داشته باشد که به خوبی از تمام چالش های دوران نوجوانی آشنا باشد.

مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا (مرکز روانشناسی رویان) با تیمی از مشاوران با تجربه و سواد علمی بالا، به خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان اختصاص می‌دهد.

ویژگی های مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا ( رویان )

برخی از ویژگی هایی را که سبب شده است مرکز مشاوره رویان گیشا به یکی از بهترین مراکز مشاوره برای مشاوره کودک و نوجوان تبدیل شود را بیان می کنیم.

داشتن مشاوران با تجربه با سواد علمی بالا

وجود مشاوران و متخصصانی که تجربه کافی برای برخورد با کودکان و نوجوانان را داشته باشند بسیار مهم ات. همچنین یک مرکز مشاوره خوب باید دارای یک کادر درمان با انواع تخصص ها در حوزه های مختلف باشد تا بتوانند پاسخ گوی مراجعین در تمام زمینه ها باشند به عنوان مثال مرکز مشاوره گیشا با دارا بودن بهترین مشاوره ها در زمینه نوروفیدبک تبدیل به بهترین مراکز مشاوره در زمینه نوروفیدبک شده است. معمولا بیشترین دلایلی که باعث می شود یک کودک و یا نوجوان نیاز به مراجعه به مراکز مشاوره داشته باشد خشم و انزوا می باشد. مشاوران موجود در گیشا توانسته اند با برقرای ارتباط بسیار خوب با مراجعه کودکان و نوجوانان، اعتماد مراجعه کنندگان را به این مرکز جلب کنند.

روانشناسان در مرکز مشاوره گیشا میتوانند دلایل مختلف ناراحتی یک کودک و یا یک نوجوان را پیدا کنند و برای رفع آنها تلاش کنند.
کودکان هم مثل بزرگسالان دارای استرس هستند که این استرس را از محیط اطرافشان دریافت می‌کنند که مرکز مشاوره کودک و نوجوان در گیشا باید دلایل مهم برای نداشتن استرس به کودک و نوجوان نشان دهند.

دارا بودن انواع تجهیزات مناسب

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیا یک سری تجهیزات برای درمان راحت تر بسیاری از بیماری ها مانند نوروفیدبک به وجود آمده است که مرکز مشاوره گیشا با دارا بودن این تجهیزات تبدیل به بهترین مرکز نوروفیدبک شده است. البته وجود این تجهیزات به مشاوران برای درمان انواع بیماری های مختلف کمک بسیار زیادی کرده است. درواقع وجود تجهیزات و ابزار های جدید و مطابق با تکنولوژی های نوین دنیا یکی از مزیت هایی است که باعث برتری مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا نسبت به سایر مراکز شده است.

مرکز مشاوره گیشا برای کودکان و نوجوانانی که در محیط روانشناسی احساس نا امنی دارند خدمات مشاوره آنلاین کودک نوجوان را نیز دارد.
کودک و نوجوان خود به راحتی میتواند در محیط خانه یاشد و با بهترین مرکز مشاوره در گیشا صحبت کند

ارائه بهترین راه کار ها برای درمان انواع اختلالات در مرکز مشاوره گیشا

مرکز مشاوره گیشا توانسته است راه کار های جدید و منطبق بر علم روز دنیا را برای درمان انواع اختلالات مختلف مورد استفاده قرار دهد. همچنین مرکز روانشناسی گیشا انواع خدمات مشاوره مجازی و غیر حضوری را نیز برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. همچنین کارگاه های آموزشی را برای افزایش سطح اطلاع افراد برگزار می کند که باعث توجه هرچه بیشتر افراد به این مرکز مشاوره شده است.

اگر به دنبال یک مرکز مشاوره تخصصی برای مشاوره کودک و یا نوجوان خود می گردید بهترین انتخاب مراجعه به مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا می باشد. که توانسته است با ارائه خدمات منطبق با استاندارد های روز دنیا نسبت به سایر مراکز بیشترین موفقیت را در جلب رضایت مراجعه کنندگان داشته باشد.

خدمات مرکز رویان در یک نگاه

در ادامه برخی از خدمات برجسته مرکز مشاوره گیشا ( رویان) را به صورت مختصر برایتان آورده ایم:

  • ارزیابی اولیه؛
  • استرس تست؛
  • آزمونهای کامپیوتری؛
  • نقشه مغزی؛
  • روان درمانی؛
  • بازی درمانی؛
  • خانواده درمانی؛
  • نوروفیدبک؛
  • بیوفیدبک؛
  • تحریک الکتریکی(tDCS)؛
  • توانمندی سازی شناختی؛
  • ارتقا عملکرد؛
  • لورنا نورفیدبک.

تنوع در تخصص‌های متخصصان در مرکز رویان، امکان فراهم کردن خدمات گسترده‌تر و تخصصی‌تر به افراد مشتری را فراهم می‌کند.

ویژگی های متمایز مرکز رویان

مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا دارای ویژگی های متعددی در زمینه روانشناسی و مشاوره می باشد؛ برخی از این ویژگی ها در زیر آمده است:

  • استفاده از متخصصین مختلف شامل روانشناسی بالینی،روان شناسی سلامت،روانپزشک و متخصص علوم اعصاب؛
  • استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها؛
  • نگاه وییه به استر و مدیریت آن؛
  • بهره مندی از دانش متخصصان پایه گذار تکنولوژی های درمانی در ایران؛
  • ارائه خدمات فردی،خانوادگی و سازمانی.

معنی رشد کودکان در روانشناسی:

رویش و رشد کودک حس کودک رشد کودک به دنباله ای از دگرگونی ها و تغییرات فیزیکی، زبانی، فکری و عاطفی است که در کودک از تولد تا آغاز بزرگسالی رخ می دهد. در طول این فرآیند، کودک از وابستگی به والدین/ سرپرست خود به استقلال فزاینده پیشرفت می کند.

خدمات دیگر این مجموعه در گیشا

خدمات این مرکز علاوه بر مواردی که در فوق گفته شد، شامل موارد زیر نیز می شود:

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در گیشا؛
بهترین مرکز نوروفیدبک در گیشا؛
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در گیشا؛
بهترین مرکز درمان بیش فعالی در گیشا؛
بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در گیشا؛
بهترین مرکز درمان افسردگی اضطراب و وسواس در گیشا؛
بهترین مرکز تخصصی درمان استرس در گیشا.

مرکز مشاوره در گیشا با ارائه خدمات تخصصی ترین در حوزه‌ی مشاوره کودک و نوجوان، از جمله اختلال استرس، از رویکردی جامع و نوین به این زمینه پیشروی می‌کند. با بهره‌گیری از فناوری نوروفیدبک، ما درک عمیقی از نیازها و مشکلات روانی جوانان را داریم و برای هر فرد برنامه‌های شخصی‌سازی شده‌ای ارائه می‌دهیم. از تجربه و تخصص ما برای رسیدن به راهکارهای مؤثر برای مدیریت استرس و بهبود کیفیت زندگی استفاده کنید.

سخن پایانی:

در اینجا در مورد مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا صحبت کردیم و چند مورد از ویژگی های برتر این مرکز مشاوره در گیشا که نسبت برتری این مرکز روانشناسی است را نام بردیم.یکی از مهم ترین خدمات مرکز مشاوره کودک و نوجوان گیشا داشتن مشاوره آنلاین برای فرزندان شما است.در بهترین مرکز مشاوره برای مشاوره کودک و نوجوان، بهترین مرکز نوروفیدبک در غرب تهران نیز می‌باشد.

۵ دیدگاه

  1. بعد از کرونا بشدت وسواس داشتم و با مراجعه به این مرکز و تشخیص درست خاتم دکتر تاثیرات بسیار مطلوب و چشمگیری رو از نوروفیدبک گرفتم
    تا عمر دارم از خانم دکتر قنبری متشکرم❤️

  2. دکتر قنبری رو بسیار بسیار زیاد در حوزه کودک و روانشناسی فردی بزذگسال قبولشون دارم
    تشخیص ایشون برای من واقعا بینظیر بود
    هرجا میرفتم برای پسرم تشخیص اشتباه می دادند ولی خلنم دکتر با تشخیص درست پسرم رو با نوروفیدبک درمان کردند
    واقعا متشکرم از ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *