تولید کننده پرده زبرا و تولید کننده شید

یکی از مواردی که این روز ها با نگرش به رشد قیمت محصولات، بیشتر از پیش مورد نگرش قرار گرفته است این قضیه می باشد که مردم امروزه دوست دارند به جای اینکه به یک محل برای خرید محصول مراجعه کنند تولید کننده اصلی آن محصول را بیابند و پس از هماهنگی با وی قرار ملاقاتی تنظیم کنند تا با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن خرید خود را انجام دهند. با توجه به اینکه سانی لند در حوزه تولید کننده پرده زبرا و تولید کننده شید یک کارخانه تولیدی دارند و با اصول و نظم و مشتری مداری خاصی جلو می رود، لذا تصمیم گرفتیم در این مقاله با معرفی شرکت سانی لند و خدماتش در این زمینه، یکی از بهترین های تولید کننده پرده زبرا و پرده شید و فروش و پخش عمده پرده زبرا را مورد بررسی قرار دهیم.

سانی لند، بهترین های تولید کننده پرده زبرا و پرده شید
سانی لند، بهترین های تولید کننده پرده زبرا و پرده شید

 

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.

سانی لند کارخانه تولید کننده پرده زبرا، شید، دو مکانیزم و چاپی در تهران می باشد. ممکن است شما ندانید که هر یک از این محصولات چه کاربردی دارند و یا کاربرد آن ها به چه صورت می باشد. بنابراین قصد داریم هر کدام از آن ها را به صورت تک به تک برایتان به صورت مختصر شرح دهیم. قبل از هر چیزی به سراغ این مورد می رویم که پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا همان به روز شده پرده کرکره ای های قدیم با طرح و رنگ های جذاب می‌باشد.
پرده زبرا همان به روز شده پرده کرکره ای های قدیم با طرح و رنگ های جذاب می‌باشد.

پرده زبرا چیست؟

پرده دبل رول که نام دیگر آن پرده زبرا می باشد در حقیقت از ترکیب دو پرده به نام های پرده شید رول و پرده کرکره می باشد. این پرده از دو لایه موازی از ترکیبی با تور و پارچه به وجود آماده است. برای تغییر نور عبوری از این پرده می توان زاویه بین دو لایه و نوار میانی را تغییر داد. حتما برایتان سوال شده است به چه دلیلی نام زبرا بر روی این پرده گذاشته شده است. اگر دقت کنید در زبان انگلیسی به حیوان گورخر، زبرا گفته می شود و گورخر نیز رنگ بدنش راه راه و سیاه و سفید می شود. به دلیل اینکه پرده دبل رول به صورت راه راه می باشد، به آن پرده زبرا نیز می گویند. زمانی که از پرده زبرا استفاده می کنید به هیچ عنوان، نمی توان گفت که این نوع پرده در نور عبوری خورشید نقش منفی دارد. در صورتی که شما بخواهید از ۱۰ تا ۵۰ درصد نور خورشید در محیط استفاده کنید می توانید این مقدار نور را به وسیله روی هم تنظیم کردن دو لایه موازی پرده، انجام دهید و اگر بخواهید از صد در صد نور خورشید بهره مند شوید، می توانید پرده زبرا را به صورت کامل در جایگاه خود به صورت رول شده جمع آوری کنید و از تمامی نور خورشید پنجره استفاده کافی را ببرید. در این قسمت با پرده زبرا آشنا شدیم و برخی از مزایای آن را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دادیم. این قسمت مختصر تنها به این دلیل بود تا برای عزیزانی که با این نوع از پرده آشنایی کاملی ندارد یک مقدار مختصر درباره این نوع پرده بگوییم. سانی لند یکی از بهترین تولید کننده پرده زبرا در کشور می باشد که با تجربه زیاد در این حوزه توانسته است محصولات با کیفیت و زیبایی را به تولید برساند و به این واسطه اعتماد مشتریان ارزشمند خود را به دست آورد.

تولید کننده پرده زبرا (سانی لند ) با تخصص و تجربه خود در زمینه طراحی و ساخت این نوع پرده‌ها، توانسته‌اند با ترکیبی از دقت در جزئیات و استفاده از مواد با کیفیت، محصولاتی را به بازار عرضه کنند که علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری فضاها، قابلیت کنترل نور و حفظ حریم خصوصی را هم به ارمغان می‌آورند. پرده‌های زبرا با الگوها و طرح‌های متنوعی که توسط تولید کنندگان ارائه می‌شود، می‌توانند به تناسب سبک دکوراسیون داخلی فضاها باشند و به عنوان یک عنصر تزئینی نیز عمل کنند.

پرده شید، نوعی از پرده ها هست که به تازگی رونق گرفته ساده و شیک می‌باشد و به همه دیزاینی مناسب است.
پرده شید، نوعی از پرده ها هست که به تازگی رونق گرفته ساده و شیک می‌باشد و به همه دیزاینی مناسب است.

پرده شید چیست؟

همانطور که گفتیم قبل از اینکه به سراغ خدماتی که سانی لند به عنوان تولید کننده پرده زبرا و پرده شید ارائه می دهد برویم. ابتدا بهتر است این دو نوع محصول را به صورت مختصر بشناسیم تا در انتخاب آن ها تصمیم راحت تری بگیریم.

شید همانطور که مشخص است یک کلمه کاملا بیگانه و انگلیسی است که به معنای سایه می باشد. این نوع پرده معمولا از یک تکه پارچه ای تشکیل می شود که در یک محور قابل چرخش است. جنس پارچه این پرده می تواند از پنبه، کتان و یا پلی استر باشد. اگر می خواهید در جلوی یک پنجره شید نصب کنید تنها کافیست تا ابعاد مورد نظرتان برای شید را اندازه گیری کنید، شید به راحتی توسط سانی لند تولید و ساخته خواهد شد و در ابعاد انتخابی شما تحویل می گردد. جالب است بدانید که پرده های شید در یک رنگ خاص تولید نمی شوند و در طیف های مختلف رنگی قابلیت تولید را دارا هستند. برای سفارش یک پرده شید تنها کافیست طول و عرض مورد نظر خود را به سانی لند اطلاع دهید.

تولید کنندگان پرده شید با دقت در انتخاب مواد با کیفیت و طراحی‌های خلاقانه، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از ترکیب زیبایی و عملکرد را در محصولات خود به ارمغان می‌آورند.

پرده دو مکانیزم یکی از جدیدترین نوع پرده است که بهشون پرده روز و شب یا دوبل هم گفته می‌گویند.
پرده دو مکانیزم یکی از جدیدترین نوع پرده است که بهشون پرده روز و شب یا دوبل هم گفته می‌گویند.

پرده دو مکانیزم چیست؟

پرده های دو مکانیزم که امروزه بسیار پر کاربرد هستند و بسیار بیشتر از انواع دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، به نام های مختلفی همچون پرده های دبل، پرده شب و روز و یا پرده دوبل معروف هستند. شما می توانید پرده های دومکانیزم را به طور مستقیم و بدون واسطه از سانی لند، تولید کننده پرده زبرا، شید و دو مکانیزم سفارش دهید و علاوه بر اینکه در هزینه هایی که افراد به صورت واسطه دریافت می کنند صرفه جویی خواهید کرد، ضمن آن می توانید از آخرین طرح های به روز و مدرن با خبر شده و از جدیدترین مدل های تولید شده توسط کارخانه سانی لند، استفاده نمایید. اگر بخواهیم در مورد پرده دو مکانیزم به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه کنیم، می توان گفت پرده های دو مکانیزم به صورت همزمان از مکانیزم پرده شید و مکانیزم پرده زبرا استفاده می کنند. ساختار پرده های دو مکانیزم به این صورت است که در لایه داخلی یا پشتی آن ها یک لایه پرده شید وجود دارد و در لایه خارجی یا جلویی آن از پرده زبرا استفاده می گردد. لایه شید داخلی معمولا ساده و بدون طرح می باشد و لایه بیرونی یا خارجی که با تکنولوژی زبرا ساخته شده است با طرح های زیبا و منحصر به فرد تولید می گردند. جالب است بدانید که می توان هر کدام از این لایه ها را به صورت جداگانه بالا و پایین برد و از مزایای هر کدام از آن ها به صورت جداگانه بهره مند شد. اما امروزه کاربرد پرده های دبل یا دو مکانیزم به این صورت است که در هنگام روز که نور خورشید به محیط خانه می تاید لایه داخلی یا پرده شید را به صورت کامل جمع می کنند تا از نور خورشید در طی روز در محیط خانه یا محیط اداری استفاده شود. در هنگام شب که به دلیل نورهای داخلی ساختمان و تاریک بودن خارج از محیط خانه، داخل فضای خانه مشخص می گردد با پایین آوردن شید می توان از دیده شدن محیط داخلی خانه جلوگیری کرد.

تولید کننده پرده زبرا

خدمات سانی لند، تولید کننده پرده زبرا، شید و دومکانیزم

شرکت سانی لند، کارخانه تولید کننده پرده زبرا، شید و دو مکانیزم در تهران می باشد. سانی لند مفتخر است که با فروش بیش از هزاران طرح و محصولات مختلف به مشتریان و بررسی دیدگاه ها و رضایت مشتریان، امروزه به عنوان یک تولید کننده پرده زبرا، شید و دو مکانیزم؛ پا را فراتر از آیتم های کیفی برای محصولات تولیدی گذاشته است و با ارائه طرح های خلاقانه و جدید و مدرن توانسته است از نظر زیبایی سطح محصولات خود را به همراه کیفیت بسیار بالا، تا حد بسیار فوق العاده ای رشد دهد. معیار سانی لند برای تولید محصولات، رضایت و سلیقه مشتریانش می باشد. در ادامه به برخی از خدمات سانی لند که به مشتریان عزیزمان ارائه می شود اشاره خواهیم کرد.

 

  • اعزام کارشناس

همیشه بهره گیری از نظر متخصصان و کارشناسان یک حوزه می تواند بهترین ایده و راهکار برای خلق شدن زیبایی های منحصر به فرد در هر زمینه ای باشد. به خصوص اگر می خواهید یکی از آیتم های زیبایی محیط خانه یا محیط اداری و یا تجاری خود را انتخاب کنید که ساعات زیادی را در آن حضور دارید و بخشی از عمر و زمان ارزشمندتان را در آن مکان می گذرانید، این موضوع اهمیت بسیار فزاینده ای پیدا خواهد کرد. در صورتی که نیاز به مشاوره برای اجرای بهترین ایده ها را در پرده های مورد استفاده در محیط خانه، محل کار یا تجاری خود را دارید می توانید با سانی لند در ارتباط باشید. خبر خوب این است اعزام کارشناسان سانی لند به عنوان تولید کننده پرده زبرا در شرق تهران، کاملا رایگان می باشد و در صورتی که در مناطقی خارج از شرق تهران حضور دارید می توانید با صرف هزینه ای کم از مشاوره و نظرات تخصصی کارشناسان متخصص سانی لند استفاده کنید.

اعزام کارشناس به محل مورد نظر می تواند از دو جهت برایتان مفید باشد:

  • اشتباه انتخاب نکنید. (در صورت انتخاب اشتباه علاوه بر اینکه باید مدت زیادی انتخاب اشتباه خود را تحمل کنید، در کنار آن نمی توانید از محصولی که بهای آن را پرداخته اید لذت کافی را ببرید.)
  • در هزینه هایی که ممکن است به اشتباه قرار باشد انجام شوند، صرفه جویی نمایید.

 

  • نصب

یکی از مواردی که بعد از خرید پرده بسیار اهمیت دارد، نصب آن می باشد. اگر عملیات نصب به خوبی و کاملا درست انجام نشود ممکن است بعد از مدتی با مشکلاتی در خصوص نصب مواجه شوید. از این رو سانی لند با بهره گیری از افراد با تجربه در این زمینه و ساخت یک تیم کاملا حرفه ای برای مشتریان عزیز، می تواند عملیات نصب پس از خرید محصولات را برایتان انجام دهد. اگر به دنبال یک تولید کننده پرده زبرا، شید و دو مکانیزم در تهران هستید که می خواهید برایتان پس از خرید محصول عملیات نصب و بهره برداری از محصول را انجام دهند، سانی لند می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان باشد.

 

  • مشاوره آنلاین

با گسترش تکنولوژی در سرتاسر جهان و به خصوص در کشورمان ایران، در چند سال اخیر؛ برخی از مردم ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با یک مجموعه، از مشاوره و خدمات آنلاین آن مجموعه استفاده نمایند. این موضوع به قدری اهمیت پیدا کرده است که یک سری از افراد امروزه اگر وارد سایتی شود که خدمات آنلاین و یا مشاوره آنلاین جزء خدماتشان نباشد به سرعت از آن وب سایت خارج می شوند. بنابراین ما به عنوان یک تولید کننده پرده زبرا در تهران، ارائه دهنده خدمات مشاوره آنلاین به آن دسته از عزیزانی هستیم که می خواهند به صورت آنلاین از خدمات مشاوره ای سانی لند استفاده نمایند و خدمات و مشاوره آنلاین را به مشاوره تلفنی و حضوری ترجیح می دهند.

 

  • عقد قرارداد با شرکت ها و فروشندگان محصولات

ما به عنوان تولید کننده پرده زبرا، پرده شید و پرده های دو مکانیزم، برای تامین نیاز بازار و استفاده کنندگان محترم آماده عقد قرارداد با شرکت ها و فروشندگان همکار در سرتاسر کشور هستیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید ضمن تماس با سانی لند، موضوع همکاری را مطرح نموده و از شرایط همکاری و قرارداد و سایر موارد مربوط به آن آگاه شوید.

روی پرده های دومیکانیزه یا پرده زبرا هر تصویری که دوست داشته باشید میتوانید چاپ کنید.
روی پرده های دومیکانیزه یا پرده زبرا هر تصویری که دوست داشته باشید میتوانید چاپ کنید.
  • چاپ تصویر دلخواه بر روی پرده

امروزه تعداد مشتریانی که می خواهند تصویر دلخواه آن ها که خودشان ارائه می دهند، بر روی پرده آن ها چاپ شود. سانی لند با ارائه این دسته از خدمات؛ توانسته است نیاز مشتریان در این حوزه را نیز پاسخگو باشد. پرده هایی که امروزه به نام پرینتیبل یا پرده قابل چاپ در بازار مشاهده می کنید و یا تبلیغاتی از این دست مشاهده می کنید که می توانید با ارائه یک تصویر دلخواه یک پرده با همان تصویر را دریافت نمایید، از این دسته از محصولات هستند که ما به عنوان تولید کننده پرده زبرا، شید و دومکانیزم، تولید کننده آن ها هستیم. با تماس با سانی لند و سفارش طرح دلخواهتان می توانید از چاپ تصویر دلخواه خود بر روی پرده با بالاترین کیفیت لذت ببرید.

هر مدل پرده ای که مد نظرشون باشد در سانی لند با بهترین قیمت،تحویل در محل و دو سال گارانتی تعویض محصول را دارد.
هر مدل پرده ای که مد نظرشون باشد در سانی لند با بهترین قیمت،تحویل در محل و دو سال گارانتی تعویض محصول را دارد.

مزایای استفاده از محصولات سانی لند

امروزه هر چیزی را که تهیه می کنیم در حقیقت به دنبال مزایای آن نسبت به موارد مشابه هستیم و این حق طبیعی هر فردی است تا با مشاهده مزایای یک محصول نسبت به محصولات مشابه بتواند انتخاب بهتر و عاقلانه تری را انجام دهد. در حقیقت در دنیای امروز ما بیشتر از اینکه به دنبال خرید یک محصول باشیم به دنبال خرید مزایای آن محصول هستیم تا بعد از خرید آن محصول تمام آن مزایا را یک جا در کنار هم تجربه کنیم. از این رو در ادامه به بررسی مزایایی می پردازیم که شما به عنوان یک مصرف کننده محصولات و خدمات سانی لند بعد از خرید، از آن ها بهره مند خواهید شد.

 

  • قیمت دست اول کارخانه

همه ما امروزه به دنبال بهره برداری از بالاترین کیفیت در کنار هزینه های پایین و مقرون به صرفه هستیم. به همین دلیل است که وقتی یک محصول را به یک مشتری معرفی می کنید، آن مشتری به دنبال تولید کننده آن محصول می گردد و آن تولید کننده را جستجو می کند تا بتواند با قیمتی، کمتر از قیمت بازار و به اصطلاح قیمت دست اول کارخانه؛ آن محصول را خریداری کند. با توجه به واسطه هایی که برای فروش محصولات در تمام دنیا، ایجاد می شوند، با هر واسطه مقداری بر روی قیمت تمام شده محصول برای مشتری، افزوده می گردد تا فرد واسه گر نیز از این معاملات سود قابل توجهی کسب کند. اما اگر شما مستقیما با یک تولید کننده پرده زبرا، شید و یا دو مکانیزم در ارتباط باشید، در حقیقت این واسطه ها را به نوعی حذف کرده اید و هزینه ای که می پردازید دقیقا همان هزینه ای است که یک واسطه گر به کارخانه می پردازد تا آن محصول را تهیه کرده و به فروشگاه ها برساند و سپس به دست مصرف کننده برسد. بنابراین شما با خرید مستقیم از سانی لند حداقل از دو افزایش هزینه در خرید محصولات صرفه جویی کرده اید و به این واسطه خرید مقرون به صرفه تر و با قیمت مناسب تری را تجربه خواهید کرد.

 

  • ۲ سال گارانتی تعویض محصولات

قطعا وقتی محصولی را تهیه می کنید که تولید کننده با اطمینان کامل آن را با دو سال گارانتی به شما عرضه می کند حس بسیار بهتر و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد. جالب است بدانید که تمامی محصولات تولید شده توسط سانی لند بدون استثنا شامل دو سال گارانتی تعویض هستند و این یعنی با خرید محصولات سانی لند شما هیچ گونه ریسکی را انجام نخواهید داد و در صورتی که مشکل خاصی در محصولات پس از خریدتان به وجود آید می توانید بدون واسطه، از گارانتی محصولات استفاده کرده و آن را با محصول نو و بدون کارکرد تعویض نمایید. این موردی است که شاید کمتر در این حوزه با آن برخورد کرده باشد. ما به عنوان یک تولید کننده پرده زبرا معتقد هستیم که تمامی محصولات باید بسیار با کیفیت و زیبا باشند، در حدی که رضایت مشتری را به صورت کامل جلب نمایند و باعث شوند که مشتری بعد از خرید تا حد امکان هیچ گونه مشکلاتی را تجربه ننماید و در صورتی که به خاطر مشکلاتی که ممکن است به صورت اتفاقی و تصادفی به وجود بیایند محصولی رضایت مشتری را جلب نکرد می تواند با استفاده از گارانتی؛ همان محصول را به شکل با کیفیت تر و بهتری تحویل بگیرد. این مورد مزیتی است که قطعا هر تولید کننده ای حاضر به اجرای آن نیست. مگر آن که به صورت صد در صدی به کار و عملکرد و کیفیت کار خود ایمان کامل داشته باشد.

 

  • تحویل سریع در تمام نقاط ایران

مهم نیست در کجای کشور پهناور عزیزمان حضور داشته باشید، سانی لند تمامی سفارشات مشتریان ارجمند را در کوتاه ترین زمان ممکن، فارغ از موقعیت جغرافیایی و محل سکونت آن ها به سرعت ارسال می کند. می توان گفت که تحویل سریع در تمامی نقاط ایران؛ یکی از مزایایی است که می توانید با خرید محصولات به صورت مستقیم از سانی لند، تجربه نمایید.

 

  • بیش از هزار طرح و رنگ متنوع و به روز

زمانی که از یک تولید کننده پرده زبرا، شید و دومکانیزم؛ به صورت مستقیم خرید می کنید این مزیت را در اختیار دارید که به تمامی طرح های تولید شده جدید آن تولید کننده به صورت کامل دسترسی دارید؛ دیگر انتخاب ها و تصمیمات شما بین چند طرح مختلف موجود در یک فروشگاه محدود نخواهد شد و شما به تمامی محصولاتی که در آن کارخانه توسط تولید کننده به صورت جدید تولید می گردند نیز دسترسی دارید و با حق انتخاب بیشتر و بهتر و راحت تری مواجه خواهید هستید.

 

  • امکان سفارش حضوری و آنلاین

امکان سفارش تمامی محصولات در سانی لند به هر دوشکل حضوری و آنلاین، امکان پذیر است و شما می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به محل فروشگاه سانی لند و خرید محصولات به صورت حضوری، به صورت آنلاین نیز از وب سایت خرید خود را انجام دهید و یا اینکه سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

بنابراین اگر امکان مراجعه حضوری به محل فروشگاه سانی لند را ندارید و یا اینکه در شهر دیگری به جز تهران ساکن هستید، هیچ گونه جای نگرانی برای دریافت محصولات وجود ندارد. شما می توانید به صورت سفارش تلفنی و یا آنلاین از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت کرده و بدون اتلاف وقت و صرف هزینه و زمان برای مراجعه حضوری، در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات را تحویل بگیرید.

 

کلام آخر

از اینکه این متن را تا انتها مطالعه کردید و تا پایان این مقاله همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله باعث شده باشد که اطلاعاتی را که به دنبال آن وارد این صفحه شده اید را به دست آورید. در آخر باز هم این موضوع را یادآوری می کنیم که شما می توانید با خرید مستقیم از تولید کننده پرده زبرا، شید و دومکانیزم، از مزایایی که در بالاتر خدمت شما یادآور شدیم استفاده کنید و در کنار آن از خدماتی که سانی لند به شما به عنوان یک مصرف کننده ارائه می دهد، بهره مند شوید. در صورتی که شرکت یا سازمان یا فروشنده و همکار ما هستید و می خواهید در مورد بستن قرارداد دو طرفه با سانی لند بیشتر بدانید، می توانید از طریق اطلاعاتی که در قسمت زیر وجود دارند با سانی لند ارتباط برقرار کنید. اگر هم به عنوان یک مشتری و مصرف کننده محصولات سانی لند می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با رنگ ها و طرح های متفاوت محصولات کسب کنید باز هم این اطلاعات برای تماس و برقراری ارتباط با سانی لند متناسب با شماست:

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *