تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم شهرک گلستان

می توان گفت با گسترش تکنولوژی و به مرور پیشرفت هر چه بیشتر بشر خیلی از کارها برای انسان ها تبدیل به کارهای غیر ضروری ای شده است که می توانند با واگذاری آن کار به دیگران، از وی بخواهند تا به عنوان شخص ثالث برایش آن کار را انجام دهد. تشریفات ترحیم شهرک گلستان در تهران آماده دریافت پیشنهاد های شما مبنی بر به عهده گرفتن صفر تا صد فعالیت های قبل و بعد از دفن متوفی و خانواده ایشان می باشد.

همانطور که می دانید با فوت یک عزیز در یک خانواده، اعضای دیگر خانواده در آن لحظه به چیزی جز عزیز از دست رفته شان فکر نمی کنند و در این مواقع بسیار بسیار سخت است که بخواهند به صورت فوری تمام ملزومات یک مجلس ختم و یا محل آن را تدارک ببینند و در این روز چشم که بر هم می گذارند چند کار دیگر بر دوششان می افتد و با آن وضعیت بد روحی و استرس ناشی از مرگ عزیزشان می بایست فشار و استرس ناشی از برگزاری با سکوه مراسم را نیز بر دوش بکشند.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم غرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

هر چند که معمولا در این بین چند مرحله به صورت کامل به دلیل استرس زیاد به فراموشی سپرده می شود. مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان در این روزهای سخت همراه و کمک دهنده شما برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم است.

پک پذیرایی مراسم ترحیم شهرک گلستان

به جز خدمات صفر تا صد دفن تا سالگرد چه خدماتی ارائه می دهید؟

بعد از اینکه ما خدمات اجرایی خود را مبنی بر این که صفر تا صد دفن تا سالگرد توسط مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان، انجام می شود را ارائه دادیم، این سوال توسط خیلی از کاربران پرسیده شده که آیا خدمات دیگری هم ارائه می دهید؟ این خدمات شامل چه چیزهایی است؟ می توانید بیشتر توضیح دهید؟ در این مقاله می خواهیم برخی از مهم ترین خدمات را به شما معرفی کرده و آن ها را یک به یک برایتان توضیح دهیم.

تشریفات ترحیم غرب به عنوان ارائه دهنده خدمات مجالس ترحیم با تمرکز بر ارائه خدمات صفر تا صد از آغاز تا سالگرد، از لحظه ابتدایی برگزاری مراسم ترحیم تا هنگام برگزاری گردهمایی‌ها در سالگرد، با اختصاص مراقبت و دقت به جزئیات، در کنار شما هستیم تا مراسمی ارزشمند و معنوی را برای شما و خانواده‌تان ایجاد کنیم.

اگر بخواهیم این خدمات را نام برده و هر کدام را به اختصار توضیح دهیم این خدمات به دو دسته تقسیم بندی می گردند. دسته اول خدمات مربوط به ترحیم و ختم و دسته دوم مربوط به جشن ها و تولد و عروسی هاست که در مورد خدمات مربوط به جشن ها و عروسی ها در یک مقاله جداگانه به صورت کامل این موارد را بررسی خواهیم کرد.

 

خدمات و تشریفات ترحیم (ختم) شهرک گلستان

همانطور که در مقالات دیگر مشاهده کردید یکی از خدمات مجموعه تشریفات ختم شهرک گلستان، ارائه خدمات ختم و ترحیم از لحظه فوت تا سالگرد می باشد. اما به جز این موارد خدمات جانبی ای وجود دارد که ما می توانیم برای کمک رسانی به شما با کمال میل برایتان انجام دهیم و در ادامه آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

بسته پذیرایی مراسم ترحیم به صورت کاملا بهداشتی

بدون شک با گسترش ویروس کرونا و همه گیری آن در کل دنیا، همانطور که تمامی اعمال انسان ها دستخوش تغییرات شد، مجالس عزا برای متوفی و یا نحوه برگزاری آن نیز دست خوش تغییراتی گردید، که البته می توان گفت این تغییرات به نوعی باعث افزایش کیفیت سرویس دهی شده است و بسیار ایمنی تر و بهداشتی تر از مهمان های شما پذیرایی می گردد. لذا در مورد پذیرایی از مهمان هایتان می توانید از بسته پذیرایی تشزیفات ترحیم شهرک گلستان استفاده نمایید.

تمامی مواد غذایی و میوه ها به صورت کاملا بهداشتی و شخصی درون یک بسته کاملا بهداشتی قرار می گیرد تا ظرف مخصوص پذیرایی هر مهمان از دیگری جدا باشد و به این واسطه می توان امید داشت که درصد انتقال ویروس در این حالت بسیار کمتر از حالتی است که وسایل پذیرایی به صورت کلی در یک محل قرار گرفته اند و هر کسی که مایل است می رود و استفاده می کند؛ و همین دست زدن به آن قسمت می تواند خود باعث شیوع بیماری های ویروسی همچون کرونا در میان مردم شود. بنابراین ما با فراهم کردن یک بسته پذیرایی ویژه و کاملا بهداشتی برای مهمان هایتان سعیمان بر این است که بهترین نوع پذیرایی را از مهمانان شما داشته باشیم.

تشریفات ترجیم شهرک گلستان

 

سینی حلوا و خرما

یکی از مواردی که در مجالس ترحیم و یا همان ختم بسیار مهم است و تقریبا می توان گفت جزیی از آداب و رسوم و فرهنگ ما در این زمینه شده است پذیزایی از مهمانان با سینی حلوا و خرماست. خب مسلما در آن شرایط دردناک خیلی سخت است که شما متحمل این کارهای سخت و زمان گیر شوید و می توانید این کارها را به مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان بسپارید تا تمام این کارها را به نمایندگی از شما به صورت کامل انجام دهد و پذیرایی از مهمان های شما به صورت کامل تری انجام شود.

تمامی این فرآیند ها برای آماده سازی سینی حلو و خرما به صورت بهداشتی است و لازم نیست که هیچ گونه نگرانی ای از بابت این مسائل داشته باشید. تمامی موارد مربوطه بهداشتی توسط مجموعه تشریفات ختم شهرک گلستان رعایت می گردند.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم عرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

 

تاج گل

گل آرایی مراسم ختم شهرک گلستان

تاج گل از مواردی است که می تواند حدودا بخشی از وقت روز شما را بگیرد و در آخر آن چیزی که مد نظرتان است نیز پیدا و خریداری نگردد. با سپردن این خدمات به تشریفات ترحیم شهرک گلستان می توانید از این مورد اطمینان حاصل کنید که زیبا ترین تاج گل ممکن در بهترین زمان در اختیار شما خواهد بود. بنابراین دیگر نیازی به نگرانی بابت کمبود وقت برای انجام موارد این چنینی وجود ندارد.

 

کترینگ اختصاصی

شاید نگرانی اصلی خیلی از افراد هنگامی که می خواهند از خدمات یک تالار و یا مجموعه استفاده کنند این باشد، غذایی که توسط این تالار یا مجموعه ارائه می شود، با کیفیت است؟ آیا این غذا در شان مجلس و مهمان ها خواهد بود؟ این قبیل از سوالات وقتی به ذهن می آیند افراد را به شدت دچار سردرگمی می کنند. اما شما می توانید از خدمات کترینگ اختصاصی تشریفات ترحیم شهرک گلستان استفاده کنید و در این مدت خیالتان را از بابت اینکه کیفیت غذا چظور است و سوالات این چنینی راحت کنید.

 

مهماندار جهت پذیرایی در مراسم

یکی از خدماتی که در کنار خدمات صفر تا صد فوت تا سالگرد در مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان ارائه می گردد این است که شما می توانید برای پذیرایی در مراسم خودتان بر روی کمک ما نیز حساب باز کنید. اگر سرتان شلوغ است و فرصت نمی کنید از تمامی مهمان ها پذیرایی انجام دهید ما می توانیم با اعزام مهماندار جهت پذیرایی در مراسم به شما در این امر کمک کنیم و فشار روحی و روانی و کاری را از روی شما کم کنیم.

به عنوان یک برگزار کننده مجالس ترحیم با تخصص و تجربه در مراسم‌های معنوی و عزاداری، مهمانداران ما آماده‌اند تا با مهارت‌های بی‌نظیر خود در پذیرایی در مراسم شما حضور پیدا کنند و به شما کمک کنند تا مراسمی ارام و دلنشین برای خانواده و دوستان عزیزتان برگزار کنید.

ظروف کرایه و تشریفات مراسم ترحیم

اگر نیاز به اجاره یا به اصطلاح همان کرایه کردن ظروف برای پذیرایی از مهمان های خودتان دارید مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان می تواند این خدمات را نیز به شما ارائه کند. برای این منظور می توانید ضمن تماس با مچموعه از آن ها برای هماهنگی در این موارد راهنمایی دریافت کنید.

 

به اینستاگرام ما بپیوندید (پیج ظروف کرایه )


شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

 

تصاویر مربوط به خدمات مجموعه تشریفات ترحیم غرب و خدمات مجالس غرب تهران می باشد.

کلام آخر

در این مقاله تا حد ممکن در مورد خدماتی که در کنار خدمات صفر تا صد فوت تا سالگرد ارائه می کنیم، صحبت کردیم. شاید برخی از خدماتی که ارائه می دهیم امروز با کیفیت تر و بیشتر و بهتر شده باشد لذا همواره برای اطمینان حاصل کردن از موارد این خدمات و شرایط و هزینه های ان می توانید با تلفن های مجموعه تشریفات ترحیم شهرک گلستان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *