بهترین روانشناس کودک و نوجوان شهرآرا

روانشناس کودک و نوجوان چه ویژگی هایی دارد؟

برای اختلالات روانی کودکان و نوجوانان خود می توانید به کلینیک مشاوره رویان مراجعه کرده و از بهترین روانشناس کودک و نوجوان شهرآرا برای درمان کمک بخواهید. در ادامه درباره ی اختلالات کودکان و نوجوانان و نشانه های آن ها صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع اختلالات کودکان و نوجوانان

هرنوع اختلالی که برای فرزند شما پیش بیاید باید به آن توجه ویژه ای نشان دهید و به بهترین مرکز نوروفیدبک در شهرآرا برای درمان کودکان و نوجوانان مراجعه کنید زیرا کودکان در سن رشد بوده بی توجهی به مشکلات کودکان تاثیر فراوانی بر آینده ی ان ها می گذارد.
اختلالات روانی مربوط به کودکان و خردسالان
کودکان و خردسالان به دلیل سن کمی که نسبت به نوجوانان دارند اختلالات آنان نیز اندکی با نوجوانان متفاوت است و برخی از اختلالات کودکان که به توجه ویژه ای نیاز دارند به شرح زیر می باشند.
• اوتیسم
اوتیسم اختلالی است که در رشد طبیعی و نرمال مغز کودکان تاثیر می گذارد که برای برقراری ارتباط و اموزش باید به یک مرکز خوب که روانشناسان آن اطلاعات و دانش آن را داشته باشند تا با کودکان اوتیسمی ارتباط برقرار کنند مراجعه نمایید.
• بیش فعالی
ادرنالین در قسمت جلویی مغز انسان قرار دارد و ترشح ان برای افراد نرمال طبیعی است اگر این ترشح در سن کودکی کم شود کودکان به اختلال بیش فعالی دچار می شوند که دارای عوارض زیادی از جمله استرس، ناآرامی و… می باشد و شما برای درمان آن باید در سریع ترین زمان ممکن به مرکز مشاوره شهرآرا مراجعه نمایید.

 اختلالات روانی مربوط به نوجوانان

نوجوانان به این دلیل که در سن بلوغ قرار دارند و در این زمان احساس می کنند کسی آن ها را درک نمی کند به توجه بیشتری و در نتیجه به روانشناس در شهرآرا نیاز دارند. در ادامه برخی از اختلالات مهم در نوجوانان را برای شما بیان می کنیم.
• اختلال استرس و اضطراب
استرس و اضطراب تا حدی طبیعی و نرمال است اما اگر به حدی شود که در اخلاق، خواب، غذا و… نوجوان تاثیر بگذارد باید برای درمان به بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان شهرارا بروید.
• اختلال افسردگی
نوجوانان ممکن است دچار اختلال افسردگی شوند که از نشانه های آن لذت نبردن از کارهایی می است که قبلا از ان لذت می برده اند، انزوا، احساس کمبود توجه و غم و… می باشد.
• مشکل روانی سلوک
یکی از مشکلاتی که بین کودکان و نوجوانان مشترک است و برای شناسایی و درمان باید به موقع به مرکز مشاوره ی رویان مراجعه کنید اختلال سلوک می باشد و از نشانه های آن می توانیم به نافرمانی، خشمگین بودن زیاد، درک نکردن اطرافیان، فرار از خانه یا مدرسه و… می باشد.

 

بهترین-مرکز-تخصصی-درمان-استرس-در-شهرآرا-آنلاین-تبلیغ
از دیگر اختلالات کودکان و نوجوانان می توانیم به وسواس فکری، وابستگی به والدین واختلال در یادگیری اشاره کنیم که تمامی مشکلات و اختلالات با مراجعه به مرکز مشاوره رویان و روانشناسان این مرکز قابل درمان می باشند. برای دریافت هرنوع مشاوره، اطلاع از ساعت کاری مشاوران و دریافت نوبت از کلینیک رویان می توانید با شماره ۰۲۱۴۴۳۸۰۰۸۳ تماس بگیرید.

۴ دیدگاه

  1. بعد از کرونا بشدت وسواس داشتم و با مراجعه به این مرکز و تشخیص درست خاتم دکتر تاثیرات بسیار مطلوب و چشمگیری رو از نوروفیدبک گرفتم
    تا عمر دارم از خانم دکتر قنبری متشکرم❤️

  2. دکتر قنبری رو بسیار بسیار زیاد در حوزه کودک و روانشناسی فردی بزذگسال قبولشون دارم
    تشخیص ایشون برای من واقعا بینظیر بود
    هرجا میرفتم برای پسرم تشخیص اشتباه می دادند ولی خلنم دکتر با تشخیص درست پسرم رو با نوروفیدبک درمان کردند
    واقعا متشکرم از ایشون

  3. خانم دکتر قنبری بسیار عالی مجرب
    من در این مرکز برای نوروفیدبک پسرم که بیشفعالی داشت مراجعه کردم و نتیجه بسیار خوبی هم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *