گل فروشی جنت آباد

اگر به دنبال بهترین گل فروشی جنت آباد هستید توصیه می شود این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که ما می خواهیم بهترین گل فروشی محدوده جنت آباد را به شما معرفی کنیم.

گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی جنت آباد

به جرأت می توان گل فروشی لاکچری را در منطقه جنت آباد بهترین و مجهزترین گل فروشی دانست. در این گل فروشی شما می توانید هر نوع گل شاخه ای و یا گل آپارتمانی را خریداری کنید.

در ادامه بیشتر با خدمات و مزایای این گل فروشی جنت آباد آشنا خواهیم شد:

سفارش آنلاین و حضوری 

ارسال به سراسر تهران

 

گل فروشی در جنت اباد

خدمات گل فروشی جنت آباد

  • گل فروشی لاکچری به عنوان بهترین گل فروشی جنت آباد مفتخر است که توانسته همواره تازه ترین و متنوع ترین گل ها را به دست مشتریان خود برساند؛
  • گل فروشی لاکچری به واسطه برخورداری از تیمی حرفه ای و متخصص قادر است هر نوع دیزاینی که شما مد نظر داشته را برای گل های انتخابی شما اجرا نموده و بهترین دسته گل، تاج گل، سبد گل، گل تسلیت، گل تبریک، گل خواستگاری، دسته گل عروس و… را به شما تحویل خواهد داد؛
  • در گل فروشی لاکچری از متنوع ترین باکس ها برای آماده سازی باکس های گل استفاده شده و از این رو شما می توانید بسته به مناسبت مورد نظر بهترین باکس را انتخاب کرده و بخواهید که گل های مورد نظر شما درون آن به زیباترین شکل قرار داده شوند. علاوه بر آن امکان قرار دادن کادوی مورد نظر شما و همچنین شکلات های تزئینی نیز درون باکس گل در کنار گل ها وجود خواهد داشت؛
  • شما می توانید زیباترین گل آرایی و دیزاین ماشین عروس را از گل فروشی جنت آباد بخواهید، کافی است که طرح مورد نظر خود را بیان کرده و در روز موعود ماشین خود را به زیباترین شکل تحویل بگیرید؛
  • گل فروشی لاکچری به عنوان بهترین گل فروشی جنت آباد همواره انواع محصولات و خدمات خود را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده تا تمامی افراد امکان بهره مندی از آن ها را داشته باشند؛
  • گل فروشی لاکچری همچنین به فکر آن دسته از مشتریانی که دارای مشغله کاری زیادی هستند و یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به گل فروشی را نداشته نیز هست و برای آن ها خدمات آنلاین در نظر گرفته است. از این رو شما همچنین قادر به سفارش گل آنلاین جنت آباد از گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی آنلاین جنت آباد نیز خواهید بود. به این منظور تنها کافی است که شما به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و در زمان مقرر سفارش خود را با پیک درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید؛
  • گل فروشی جنت آباد برای مشتریان خود امکان مشاوره مخصوص در زمینه خرید گل های آپارتمانی و نیز انواع سبد گل، دسته گل، تاج گل و… را داشته و به شما خواهد گفت که بسته به شرایط و سلیقه تان بهترین گزینه برای شما کدام خواهد بود.

 

یکی از انواع گل های خانگی که در گل فروشی لاکچری به فروش رسیده گل کاکتوس است. در ادامه نکاتی در خصوص نگه داری از گل های کاکتوس برای شما عزیزان از سوی گل فروشی جنت آباد گردآوری شده است که با در نظرگیری آن ها می توانید گل های کاکتوس جذاب تری داشته باشید:

نکاتی در خصوص نگه داری گل کاکتوس

کاکتوس ها دارای انواع بسیاری هستند که هر یک دارای شکل ظاهری متفاوتی با دیگری می باشند. کاکتوس ها گیاهان مقاومی در مقابل بی آبی و خشکسالی هستند و به طور معمول به نور خوشید علاقه مند می باشند. بسیاری از کاکتوس ها را می توان در محیط های سرپوشیده نظیر خانه نگه داری نمود. برای نگه داری گیاه کاکتوس در خانه توصیه می شود نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • بهترین فصل برای قلمه زنی و پیوند کاکتوس ها تابستان است. در فصل تابستان همچنین شما قادرید با توجه به گل دهی بیشتر کاکتوس ها در این زمینه بذر آن ها را در زمان گرده افشانی تهیه کنید. البته این را باید در نظر داشت که برخی از کاکتوس ها در فصل تابستان به خواب رفته و باید با ممانعت از برهم خوردن خواب آن ها از خراب شدن آن ها جلوگیری کرد. از بین این کاکتوس ها می توان به کاکتوس لیتوپس یا سنگی اشاره نمود که در فصل تابستان به خواب رفته و باید کمتر آن را آبیاری کرد.
  • برای آبیاری کاکتوس ها می توان روش ترکیبی را بهترین گزینه دانست در واقع شما می توانید گاهی از زیر گلدان و گاهی از داخل گلدان آبیاری را انجام دهید. در صورت نگه داری گیاه کاکتوس در فضایی مانند تراس و حیاط خانه باید فاصله زمانی آبیاری این گیاه را کمتر کنید.
  • کاکتوس ها نیز مانند هر گیاه دیگری تا حد مشخصی از دما را تاب می آورند. در فصل رشد کاکتوس ها بهترین دمای قابل تحمل برای این گیاه ۳۲ تا ۳۸ درجه می باشد و در فصل استراحت بهتر است که دمای فضای مورد نظر ۷ تا ۱۲ درجه سانتی گراد باشد.
  • گل فروشی جنت آباد توصیه می کند که به هیچ عنوان در زیر نور آفتاب گل کاکتوس را آبیاری نکنید چرا که این کار باعث سوختگی و لکه گرفتگی گیاه خواهد شد و همچنین آن ها را در زیر نور آفتاب مستقیم نگذارید چرا که گیاهان کاکتوس خانگی از آن جایی که به دمای داخل خانه عادت داشته با قرارگیری طولانی مدت در زیر نور مستقیم خورشید زود خراب و زرد خواهند شد.
  • برای کوددهی گیاه کاکتوس پیشنهاد گل فروشی جنت آباد کوددهی هر ماه این گیاه با کودهای ازت پایین و پتاس بالاست. البته زمان خواب کاکتوس به هیچ عنوان زمان مناسبی برای کود دادن به آن ها نیست.
  • برای تعویض گلدان کاکتوس توصیه می شود در صورت امکان گلدان قبلی آن را شکسته و به این شکل گیاه را از آن خارج کنید چرا که بیرون آوردن گیاه با وسایلی چون بیلچه ممکن است گیاه را زخمی کند. بعد از تعویض گلدان نیز تا یک هفته از قرار دادن گیاه در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.

 

 شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع گل شاخه ای و انواع گیاه آپارتمانی از گل فروشی جنت آباد به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.  

گل فروشی های دیگر غرب تهران: گل فروشی پونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *