کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران

مجموعه خدمات ارائه شده در کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران؟

متخصصان فیزیوتراپی در نیاوران می‌توانند تمام مشکلات اسکلتی عضلانی مانند دیسک کمر و گردن، مشکلات شانه، دردهای لگنی، دردهای مفصلی زانو و اختلالات حرکتی که در دست‌ها ایجاد می‌شوند را با روش‌های جدیدی همچون مگنت تراپی، لیزر درمانی، ماساژ درمانی، آب درمانی و شاک ویو تراپی درمان کنند. بنابراین اگر از کمر درد رنج می برید و یا درد مزمن در گردن و مچ دست متنع آن می شود که به امور روزانه خود بپردازید؛ حتما با کلینیک فیزیوتراپی توان نوین در نیاوران که بهتربن کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره   بهترین متخصص طب فیزیکی در تهران و بهترین فیزیوتراپی در نیاوران بهره‌مند شوید .

 

دکتر نوشین الوندیان

خانم دکتر نوشین الوندیان از بهترین فیزیوتراپیست ها با سابقه علمی و طبابت بالا می باشند .ایشان۲۵ سال سابقه کاری تخصصی در این زمینه دارند ، تمامی دوره های   Dry Needling(طب سوزنی) ، (کینزیوتیپ)Tapping ،الکترواکوپانکچر و…  را زیر نظر انجمن فیزیوتراپی ایران گذرانده اند.

دارای دو سال  سابقه کار در مرکز مجهز Protouch Physio در تورنتو کانادا بوده و عضو انجمن فیزیوتراپی کانادا نیز هستند به علاوه دارای مدارک Facial Release و Craniosacral از دانشگاه جورجیا آمریکا زیر نظر دکتر نور بخش نیز می باشند .

کلینیک-فیزیوتراپی-در-نیاوران-فیزیوتراپی-توان-نوین
کلینیک-فیزیوتراپی-در-نیاوران-فیزیوتراپی-توان-نوین

فیزیوتراپی در منزل نیاوران:

از  جمله بهترین روش های درمانی بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند و یا درگیر مشکلات حرکتی هستند، فیزیوتراپی در منزل نیاوران است. در این روش بیمارانی که دچار  اختلالات عصبی، ماهیچه ای، اسکلتی و .. هستند را   با استفاده از روش هایی همچون جریان های الکتریکی، تجهیزات مکانیکی، تمرینات ورزشی، پرتو های فرابنفش، جریان برق و گرما و … در منزل درمان کرد.

 

یکی از شاخه های پزشکی که با هدف درمان، بالا بردن میزان سلامتی بیمار، جلوگیری از بیماری های خاص، توانبخشی در منزل و … انجام می شود، فیزیوتراپی می گویند. تمامی این اعمال از جمله فیزیوتراپی در منزل نیاوران باید توسط افراد تحصیل کرده و کار آزموده با سابقه کار و فارغ التحصیلان از دانشکده های معتبر توانبخشی صورت گیرد. 

این افراد فیزیوتراپیست تمامی دوره های علمی و درمانی بالینی را در مراکز توانبخشی گذرانده اند و پس از آن برای شروع حرفه فیزیوتراپی وارد عرصه کار می شوند. اصولا هر  فیزیوتراپی مجموعه دیدگاه های منحصر به فردی نسبت به بیماریهای دارد. 

فیزیوتراپ های جهت  اقدام برای  فیزیوتراپی در نیاوران باید بتوانند  عملکرد و ساختار طبیعی بدن بیمار را بررسی کنند و پس از انجام معاینات لازم، روش درمانی مشخصی برای آن شخص را انتخاب و اعمال کنند. هدف فیزیوتراپ  در روند درمان بیمار تاثیر گذار است. 

چند نمونه از فعالیت های فیزیوتراپی را میتوان به مواردی همچون  کمک به افزایش کیفیت زندگی افراد، پیشگیری  از بیماری  ، کاهش نیاز به برخی از عمل های جراحی ، کاهش درمان های طولانی مدت با داروها که عوارض خاص خود را دارند و … . تمامی روهایی که برای فیزیوتراپی در منزل نیاوران مورد استفاده قرار می گیرد، زمینه علمی و تحقیقاتی دارند. 

کلینیک فیزیوتراپی توان نوین،بهترین کلینیک فیزیوتراپی در نیاوران است که می توانید با مراجعه به کلینیک و یا از طریق سایت جهت دریافت بهترین فیزیوتراپی در نیاوران اقدام کنید .

 

 

برای دیدن لیست فیزیوتراپی های شمال تهران لطفا اینجـــــا کلیک کنید

یک دیدگاه

  1. سلام من دراثرتصادف دچارشکستگی ازناحیه مچ وپاشنه هردو پاشدم،تقریباراه رفتن معمولی رویادم رفته بودم حدود۲۰جلسه هستش که پیش خانم دکترنوشین الوندیان کارفیزیوتراپی رودارم انجام میدم خداروشکرهم وضعیت پاهام بسیارعالی شده هم راه رفتنم مثل قبل ازتصادف شده اونقدری اوکی شدم که باشگاه روهم شروع کردم وبه راحتی تمرینات سخت باشگاه روهم انجام میدم ، کلینیک بسیارمجهزوتمیز بارعایت ۱۰۰درصدپروتکلهای بهداشتی کروناواخلاق خوب ودلسوزانه خانم دکتر وپرسنل زحمتکش کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *