فیزیوتراپی در منزل پیروزی

به دنبال بهترین فیزیوتراپی در منزل پیروزی تهران هستید؟ ما به شما بهترین کلینیک فیزیوتراپی در پیروزی تهران را معرفی می کنیم: ارائه دهنده بهترین فیزیوتراپی در منزل پیروزی تهران!

بهترین خدمات فیزیوتراپی در منزل را از ما بخواهید! ارائه انواع فیزیوتراپی در منزل پیروزی تهران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت!

اما چرا دریافت فیزیوتراپی در منزل از رفتن به کلینیک فیزیوتراپی بهتر و مناسب تر است؟ در ادامه این مقاله به پاسخ این سوال می پردازیم.

فیزیوتراپی چگونه درمانی است؟

درمان فیزیوتراپی به یک روش درمانی اشاره دارد که مربوط به توان بخشی افراد پس از تحمل ضربه است. این مسئله عموماً به بازیابی حفظ و به حداکثر رساندن عملکرد حرکت و قدرت فرد مربوط می شود.

بهترین-کلینیک-فیزیوتراپی-در-منزل-شرق-تهران-آنلاین-تبلیغ

چه امراضی با استفاده از فیزیوتراپی قابل درمان می باشند؟

به طور کلی طیف وسیعی از شرایط با استفاده از درمان فیزیوتراپی درمان می شوند. برخی از این شرایط عبارتند از:

الف. شکستگی یا ترک استخوان

ب. مشکلات مفصلی

ج. آسیب های ستون فقرات

د. توانبخشی پس از جراحی

ه. آسیب های ورزشی

و. شرایط خاص کودکان مانند فلج مغزی

ز. اختلالات عصبی

ح. اختلالات قلب و عروق

 

چند روش درمانی در فیزیوتراپی وجود دارد؟

تعدادی از روش های درمانی مختلف در فیزیوتراپی وجود دارد. فیزیوتراپی درمانی شامل تکنیک های الکتروتراپی روش های درمان دستی یا انواع مختلف برنامه های ورزشی است. درمان فیزیوتراپی همچنین شامل تکنیک های حرکتی مفصل مانند کشش عضلات ماساژ طب سوزنی و درمان نقطه ماشه است.

فیزیوتراپی در منزل

امروزه استفاده از فیزیوتراپی در خانه کاملاً طبیعی است. این امر به ویژه در شرایطی که شرایط بیمار کاملاً جدی است یا مسافرت بیمار به کلینیک فیزیوتراپی امکان پذیر نیست بسیار مفید است. در چنین شرایطی فیزیوتراپیست به منظور تشخیص و درمان از منزل بیمار بازدید می کند. همه چیز از بحث در مورد مسائل مختلف مربوط به سلامت بیمار و اهداف درمان گرفته تا روند درمان فیزیوتراپی واقعی همه در خانه شما انجام می شود.

فواید عمده استفاده از فیزیوتراپی در منزل چه مواردی هستند؟

استفاده از خدمات فیزیوتراپی در خانه، فواید فراوانی دارد که از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف. مقرون به صرفه بودن – گرچه برخی از فیزیوتراپیست ها تمایل دارند هزینه های بیشتری را برای ارائه خدمات خود در خانه دریافت کنند اما در مقایسه با مراجعه به یک مرکز فیزیوتراپی هنوز مقرون به صرفه است. دلیل اصلی آن صرفه جویی در هزینه های سفر شما است.

علاوه بر این بسته به شرایط شما ممکن است به سفر شما نیاز به آمبولانس داشته باشد. اگر از فیزیوتراپی در خانه استفاده کنید می توان از چنین هزینه هایی جلوگیری کرد.

ب. مدیریت زمان – با انتخاب فیزیوتراپی در خانه می توانید وقت زیادی را ذخیره کنید. همچنین زمان در درمان بیماری هایی مانند درد حاد و استرس نقش مهمی دارد. بنابراین درمان در خانه کمک زیادی می کند.

ج. نظارت – استفاده از درمان های فیزیوتراپی در خانه به بیمار و خانواده اش کمک می کند تا روند درمان را پیگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که بیمار از مراقبت های فیزیوتراپی مناسب برخوردار است یا خیر.

د. بهره بردن از راحتی خانه – محیط خانه در مقایسه با محیط کلینیک برای بیمار راحت تر است. حضور اعضای خانواده در طول روند درمان به تقویت روحیه بیمار کمک می کند و به بهبود سریع بیمار کمک می کند.

ه. درمان شخصی و تخصصی- استفاده از درمان فیزیوتراپی در خانه به این معنی است که شما باید در مورد مشکل خود با جزئیات با پزشک مشورت کنید. بسته به شرایط فعلی خود می توانید با فیزیوتراپیست خود نیز هماهنگ شوید.

کلینیک ها برای پردازش بیماران در حجم بالا طراحی شده اند. با فیزیوتراپی در منزل شما از یک فیزیوتراپیست متخصص که در شما متمرکز باشد در محیط خود مراقبت های یک به یک دریافت می کنید و زمینه زندگی شما را برای ایجاد اهداف و نقاط عطف بهبودی فراهم می کند. شما به تجهیزات فانتزی یا وزنه های سنگین احتیاج ندارید.

زیبایی فیزیوتراپی دستی موثر این است که شما می توانید با کمتر کار بیشتری انجام دهید. تمرینات مناسب با تکنیک صحیح موثرتر از ماشین آلات بیهوده روشها و مداخلات غیرمستند است.

انتخاب یک فیزیوتراپ خصوصی در خانه (و دامنه افزایش یافته درمان) نیز تمایل به افزایش دامنه روند درمان دارد. به طور کلی در یک کلینیک تعداد زیادی از بیماران حضور دارند و فیزیوتراپیست قادر به اختصاص زمان کافی به هر بیمار نیست. بنابراین انتخاب مراقبت از فیزیوتراپی در خانه به فیزیوتراپیست کمک می کند تا توجه کافی به یک بیمار منفرد داشته باشد که به نوبه خود به بهبود بهتر بیمار کمک می کند.

بنابراین کاملاً مشهود است که فیزیوتراپی مزایای زیادی دارد به ویژه هنگامی که در خانه انجام می شود. همچنین به درمان تعدادی از بیماری ها کمک می کند و در ایجاد توجه ویژه به یک فرد خاص و تقویت بهبودی وی نیز کمک می کند. اما اهمیت مشاوره با پزشک قبل از استفاده از خدمات فیزیوتراپی در خانه نمی تواند به اندازه کافی تأکید شود.

مراقبت های بهداشتی در منزل گامی به سوی آینده

مراقبت های بهداشتی در منزل، گامی به سوی آینده است. در جهانی که راحتی و خدمات به مشتری یک امر عادی است روندهایی مانند تحویل در خانه (غذای مجلسی مواد غذایی) و سالن های ورزشی خانگی (پلتون) این امر را تقویت می کنند که انتقال خدمات از موسسات به خانه در بین بیماران و مشتریان اولویت است.

برای سالخوردگی جمعیت حمایت بیشتر در خانه امری ضروری است و دولتهای سراسر جهان نیز درک می کنند که خدماتی مانند فیزیوتراپی برای کمک به این جمعیت در جلوگیری از آسیب حفظ عملکرد و استقلال ضروری است.

برای بهترین فیزیوتراپی در پیروزی و دریافت خدمات بهترین فیزیوتراپی در منزل پیروزی تهران به ما سر بزنید. مجموعه ما، زیر نظر دکتر علیشاهی، بهترین کلینیک فیزیوتراپی در پیروزی با ارائه با کیفیت ترین خدمات و مناسب ترین قیمت می باشد. رضایت شما تضمین کار ماست!

 

برای آشنایی بیشتر با فیزیوتراپی در منزل شرق تهران لطفا اینجـــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *