فروش عمده پرده زبرا و پخش عمده زبرا

با توجه به اینکه فضای سنتی خانه ها امروزه رنگ و بوی مدرن تری به خود گرفته است، افراد برای تکمیل دکوراسیون داخلی خود و بهره گیری حداکثری از فضای داخلی محیط زندگی خود سعی می کنند تا بهترین و زیباترین تجهیزات و امکانات و وسایلی که باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل می شود انتخاب کنند. یکی از آیتم هایی که در زیبایی محیط خانه و تکمیل زیبایی دکوراسیون داخلی کاربرد فراوانی دارد پرده های زبرا، شید و دو مکانیزم هستند. سانی لند به عنوان یک کارخانه تولید کننده ها و فروش عمده پرده زبرا،پخش عمده زبرا، شید و دومکانیزم شب و روز می تواند فرآیند فروش عمده پرده زبرا را برای شرکت ها و همکاران گرامی ارائه دهد.

فروش عمده پرده زبرا و پخش عمده زبرا توسط سانی لند به سراسر کشور
فروش عمده پرده زبرا و پخش عمده زبرا توسط سانی لند به سراسر کشور

همانطور که می دانید پرده های زبرا نوعی پرده هستند که می توانند در صورتی که بخواهید از ۵۰ درصد تا ده درصد نور خورشید را در محیط منزل داشته باشید به راحتی تنظیم شوند و همچنین در صورتی که نیازمند این موضوع باشید که به صورت صد در صد از نور طبیعی خورشید استفاده کنید با جمع کردن آن ها به صورت کامل می توانید از این مزیت استفاده کنید.

پرده های شید نیز معمولا یک پارچه ساده هستند که باعث می شوند فضای داخلی یک پنجره به صورت کامل پوشش داده شود. نمی توان گفت که کدام یک از این نوع پرده ها بهتر هستند چرا که هر کدام مزیت ها و کاربرد های خاص خودشان را دارند.

پرده زبرا تهران

شاید به همین دلیل است که امروزه پرده های دو مکانیزم روز و شب یا همان پرده های دبل راهی بازار شده اند و می توان دلیل این موضوع را اینطور بیان کرد که افراد به دنبال استفاده از هر دو مزیت در کنار همدیگر بوده اند که این محصول به وجود آمده است و شما می توانید به صورت همزمان از پرده های زبرا و شید در کنار هم در یک قالب استفاده نمایید.

فروش عمده پرده زبرا

سانی لند سال هاست که این نیاز را در بین مردم احساس کرده و به دنبال رفع نیاز بازار و تامین محصولات مورد نیاز کشور اقدام نموده است. سانی لند علاوه بر تولید کننده پرده زبرا عملیات فروش عمده پرده زبرا را نیز در خدمات خود ارائه می دهد. ممکن است شما همکاری باشید که قصد دارید از محصولات تولید شده توسط سانی لند به صورت عمده بهره مند گردید.

ما تمامی این نیاز ها را برای همکاران و فروشندگان و شرکت ها و سازمان ها پیش بینی کرده ایم و خدمات فروش عمده پرده زبرا را به لیست خدمات قابل ارائه خود در سانی لند افزوده ایم. به همین جهت است که امروزه نام شرکت سانی لند را با عنوان تولید کننده و پخش کننده انواع پرده های مدرن در ایران می شناسند. در ادامه به فهرست خدمات فروش عمده پرده زبرا توسط شرکت سانی لند اشاره خواهیم کرد تا با خیالی آسوده و آگاهی کامل تصمیم گیری خود را برای این مورد انجام دهید.

جلب زیبایی در دکوراسیون داخلی، از طریق فروش عمده پرده زبرا، به خریداران امکان می‌دهد تا با لمسی سبک و منحصربه‌فرد، فضاهایی خلق کنند که هم توجه به جزئیات و هم اقتصادی بودن را در خود جای داده‌اند.




خدمات فروش و پس از فروش سانی لند از مهم ترین ها میتوان به ارسال به سراسر کشور و سفارش حضوری و آنلاین را نام برد.
خدمات فروش و پس از فروش سانی لند از مهم ترین ها میتوان به ارسال به سراسر کشور و سفارش حضوری و آنلاین را نام برد.

خدمات فروش و پس از فروش سانی لند

ارزش هر مجموعه و سازمانی به خدمات فروش و پس از فروش آن است و این آیتم هاست که به یک شرکت ارزش و بها می دهد. ما در سانی لند علاوه بر فروش عمده پرده زبرا و تولید کننده پرده زبرا و سایر پرده های مدرن، همواره سعیمان بر این است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، جلب رضایت حداکثری را در میان دریافت کنندگان خدمات داشته باشیم. در قسمت زیر به برخی از این خدمات فروش و پس از فروش سانی لند اشاره خواهیم کرد.

معمولا افرادی که به عنوان یک مصرف کننده خریدی را انجام می دهند قبل از هر چیزی دوست دارند بدانند که در صورت خرید یک محصول از یک شرکت یا فروشگاه، در هنگام خرید و پس از آن چه مزایا و خدماتی را دریافت می کنند و این موضوع با توجه به بالاتر رفتن هزینه های محصولات و کاهش قدرت اقتصادی مردم کشور بسیار بیشتر از پیش برای مردم اهمیت پیدا کرده است.

بنابراین ما در قسمت زیر تصمیم گرفته ایم تمامی این خدمات و مزایا را برایتان به صورت کاملا مختصر شرح دهیم. در صورتی که هر یک از این موارد را مطالعه کردید و ابهامی برای شما وجود داشت و یا اینکه می خواستید اطلاعات بیشتری درباره این خدمات دریافت کنید می توانید از راه های ارتباطی که در پایین همین صفحه وجود دارند با سانی لند ارتباط برقرار کنید. کارشناسان سانی لند در تمامی روزهای هفته به جز روزهای تعطیل و جمعه ها پاسخ گوی پرسش های شما عزیزان هستند. از اینکه می توانیم مشاوره رایگان در این خصوص به مردم کشور عزیزمان ارائه دهیم به خود می بالیم.

 

سفارش به صورت حضوری و آنلاین

یکی از مواردی که می تواند آرامش خاطر زیادی را در بین مصرف کنندگان به وجود آورد سفارش محصولات هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می باشد. ما در مرکز فروش سانی لند؛ این زمینه را برای مشتریان و مصرف کنندگان عزیزمان هموار کرده ایم.

اگر به دنبال دریافت خدمات فروش عمده پرده زبرا هستید و یا اینکه به دنبال خرید تک محصول هستید هیچ فرقی ندارد، در هر دو صورت شما می توانید با هر دو روش حضوری و غیر حضوری سفارشات خرید خود را از مرکز فروش ما انجام دهید. بدیهی است که در روش مراجعه حضوری می توانید جنس پارچه و قطعات مورد استفاده در پرده ها را از نزدیک مشاهده کرده و انتخاب خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید. در روش غیر حضوری نیز برای افزایش آگاهی خود می توانید از کارشناسان مجموعه مشاوره تلفنی بگیرید و یا از خدمات مشاوره آنلاین ما استفاده نمایید؛ تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید.

سانی لند

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر کشور یکی از آیتم هایی است که امروزه در سفارشات آنلاین بسیار مورد توجه همگان است. در واقع مراجعه مستقیم به شهرهای مختلف و دریافت محصولات از آن ها امروزه بسیار هزینه بر و با اتلاف وقت بسیار زیادی همراه است و تقریبا می توان گفت با مشغله های کاری که این روزها تقریبا برای تمامی افراد در کشورمان وجود دارد، به نوعی غیر ممکن نیز هست.

شرکت سانی لند برای این منظور نیز تدبیری اندیشیده است و با توجه به درخواست مشتریان عزیز در طرح فروش عمده پرده زبرا و فروش تک محصول برای مصرف کنندگان عزیز، سیستم ارسال به سراسر کشور را نیز راه اندازی کرده است. فرقی ندارد که شما بخواهید یک محصول را از سانی لند خریداری کنید یا از خدمات فروش عمده پرده زبرا در مجموعه ما استفاده کنید.

حتی این موضوع برای مختصات جغرافیایی شما در کشورمان نیز صادق است؛ فرقی ندارد که شما در کجای ایران حضور دارید به راحتی با تماس تلفنی و استفاده از خدمات مشاوره آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولاتی که سفارش داده اید را در محل مورد نظرتان دریافت کنید.

 

چاپ تصویر دلخواه بر روی پرده های مدرن

فروش عمده پرده زبرا و یا فروش به صورت تک محصول در سانی لند می تواند متناسب با سلیقه شما باشد. امروزه شما می توانید تصویر دلخواه خود را به ما ارائه داده و پرده های مدرن تولید شده توسط سانی لند را با طرح دلخواهتان که به ما ارائه کرده اید تحویل بگیرید.

چاپ تصویر دلخواه شما بر روی پرده های مدرنی که سفارش می دهید با نهایت کیفیت و دقت و با کنترل کیفی خاصی انجام می شود؛ چرا که رضایت شما، از خرید شما برای شرکت ما مهم تر می باشد. برای انجام این کار کافیست طرح یا تصویر مورد نظر خود را به کارشناسان شرکت ارائه دهید و از آن ها بخواهید تا پرده مدرن شما را با طرح دلخواهتان به دستتان برسانند. فرآیند چاپ و تولید پرده زبرا با سرعت بالایی برای مشتریان عزیز قابل انجام است.

تعمیر انواع پرده های مدرن زبرا، شید و دو مکانیزم اگر پرده زبرا خود را چه از سانی لند و چه غیر از سانی لند خریداری کرده باشید ما میتوانیم برای شما تعمیر کنیم.
تعمیر انواع پرده های مدرن زبرا، شید و دو مکانیزم اگر پرده زبرا خود را چه از سانی لند و چه غیر از سانی لند خریداری کرده باشید ما میتوانیم برای شما تعمیر کنیم.

تعمیر انواع پرده های مدرن زبرا، شید و دو مکانیزم

شاید جمله فروش آغاز تعهد است، در زمان کنونی کمی کلیشه ای به نظر برسد. اما ما در سانی لند به دنبال جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان و مشتریان عزیزمان هستیم و پس از فروش برایمان مهم است که مشتری بتواند به مدت طولانی از محصولی که دریافت نموده است، حداکثر بازدهی را دریافت نماید.

بنابراین یک تیم کاملا متخصص و کارآزموده در سانی لند برای تعمیرات انواع پرده های زبرا، شید و دو مکانیزم تشکیل داده ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش شامل تعمیرات این پرده ها را برای مشتریان عزیز انجام دهیم. خبر خوب این است که حتی اگر محصول خود را از سانی لند خریداری نکرده اید باز هم می توانید برای تعمیر انواع پرده های مدرن با سانی لند تماس بگیرید و این خدمات را با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن دریافت نمایید. لازم به ذکر است که فرآیند تعمیر در محل تعمیرات شرکت به صورت کامل و با سرعت بالایی انجام می گردد و مواردی که نیاز به تعمیر تخصصی و یا تعمیرات ساده دارند؛ این تعمیرات با سرعت بالایی بر روی آن ها انجام شده و به مشتری تحویل می گردد.

البته در برخی موارد جزئی امکان دارد خرابی محصولات در حدی باشد که کارشناسان متخصص شرکت مجبور به تعویض قطعات یا تعویض پارچه برای شما شوند که در این صورت این هزینه ها به هزینه تعمیرات مجموعه اضافه می گردند. گاهی نیز ممکن است مشتری به سلیقه خود بخواهد طرح پارچه استفاده شده در یک پرده را تغییر دهد که این تغییرات سلیقه ای نیز توسط تعمیرگاه شرکت قابل انجام می باشد.

فروش عمده زبرا

چرا سانی لند؟

در قسمت های قبل به صورت کامل درباره خدمات فروش عمده پرده زبرا و خدمات فروش تک محصول به مشتریان عزیزمان؛ صحبت کردیم. اما بدون شک همه افرادی که به دنبال خرید یک محصول هستند مزایای آن محصول را با محصولات مشابه مقایسه کرده و در انتها خریدشان را نهایی می کنند.

از این رو ما برخی از مزایایی که بعد از خرید محصول از سانی لند دریافت می کنید را در قسمت زیر آورده ایم و درباره هر کدام از آن ها به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه نموده ایم. امیدواریم که با مطالعه این قسمت آگاهی شما در این حوزه و درباره مزایای خرید از ما و اعتماد به سانی لند باعث شود تا با اطمینان بیشتری خرید خود را با توجه به تصمیمی که می گیرید انجام دهید. اینکه محصولات را از کجا تهیه می کنید اهمیت چندانی ندارد مهم این است که شما بهترین انتخاب را در میان محصولات بازار داشته باشید. نظرات و سلیقه و انتخاب های شما برای ما قابل احترام و با اهمیت است.

 

  • امکان تولید انبوه و فروش عمده پرده زبرا در کمترین زمان ممکن

شاید زمانی که شما می خواهید یک محصول را خریداری کنید برایتان این موضوع اهمیتی نداشته باشد که به تولید انبوه آن محصول توجهی داشته باشید. اما شرکت ها و سازمان ها و افراد همکار در این حوزه بسیار برایشان مهم است که تولیدات انبوه یک محصول با طرحی خاص به سرعت به دستشان برسد تا بازار رقابتی در آن محصول را از دست ندهند.

بنابراین در این موارد حتی روزها و ساعت ها نیز دارای اهمیت بالایی می باشند. تولید انبوه با توجه به پیچیدگی ها و حساسیت های خاصی که دارد و همینطور می بایست در مدت زمان کوتاهی که مشتری رضایت داشته باشد؛ تولید شود، فرآیندی است که از عهده مجموعه های کوچک که توانایی تولیدات در تیراژ پایینی را دارند؛ بر نمی آید و تنها کارخانجات و شرکت های معتبر و با تجربه در این میان هستند که می توانند تولیدات انبوه با تیراژ بالا را به مشتریان خود در مدت زمان کوتاهی تحویل دهند. جالب است بدانید که ما در سانی لند تولیدات انبوه و فروش عمده پرده زبرا و سایر پرده های مدرن را در کوتاه ترین زمان ممکن، برایتان به انجام می رسانیم.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با سانی لند تماس حاصل نمایید و در مورد نحوه تولیدات و زمان تحویل سفارشات سوالات خود را مطرح نمایید.

 

  • تولید انبوه و فروش عمده پرده زبرا و پرده های مدرن با بهترین قیمت

یکی از آیتم های فروش بهتر و بالاتر برای همکاران و مزیت رقابتی آن ها قیمت مناسبی است که تولید کننده می تواند در اختیار آن ها قرار دهد. در شرکت ما تولید انبوه و فروش عمده پرده زبرا و پرده های مدرن با بهترین قیمت و پایین ترین حالت ممکن به انجام می رسد و این مساله می تواند باعث جلب رضایت بیشتر همکاران و فروش بیشتر آن ها و در نهایت باعث کاهش قیمت نهایی برای مصرف کنندگان محترم می شود.

با توجه به این موارد شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت لیست قیمت ها با شرکت؛ از طریق راه های ارتباطی که در انتهای همین صفحه قرار داده ایم در تماس باشید و از قیمت محصولات و شرایط ویژه همکاری برای آن ها به صورت کامل آگاهی پیدا کنید.


 

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.



  • دو سال گارانتی تمام قطعات و پارچه محصولات

یکی از مزایایی که تقریبا همه ما بعد از خرید یک محصول به دنبال آن هستیم، یک گارانتی و تضمین صد در صدی برای آن محصول است که این گارانتی معمولا توسط تولید کننده محصول ارائه می گردد.

معمولا اجناسی که کیفیت قابل قبولی ندارند و یا در کیفیت ضعف خاصی دارند، تولید کنندگان آن ها حاضر به ارائه گارانتی و تضمین برای محصولاتی که خودشان آن را تولید می کنند نیستند و این مورد ناشی از آن است که خود شخص یا شرکت تولید کننده می داند که کیفیت محصولاتش آن قدر مطمئن و رضایت بخش نیست که بتواند آن ها را گارانتی یا تضمین کند. بنابراین تنها شرکت ها و کارخانه هایی حاضر به ارائه گارانتی و تضمین به مصرف کننده هستند که خودشان از کیفیت محصولات تولید شده توسط خودشان راضی باشند و این محصول را تست کرده باشند و از کیفیت بالای آن محصول به صورت کامل اطمینان پیدا کرده باشند.

جالب است بدانید که سانی لند در طرح فروش عمده پرده زبرا و فروش تک محصول پرده زبرا و پرده های مدرن تمامی محصولات و قطعاتشان را به مدت دو سال گارانتی می کند و بابت آن ها تضمین قابل قبولی را ارائه می نماید.

در سانی لند

تولید کننده قطعات گیربکس پرده زبرا و پخش لوازم پرده

 هم وجود دارد.

با توجه به اینکه کیفیت محصولات ارائه شده توسط شرکت سانی لند، به صورت تضمینی می باشد؛ بنابراین تمامی محصولات ارائه شده از سمت مجموعه شامل دو سال گارانتی تمام قطعات و پارچه می باشد. پارچه تمامی محصولات از با کیفیت ترین پارچه های مرغوب در بازار استفاده شده است و شما پس از دریافت محصول خودتان متوجه کیفیت فوق العاده بالای پارچه محصول خواهید شد. با این حال برای اهمیت دادن به مشتریان و جلب رضایت آن ها تمامی محصولات تا دو سال گارانتی تعویض را دارا هستند.

پخش عمده زبرا

  • خرید مستقیم از کارخانه با قیمت تولیدی

به دلیل گسترش شهرها و صنعتی شدن آن ها فاصله های زیادی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حوزه های مختلف ایجاد شده است. به مرور زمان واسطه ها شکل گرفتند تا فرآیند رساندن اجناس به فروشنده ها و سپس به مشتری یا مصرف کننده نهایی راحت تر شود. اگر به صورت منطقی بررسی کنیم واسطه ای که میان کارخانه دار و فروشنده وجود دارد می بایست مقدار مشخصی سود دریافت کند و سپس اجناس را به فروشنده تحویل دهد.

بنابراین فروشنده محصول را با قیمت بالاتری نسبت به قیمت کارخانه؛ از واسطه دریافت می کند و به دنبال آن خود فروشنده نیز باید سودی کسب کند تا کسب و کارش ادامه دار باشد و بتواند مخارج زندگی خود را تامین کند، بنابراین فروشنده نیز مبلغی بالاتر از هزینه ای که از واسطه محصول را دریافت کرده است؛ به مصرف کننده ارائه می دهد و به این شکل است که تا چند مرحله افزایش قیمت را در یک محصول شاهد هستیم و قیمت مصرف کننده مقدار زیادی با قیمتی که کارخانه دار آن محصول را ارائه می دهد متفاوت است.

به همین دلیل می توان گفت خرید مستقیم از کارخانه با قیمت تولیدی بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر خواهد بود. اما در گذشته یا چنین امکانی وجود نداشت و یا هزینه های حمل و نقل و ایاب ذهاب رفتن به کارخانه و تهیه محصول برای مشتری آنقدر زیاد می شد که مشتری از خرید کردن از کارخانه به صورت مستقیم منصرف می شد و ترجیح می داد با صرف هزینه کمتر آن محصول را از فروشنده ها تهیه نماید.

اما امروزه با گسترش ارتباطات و رونق فضای مجازی در زمینه کسب و کار آنلاین کارخانه دار ها می توانند بدون واسطه با مشتریان در ارتباط باشند و مصرف کننده نهایی این مزیت را دارد که می تواند هزینه ای که پرداخت می کند؛ همان هزینه اولیه تولید شده توسط کارخانه دار باشد. بنابراین در این روش علاوه بر حذف واسطه ها می توانید محصولات متنوع و به روز را با سرعت بیشتری با قیمت تولیدی کارخانه تهیه کنید.

پرده زبرا: بافتی متناسب از جذابیت و عملکرد، نور را به طرز هنرمندانه‌ای تنظیم می‌کند و به فضا لمسی دلنشین از زیبایی می‌بخشد..

 

  • تخفیف ویژه برای متراژهای بالا و فروش عمده پرده زبرا

همانطور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم شما در طرح فروش عمده پرده زبرا یا فروش تک محصول، با خرید مستقیم از کارخانه می توانید قیمت تولیدی را پرداخت کنید و تا حد زیادی در پرداخت هزینه های بی مورد به دلیل واسطه گری های بین فروشگاه ها صرفه جویی نمایید.

اما قسمت جالبتر این طرح آن است که شما هر چه متراژ بیشتری را از سانی لند خریداری کنید شامل تخفیف های ویژه تری خواهید شد و این تخفیفات تا حد قابل توجهی می تواند در کاهش هزینه های تمام شده برای شما موثر باشد.

اگر متراژهای بالایی را به سانی لند سفارش دهید ضمن تضمین این مورد که می توانید تمامی سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، از تخفیف های شگفت انگیزی برخوردار خواهید شد که اگر فروشنده یا همکار هستید می توانید سود قابل توجهی از بابت خرید خود با فروش این محصولات به دست آورید و اگر مصرف کننده هستید می توانید با استفاده از میزان تخفیفی که دریافت می کنید آن هزینه را برای آیتم های دیگر برای دکوراسیون داخلی محیط مورد نیاز خود هزینه کنید.

 

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود. همانطور که گفتیم تلاشمان این است تا حداکثر میزان رضایت را برایتان به ارمغان آوریم.

۳ دیدگاه

  1. من از این فروشگاه پرده زبرا خریدم خیلی راضیم. هم کارها شون عالیه هم پرستل و فروشنده های با ادب و حرفه ای دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *