پخش عمده پارچه

آیا شما نیز برای خرید پارچه پرده ای خود به دنبال مراکز پخش عمده پارچه هستید؟ آیا می دانید که فروش انواع پارچه به صورت عمده چگونه است و چه مزایایی دارد؟یا شاید یک مغازه محلی در سطح شهر تهران دارید یا این یکی از شهرستان ها پرده فروشی دارید و به دنبال یک پخش عمده پارچه در تهران هستید.ما در اینجا به شما پخش عمده پارچه در تهران آشنا شوید.

سانی لند مجموعه ای است که پارچه پرده زبرا یا شید را به صورت عمده می‌فروشد.
پرده زبرا یا شید از نوع پرده هایی هستند که به طور زیاد طرفدار پیدا کرده اند.

خدمات پخش عمده پرده زبرا، این امکان را به مجموعه سانی لندمی‌دهد تا موجودی متنوعی از پرده‌ها را به مشتریان خود ارائه دهند و به نیازها و تقاضاهای بازار پاسخ دهند.

امروزه پرده های زبرا و شید از جمله پرطرفدارترین و پرکاربردترین پرده ها به شمار می روند. به طوری که افراد از این پرده ها برای پوشاندن پنجره اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، سالن پذیرایی، ادارات و غیره استفاده می کنند.

در این رابطه باید بدانید پرده های زبرا و شید از دو لایه تور و پارچه تولید می شوند و ویژگی های پارچه آن بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل مراکز بسیاری در زمینه فروش عمده پارچه در تهران و شهرستان ها برای این پرده ها فعالیت می کنند.

چنان که اگر قصد خرید پارچه پرده زبرا و شید را دارید، بهتر است نسبت به مراکز فروش عمده مراجعه کنید. زیرا از خدمات و مزایای بی شماری بهره مند می شوید که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

مجموعه سانی لند در کنار فروش عمده پارچه، تولید کننده قطعات گیربکس پرده زبرا و پخش لوازم پرده را هم دارد.

 

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.



خدمات فروش و پس از فروش سانی لند

ارزش هر مجموعه و سازمانی به خدمات فروش و پس از فروش آن است و این آیتم هاست که به یک شرکت ارزش و بها می دهد. ما در سانی لند علاوه بر فروش عمده پرده زبرا و سایر پرده های مدرن، همواره سعیمان بر این است تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، جلب رضایت حداکثری را در میان دریافت کنندگان خدمات داشته باشیم. در قسمت زیر به برخی از این خدمات فروش و پس از فروش سانی لند اشاره خواهیم کرد.

پخش-عمده-پارچه-در-تهران
پخش-عمده-پارچه-در-تهران

 

پخش عمده پارچه چگونه است؟

امروزه انواع پارچه از جمله پارچه پرده های مختلف همچون زبرا و شید به دو صورت به فروش می رسد. به طوری که برخی از مراکز در زمینه فروش جزئی این پارچه ها متناسب با متراژ لازم برای پرده مورد نظر شما فعالیت می کنند.

نوع دیگر مراکزی هستند که پارچه های این پرده ها را به صورت عمده به فروش می رسانند. به طوری که امکان سفارش انواع پارچه پرده زبرا و شید در متراژ بالا برای مشتریان وجود دارد. در این مراکز پارچه ها به صورت طاقه ای به فروش می رسند و امکان خرید هیچ پارچه ای با متراژ کم وجود ندارد.

در این رابطه باید بدانید که خرید از این مراکز برای دسته اول یعنی کسانی که در زمینه فروش جزئی این پارچه ها فعالیت دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

البته افرادی که متراژ زیادی از فضای منزل، اداره، محل کار، ویلا، تالار یا دیگر مکان ها را می خواهند پرده زبرا یا شید بزنند، می توانند برای خرید پارچه مورد نیاز به مراکز پخش عمده پارچه مراجعه کنند. زیرا در این صورت از مزایای بسیاری بهره مند می شوند که در صورت خرید جزئی و مراجعه به پرده فروشی ها امکان استفاده از این مزیت ها وجود ندارد.

حال اگر می خواهید با مزایای خرید از مراکز فروش عمده پارچه در تهران و شهرستان ها برای پرده های زبرا و شید بیشتر آشنا شوید، همچنان با ما همراه باشید.

پرده زبرا (Zebra curtain) به دلیل خصوصیات خاصی مانند مقاومت در برابر نور، کاهش نفوذ حرارت و رطوبت، نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای پخش عمده پارچه برای خریداران :نبود واسطه، صرفه جویی در وقت و داشتن قیمت به صرفه تر
برای کسانی که فروش پرده دارند خرید پارچه به صورت عمده به نفعشان است.

مزایای پخش عمده پارچه برای خریداران

مراکز پخش و فروش عمده انواع پارچه به خصوص پارچه پرده ها امروزه بیش از پیش گسترش پیدا کرده اند. در این رابطه باید بدانید که این امر هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مزایای بسیاری دارد. به طوری که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نبود واسطه

یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده پارچه در تهران پرده زبرا و شید برای خریداران و فروشندگان، نبود واسطه است. زمانی که افراد برای خرید انواع پارچه پرده های زبرا و شید به مراکز پخش پارچه در به صورت عمده در تهران و شهرستان ها مراجعه می کنند، سود بیشتری به فروشندگان می رسد.

زیرا در این بین واسطه ها هیچ درصدی از پول دریافتی را برای خود برداشت نمی کنند و تمام درصد سود به فروشنده می رسد. از این نظر می توان گفت فروش و پخش عمده این پارچه ها به نفع فروشنده است. اما از نظر دیگر، نبود واسطه برای خریداران نیز مزایایی را به دنبال دارد.

واسطه ها همیشه مبلغی را برای کسب سود بیشتر به قیمت اصلی اضافه می کنند. حال اگر افراد برای خرید پارچه پرده شید و زبرا به مراکز پخش عمده مراجعه کنند، دیگر مجبور به پرداخت آن مبلغ نیستند.

  • صرفه جویی در هزینه ها

علاوه بر اینکه نبود واسطه ها در خرید از مراکز پخش عمده پارچه پرده باعث کاهش هزینه ها می شود، عوامل دیگر نیز صرفه جویی در هزینه را به همراه دارند. چنان که در بسیاری موارد اگر شما برای خرید پارچه پرده زبرا یا شید به یک مرکز فروش عمده مراجعه کنید، برای مشاهده طرح های گوناگون مجبور به مسافرت به شهرهای دیگر و پرداخت هزینه های این سفر نخواهید بود.

همچنین با سفارش پارچه به صورت عمده، یک بار هزینه ارسال را پرداخت می کنید و این امر نیز در کاهش هزینه ها تاثیر بسیاری دارد. نکته دیگر در خرید عمده این است که قیمت پارچه ها در صورتی که با متراژ بالا خریداری شوند، کم تر از زمانی است که به صورت جزئی نسبت به خرید اقدام کنید.

  • بهره مندی از تخفیفات ویژه

استفاده از تخفیفات ویژه یکی دیگر از مزایایی است که در صورت خرید از مراکز پخش عمده پارچه از آن بهره مند می شوید. جالب است بدانید که بسیاری از مراکز فروش عمده پارچه های پرده همچون شید و زبرا، برای جلب توجه مشتریان خود به صورت ماهانه، سالانه و حتی در مناسبت ها تخفیف هایی را در نظر می گیرند.

چنان که اگر از برخی از پخش کننده های پارچه پرده زبرا و شید به صورت عمده بیشتر از متراژ به خصوصی پارچه بخرید، از تخفیف بهره مند می شوید. همچنین اگر این مراکز سایت یا صفحات اجتماعی داشته باشند، برای سفارشات اینترنتی خود نیز تخفیف در نظر می گیرند که در این صورت شما هزینه کم تری را پرداخت خواهید کرد.

بنابراین با توجه به نکات گفته شده تا بدین جا متوجه شدید که خرید از مراکز پخش عمده پارچه در تهران یا شهرستان ها به طور کلی برای خریداران و حتی فروشندگان بسیار مقرون به صرفه است.

  • فروش جدیدترین پارچه های پرده زبرا و شید

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با خرید پارچه پرده شید و زبرا، نوع پارچه است. باید بدانید که پرده های زبرا و شید قابلیت استفاده در مکان های مختلف از جمله منازل، تالارها، رستوران ها، ویلاها، ادارات و غیره را دارند. به همین تناسب نیز در مدل ها، طرح ها، رنگ ها و سبک های گوناگون تولید می شوند.

به طوری که از این پرده ها در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده می شود و بسیار جلوه گر هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید پارچه این پرده ها تلاش می کنند به مراکزی مراجعه کنند که بیش ترین تنوع را داشته باشند.

چنان که بتوانند پارچه با طرح، رنگ و سبک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند. در این رابطه باید بدانید که در مراکز پخش عمده پارچه بیش ترین و جدیدترین طرح ها و سبک های پارچه پرده زبرا و شید را مشاهده خواهید کرد.

همچنین در این مراکز انواع پارچه پرده در طیف رنگی گوناگونی از رنگ های ملایم همچون سفید، طوسی و مشکی گرفته تا رنگ های جیغ مانند قرمز، نارنجی و زرد به فروش می رسند.

  • امکان خرید باکیفیت ترین پارچه های پرده با قیمت مناسب

آیا می دانستید اگر برای خرید پارچه پرده های زبرا و شید به مراکز پخش عمده پارچه مراجعه کنید، باکیفیت ترین پارچه ها را با ارزان ترین قیمت تهیه می کنید؟

با توجه به اینکه در این مراکز و فروشگاه ها تنوع محصولات بسیار زیاد است، شما می توانید به راحتی باکیفیت ترین پارچه ها را پیدا کنید. علاوه بر این جالب است بدانید که این تنوع امکان مقایسه قیمت ها را برای شما فراهم می کند.

به همین دلیل متناسب با نیاز خود بهترین و باکیفیت ترین پارچه را با قیمتی مناسب تهیه خواهید کرد. در صورتی که چنین امکانی در فروشگاه های کوچک و تولیدی های پرده وجود ندارد.

  • صرفه جویی در زمان

یکی دیگر از مزیت های خرید از مراکز پخش عمده پارچه در تهران و شهرستان ها این است که دچار اتلاف وقت نمی شوید. اگر شما صاحب مجموعه تولید و نصب پرده های زبرا و شید باشید یا بخواهید در منزل خود این پرده ها را نصب کنید، باید برای انتخاب و خرید پارچه به مراکز متعددی مراجعه کنید.

زیرا در هر یک از فروشگاه ها یا مراکز تولید و نصب پرده های شید و زبرا تنها مدل های به خصوصی به فروش می رسد و شما دسترسی زیادی به انواع دیگر ندارید. در واقع می توان گفت گزینه های انتخاب بسیار محدود است.

در این صورت اگر فضای مورد نظر شما که قصد نصب پرده زبرا یا شید در آن را دارید، دکوراسیون و رنگ به خصوصی دارد، به زمان زیادی برای پیدا کردن پارچه مناسب نیاز دارید. حال اگر برای خرید به مراکز فروش عمده پارچه در تهران مراجعه کنید، دیگر نگران زمان نخواهید بود.

زیرا در این مراکز از جمله سانی لند انواع طرح ها و مدل های پارچه این پرده ها در رنگ های مختلف وجود دارد و در صورت خرید از آن ها از مراجعه به دیگر فروشگاه ها بی نیاز می شوید. بنابراین بهتر است به یکی از این مراکز مراجعه و پارچه مورد نظر خود را در کم ترین زمان انتخاب کنید.

فروش-عمده-پارچه-در-تهران
فروش-عمده-پارچه-در-تهران

آشنایی با بهترین مرکز پخش پارچه پرده به صورت عمده

تا بدین به خوبی با چگونگی و اهمیت پخش عمده پارچه آشنا شدید و دانستید که در صورت خرید از این مراکز از چه مزایایی بهره مند می شوید. حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که بهترین مرکز فروش عمده پارچه کجاست؟

در این رابطه باید بدانید مراکز و فروشگاه هایی که در پخش عمده انواع پارچه پرده همچون زبرا و شید فعالیت می کنند، در سراسر ایران متعدد هستند. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز هستید، باید برخی فاکتورها را در نظر داشته باشید.

به طوری که با استفاده از این فاکتورها به راحتی بهترین و معتبرترین مرکز فعال در این زمینه را پیدا می کنید و در خرید خود با مشکل مواجه نخواهید شد. از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های مراکز پخش عمده پارچه در تهران این است که برای مشتریان خود امکاناتی تحت عنوان مشاوره رایگان را فراهم می کنند. در واقع افرادی در این مراکز مشغول به فعالیت هستند که با تمامی طرح ها، سبک ها، جنس ها و رنگ های پارچه های پرده زبرا و شید آشنایی دارند.

سپس این افراد با استفاده از روش های گوناگون از جمله موارد زیر در زمینه خرید پارچه این پرده ها به شما کمک می کنند:

  • تماس تلفنی؛
  • مشاوره آنلاین از طریق سایت؛
  • برقراری ارتباط پیامکی از طریق شبکه های مجازی؛
  • و مشاوره حضوری در مرکز.

بنابراین اگر قصد دارید از پرده های زبرا در منزل، اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه یا اتاق کودک خود استفاده کنید اما نمی دانید چه پارچه ای مناسب است، باید به مرکزی مراجعه کنید که مشاوره رایگان داشته باشد. در این صورت مشاوران با بررسی دکوراسیون، متراژ، نور و سبک فضای مورد نظر شما، بهترین پارچه را به شما پیشنهاد می دهند.

چنان که نه تنها هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد بلکه از جنس، رنگ، طرح و دیگر ویژگی های پارچه پرده خود احساس رضایت خواهید کرد.

  • امکان خرید به صورت آنلاین

از آنجا که امروزه بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر ارائه خدمات به صورت حضوری، خدمات آنلاین نیز دارند، بهتر است برای خرید پارچه پرده زبرا یا شید به مرکزی مراجعه کنید که خدمات آنلاین داشته باشد. زیرا در صورت خرید از مرکزی که در زمینه پخش عمده پارچه به صورت آنلاین فعالیت داشته باشد، اطمینان بیشتری نسبت به اعتبار آن خواهید داشت.

چنان که به راحتی از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی میزان رضایت مشتریان را مشاهده و سپس بر اساس آن نسبت به خرید اقدام می کنید. علاوه بر این جالب است بدانید خرید از مراکز آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند که پارچه های فروشگاه ها مختلف را از نظر قیمت، طرح، رنگ و غیره مقایسه و سپس بهترین را انتخاب کنید.

زیرا در فروش آنلاین تصاویر و اطلاعات هر پارچه به طور کامل در اختیار شما قرار داده می شود. بنابراین احتمال خرید جدیدترین و باکیفیت ترین پارچه ها با مناسب ترین قیمت افزایش پیدا می کند.

همچنین باید بدانید که بسیاری از مراکز فروش عمده پارچه در تهران یا شهرستان ها برای مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، تخفیف در نظر می گیرند. به طوری که در صورت خرید از فروشگاه های آنلاین پارچه در پرداخت هزینه ها با مشکل مواجه نخواهید شد.

ضمن اینکه فروش عمده انواع پارچه به صورت آنلاین به صرفه جویی در زمان شما نیز بسیار کمک می کند. چنان که تنها در چند دقیقه طرح ها و رنگ ها را مشاهده می کنید. سپس با چند کلیک ساده سفارش شما ثبت و پس از آن به آدرس مورد نظر ارسال می شود.

.


 

سانی لند در تمامی روزهای هفته و در ساعات کاری، به استثنای جمعه ها و روزهای تعطیل پاسخگوی پرسش های شما خواهد بود.


ارسال سریع به تمام نقاط کشور از ویژگی های مهم سانی لند می‌باشد.
ارسال پارچه پرده زبرا یا شید با متراژ بالا در سریع ترین زمان به تمام نقاط کشور
  • ارسال سریع به تمام نقاط کشور

ارسال سریع به تمام نقاط کشور یکی دیگر از ویژگی های بهترین فروشگاه پخش عمده پارچه است. فروشگاه ها پخش عمده انواع پارچه بیشتر مواقع در تهران یا مرکز استان ها هستند و ممکن است از سراسر کشور مشتری داشته باشند.

به همین دلیل باید امکانات لازم برای ارسال متراژهای بالای پارچه به سراسر کشور را فراهم کنند. به طوری که افراد در زمان ثبت سفارش نسبت به حمل و نقل پارچه های مورد نظر خود ابراز نگرانی نکنند. در این رابطه باید بدانید زمان ارسال پارچه ها نیز اهمیت زیادی دارد.

زیرا بسیاری از افراد صاحبان تولیدی پرده هستند و در صورت تاخیر در ارسال پارچه ها، در روند کاری آن ها اختلال ایجاد می شود. علاوه بر این کسانی که می خواهند برای منزل، اتاق خواب و دیگر مکان های مورد نظر پرده نصب کنند نیز نیاز دارند که پارچه ها سریع تر به دست آن ها برسد.

به این خاطر تبدیل پارچه ها به پرده زبرا یا شید و نصب آن ها نیز زمانبر است و برای افراد مشکل ساز می شود. بنابراین دقت داشته باشید که به مرکزی برای خرید عمده پارچه پرده زبرا و شید مراجعه کنید که نه تنها امکانات حمل و نقل و ارسال داشته باشد بلکه در زمان مورد نظر محصول به دست شما برسد.

  • تولید انبوه در مدت زمان کوتاه

توصیه می کنیم که برای خرید پارچه پرده هایی مثل زبرا در متراژ بالا به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر پخش عمده پارچه، تولیدکننده نیز باشند. در واقع بهتر است پارچه این پرده ها را از تولیدی ها تهیه کنید. البته نه هر تولیدی بلکه به مرکزی مراجعه کنید که همچون سانی لند تولید انبوه در مدت زمان کوتاه داشته باشند.

زیرا در این صورت امکان تهیه انواع پارچه ها در رنگ ها، طرح ها و مدل های گوناگون وجود دارد. همچنین به راحتی می توانید هر متراژی از پارچه های مورد نظر را سفارش دهید. زیرا این مراکز در اولین فرصت سفارشات شما را تولید می کنند.

نکته دیگر این است که خرید از مراکزی که تولید انبوه دارند، برای کسانی که در زمینه تولید و نصب پرده زبرا و شید فعالیت می کنند، بسیار حائز است. زیرا در صورتی که سفارشی را بپذیرید و پارچه مورد نیاز آن تمام شده باشد، هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.

به طوری که بلافاصله همان پارچه را از مرکز تولیدی تهیه می کنید و سفارش مشتری خود را به بهترین شکل آماده خواهید کرد. علاوه بر تمام این موارد، تولید انبوه نشان دهنده اعتبار، مشتری مداری و پرطرفداری یک مرکز است که برای خرید خصوصا خرید پارچه این موارد در انتخاب فروشگاه بسیار تاثیر دارد.

  • فروش انواع پارچه دارای گارانتی

گارانتی به معنای تضمین کیفیت یک کالا است و در خرید تمامی اجناس به خصوص پارچه های پرده زبرا و شید اهمیت زیادی دارد. زیرا افراد از این پرده ها در مکان های مختلف به مدت زیادی استفاده می کنند. به همین دلیل کیفیت پارچه یکی از مهم ترین فاکتورها به شمار می رود که مرکز فروش باید آن را تضمین کند.

در این رابطه باید بدانید که بیشتر فروشگاه های پخش عمده پارچه در سراسر کشور تلاش می کنند که برای جلب توجه مشتریان خود، گارانتی ارائه دهند. به این شکل نه تنها این فروشگاه کسب اعتبار می کند بلکه مشتریان نیز از خرید خود اطمینان کامل خواهند داشت.

زیرا گارانتی برای شما این امکان را فراهم می کند که در صورت نارضایتی از کالای مورد نظر، آن را تعویض کنید و در مواردی نیز وجه شما بازگشت داده می شود. بنابراین سعی کنید پارچه های مورد نیاز همچون پارچه پرده شید و زبرا را از مراکز پخش عمده انواع پارچه که گارانتی محصول دارند، تهیه کنید.

حال جالب است بدانید که در سانی لند تمامی محصولات از جمله پارچه های پرده شید و زبرا، دو سال گارانتی دارند. چنان که ما به مدت ۲۴ ماه کیفیت کالاهای خود را تضمین می کنیم و در صورت بروز هر گونه مشکل امکان تعویض برای شما وجود دارد.

  • آمادگی انعقاد قرارداد با شرکت های دیگر و همکاران

یکی دیگر از ویژگی های مهم معتبرترین و بهترین مراکز پخش عمده پارچه این است که آمادگی بستن قرارداد با شرکت های دیگر را داشته باشند. چنان که اگر شما در زمینه تولید پرده های شید و زبرا فعالیت می کنید، با بستن قرارداد با این مراکز از جمله فروشگاه ما تا مدت طولانی نگران چگونگی تهیه پارچه مورد نیاز نخواهید بود.

ضمن اینکه در صورت بستن قرارداد ممکن است از خدمات ویژه ای همچون موارد زیر بهره مند شوید:

  • ارسال رایگان،
  • تخفیفات ویژه،
  • دسترسی سریع به جدیدترین طرح های پارچه،
  • و بسیاری موارد دیگر.

در نتیجه

از آنجا که امروزه دغدغه تولیدکنندگان پرده های زبرا و شید و حتی خریداران این پرده ها، تهیه  و خرید پارچه عمده است، در این مقاله در رابطه با پخش عمده پارچه این پرده ها (زبرا و شید)توضیحاتی ارائه شد. چنان که دانستید پخش عمده این پارچه ها چگونه است و در صورت خرید از این مراکز از چه مزایایی بهره مند می شوید.

از جمله این مزایا به تخفیفات ویژه، نبود واسطه، صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی در زمان و غیره اشاره کردیم. همچنین با ویژگی های بهترین مراکز فروش عمده پارچه در تهران مانند مشاوره رایگان، تنوع محصول، انعقاد قرارداد با شرکت های دیگر و ارسال به کل کشور آشنا شدید.

در نهایت نیز باید بدانید که سانی لند تولیدکننده و پخش کننده انواع پرده های مدرن، تمامی ویژگی های ذکر شده را دارد. ضمن اینکه در مرکز ما علاوه بر پارچه، لوازم پرده های زبرا و شید نیز به فروش می رسد. همچنین از خدمات نصب نیز بهره مند خواهید شد. بنابراین بدون تردید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *