آموزشگاه سلفژ غرب تهران

آموزشگاه سلفژ غرب تهران

اگر شما نیز جزوه آن دسته از افرادی هستید که بارها پس از ساخت ملودی لحظه ای بعد آن را فراموش کرده اید و راهی برای یادآوری آن پیش رویتان نبوده است چاره کار شما یادگیری سلفژ می باشد. به منظور آموزش سلفژ غرب تهران ما به شما آموزشگاه مهرآئین را به عنوان بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران معرفی می کنیم.





آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران

در زمینه آموزش سلفژ می توان آموزشگاه مهرآئین را یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های تهران به شمار آورد. این آموزشگاه که بهترین آموزشگاه سلفژ خوب دهکده المپیک نیز دانسته می شود همچنین در زمینه آموزش انواع سازها نیز به فعالیت مشغول می باشد و شما توانسته در این آموزشگاه به یادگیری هر سازی بپردازید. از آن جایی که انتخاب یک آموزشگاه خوب اولین گام در زمینه یادگیری هر سازی است در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا آموزشگاه مهرآئین از لحاظ برای شما مناسب می باشد. در ادامه با برخی از ویژگی های آموزشگاه سلفژ غرب تهران آشنا خواهیم شد:

ویژگی های آموزشگاه سلفژ غرب تهران

آموزش سلفژ

  • برخورداری از مجوز رسمی

آموزشگاه مهرآئین یکی از آموزشگاه های موسیقی است که از سوی سازمان فرهنگ و ارشاد مجوز داشته و به صورت کاملاً رسمی به فعالیت مشغول می باشد. لذا شما با خیالی آسوده می توانید در این آموزشگاه به یادگیری سلفژ یا سازهای مختلف بپردازید.

  • دارای مدیریتی عالی

مدیریت آموزشگاه موسیقی مهرآئین ضمن تسلطی بالا به مهارت های مدیریتی در زمینه موسیقی نیز فردی متخصص می باشد و از این رو به نحوی احسن توانسته بر مسائل آموزشگاه نظارت داشته و بهترین شرایط را برای یادگیری هنرجویان فراهم نماید. شما همچنین می توانید پیش از ثبت نام صحبتی با مدیریت آموزشگاه داشته باشید و با خیالی آسوده اقدام به ثبت نام در بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران نمایید.

  • بهره مندی از بهترین و حرفه ای ترین اساتید

در آموزشگاه مهرآئین از بهترین و بااخلاق ترین مدرس ها دعوت به عمل آورده شده است و شما می توانید زیر نظر حرفه ای ترین اساتید آموزش ببینید. در این آموزشگاه اساتید کاملاً نسبت به یادگیری هنرجویان حس وظیفه و تعهد خواهند داشت و از این رو در این مجموعه به خوبی روند یادگیری شما تحت کنترل می باشد.

  • اجرای بهترین روش های آموزشی موسیقی

در بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران همواره بهترین روش های آموزشی روز دنیا برای یادگیری هر چه بهتر هنرجویان بهره گرفته شده است. در واقع در این آموزشگاه بسته به نیاز و توانایی هایی که داشته با بهره گیری از بهترین روش به یادگیری سلفژ و یا انواع سازها می پردازید.

  • دارای فضای آموزشی مطلوب

فضای آموزشگاه سلفژ غرب تهران از ابعادی استاندارد، وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب و تجهیزاتی کامل برخوردار است و همچنین کاملا نورگیر می باشد. علاوه بر آن برای آن که صدای هر کلاس آرامش کلاس های دیگر را برهم نزد هر کلاس به شکلی مطلوب عایق بندی شده است  و شما می توانید در محیطی آرام به یادگیری بپردازید.

  • ارائه آموزش انواع سازها

آموزشگاه مهرآئین بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران ارائه دهنده انواع سازهاست و شما می توانید در کنار یادگیری سلفژ یادگیری ساز مورد علاقه خود را نیز آغاز کنید. از این رو نیازی نیست که مدام از این آموزشگاه به آموزشگاهی دیگر بروید. همچنین شما می توانید به همراه دوست خود که قصد یادگیری ساز دیگری را داشته مسیر آموزشگاه را با هم طی کنید.

  • شهریه مناسب

در آموزشگاه مهرآئین مناسب ترین هزینه ها برای شهریه در نظر گرفته شده تا افراد بابت پرداخت هزینه به سختی نیفتند. لذا شما می توانید با مناسب ترین قیمت از آموزش های عالی آموزشگاه سلفژ غرب تهران بهره مند شوید.

سلفژ چیست؟

سلفژ در واقع راهی برای موزیسین ها برای شناخت افکار و ملودی ها و تبدیل آن ها به نوشتار است. ملودی ها به کمک سلفژ از چارچوبی برخوردار شده و به نوعی می توان گفت سلفژ میان بسامد آواها رابطه ای قابل فهم به وجود می آورد.

سلفژ سیستمی عالی به منظور یادگیری معماری پشت ساختار موسیقی می باشد و به نوعی گوش ها را آموزش می دهد. در آموزشگاه سلفژ غرب تهران شما می توانید زیر نظر بهترین مدرس سلفژ غرب تهران به خوبی صفر تا صد سلفژ را آموخته و در این زمینه حرفه ای شوید.

آن چه در کلاس سلفژ می آموزید….

به طور کلی در کلاس های سلفژ شما نت های موسیقی را به صورت اصولی و تخصصی یاد می گیرید. سلفژ از زیرمجموعه های مختلفی برخوردار است که هر یک در یادگیری هر چه بهتر سلفژ به شما کمک زیادی خواهند نمود. در ادامه بیشتر با زیرمجموعه های سلفژ آشنا خواهیم شد:

  • کانتاتی یا صداخوانی

یکی از چیزهایی که در آموزشگاه سلفژ غرب تهران برای یادگیری هر چه بهتر سلفژ به شما آموزش داده می شود کانتاتی یا صداخوانی است. در کانتاتی در واقع شما یاد خواهید گرفت که چطور به خوبی نت ها را خوانده و چگونه هر نت را در جای درست آن بخوانید.

  • پارلاتی یا وزن خوانی

از دیگر مواردی که در آموزش سلفژ در بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران خواهید آموخت پارلاتی است. با یادگیری پارلاتی شما توانسته نت ها را به خوبی زمان بندی نموده و هر نت را در زمان مناسب خود بخوانید. با توجه به اهمیت زمان در موسیقی بی شک این که در زمان خواندن نت ها بتوانید به خوبی زمان بندی را رعایت کنید به حرفه ای تر شدن شما در زمینه موسیقی کمک بسیاری خواهد نمود.

  • دیکته موسیقی

دیکته موسیقی یکی دیگر از بخش های سلفژ می باشد که به بهترین شکل آن را در آموزشگاه سلفژ غرب تهران می آموزید. دیکته موسیقی در واقع تسلط شما بر روی ساختار موسیقی را بیشتر می کند. در دیکته موسیقی نحوه تبدیل صحیح و دقیق شنیده ها به نت های موسیقی را یاد خواهید گرفت. البته برای یادگیری دیکته موسیقی ابتدا یادگیری اصولی و دقیق تئوری موسیقی شرط است که شما آن را در آموزشگاع غرب تهران می آموزید و جای نگرانی نیست.

با توجه به مطلب ذکر شده در این مقاله اگر قصد یادگیری اصولی و حرفه ای سلفژ را داشته بی شک بهترین گزینه برای شما آموزشگاه مهرآئین به عنوان بهترین آموزشگاه سلفژ غرب تهران می باشد.

در آموزشگاه مهرآئین شما توانسته با هر سطحی که هستید به صورت اصولی و پایه ای سلفژ را بیاموزید. پس برای یادگیری حرفه ای سلفژ بی درنگ اقدام به ثبت نام در آموزشگاه سلفژ غرب تهران نموده و وقت را از دست ندهید.



شاید بخواهید بخوانید: آموزشگاه موسیقی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *