تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم صادقیه

در ایران، نمونه های مختلف از خدمات تشییع متوفی و تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم وجود دارد. با وجود تفاوت ها، خدمات ترحیم از لحاظ هایی مشابه هستند. ما به شما پیشنهاد میدهیم که این متن را تا انتها مطالعه کنید که ۱۰۰٪ به تمام جواب سوالات خود در مورد چگونه برگزار شدن یک مراسم تشییع توسط تشریفات ترحیم و خدمات مجالس بیابید.اگر در مورد آنچه در اینجا می‌خوانید سوالی دارید، توصیه می‌کنیم با ما تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم صادقیه تماس بگیرید .

در این مقاله، امیدواریم چند مورد از رایج ترین انواع خدمات تشییع جنازه و تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم را روشن کنیم. ما هر مراسم را لیست کرده و تعریف می کنیم، و همچنین جزئیاتی در مورد انتظارات در هر یک از آنها اضافه می کنیم.

با بیش از ده سال تجربه در ارائه خدمات مجالس ترحیم در منطقه صادقیه، تشریفات ترحیم غرب به عنوان یک تیم متخصص، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با اقداماتی دقیق و احترام‌آمیز، لحظاتی دلنشین و دل‌گرمی را برای شما و خانواده محترمتان فراهم آوریم.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم غرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

 

 خدمات تشییع جنازه

در اینجا ده نوع خدمات تشییع جنازه آمده است:

  • مراسم تشییع جنازه
  • خدمات قبر یا تعهد
  • دفن مستقیم
  • خدمات یادبود
  • تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم
  • تشریفات ترحیم

بیایید به این موارد نگاهی بیندازیم.

بعد از مراسم تشعییع جنازه به طور معمول در خانه مرحوم یک میز یادبود برای او درست میکنند.
بعد از مراسم تشعییع جنازه به طور معمول در خانه مرحوم یک میز یادبود برای او درست میکنند.

مراسم تشییع جنازه سنتی چیست؟

مراسم تشییع جنازه سنتی هنوز رایج ترین نوع مراسم تشییع جنازه است که در بسیاری از مناطق کشور برگزار می شود.

در مراسم تشییع جنازه سنتی ، میت کفن پوش شده در یک برانکارد معمولاً وجود دارد. دوستان و خانواده ممکن است به یاد مرحوم نماز میت بخوانند و برای او طلب آمرزش داشته باشند ، و همچنین ممکن است شخصی مداحی کند. مراسم تشییع جنازه های سنتی اغلب ماهیت مذهبی دارند ، بنابراین به احتمال زیاد یک روحانی خطبه می گوید.

در صورت وجود تابوت ، بلافاصله پس از مراسم تشییع جنازه ، بقایای جسد اسباب کشی به قبرستان منتقل می شود. ممکن است یک سرویس کوتاه برای قبر وجود داشته باشد ، یا نباشد ، که در آن دفن شده یا گلدان داغ شده است. پس از این ، خانواده ممکن است تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم را به یاد عزیز خود برگزار کنند.

قبل از مراسم تشییع ، معمولاً یک بازدید یا ملاقات (معمولاً شب قبل) انجام می شود و بعد از آن ، مراسم قبر انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از انواع خدمات تشییع جنازه به زیر مراجعه کنید.

برگزارکننده مجالس ترحیم و تشریفات ترحیم عرب

به اینستاگرام ما بپیوندید

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۱۰۷۷۹۵

 

تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم  صادقیه چیست؟

مراسم ختم ، مراسم تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم است که در قبرستان یا یک رستوران انجام می شود ، جایی که خانواده و دوستان قبل از بستن کفن برای خاک سپاری ، آخرین احترام خود را می گذارند.

از آنجا که عزیزان در حال ارتکاب متوفی به زمین هستند ، این خدمات صمیمی را خدمات متعهد نیز می نامند. خدمات قبر اغلب به دنبال مراسم تدفین سنتی انجام می شود ، اما گاهی اوقات ممکن است تنها خدمتی باشد که یک خانواده انتخاب می کند.

غالباً یک روحانی چند کلمه برای تسکین صحبت می کند مدیر مراسم تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم  ممکن است به خواست خانواده چند نکته را بیان کند ، اما در غیر این صورت این خدمات معمولاً کوتاه و ساده است.

به عنوان مثال تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم صادقیه به شرح زیر است:

  1. پذیرایی از مهمانان
  2. بسته پذیرایی مراسم ترحیم به صورت بهداشتی
  3. سینی حلوا و خرما
  4. کترینگ اختصاصی
  5. مهماندار جهت پذیرایی در مراسم
  6. تاج گل

تشریفات ترحیم با سینی های زیبای حلوا و خرما به همراه حضور مهمانداران ما، لحظات مراسم و پذیرایی را به یک تجربه خاص و دلچسب تبدیل می‌کنند.

دفن مستقیم چیست؟

گاهی اوقات یک خانواده می خواهد عزیز خود را دفن کند ، اما برای تشییع جنازه یا تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم دیگر برنامه ریزی نمی کند. در این مورد ، آنها ممکن است یک گزینه دفن مستقیم را انتخاب کنند.

با دفن مستقیم ، هیچ ملاقات ، تشییع و حتی خدمات قبر وجود ندارد. گاهی اوقات ، یک خانواده این نوع مراسم تدفین را با برنامه ای برای مراسم تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم در آینده انتخاب می کنند.

دفن مستقیم گزینه مقرون به صرفه تری برای خانواده ای است که مراسم تشییع جنازه ای رسمی ندارند ، اما همچنان تمایل دارند که عزیزشان در گورستانی دفن شود. اغلب ، دفن مستقیم زمانی اتفاق می افتد که خانواده در نزدیکی متوفی زندگی نمی کنند.

مراسم ختم چیست؟

مراسم ختم یکی از رایج ترین انواع مراسم تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم است.  زیبایی خدمات یادبود این است که لازم نیست در یک بازه زمانی مشخص پس از مرگ انجام شود.

آنها می توانند یک روز پس از دفن ، یک سال بعد یا هر زمان رخ دهند. بقایا در مرکز این خدمات نیستند ، فقط خاطره گرانبها آن مرحوم است.

جشن زندگی چیست؟

جشن زندگی یک مراسم منحصر به فرد برای خود است. در حالی که می تواند جای مراسم تشییع جنازه سنتی را بگیرد ، معمولاً جشن زندگی روزها ، هفته ها یا حتی سالها پس از مراسم تشییع جنازه اتفاق می افتد. این بدان معناست که بقایا اغلب وجود ندارند. با این حال ، این می تواند بسته به ترجیح خانواده متفاوت باشد.

جشن های زندگی دقیقاً همین است: جشن! شخصی سازی در جشن زندگی مهم است و معمولاً شادتر از غم انگیز است. بسته به منطقه و فرهنگ خانواده ، جشن زندگی ممکن است شامل غذا ، رقص و خاطرات خوشی باشد که از مرحوم به اشتراک گذاشته می شود

تشریفات ترحیم

بسیاری از خانواده‌ها تصمیم می‌گیرند که بعد از انجام خدمات ویژه با غذا و غذای تازه ، یک اجتماع اجتماعی داشته باشند .

این فرصتی است که خانواده از مهمانان برای حضورشان تشکر کنند ، و این فرصتی برای همه است که خاطرات خود را برای یکدیگر تعریف کرده و از یکدیگر حمایت کنند و به این‌ها تشریفات ترحیم گفته می‌شود .

سخن پایانی

امروزه خدمات یادبود پایان عمر از مراسم تشییع جنازه سنتی، تا مراسم ترحیم زندگی متداول است .

همچنین، اگر شما دنبال یک مراسم تشریفاتی ترحیم بودید، ما پیشنهاد می‌کنیم با تشریفات ترحیم و خدمات مجالس ترحیم صادقیه واقع در شهر تهران تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *