سالن عقد شیک سید خندان

هرکسی دوست دارد مراسم عقدی خاطره انگیز را داشته باشد، برای اینکه یک مراسم عالی و بی نظیر داشته باشید، باید انتخابی درست بکنید. دفترهای عقد زیادی در سراسر سید خندان وجود دارند، اما خدمات همه این دفترها با هم یکی نیست. دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن یکی از بهترین سالن های عقد سید خندان است. سالن عقد شیک سید خندان با ارائه بهترین خدمات خاطره ای به یادماندنی را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی
شماره ثابت:۰۲۱۸۸۵۲۱۵۵۹
شماره همراه:۰۹۱۹۵۹۲۴۹۲۹
برای برخورداری از تخفیف ویژه حتما موقع تماس بفرمایید از طریق سایت آنلاین تبلیغ آشنا شدید.

قیمت برگزاری جشن عقد

یکی از معیارهای مهم انتخاب سالن عقد مناسب، قیمت برگزاری مراسم است. هزینه برگزاری مراسم بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله این موارد موسیقی زنده، پذیرایی و کیفیت خدمات است. البته با برگزاری مراسم در سالن ایرن شما می توانید نحوه ارائه خدمات را انتخاب کنید. سالن عقد شیک ایرن در سید خندان بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها به مشتری های خود ارئه می دهد. با انتخاب ایرن شما در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی می کنید.

دفتر-ازدواج-سیدخندان-دفت-رازدواج-ایرن
دفتر-ازدواج-سیدخندان-دفت-رازدواج-ایرن

فضای سالن عقد ایرن در سیدخندان

سالن عقد سید خندان با داشتن محیطی زیبا و لاکچری بهترین مکان برای برگزاری جشن عقد است. فضای این سالن بزرگ و جادار است، شما در سالن عقد شیک سید خندان می توانید از مهمان های خود پذیرایی بکنید. یکی از ویژگی هایی که یک سالن خوب باید داشته باشد، مکانی برای رقص مهمان ها است. سالن عقد ایرن با دارا بودن مکان مناسب تمامی نیازهای شما عزیزان را برطرف می کند.

سفره عقد

یکی از مواردی که در جشن عقد بسیار اهمیت دارد، نحوه چینش سفره عقد است. اگر به دنبال یک دفتر عقد در سید خندان هستید، ایرن بهترین انتخاب است. تزئینات سفره عقد و سالن ایرن بسیار زیبا و چشمگیر است، به طوری که تا بعدها در خاطره شما باقی می ماند. نورپردازی در ایرن به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد و شما می توانید از مهمان های خود در یک سالن مجزا پذیرایی کنید. یکی از مزیت های سالن ایرن موسیقی زنده است. تزئینات سفره عقد در سالن عقد شیک سید خندان لاکچری و زیبا است، البته مشتری های ایرن می توانند تزئینات سفره را نیز خود انتخاب کنند.

جایگاه عروس و داماد در ایرن

ایرن یکی از بهترین سالن عقد محدوده سید خندان است. جایگاه عروس و داماد در جشن عقد بسیار حائز اهمیت است، ایرن بهترین جایگاه را برای مشتری های خود آماده می کند. این جایگاه باید نسبت به سایر قسمت های سالن متمایز باشد و به طور ماهرانه ای تزئین شود. شما عزیزان در سالن عقد شیک سید خندان می توانید از خدمات شمع آرایی و گل آرایی نیز استفاده کنید. جایگاه عروس و داماد در ایرن به وسیله لوازمی همچون تور، ساتن، مبل های لوکس و لوسترهای زیبا تزئین شده است. این جایگاه در دفتر ازدواج سید خندان در مکانی بالاتر از سالن عقد قرار دارد و دکوری های بی نظیر دارد، عروس و داماد در جایگاه مخصوص به تمام سالن عقد اشراف دارند. شما عزیزان می توانید با ایرن کارت دعوتی انیمیشنی داشته باشید. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید، از شما متشکریم.

 

آدرس: تهران، سهروردی شمالی
شماره ثابت:۰۲۱۸۸۵۲۱۵۵۹
شماره همراه:۰۹۱۹۵۹۲۴۹۲۹
برای برخورداری از تخفیف ویژه حتما موقع تماس بفرمایید از طریق سایت آنلاین تبلیغ آشنا شدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *