باشگاه ورزشی بانوان شهرک غرب

ما در مقاله امروز به معرفی یک باشگاه ورزشی در شهرک غرب که به بهترین باشگاه ورزشی بانوان شهرک غرب تهران مشهور است؛ می پردازیم. امروزه، با توجه به اهمیت بالای ورزش در سلامتی، باشگاه های ورزشی زیادی در سراسر کشور (خصوصا تهران) تاسیس شده اند. در راستای بالا رفتن علاقه بانوان به سهیم بودن در ورزش کشور هم برای سلامتی و هم برای داشتن یک تفریح سالم تعداد زیادی از این باشگاه های ورزشی، مخصوص بانوان هستند.

ما امروز به شما باشگاه ورزشی بانوان “زیتون” را پیشنهاد می کنیم. این باشگاه بدنسازی بانوان شهرک غرب را  به عنوان بهترین باشگاه ورزشی بانوان شهرک غرب می شناسند.

مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی زیتون
شماره های تماس:

۰۲۱-۲۲۰۷۲۰۰۴
۰۲۱-۲۲۰۷۳۰۰۴
آدرس:شهرک غرب ،بلوار دادمان

ویژگی هایی که باشگاه ورزشی برنا (زیتون) را به عنوان بهترین باشگاه بدنسازی بانوان شهرک غرب متمایز می کند، عبارتند از:

الف. دستگاه ها و آموزش با کیفیت و مربی های مجرب

ب. پاکیزگی و نظم در فضای باشگاه

ج. فضای گرم و دوستانه ی حاکم بر باشگاه

د. هزینه عضویت مناسب و مقرون به صرفه بودن

البته مواردی که ذکر شد فقط تعدادی از موارد بسیاری است که با تکیه بر آن ها می توان باشگاه ورزشی بانوان زیتون را بهترین باشگاه ورزشی در شهرک غرب تهران به شمار آورد.

اهمیت ورزش در سلامتی چیست؟

همه ما قبلا بارها این را شنیده ایم که ورزش منظم برای مفید است و می تواند به کاهش وزن کمک کند. اما اگر شما هم مانند اکثریت باشید ، مشغول هستید ، شغل کم تحرکی دارید و هنوز عادت های ورزشی خود را تغییر نداده اید. خبر خوب این است که برای شروع هرگز دیر نیست. شما می توانید به آرامی شروع کنید ، و راه هایی پیدا کنید که فعالیت بدنی بیشتری را در زندگی خود جای دهید. برای به دست آوردن بیشترین سود ، باید سعی کنید میزان توصیه شده ورزش را برای سن خود داشته باشید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، بازدهی این کار این است که شما احساس بهتری خواهید داشت ، به پیشگیری یا کنترل بسیاری از بیماری ها کمک می کنید و حتی ممکن است عمر طولانی تری داشته باشید.

فواید ورزش برای سلامتی چیست؟

الف. ورزش به شما کمک می کند تا وزن خود را کنترل کنید. همراه با رژیم ، ورزش نقش مهمی در کنترل وزن و جلوگیری از چاقی دارد. برای حفظ وزن ، کالری هایی که می خورید و می نوشید باید با انرژی سوزانده شده برابر باشد. برای کاهش وزن ، باید کالری بیشتری نسبت به کالری ورودی استفاده کنید.

ب. ورزش خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. ورزش قلب شما را تقویت می کند و گردش خون شما را بهبود می بخشد. افزایش جریان خون باعث افزایش سطح اکسیژن در بدن شما می شود. این کمک می کند خطر ابتلا به بیماری های قلبی مانند کلسترول بالا ، بیماری عروق و حمله قلبی را کاهش دهید. ورزش منظم همچنین می تواند فشار خون و تری گلیسیرید را کاهش دهد.

ج.ورزش سطح قند خون و انسولین را کنترل می کند. ورزش می تواند سطح قند خون شما را کاهش دهد و به انسولین سازی بهتر کمک کند. این کار می تواند خطر ابتلا به سندرم متابولیک و دیابت نوع ۲ را کاهش دهد. و اگر یکی از این بیماری ها را دارید ، ورزش می تواند به شما در مدیریت آن کمک کند.

د. ورزش در ترک سیگار موثر است. ورزش ممکن است با کاهش ولع مصرف سیگار، ترک سیگار را آسان کند. همچنین به شما در کاهش وزن در هنگام ترک سیگار کمک می کند.

ه. ورزش سلامت روان و روحیه را بهبود می بخشد. در طول ورزش ، بدن شما مواد شیمیایی را آزاد می کند که می تواند روحیه شما را بهبود بخشد و باعث آرامش بیشتر شما شود. این می تواند به شما کمک کند تا با استرس کنار بیایید و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش دهید.

و. به افزایش مهارت های تفکر ، یادگیری و قضاوت کمک می کند. ورزش بدن شما را تحریک می کند تا پروتئین ها و سایر مواد شیمیایی را که ساختار و عملکرد مغز شما را بهبود می بخشد آزاد کند.

ز.استخوان ها و عضلات را تقویت می کند. ورزش منظم می تواند به بچه ها و نوجوانان در ساختن استخوان های قوی کمک کند. در سنین بالا می تواند باعث کاهش تراکم استخوان شود که با افزایش سن همراه است. انجام فعالیت های تقویت عضله می تواند به شما در افزایش یا حفظ توده و قدرت عضلانی کمک کند.

ح.خطر ابتلا به برخی سرطان ها از جمله سرطان روده بزرگ ، پستان ، رحم و ریه را کاهش می دهد.

ط. تعادل را افزایش می دهد. برای افراد مسن تر ، تحقیقات نشان می دهد که ورزش و تقویت عضلات علاوه بر فعالیت هوازی با شدت متوسط ​​می تواند خطر زمین خوردن شما را کاهش دهد.

ی. کیفیت خواب را افزاش می دهدت. ورزش می تواند به شما کمک کند تا سریع تر، راحت تر و برای مدت بیشتری بخوابید.

ک. به افزایش طول عمر کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که فعالیت بدنی می تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را با کاهش خطر بیماری های قلبی و برخی سرطان ها کاهش دهد.

مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی زیتون
شماره های تماس:

۰۲۱-۲۲۰۷۲۰۰۴
۰۲۱-۲۲۰۷۳۰۰۴
آدرس:شهرک غرب ،بلوار دادمان

فواید ورزش برای سلامت زنان

  1. ۱٫ برای سلامتی تولید مثل بسیار عالی است: ورزش برای کسانی که می خواهند باردار شوند و همچنین در حین و بعد از بارداری مفید است. فعال بودن و داشتن یک سبک زندگی سالم به مدیریت وزن شما کمک می کند و کسانی که دارای وزن سلامتی هستند در بارداری مشکل کمتری دارند.
  2. ۲٫ خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد: شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد عدم تحرک کافی ، خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد.
  3. سلامت ذهنی شما را بهبود می بخشد: ورزش به سلامت روان و محافظت از زنان در برابر شرایطی مانند اضطراب و افسردگی کمک می کند که امروزه بیشتر زنان از آنها رنج می برند.

بانوان عزیز، اگر بامطالعه این مقاله به ثبت نام در یک باشگاه فکر می کنید، حتما به “برنا” سری بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *