گل فروشی قیطریه

یکی از جذاب ترین هدیه هایی که هر فردی می تواند به عزیزان خود و حتی به عنوان جایزه ای برای خود انتخاب کند گل است. گل را می توان یک هدیه لطیف و بسیار احساسی دانست که سرشار از حرف ناگفته است و به کمک آن می توان به اعماق قلب هر فردی نفوذ پیدا کرد. اگر شما نیز علاقه زیادی به گل ها داشته و به مناسبت های مختلف برای خود و دیگر اطرافیان خود گل می خرید و به دنبال بهترین گل فروشی قیطریه هستید بی شک گل فروشی لاکچری را می توان بهترین گل فروشی محدوده قیطریه به شما معرفی کرد.

 

در ادامه برخی از ویژگی های گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی قیطریه را با هم بررسی خواهیم کرد:

ویژگی های بهترین گل فروشی قیطریه

  1. گل فروشی قیطریه دارای امکان دسترسی آسان است و شما در هر نقطه از تهران می توانید به راحتی به این گل فروشی دسترسی داشته و به صورت حضوری از این مکان اقدام به خرید کنید؛
  2. این گل فروشی مفتخر است که همواره تازه ترین گل ها و همچنین متنوع ترین گل ها را برای مشتریان خود فراهم نموده و از این رو شما می توانید بسته به سلیقه طرف مقابل خود گل هایی شاداب و زیبا برای عزیزان خود تهیه کنید؛
  3. بهترین گل فروشی قیطریه با بهره مندی از افرادی متخصص در مجموعه خود توانسته زیباترین دیزاین ها را بر روی گل های انتخابی شما پیاده سازی کند. علاوه بر آن شما می توانید در انتخاب گل هایی هماهنگ با یکدیگر و نیز در نظر گیری دیزاینی مناسب با نوع گل ها از کادر گل فروشی لاکچری کمک بخواهید؛
  4. گل فروشی قیطریه همچنین برای راحتی حال مشتریان خود امکان سفارش گل آنلاین قیطریه را برای آن ها در نظر گرفته و از این رو همچنین می توان این گل فروشی را بهترین گل فروشی آنلاین معرفی نمود. در واقع شما می توانید به صورت آنلاین نوع گل خود و دیزاین آن را انتخاب نموده و با پیک آن را درب محل تحویل بگیرید؛
  5. گل فروشی قیطریه به عنوان بهترین گل فروشی قیطریه مناسب ترین قیمت را برای محصولات و خدمات خود در نظر گرفته و شما می توانید انواع سبد گل، دسته گل، تاج گل، دسته گل عروس، باکس گل، گل تسلیت، گل تبریک و…. را با قیمتی مناسب از این مجموعه بخواهید؛
  6. این گل فروشی همچنین دارای محیطی کاملاً حرفه ای و با دیزاینی جذاب می باشد که در آن تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده و شما می توانید با خیالی آسوده به صورت حضوری نیز به این گل فروشی مراجعه نمایید.

تمامی این موارد باعث شده که گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی محدوده قیطریه به شمار آمده و شما بتوانید با خیالی آسوده جذاب ترین گل ها را از این گل فروشی برای عزیزان خود بخواهید.

بهترین-گل-فروشی-قیطریه-گلفروشی-لاکچری
بهترین-گل-فروشی-قیطریه-گلفروشی-لاکچری

در ادامه برای تازه نگه داشتن گل های طبیعی تهیه شده از گل فروشی قیطریه آورده شده است که با رعایت آن ها شما می توانید برای مدت بیشتری گل های خود را به صورت سالم و شاداب داشته باشید و از حضور آن ها در فضای خانه خود لذت ببرید:

تازه نگه داشتن گل های طبیعی

همان طور که می دانید حضور گل هایی تازه و طبیعی در خانه می تواند زیبایی و شادابی بسیاری را به محیط خانه ببخشد. هر فردی با دیدن گل هایی رنگارنگ و تازه حس خوبی از آن ها گرفته و روحیه او بهتر خواهد شد. به کمک گل های طبیعی همچنین می توان فضای عاشقانه ای را به خانه مشترک خود و شریک زندگی خود بخشید. اما مشکلی که در این بین وجود داشته این است که گل های طبیعی تهیه شده از گل فروشی قیطریه و یا هر گل فروشی دیگری به دلیل بریده شدن آن ها از ساقه ممکن است عمر چندان طولانی نداشته باشند. از این رو در ادامه ما به شما راهکارهایی را یاد داده تا برای مدت طولانی تری بتوانید گل های خود را تازه نگه دارید.

در واقع برای آن که گل های شاخه بریده خیلی زود پژمرده نشوند و برای مدت بیشتری تازه بمانند بایستی باکتری درون آب آن ها به حداقل رسیده و همچنین گل مانند زمانی که به ریشه وصل است بتواند تغذیه کند. از این رو شما می توانید برای تازه نگه داشتن گل از یک ضدعفونی کننده خفیف و شکر استفاده کنید.

برای دوام هر چه بیشتر گل باید ساقه آن به صورت زاویه ۴۵ درجه بریده شود که البته در گل فروشی قیطریه انتهای ساقه گل ها به درستی آماده شده و بعد به شما تحویل داده خواهند شد. از این رو آب با سرعتی بیشتری جذب گل شده و دوام آن بیشتر خواهد بود. لذا در صورتی که از گل فروشی دیگری اقدام به خریداری گل نموده اید حتما به این موضوع توجه داشته باشید. برای این کار می توانید از یک چاقو یا قیچی باغبانی کمک بگیرید.

راهکارهایی برای تازه نگه داشتن گل طبیعی

در ادامه راهکارهایی از سوی گل فروشی قیطریه به شما عزیزان پیشنهاد شده که در زمینه تازه نگه داشتن گل طبیعی بسیار تاثیرگذار خواهند بود:

  • ریختن لیموناد در آب نگه داری گل می تواند با توجه به شکر درون این محلول به تعذیه هر چه بهتر این گیاه و نیز دوام هر چه بیشتر آن کمک کند؛
  • یک سکه را درون آب گل بیندازید. سکه به دلیل برخورداری از مس از رشد باکتری ها در آب گلدان جلوگیری کرده و در نتیجه گل برای مدت بیشتری صاف و محکم خواهد ماند؛
  • شاید عجیب به نظر برسد اما شما می توانید به کمک آبجوش برای مدت بیشتری گل های طبیعی خود را شاداب نگه دارید. برای این کار ابتدا به صورت زاویه دار ساقه گل ها را برش زده و پیش از قرار دادن گل ها درون گلدان روی انتهای ساقه گل ها آب جوش بریزید.
  • آسپرین یکی دیگر از گزینه هایی است که در تازه نگه داشتن گل ها تاثیرگذار است. برای مشاهده تاثیر این قرص بر روی تازگی گل های خود کافی است آسپرین را له کرده و پیش از قرار دادن گل ها درون آب گلدان بریزید.

با گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی قیطریه زیباترین گل ها را با قیمتی مناسب تهیه کرده، به عزیزان خود هدیه دهید و یا از حضور گل هایی تازه و زیبا در محیط خانه و یا محل کار خود لذت ببرید.

 

برای آشنایی با بهترین گلفروشی در شهرک غرب لطفا اینجــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *