کلینیک ترک اعتیاد شهرک غرب

 کلینیک ترک اعتیاد شهرک غرب

اعتیاد به انواع مواد مخدر و الکل، یکی از معضلاتی که امروزه گریبان مردم در هر رده سنی و به خصوص جوانان را گرفته و زندگی عادی این افراد و خانواده هایشان را مختل کرده است.

 

عوارض اعتیاد

عوارض جانبی اعتیاد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

با ضعیف کردن سیستم ایمنی ، خطر بیماری و عفونت را افزایش می دهد

بیماری های قلبی از ضربان غیر طبیعی قلب گرفته تا حملات قلبی و ریزش وریدها و عفونت های رگ های خونی ناشی از داروهای تزریقی متفاوت است

حالت تهوع و شکم درد ، که همچنین می تواند منجر به تغییر در اشتها و کاهش وزن شود

فشار بیشتر بر روی کبد ، که فرد را در معرض آسیب یا نارسایی کبدی قرار می دهد

تشنج ، سکته مغزی ، گیجی ذهنی و آسیب مغزی

بیماری ریه

مشکلاتی در حافظه ، توجه و تصمیم گیری که زندگی روزمره را دشوارتر می کند

و نهایتا مرگ

 

اما آیا این پایان راه است؟ آیا هر فرد معتاد، باید به سرنوشت تن داده و منتظر اثرات منفی و نهایتا مرگ ناشی از اعتیاد باشد؟

صبر کنید! تسلیم راه درستی نیست! ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم!

اعتیاد نیز مانند هر بیماری دیگری نیاز به درمان دارد. ما به شما کلینیک کیمیای رهایی را پیشنهاد می کنیم. یک کلینیک ترک اعتیاد شهرک غرب تهران که گام به گام تا ترک انواع مخدر، الکل، سیگار و… با کادری دلسوز و مجرب همراه شماست تا شما را از دام اعتیاد رهایی بخشد.

 

این مرکز ترک اعتیاد به مدیریت پزشک متخصص جناب آقای منصور سیفی، در سال هزار و سیصد و نود و یک فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است. با استفاده از دانش و فناوری روز و نگاهی همه جانبه به اعتیاد ( که در مقابل نگاه تک بعدی و غلط سنتی قرار می گیرد)، پرسنل کارکشته و باتجربه کلینیک کیمیای رهایی، رهایی شما عزیزان از اعتیاد و پیامدهای آن را تضمین می کنند. کافیست اراده کنید!

در این کلینک ترک اعتیاد خدمات مختلف و متنوعی به شما عزیزان ارائه می شود که هر یک به نوعی در روند بهبود شما تاثیرگذار است.

در ادامه با هم به بررسی چند مورد از خدمات و فواید آن ها در روند درمان اعتیاد، می پردازیم:

الف. یکی از بزرگترین موانع پیش روی ترک اعتیاد، میل به مصرف مواد و نا آرامی ناشی از عدم مصرف می باشد. متخصصین در کلینیک کیمیای رهایی برای این مورد نیز چاره ای اندیشیده اند و برای کاهش میل به مصرف و آرامش دادن به بیماران، از فنون طب سوزنی استفاده می کنند.

ب. پیش ازاین، از جمله عارضه های ناشی از مصرف مواد، به مشکلات مزاجی و گوارشی اشاره کردیم.برای حل این مشکلات، در این مرکز ترک اعتیاد، از طب سنتی برای بیماران استفاده می شود.

ج. مانع قدرتمند دیگری که پیش روی ترک اعتیاد بیماران وجود دارد، وابستگی روانی آن ها به مواد مخدر است که این مشکل را با استفاده از هیپنوتیزم حل می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *