کلینیک ترک اعتیاد ستارخان

کلینیک ترک اعتیاد ستارخان

تصمیم گیری برای تغییر

بالاخره دیر یا زود ، بیشتر افرادی که اعتیاد دارند تصمیم می گیرند که حتما باید در زندگی آن ها تغییر ایجاد شود. پس از تصمیم گیری ، بیشتر افراد هدف خاصی را در ذهن دارند. این هدف ممکن است ترک کامل ، ترک برخی از رفتارها یا مواد اعتیاد آور (اما نه همه) ، کاهش زمان یا هزینه صرف شده برای رفتارهای اعتیاد آور یا کاهش آسیب رفتار اعتیاد آور باشد.

به عنوان مثال ، بسیاری از مصرف کنندگان مواد مخدر تصمیم می گیرند هروئین یا مخدرهای دیگر را ترک کنند اما به نوشیدن الکل یا سیگار کشیدن یا ماری جوانا ادامه می دهند. روشن کردن هدف خود قبل از عملی کردن ، برای موفقیت در تغییر رفتار اعتیاد آور مفید است.

* در کلینیک کیمیای رهایی، پزشکان مجرب ما با ویزیت بیماران وضعیت آن ها را بررسی کرده و در تعیین هدف مناسب به آن ها کمک می کنند*

 

چرا ترک اعتیاد بسیار سخت است؟

ترک اعتیاد یک روند پیچیده است. عوامل مختلفی از نظر جسمی ، روحی ، عاطفی و بیولوژیکی وجود دارد که ترک را دشوار می کند. به همین دلیل بسیاری از بیماران برای ترک اعتیاد نیاز به کمک و هدایت دارند تا روند ترک را به درستی طی کرده و از دام اعتیاد رها شوند.

*بهترین کلینیک ترک اعتیاد ستارخان ، یعنی کلینیک کیمیای رهایی، با گروه مشاوران مجرب خود گام به گام در روند سخت و پیچیده ی ترک همراه بیماران عزیز خواهد بود تا این روند به خوبی طی شده و نتیجه بخش باشد*

ترک اعتیاد ستارخان

اعتیاد به گونه ای روی قشر پیشانی مغز شما تأثیر می گذارد که کنترل ضربه و قضاوت شما را تغییر می دهد. سیستم پاداش دهی مغز نیز به گونه ای تغییر می یابد که حافظه پاداش های قبلی ، علیرغم پیامدهای منفی ، می تواند باعث ولع مصرف برای مواد مخدر یا تجارب ارزشمند شود.

* در کیمیای رهایی، بهترین مرکز ترک اعتیاد ستارخان تهران ، برای کاهش تمایل به مصرف مواد و وابستگی روانی و ذهنی بیمار، از طب سوزنی و دیگر درمان های مقتضی استفاده می کنند*

 

خانواده و اطرافیان بیمار ممکن است با رفتارهای مختلفی مانع درست جلو رفتن روند ترک اعتیاد بیمار شوند. از جمله این رفتارها می توان به خشونت، فشار، طرد کردن، و حتی رفتارهای به ظاهر مثبتی مانند ترحم باشند که همه و همه با تاثیر منفی روی شخصیت بیمار، مانعی در روند ترک می باشند.

* در کیمیای رهایی، بهترین کلینیک ترک اعتیاد ستارخان ، به خانواده و اطرافیان بیمار آموزش های لازم داده می شود تا نه تنها مانعی در روند ترک بیمار نباشند، بلکه با رفتار صحیح و مناسب خود مشوق او باشند و به بهبود روند ترک کمک کنند.*

 

کاهش اشتهای بیمار و میل وی به غذا در نتیجه ی اعتیاد، باعث نرسیدن ویتامین کافی به بدن و بیماری هایی نظیر سوتغذیه می شود که این می تواند مانعی بر سر راه ترک بیمار باشد و روند آن را کندتر کند.

*در کلینیک کیمیای رهایی، با استفاده از طب سنتی اشتهای بیمار را بهبود می بخشند تا از وقوع مشکلات این چنینی جلوگیری شود*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *