تشریفات عروسی با قیمت مناسب

بهترین باغ تالار در رودهن

باغ تالار پیشنهادی مجموعه یاکند (انحصاری) 

تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.

ارائه نمونه کار و پرزنت در محل
بهترین باغ تالار رودهن

باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است.
از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد.

سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.

از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد.
جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد.
همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است.
سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود.

کیفیت و قیمت مناسب اتفاقی نیست
از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.

این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی نا مناسب کشورمان، درآمد مردم نیز تحت تاثیر اقتصاد نامناسب کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث نگرانی افراد در مورد مساله ازدواج شده است. حتی در کشور توسط دولت مردان سخنانی به گوش می رسد که وضعیت اقتصادی نامناسب باعث کاهش آمار ازدواج در بین جوانان شده است و به دنبال آن رشد منفی جمعیت را شاهد خواهیم بود. در این بین افرادی که بیش از تمامی جامعه نگرانی ها و استرس های زیادی را تحمل می کنند جوانان هستند که می خواهند ازدواج کنند اما شرایط اقتصادی نامناسب دائما سد راهشان می شود و باعث می شود که در این مسیر نا امید شوند. با هدف حمایت از جوانان و ارائه بستری مناسب برای ازدواج و شکوفایی جوانان کشورمان مجموعه تشریفات عروسی یاکند تصمیم گرفته است این مقاله را در مورد تشریفات عروسی با قیمت مناسب منتشر کند تا شاید امیدی باشد برای جوانانی که انگیزه و شور ازدواج را دارند و می خواهند با هزینه های کمتر زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

قبل از اینکه وارد مسائل تشریفات مجالس تهران با قیمت مناسب شویم ابتدا لازم است کمی در مورد تشریفات عروسی بدانیم.


شماره های تماس: ۰۹۱۲۴۳۹۲۸۰۹ و ۰۲۱۲۶۳۱۶۳۵۵

(تماس از طریق سایت آنلاین تبلیغ شامل ۵ درصد تخفیف می باشد)

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات یاکند کلیک کنید

برای پیوستن به پیج اینستاگرام تشریفات و خدمات تولد یاکند کلیک کنید

آدرس سایت: www.yakendlux.com


تشریفات عروسی چیست؟

تشریفات عروسی در واقع مجموعه خدمات و امکاناتی است که یک مجموعه در قرار دادی که با یک شخص برای برگزاری یک جشن امضا می کند، موظف به ارائه تمامی آن هاست و این خدمات معمولا شامل امکانات و خدمات متفاوتی می شود. از تشریفات لاکچری عروسی گرفته تا تشریفات عروسی با قیمت مناسب و یا تشریفات عروسی ارزان قیمت متفاوت است.

خدمات-مجالس-با-قیمت-مناسب
خدمات-مجالس-با-قیمت-مناسب

تشریفات عروسی با قیمت مناسب چگونه امکان پذیر است؟

در قسمت قبل درباره تشریفات عروسی صحبت کردیم. در این قسمت میخواهیم بدانیم که آیا اصلا تشریفات عروسی با قیمت مناسب ممکن هست یا خیر؟ اگر ممکن هست راهکارهایی که باعث قیمت مناسب می شوند چیستند؟ در این قسمت می خواهیم به این موارد بپردازیم. در پاسخ به سوال اول باید گفت که بله تشریفات عروسی با قیمت مناسب امکان پذیر است. در ادامه اگر بخواهیم پاسخ سوال دوم را بدهیم باید این گونه بگوییم که قیمت این تشریفات بر حسب میزان خدمات دهی و امکاناتی که مجموعه در اختیارتان قرار می دهد متفاوت است. برای کنترل هزینه ها دو راه حل منطقی وجود دارد که می توانیم در این مقاله به بررسی آن ها بپردازیم که در زیر عناوین آن ها را مشاهده می کنید:

  • کنترل هزینه ها با دعوت مهمان های کمتر در مراسم عروسی
  • کنترل هزینه ها با کاهش خدمات مجموعه

کاهش خدمات مجموعه خود به موارد جزئی تری نیز تقسیم می گردد که در لیست زیر می توانید عناوین آن ها را مشاهده کنید  و در قسمت های بعدی همین مقاله آن ها را به صورت کامل برایتان توضیح خواهیم داد.

  • برگزاری مراسم در روزهای عادی و غیر تعطیل هفته
  • فیلم برداری با دو دوربین به جای استفاده از چهار دوربین
  • تنوع کمتر در غذاها برای کاهش هزینه ها
  • تنوع کمتر در پذیرایی برای کاهش هزینه مراسم
  • انتخاب گل های متناسب با فصل جاری برای گل آرایی

در ادامه تک تک این عنوان ها را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

کنترل هزینه های تشریفات عروسی با دعوت مهمان های کمتر

مسلما این یک امر بدیهی است که هر چه مهمان های کمتری را به عنوان مهمان های حاضر در جشن خود دعوت کنید، در هزینه ها بیشتر صرفه جویی کرده اید. کنترل هزینه ها با این روش یک کار منطقی محسوب می شود. برای اینکه این کار را انجام دهید می توانید از دعوت کردن فامیل ها و اقوام خیلی دور خود داری کنید و حتی دوستان خود را برای دعوت به مراسم عروسیتان نادیده بگیرید. با این کار حجم زیادی از افراد برای حضور در مراسم شما حذف می شوند. همچنین می توانید از خانواده همسرتان این درخواست را داشته باشید که همین اصول را برای دعوت مهمان های خود در نظر بگیرند. با انجام این کار از حضور تعداد زیادی از افراد در مراسم خودتان جلوگیری می کنید. هر چه حضور افراد در مراسم شما کمتر باشد یعنی تعداد مهمان های کمتری دارید و این به معنای کاهش قیمت و هزینه ها و به نوعی صرفه جویی در هزینه های شماست. در این قسمت می خواهیم این مساله را عنوان کنیم که اگر از اقوام دور یک خانواده هستید که قصد ازدواج دارند تا حد امکان توقعات خود را برای دعوت کردنتان توسط آن خانواده به مراسمشان توقعتان را پایین تر بیاورید و یک لحظه خود را جای دو جوانی بگذارید که مدت ها می بایست استرس هزینه های خدمات مختلف را تحمل کنند تا بتوانند زندگی مشترکشان را آغاز کنند. در صورتی که اگر این تشریفات خاص برای عروسی وجود نداشت این دو جوان می توانستند خیلی راحت تر شروع زندگی خود را جشن بگیرند و زندگی مشترکشان را آغاز کنند. بسیار خب اولین راه برای برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دادیم. در اینجا سوال پیش می آید که مگر باید برای هر مهمان ورودی پرداخت کنیم؟

آیا مجموعه های تشریفات عروسی به ازای هر مهمان ورودی دریافت می کنند؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم خیر. مجموعه ها به هیچ عنوان بابت دعوت هر مهمان از شما ورودی دریافت نمی کنند. اما شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که با دعوت هر مهمان به دنبالش هزینه هایی برایتان ایجاد می شود که از جمله آن ها می توان به هزینه غذای اضافه تر، میوه اضافه تر، شیرینی اضافه تر، نوشیدنی اضافه تر و … است. به عبارتی اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم که چرا با اضافه شدن هر مهمان هزینه های شما بالاتر می رود، می توانیم بگوییم هر مهمان مساوی است با غذای بیشتر و پذیرایی بیشتر و این دو مورد هر چه بیشتر شوند یعنی شما در حال دریافت خدمات بیشتری از مجموعه هستید و در نتیجه می بایست هزینه بیشتری را هم برای دریافت این خدمات به مجموعه پرداخت کنید. بنابراین به این دلیل است که می گوییم در برگزای تشریفات عروسی با قیمت مناسب سعی کنید تا حد امکان تعداد مهمان های خود را کاهش دهید.

کنترل هزینه ها با کاهش خدمات مجموعه

خوشبختانه به جز راهکار اولی که به شما ارائه کردیم راهکار دیگری برای کنترل هزینه ها وجود دارد و آن هم کاهش خدمات دریافتی از مجموعه است.اگر به هیچ عنوان موفق نشدید که مهمان های کمتری را به مراسم خود دعوت کنید می توانید از راهکار دوم برای برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب استفاده کنید. البته این راهکار دوم حتی در زمانی که راهکار اول را هم اجرایی کرده اید کارساز است و می تواند به صورت ترکیبی توسط شما انجام شود. به این صورت که علاوه بر مهمان های کمتری که به مراسم خود دعوت می کنید در عین حال خدمات دریافتی از مجموعه تشریفات عروسی را نیز کاهش دهید. با این کار مقادیر زیادی از هزینه ها برایتان سرشکن خواهد شد و بسیار راحت تر می توانید آن را پرداخت نمایید.

اما آیا مجموعه ها پیشنهاد های شما برای کاهش خدمات را می پذیرند؟ ما در یاکند می توانیم به هر صورتی که شما مایل باشید خدمات متنوع خود را ارائه دهیم شما می توانید بر حسب توان خود خدمات را به مجلس عروسی خود اضافه کنید تا هزینه های کمتری برای بستن قرار داد با مجموعه انجام دهید. البته در یاکند ما تا حد ممکن به صورت خودکار طبق برنامه ریزی هایی که به صورت تخصصی برای اجرای مراسم های عروسی در نظر گرفته ایم تمامی هزینه های اضافی را حذف نموده ایم و در حقیقت می توان گفت تشریفات عروسی با قیمت مناسب ارائه می دهیم. اما با این حال ممکن است پرداخت هزینه برای دریافت این خدمات هم برایتان مشکل باشد. در این صورت می توانید خدمات کمتری را درخواست کنید و با درخواست شما قطعا موافقت خواهد شد. همانطور که گفتیم کاهش خدمات مجموعه خود زیر شاخه های دیگری دارد که در ادامه به شرح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

برگزاری مراسم در روزهای عادی و غیر تعطیل هفته

راهکار سوم برای کاهش هزینه ها و برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب، یک انتخاب آگاهانه و مناسب برای تاریخ برگزاری مراسم است. قطعا به دلیل اینکه در روزهای خاص مانند اعیاد و روزهای تعطیل درخواست برای رزرو تالارها و باغ تالارها بالاتر می رود، قیمت رزرو تالار و باغ تالار در این روزها نیز بالاتر از زمانی است که در روزهای عادی هفته هستیم. بنابراین یک انتخاب آگاهانه برای کنترل هزینه ها و مناسب کردن قیمت می تواند روز مراسم باشد. اگر روز مراسم را در روزهای عادی انتخاب کنید و این راهکار را با دو راهکار دیگر به صورت ترکیبی اجرایی کنید، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. مجموعه یاکند در روزهای عادی هم برای رزرو در دسترس است و برای رزرو باغ تالار یاکند می توانید با مجموعه تماس حاصل کنید و عملیات رزرو را پیگیری و ثبت کنید.

فیلم برداری با دو دوربین به جای چهار دوربین

یکی از مواردی که بی جهت می تواند به میزان هزینه های شما بیفزاید این است که تیم فیلم برداری که با آن قرار داد بسته اید بخواهد مطابق با خواست شما از چهار دوربین برای فیلم برداری مراسم استفاده کند. در حالی که این هزینه ها اصلا هزینه های ضروری به شمار نمی روند و می توان گفت که در صورتی که می خواهید خدمات اضافه تری نسبت به حالت عادی دریافت کنید می بایست هنگام قرار داد با فیلم بردار بگویید که از چهار دوربین استفاده کند. البته فیلم برداری در خیلی از مجموعه ها جز خدمات مجموعه نیست و تیم های فیلم برداری در حال حاضر به صورت مستقل برای جشن ها و مراسم ها فعالیت می کنند. به همین دلیل قرار داد شما برای فیلم برداری ممکن است جدا از قرار دادتان برای رزرو باغ تالار و دریافت خدمات جشن باشد.  این راهکار چهارم برای کنترل هزینه های برگزاری جشن ها یا به عبارتی برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب بود.

تنوع کمتر در غذاها برای کاهش هزینه ها

باغ تالار تشریفات عروسی یاکند منوی غذایی متنوعی دارد و شما می توانید هر نوع غذایی را به غذای مراسم اضافه کنید. اما زمانی که قصد دارید که مراسم با قیمت مناسبی برگزار شود و در هزینه ها صرفه جویی کنید، سفارش بیشتر از دو نوع غذا کار اشتباهی است. در عین حال می توانید حتی نوع دوم غذا را به صورت ۵۰ درصد سفارش دهید. اگر برای قرار داد به باغ تالارها مراجعه کرده باشید ممکن است به شما بگویند برای غذای مراسم شما باقالی پلو با گوشت گوسفند ۱۰۰ درصد و جوجه کباب ۵۰ درصد ثبت می کنیم. این درصدهای ۱۰۰ و ۵۰ به این معناست که اگر بر سر هر میز ۴ نفر حضور داشته باشند باقالی پلو با گوشت گوسفند به اندازه ۴ نفر بر سر میز حاضر و سرو می شود و جوجه کباب تنها دو سیخ و به اندازه دو نفر سرو می شود و دلیل ۵۰ درصد همین است. یعنی به مقدار ۵۰ درصد مهمان ها از آن غذا بر سر میزها حاضر است.

بنابراین ضمن اینکه می توانید تنها دو نوع غذا سفارش دهید می توانید درصد های آن ها را نیز انتخاب کنید که به چه صورت بر سر هر میز قرار بگیرند. با این راهکار می توانید در مقدار زیادی از هزینه های بیهوده جلوگیری کرده و در هزینه های خود برای خدمات مجالس عروسی صرفه جویی نمایید. این راهکار را نیز می توانید به صورت ترکیبی همراه با تمامی راهکارهای قبلی مورد استفاده قرار دهید.

تنوع کمتر در پذیرایی برای کاهش هزینه مراسم

تا اینجا چند راهکار کاملا عملی برای کاهش هزینه هایتان و همچنین کمتر کردن خدمات ارائه کردیم که می توانید از آن ها برای تشریفات عروسی با قیمت مناسب استفاده کنید. اما راهکار بعدی که در این بخش میخواهیم آن را بیان کنیم این است که شما آیتم های پذیرایی جشن خود را برای مهمان ها کاهش دهید. برای مثال می توانید به جای اینکه چند نوع تارت میوه به اضافه شیرینی خشک برای مهمان ها در نظر بگیرید فقط از شیرینی خشک استفاده کنید. یا حتی می توانید برای کمتر کردن هزینه ها به جای آبمیوه طبیعی اعلام کنید که فقط با میوه و شیرینی در مدتی که قبل از شام است از مهمان ها پذیرایی به عمل آید. این کار باعث می شود که شما در حقیقت هزینه های کمتری برای خدمات کمتر بپردازید و این یعنی صرفه جویی در هزینه های نهایی شما و این روش و راهکار هم درست همانند راهکارهای قبلی می تواند به صورت همزمان استفاده شود و کاهش هزینه چشم گیری را در نهایت ایجاد می کند.

انتخاب گل های متناسب با فصل جاری

جالب است بدانید که حتی انتخاب گل مورد نظر شما نقش زیادی در هزینه های نهایی شما برای برگزاری مراسم دارد. شما می توانید برای اینکه هزینه گل آرایی شما به صورت بیهوده بالا نرود و هزینه های اضافی برای گل آرایی پرداخت نکنید، از گل های متناسب با فصل جاری که به تعداد زیاد در گل فروشی ها موجود هستند و در حال حاضر قیمتشان مناسب است استفاده کنید. انتخاب گل هایی که در حال حاضر فصل آن ها فرا نرسیده است و یا اینکه در آینده فرا می رسد باعث می شود که شما در نهایت هزینه های بسیار بیشتری برای گل آرایی پرداخت کنید و این با برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب در تضاد است. حتی می توانید آیتم هایی که برای گل آرایی انتخاب می کنید را محدودتر کنید. برای مثال اگر در حالت عادی می خواستید علاوه بر گل آرایی ماشین عروس و سفارش دسته گل عروس، جایگاه عروس و داماد و میز مهمانان را نیز گل آرایی کنید می توانید از این بین موارد مهم تر یعنی تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس را انتخاب کنید و دو مورد دیگر که تقریبا غیر ضروری هستند را حذف نمایید. با این کار هزینه های شما به طرز قابل توجهی کاهش می یابد.

تشریفات عروسی با قیمت مناسب در باغ تالار یاکند

تا اینجا به دو مورد از راهکارهایی اشاره کردیم که می توانند هزینه های برگزاری مراسم و جشن شما را تا حد زیادی کاهش دهند. مورد اول کاهش تعداد مهمان ها بود و مورد دوم کاهش خدمات مجموعه بود که گفتیم در یاکند می توانید درخواست کاهش خدمات مجموعه را بدهید و ما با کمال میل درخواست شما را مبنی بر کاهش خدمات مجموعه خواهیم پذیرفت. اما مساله کاهش خدمات مجموعه خودش شامل ۵ راهکار مختلف بود که با بررسی و بهینه کردن آن ها می توانستیم تا حد زیادی از هزینه های گزاف جلوگیری کرده و در هزینه های نهایی بهینه سازی انجام دهیم. در ادامه گفتیم که این ۵ راهکار می توانند در کنار راهکار اول یعنی کاهش تعداد مهمان ها به صورت همزمان استفاده شوند و در نهایت شما می توانید یک تشریفات عروسی با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید. یاکند مفتخر است که با سوابق درخشانی که در این زمینه دارد، می تواند میزبان شما برای برگزاری تشریفات عروسی با قیمت مناسب باشد و این یک مزیت است که یاکند را از مجموعه های مشابه متمایز می کند. اگر درخواست رزرو روز خاصی را برای برگزاری مراسم دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید و عملیات رزرو را به صورت تلفنی انجام دهید. کارشناسان مجموعه شما را برای انجام کامل فرآیند رزرو راهنمایی خواهند کرد.

آیا موارد دیگری برای کاهش خدمات وجود دارند که بر هزینه ها موثر باشند؟

صد البته موارد ویژه دیگری هم هستند که می توان با حذف کردن آن ها در هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی تا حد زیادی صرفه جویی کرد ولی باید این را هم در نظر داشت که هر چه بیشتر این خدمات را حذف کنیم کمیت خدمات کاهش پیدا می کند و به دنبال آن شاهد یک مراسم با شکوه برای شما نخواهیم بود. بنابراین توصیه ما این است که تنها به مواردی که در بالا مطرح کردیم فکر کنید و سایر مواردی که در ادامه مطرح می کنیم را تنها در صورتی که ناچار به انجام این کارها بودید انجام دهید.

برای مثال نمونه ای از این خدمات آتش بازی است. آتش بازی در یاکند می تواند در ۳ مرحله انجام شود. شما می توانید با حذف کردن دو مرحله از آن در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. اما اینکه بخواهید این آیتم را به صورت کامل حذف کنید بخشی از هیجان و شور و اشتیاق را از مراسم خودتان گرفته اید و از آن بی بهره خواهید ماند. این مثال برای خدمات یخ خشک نیز صادق است. مثلا شما می توانید به جای استفاده دوبار از خدمات یخ خشک، تنها یک بار از این خدمات استفاده کنید. می توانید استفاده از تونل نور را کنسل کنید. اگر نور افشانی جزء قرار داد شما بوده است آن را حذف نمایید و سایر مواردی که ممکن است با حذف بخشی از آن ها یا تمام آن ها مقدار زیادی در هزینه های نهایی صرفه جویی کنید.

عوامل مهم و تاثیرگذار برای انتخاب تشریفات عروسی با قیمت مناسب

یکی از عواملی که باعث می شود یاکند را به عنوان برگزار کننده تشریفات عروسی خود انتخاب کنید، این است که یاکند با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب می تواند تمامی مواردی را که باعث برگزاری جشن شما با بالاترین کیفیت ممکن شود، رعایت کند.

کادر مهمانداران یک تشریفات عروسی باید به گونه ای باشد که میزبان جشن بتواند با خیال راحت مراسم را به آن ها واگذار کند و این اتفاق نمی افتد جز در مواردی که میزبان بداند این کادر حرفه ای و با تجربه هستند و از قبل در این باره آموزش های لازم را دیده اند.بنابراین مهمانداران نیز یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب یاکند هستند.

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود شما یک تشریفات عروسی را از میان دیگر تشریفات انتخاب کنید این است که تنوع منو داشته باشند و یا اگر شخصی بخواهد منوی خود را شخصی سازی کند این امکان وجود داشته باشد. این امکان باعث می شود که شما از خدمات تشریفات عروسی با قیمت مناسب بهره مند شوید. در یاکند این خدمات و تغییر منوها و خدمات و شخصی سازی آن ها متناسب با بودجه ای که برای مراسم در نظر گرفته اید فراهم است. تنها کافیست با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما را برای رزرو روز و هماهنگی های دیگر راهنمایی کنند و یک شب به یاد ماندنی را با برگزاری جشن عروسیتان در یاکند تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *