سمساری باغ فیض

سمساری یکی از انواع دلالی و واسطه گری است؛ سمساری باغ فیض از فرهنگ واسطه ‌گری در جهت به دست آوردن سود و منفعت نشات گرفته است. این شغل به جا مانده از تمدن های ابتدایی سومری ها است، در آن زمان مبادله کالا به کالا مرسوم بود، اما امروز به جای کالا پول پرداخت می شود؛ سمسارها همیشه به دنبال خرید و فروش انواع کالا هستند. ما در این مقاله می خواهیم درباره بهترین سمساری باغ فیض مطالبی را عنوان کنیم، به شما توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

 

  • خدمات فروش در سمساری ها

خرید و فروش وسایل دست دوم و کهنه جز تجارت های ساده است، اما چون وسایل دست دوم و کهنه هستند بسیار مورد توجه قرار نمی گیرند. مبادله کالا یک  شغل پر سود و پر منفعت است، این موضوع حتی برای افرادی که وسایل کهنه خود را می فروشند و هم افرادی که وسایل کهنه را خریداری می کنند منفعت دارد. در یک سمساری انواع و اقسام وسایل از جمله: فرش های دست دوم، آینه و کنسول، بخاری، مبلمان، لوازم برقی، تخت خواب، کمد، ساعت، وسایل دکوری و تزیینی و… خرید و فروش می ‌شود. افرادی که در سمساری باغ فیض کار می‌ کنند باید در قیمت گذاری کالاها بسیار خبره باشند؛ سمساری محدوده باغ فیض در حال پیشرفت است و روز به روز به اقلام خرید و فروش خود می افزاید . سمساری ها به صورت سنتی و همین طور به صورت آنلاین کار می کنند. نکته دیگر که در سمساری ها قابل توجه است، فصلی بودن این شغل است. سمسارها اجناس دست دوم را خریداری کرده تعمیر و ترمیم می کنند و به خریداران می فروشند؛ به این صورت که اجناسی که تنها دارای چند خط و خش هستند باز هم استفاده می شوند.

سمساری باغ فیض

  • نکاتی که باید در خرید و فروش کالا در سمساری باغ فیض رعایت شود!

هر کسی که قصد فروش لوازم منزل خود را دارد باید قبل از فروش کالا، اطلاعاتی درباره نرخ و جنس کالا به دست بیاورد. معمولا سمسارها به دلیل منافع شغلی خود تمام موارد مثبت را درباره کالا بیان نمی‌ کنند، زیرا باید برای خرید آن پول بیشتری پرداخت کنند که در این صورت با این کار سود بسیار کمی بدست می اورند؛ بنابراین بهتر است افراد قبل از فروش کالای خود ارزش واقعی کالا، جنس و نوع آن را مشخص کنند. به شما توصیه می کنیم برای ارزش گذاری کالای خود آن را به دقت ارزیابی کرده و به چند نفر نشان دهید.

افرادی که قصد فروش کالای دست دوم خود را به سمساری باغ فیض دارند، باید این انتظار را نیز داشته باشند که حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت نو آن کالا کاسته شود. بعضی از سمساری ها نیز پیشنهاد می کنند که افراد قیمت کالا را مشخص کنند و پیشنهاد دهند، در این صورت چانه زنی ها آغاز شده تا به یک توافق دوطرفه برسند.

یکی دیگر از نکاتی که افراد باید در فروش کالا به بهترین سمساری باغ فیض رعایت کنند این است که بعد از فروش کالا دیگر به فکر آن نباشند. زمانی که کالا به فروش می رسد دیگر فروشنده قبلی هیچ گونه مالکیت بر روی آن کالا ندارد، بنابراین بهتر است که قبل از فروش کالا به درستی درباره میزان ضرورت و قیمت کالا فکر کنید و بعد آن را بدون هیچ شک و شبهه ایی به فروش برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *