نکاتی که باید درباره مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر بدانید

لازمه سلامت جسمی در کودکان و نوجوانان، سلامت روحی و روانی آن ها می باشد. برای خانواده ها؛ این که قبول کنند فرزند آن ها دچار مشکل روحی است و نیاز به مشاوره دارد به اندازه کافی سخت و سنگین است. تحت این شرایط تلاش خود را می کنند که مرکز مشاوره ای را پیدا کنند که از همه نظر عالی باشد و بتوانند با خیال راحت فرزند خود را به روانشناسان مرکز مورد نظر بسپارند. از جمله اختلالاتی که با بروز آن ها در کودکان و نوجوانان، مراجعه آن ها به مشاوره ضروری است؛ می توان به تاثیرات عاطفی طلاق، بیماری های جسمی، مشکلات یادگیری و رفتاری، بیش فعالی و نقض توجه اشاره کرد. مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر، مرکزی است که با ارائه بهترین خدمات و مشاوره ها بستری را فراهم کرده است تا خانواده ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای درمان اختلالات روانی که دارند به این مرکز بسپارند.

به سلامت روحی کودک خود مانند سلامت جسمی اهمیت بدهید و از مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر کمک بگیرید.
اگر در محله صادقیه یا آریاشهر هستید و به دنبال یک روانشناس کودک و نوجوان هستید ما به شما مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر معرفی می‌کنیم.

مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر (مرکز رویان) به دلیل تجربه و تخصص برجسته در ارائه خدمات مشاوره تحت عنوان‌های مختلف، به عنوان یک مرجع معتبر و پایدار در حمایت از سلامت روانی و رشد سالم کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود.

چرا باید مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر را انتخاب کنید:

  1. دارای کادری مجرب و با تجربه است و روانشناسانی را با انواع تخصص های مختلف دارا می باشد که پاسخ گوی نیاز مراجعه کنندگان در تمام زمینه ها می باشند.
  2. دارای مجوز فعالیت از سازمان روانشناسی کشور می باشند که نشان دهنده این است که این مرکز، یک مرکز قانونی است و طبق قوانین نظام روانشناسی کشور فعالیت می کند.
  3. برای درمان انواع اختلالات، از متد های روز دنیا استفاده می کند و روش های درمانی مطابق با علم روز دنیا را مورد استفاده قرار می دهد.این روش های جدید از بازدهی بسیار بالایی برخوردار هستند و پاسخ گوی بسیاری از اختلالات می باشند.
  4. بهترین مرکز نورو فیدبک در مرکز روانشناسی کودک و نوجوان آریاشهر وجود دارد که در این زمینه از تجهیزات جدیدی که وجود دارد استفاده می کند. وجود تجهیزات مطابق با استانداد های جهانی یکی از دلایل برتری این مرکز نسبت به سایر مراکز مشابه می باشد.
  5. مرکز مشاوره کودک و نوجوان آرایاشهر اقدام به برگزاری جلسات کارگاهی جهت افزایش اطلاعات افراد در زمینه اختلالات کودکان و نوجوانان کرده است.

روانشناسان مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر چه وبژگی هایی دارند؟

شاید تجربه کرده باشید که برای حل مسائل و اختلالات فرزندان خود به مرکز مشاوره و روانشناس مراجعه کنید و نه تنها به نتیجه دلخواه نرسید باشید، بلکه اوضاع فزرندتان اصلا تغییر نکرده باشد. کلید حل مشکل مراجعه به بهترین مراکز مشاوره کودک و نوجوان با بهترین روانشناسان است.

برای اینکه با یک بار مراجعه به روانشناس کودک مشکل کودک یا نوجوان شما حل شود به بهترین مراکز مشاوره کودک و نوجوان در آریاشهر مراجعه کنید.
بهترین مراکز مشاوره کودک و نوجوان کاملا با تمام مشکلات و اضطراب های دوران کودکی و نوجوانی آشنا هستند.

روانشناس کودک و نوجوان در آریاشهر خوب کسی است که بتواند به خوبی با مراجعه کننده ارتباط برقرار کند، زمانی که مراجعه کننده صحبت می کند با او همدلی کرده و اعتمادش را نسبت به خود جلب کند تا فرد بتواند به راحتی مشکلات خود را با او درمیان بگذارد. یک درمانگر و روانشناس خوب کسی است که برای مراجعه کننده مانند آینه عمل کند و آگاهی مراجعه کننده را نسبت به نقاط قوت و نقاط ضعف خود بالا ببرد.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم به شما در انتخاب بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان کمک کنیم.

دیگر محلات ارائه خدمات مرکز مشاوره رویان:

این مرکز که خود در مرزداران می باشد، در محله های نزدیک به خود نیز بسیار شهرت پیدا کرده است برخی از محله هایی که این مرکز را به خوبی یاد می کنند، به شرح زیر می باشد:

  1. بهترین روانشناس کودک و نوجوان پونک
  2. مشاوره کودک و نوجوان گیشا
  3. مرکز مشاوره کودک و نوجوان شهرآرا

خدمات دیگر این مجموعه:

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در آریاشهر
بهترین مرکز نوروفیدبک در آریاشهر
بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در آریاشهر
بهترین مرکز درمان بیش فعالی در آریاشهر
بهترین مرکز درمان اختلالات یادگیری در آریاشهر
بهترین مرکز درمان افسردگی اضطراب و وسواس در آریاشهر
بهترین مرکز تخصصی درمان استرس در آریاشهر

در آخر:

همانطور که در این مقاله گفته شد؛ اگر به دنبال بهترین مرکز مشاوره برای کودکان و نوجوانان هستید، مرکز مشاوره کودک و نوجوان آریاشهر با تمرکز بر روی بهترین خدمات و مشاوره‌ها، آماده است تا به شما و خانواده‌تان کمک کند. از تاثیرات عاطفی طلاق گرفته تا مشکلات یادگیری و رفتاری، اختلالاتی که نیازمند مراجعه به مشاوره هستند، در این مرکز تحت پوشش قرار می‌گیرند. با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای درمان اختلالات روانی به ما بسپارید و با آرامش خاطر به سوی راه حل هدایت شوید.

۴ دیدگاه

  1. بعد از کرونا بشدت وسواس داشتم و با مراجعه به این مرکز و تشخیص درست خاتم دکتر تاثیرات بسیار مطلوب و چشمگیری رو از نوروفیدبک گرفتم
    تا عمر دارم از خانم دکتر قنبری متشکرم❤️

  2. دکتر قنبری رو بسیار بسیار زیاد در حوزه کودک و روانشناسی فردی بزذگسال قبولشون دارم
    تشخیص ایشون برای من واقعا بینظیر بود
    هرجا میرفتم برای پسرم تشخیص اشتباه می دادند ولی خلنم دکتر با تشخیص درست پسرم رو با نوروفیدبک درمان کردند
    واقعا متشکرم از ایشون

  3. خانم دکتر قنبری بسیار عالی مجرب
    من در این مرکز برای نوروفیدبک پسرم که بیشفعالی داشت مراجعه کردم و نتیجه بسیار خوبی هم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *