گل فروشی آنلاین

امروزه به دلیل مشغله کاری و نداشتن وقت وزمان کافی خیلی از مردم رو به خرید اینترنتی آورده اند همان طور که میدانید خرید اینترنتی یک سری مزایا و معایبی نیز دارد که قبل از انکه به آنها بپردازیم یک سایت معتبر خرید اینترنتی را دراین مقاله به شما معرفی میکنیم که آن سایت آنلاین تبلیغ می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی هم در این سایت تبلیغ کنید و کالاها و برندهای خود را به فروش برسانید و هم کالاهای مورد نیاز خود را جست و جو کنید.

 مثلا برای خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان وخرید گل آنلاین میتوانید در این سایت به دنبال آن باشید و همینطور میتوانید مثلا گل فروشی های نزدیک خودر ا در آن پیدا کنید مثلا با جست و جوی عبارت  گل فروشی آنلاین غرب تهران ،گل فروشی هایی که به صورت آنلاین در غرب تهران در آن سایت تبلیغ نموده اند به شما نمایش داده میشود و میتوانید از آنها استفاده نمایید.

افراد بسیار زیادی هستند که برای کسب درآمد روی به کسب و کارهای اینترنتی آورده اند و برای اینکار از روش های گوناگونی استفاده میکندد.در واقع یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی می باشد که به نسبت هزینه های کمتری نیز برای شخص دارد که این جز یکی از مزیت های بزرگ فروشگاه های اینترنتی محسوب میشود و یکی دیگر از مزیت های بزرگ آن عدم نیاز به بودن در مکان خاص و تعیین شده ای می باشد که می توان با داشتن اینترنت و گوشی یا لپ تاپ به محل کار خود در هرکجا دسترسی داشته باشید.

یکی از مسائل مهم در خرید اینترنتی این است که اعتماد سازی شود که همه میخواهند از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید نمایند و اما یکی از سوال ها این است که چگونه میتوان به سایتی اعتماد کرد.

خرید-گل-آنلاین-آنلاین-تبلیغ
خرید-گل-آنلاین-آنلاین-تبلیغ

تشخیص معتبر بودن سایت های اینترنتی

۱- اولین اقدام در هنگام خرید اینترنتی این است که از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل نماییم.در این حال باید از سایت هایی که توسط وزارت بازرگانی تایید شده باشند خرید نمایید. یا دوستان اشنایانتان از آن سایت ها تجربه خرید موفق داشته باشند خرید کنید.

۲- وقتی دیدید کالایی خیلی ارزان در وب سایتی به فروش میرسد اول در مورد آن کمی تحقیق کنید چون ارزانی دلیلی بر معتبر بودن آن وب سایت نیست.

۳- فروشگاه های اینترنتی موظف می باشند کلیه اطلاعات محصولات را یادداشت نمایند کلیه مشخصات فنی و عکس دقیقی از محصول ارائه دهند و ضمانت های معتبری نیز ارائه دهند.نباید از عکس های عمومی یا عکس های اینترنتی برای محصول خود استفاده نمایند.

۴- اگر فروشگاه های اینترنتی برای فروش بیشتر خوداقدامات تشویقی مانند هدیه ای همراه با محصول یا اعطای سی دی های آموزشی محصولات در نظر گرفته باشند باید به طور کامل به تعهدات خود عمل نمایند.

۵- یک نکته خیلی مهمی که در خرید اینترنتی وجود دارد این است که در هنگام پرداخت وجه به صورت اینترنتی باید توجه داشت که آدرس صفحه درگاه بانک الکترونیکی،متعلق به همان بانکی باشد که آرم و لوگوی آن را در صفحه مشاهده میکنید.

۶- از جعلی نبودن یکسری آرم ها و نشان هایی که توسط بعضی از ارگان ها برای اعتبار بخشیدن به سایتی داده میشود اطمینان حاصل کنید و اعتبار آن را بسنجید.

۷- وب سایت های معتبر باید دارای نماد الکترونیکی باشند.

۸- فروشگاه های اینترنتی معتبر همگی در شبکه های اجتماعی نیز فعال بوده و به سوالات و نظرات مشتریان خود پاسخگو می باشند و همچنین در صورت نیاز به راهنمایی به خوبی مشاوره میدهند.

۹- یک وب سایت معتبر یک درگاه پرداخت مشخص شده ای نیز دارد به نحوی که آن درگاه پرداخت برای مشتریان آشنا باشد.

۱۰- در یک وبسایت معتبر معمولا آدرس دقیق فروشگاه همچنین شماره و ایمیل نیز وجود دارد.

مزایای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد یکی از این مزایای مهم این است که در وقت صرفه جویی میشود. و مشتریان میتوانند قبل از خرید نظر مشتریان دیگری که آن کالا را خرید کرده اند مطالعه نمایند و همچنین مقایسه کالا ها و مقایسه قیمت کالا ها آسان تر خواهد بود که در حالتی که خرید اینترنتی نباشد مقایسه قیمت کالا ها بسیار سخت تر و زمان بر تر خواهد بود و همچنین از هزینه های جانبی بسیاری نیز جلوگیری میشود. با رعایت یکسری نکات ساده اما دقیق میتوان از همه این مزایای اینترنتی بهره برد و لذت خرید آنلاین را درک کرد.برای اینکار کافی است هوشیار باشید و اقدامات احتیاطی لازم را به منظور خرید اینترنتی مطمئن به عمل آورید.

چگونه می توانیم خرید اینترنتی مطمئنی داشته باشیم؟

۱- در گام اول همانطور که اشاره کردیم خرید از یک وب سایت معتبر میباشد وب سایتی که خود فروشگاه و همچنین محصولات راببینید.

۲-  از مشخصاتی که در وب سایت مشاهده میکنید اطلاعات کامل کسب کنید گاها پیش می آید در یک وب سایت ناشناسی که تاکنون در آن ها خریدی انجام نداده اید؛ محصولی را میبینید و خوشتان می آید و برای خرید مردد میشوید در این هنگام باید مشخصات آن وب سایت را به طور کامل و صحیح بررسی نمایید که آیا آن فروشگاه در شبکه های مجازی فعال است و همچنین دیدگاه مشتریان قابل رویت است؟  همچنین میتوانید با شماره تماسی که در آن وب سایت گذاشته شده تماس حاصل نمایید.

۳- در هنگام خرید آنلاین از wifi های عمومی به هیچ وجه استفاده نکنید زیرا در این گونه موارد دست سارقان و کلاهبرداران اینترنتی خیلی باز است و می توانند با یکسری تکنولوژی های نه چندان پیشرفته به کلیه اطلاعات شما مانند اسم و اطلاعات کارت اعتباریتان دسترسی پیدا کنند و حساب شما را خالی کنندپس در برابر وسوسه استفاده از وای فای عمومی مقاومت کنید.

۴- حتما یک رمز قوی برای حساب خود ایجاد کنید به یک سری نکات نیز برای اینکار باید توجه کنید مثلا یک رمز عبور را برای جند حساب کاربریتان استفاده نکنید حتی اگر رمزتان خیلی قوی هم باشد اینکار بسیار ریسکی و خطرناک می باشد. برای رمز خود از حروف لاتین بزرگ و کوچک همچنین اعداد و نشانه های مختلف استفاده کنید و رمزهای شخصیتان که به سادگی قابل حدس زدن می باشد مانند تاریخ تولد و سالگرد ازدواج و … پرهیز کنید.

۵- ذخیره اطلاعاتی مانند کدرهگیری سفارش اینترنتی و کد رهگیری پستی، حتما انجام دهید چون اگر تحویل محصولاتتان با مشکل مواجه شد با داشتن این اطلاعات بتوانید آن ها را پیگیری کنید.

معایب خرید اینترنتی

یکی از مشکلاتی که برای خرید آنلاین وجود دارد این است که نمیتوان کالا را از نزدیک دید و آن را بررسی نمود در فروشگاه های اینترنتی تنها عکس و شرح مختصری از محصول وجود دارد که این کار را برای مشتریان سخت میکند و از دیگر مشکلات آن این است که نمیتواند در همان لحظه که محصول را خرید آن را داشته باشد و باید یک مدت زمانی سپری شود تا آن محصول به دست مشتری برسد پس رضایت در لحظه مشتریان کاهش پیدا میکند.

 یکی از عوامل مهم و عمده نارضایتی مشتریان از خرید های اینترنتی کندی سرعت اینترنت و متصل شدن به سایت های خرید آنلاین می باشد و همچنین مشکلاتی که در ثبت نام سایت های اینترنتی وجود دارد. در اخر شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های خرید اینترنتی عدم امنیت لازم برای خرید و انجام مبادلات اینترنتی میباشد که باعث میشود برخی افراد به فروشگاه های اینترنتی اعتماد نکنند.

خرید اینترنتی گل

برای خرید اینترنتی گل و هدیه دادن آن ها راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها سفارش اینترنتی گل است. که در این زمینه فروشگاه های معتبر زیادی وجود دارد. که در تمام این فروشگاه های آنلاین گل میتوان تنوع زیادی را مشاهده کرد یکی از نکاتی که باید در خرید اینترنتی گل ها به آن توجه نمود قیمت مناسب، مرغوبیت و زیبایی گل ها می باشد

برای خرید اینترنتی گل و گیاه فروشگاه های زیادی وجود دارد که باید تحقیقات لازم را انجام دهید. برای هدیه دادن به عزیزانتان خرید گل و گیاه یکی از اقدامات زیبا و هیجان انگیز است که شوق فراوانی میتواند ایجاد کند مثلا شما میتوانید برای خرید گل شاخه ای تهران به صورت آنلاین آن را تهیه و در زمان مورد نظر به فرد مورد نظرتان هدیه کنید .

دیگر نیاز است که برای خرید گل شاخه ای تهران زمان صرف کنید و به گل فروشی ها بروید و این کار را میتوانید به صورت راحت و اینترنتی انجام دهید و افراد را سوپرایز کنید. و همچنین اگر به دنبال خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان برای خود هستید میتوانید با جست و جو در گل فروشی های آنلاین قیمت ها را مقایسه کنید و همچنین اگر به دنبال بهترین گل فروشی تهران هستید بدون صرف وقت با جست وجو در سایت های اینترنتی گل و گیاه میتوانید آن ها را پیدا کنید.

خرید گل مانند دریافت گل میتواند لذت بخش باشد مهمترین دغدغه ای که در خرید گل وجود دارد تازه بودن و طراوت گل ها هنگام خرید از گل فروشی ها می باشد این موضوع زمانی خیلی سخت می شود که بخواهید از دور برای کسی سفارش گل دهید مثلا اگر در شهرستان می باشید و میخواهید برای عزیزانتان در تهران گل بخرید میتوانید با جست و جوی عبارت هایی مانند سفارش آنلاین گل ارزان تهران، گل آنلاین تهران، گل فروشی آنلاین غرب تهران یا شمال و شرق آن، بهترین گل فروشی تهران و… می توانید سایت های مورد نظر خود را پیدا کنید و در آنها گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای شخص مورد نظرتان بفرستید و نیازی نیست که حتما به گل فروشی تهران بروید.

برای سفارش گل انلاین در تهران فروشگاه های اینترنتی متعددی وجود دارد و در این فروشگاه ها تنوع بالایی از گل ها موجود می باشد که می توانید با در نظر گرفتن مناسب ها به عزیزنتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید و هدیه دهید

گل آنلاین تهران

برای سفارش آنلاین گل ارزان تهران با تازه ترین و با کیفیت ترین گل و گیاه با قیمتی مناسب و امکان مقایسه قیمت ها در کمترین زمانکه حدودا کمتر از سه ساعت با ارسال خودرو هایی که مخصوص حمل گل و گیاه می باشد در هر نقطه از تهران به شما تحویل میدهند. همچنین میتوانید نحوه تحویل و زمان تحویل گل را خودتان به دلخواه تعیین کنید مثلا یک هفته جلوتر برای تولد دوستانتان گل سفارش دهید و آن را روز تولدشان بدستشان برسانید پس می توان بستگی به زمان درخواست شما متفاوت باشد. همچنین میتوانید سفارش دهید که حتما شخص مورد نظرتان گل را دریافت کند و مامور ارسال گل فقط به آن شخص گل را تحویل خواهد داد و در صورت نبودن شخص با شما تماس گرفته میشود و تصمیمات بعدی با خودتان است که می توانید زمان ارسال یا شخص تحویل گیرنده را تغییر دهید.پس می توانید با خیالت راحت در فروشگاه های معتبر گل آنلاین تهران خرید اینترنتی انجام دهید.

خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی

جدیدترین و بهترین گل های آپارتمانی را می توانید در فروشگاه های اینترنتی خرید گل و گیاه آپارتمانی تهیه نمایید.همچنین فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان مورد اعتماد زیادی نیز وجود دارد. ساده ترین روش خرید گل آپارتمانی به همراه گلدان های خاص به انتخاب خودتان خرید اینترنتی آن ها میباشد. در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی نحوه نگهداری و شرایط نگهداری آن ها در منزل و محیط کار آموزش داده میشود.

باکس های گل لاکچری

برای خرید کردن گل آنلاین و مناسبت های خاصی که در روزهای خاص پیش روی شماست در کنار سبد گل و دسته گل ها، باکس گل های طراحی و دیزاین شده با جدیدترین متد های روز برای مناسبت های خاص می توانید انتخاب کنید. باکس های گل با ترکیب های مختلف و خاص خود مناسب زیبا کردن جشن های شما هستند.خرید باکس گل لاکچری با دیزاین های خاص و متنوع و گل های لوکس برای افرادی که میخواهند خاص و متفاوت باشند انتخابی بسیار مناسب میباشد.

خرید اینترنتی گل شاخه ای تهران

گل شاخه ای

گل فروشی و هرجایی که در آنها گل باشد بسیار زیبا و دل فریب است. سطل های بزرگ گل که عطر تازه و زیبایی خاصیی به محیط می بخشند بسیار دل انگیز هستند. درکنار آنها هدیه دادن گل به کسانی که دوستشان داریم هم خیلی لذت بخش و البته هدیه گرفتن گل ها حتی یه شاخه گل نیز میتواند جلایی تازه به روح ما ببخشد. اما باید به این توجه کنیم که همیشه قرار نیست کسی برای ما گل بخرد. گاهی لازم است که خودمان برای خودمان گل بخریم و لذتش را ببریم ولی اگر زمانمان محدود است و فرصت کافی برای خرید نداریم میتوانیم از فروشگاه های اینترنتی گل از این فرصت استفاده کنیم.

همچنین برای هدیه دادن همیشه لازم نیست به سراغ باکس گل و دسته وسبد های گل برویم یه دسته گل ساده از گل های شاخه ای با یک روبان با رنگ های جذاب در موقعیت های خاص و برای افراد خاص زندگیتان تاثیرات خاص و جادویی دارد. اگر باور ندارید امتحان کنید حداقل به یکبار امتحان کردن آن می ارزد.

نگهداری از گل شاخه ای

همه گل های تازه را دوست دارند. گل ها به خانه و محیط کارتان زندگی و رنگ میبخشد و هر مکانی را زیباتر میکنند. البته هدیه عالی برای افراد خاص و حتی خودتان هستند.

اما یکی از مهمترین مشکلات گل های شاخه ای طول عمر کوتاه آنهاست اما یکسری راهکارها و نکاتی وجود دارد که می توانید طول عمر گل های شاخه ای خود را افزایش دهید و از آن ها لذت ببرید. به طور کلی بعضی از گل ها نسبت به بقیه طول عمر بیشتری دارند و ماندگارتر میباشند. به عنوان مثال گل هایی مانند گل رز، آفتابگردان یا سوسن طول عمر بیشتری از سنبل، یاس، لاله و نرگس دارند و بیشتر تازه میمانند.

چگونه طول عمر گل شاخه ای را افزایش دهیم؟

۱- ساقه ی گل را ببرید

قبل از قرار دادن گل درگلدان آب یک تا دو سانتی متر از انتهای ساقه آنها را ببرید. برای این منظور میتوانید از قیچی باغبانی یا چاقوی اشپزخانه تیز استفاده کنید و برای اینکه ساقه ها به طور مناسبی در گلدان قرار گیرند و آب کافی جذب کنند آن ها را زاویه دار برش دهید بهتر است. پیشنهاد متخصصان گل و گیاه این است که اینکار را هرچند روز یکبار انجام دهید تا گل هایتان تازه تر بماند.

۲- هرس کردن برگ های اضافی

حذف نمودن برگ هایی که در گلدان زیر خط اب قرار میگیرند برای جلوگیری کردن از رشد باکتری در آب بسیار مهم است. برای اینکار هر روز گل های خود را برای جدانمودن برگ ها و گلبرگ هایی که پژمرده شده اند بررسی نمایید و اینکار برای دسته گل های شاخه ای مختلط از انواع گل های متفاوت خیلی مهم است زیرا که همانطور که گفتیم ممکن است هرکدام در زمان های مختلفی شکوفا شوند.

۳- انتخاب کردن گلدان های مناسب با گل

شاید بنظرتان بی اهمیت ترین کار همین انتخاب گلدان است. اگر شما گلی با ساقه های بلند میخرید دلیل نمیشود که آن را در گلدانی بلند نگهداری کنید. شکوفه های بزرگ و سنگین باید هرس و کوتاه شوند و در یک گلدان کوتاه نگهداری شوند تا وقتی باز میشوند دسته گلی پرپشت و زیباتری داشته باشید. در طرف دیگر شاخه گل های ظریفتر را میتوانید در گلدان بلند نگهداری کنید.

۴- آب گلدان را باید هر چند روز یکبار عوض کنید وگلدان را بشویید

برای گل های شاخه ای خود گلدان مناسب و تمیزی انتخاب نمایید و داخل آن را با آبی که حتما به دمای محیط رسیده است پرکنید. اگر برای گل هایتان از غذای گل استفاده میکنید مطمئن شوید که به خوبی حتما در آب حل شده باشد. هرچند روز یکبار گلدان خود را به خوبی بشویید و آب آن را تعویض کنید.

۵- گل های شاخه ای خود رادر مقابل گرما و نور مستقیم خورشید قرار ندهید

گل های شاخه ای خود را اگر در اتاقی سرد و درجایی دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید طول عمر بیشتری خواهند داشت. بهتر از گل های شاخه ای خود را در کنار وسایل گرمایشی یا سرمایشی مانند بخاری و پنکه و هودهای تهویه هوا حتی تلویزیون و کامپیوتر قرار ندهید. همچنین قرار دادن گل های شاخه ای در مقابل پنجره باز باعث دی هیدراته شدن سریع گل ها میشود همچنین گاز آزاد شده از میوه ها هم میتواند باعث کاهش عمر شکوفه های گل شود.

ماندگاری گل های شاخه ای توسط مواد افزودنی

۱- غذای گیاه

این غذاها به صورت آماده در گل فروشی ها فروخته میشود و مورد تایید متخصصان گل و گیاه است و یک روش کلی برای زنده نگهداشتن گل و گیاه است. که این ها باعث افزایش متابولیسم سلول ها و مبارزه با باکتری ها میشوند. لازم است هر وقت آب گیاه را عوض میکنید از غذای گیاه به آن اضافه کنید.

اگر هم غذای اماده گل و گیاه شما تمام شده است میتوانید ترکیبی از یک قاشق چای خوری شکر، یک قاشق غذا خوری آب ژاول (یا مایع سفید کننده) و دو قاشق چای خوری لیمو را در یک چهارم لیوان آب مخلوط کنید و غذای گل و گیاه را خودتان به آسانی تهیه کنید

۲- استفاده از لیموناد یا نوشابه

بعضی از گل های شاخه ای به شیرینی علاقه زیادی دارند مانند گل های ادریسی که این گونه هستند و هر وقت به آن ها نوشابه یا لیموناد میدهید با طراوت تر میشوند برای مشاهده این اثر کافیست یک چهارم فنجان نوشابه را در اب حل کنید که باعث میشود شکوفه های شما زیبا بماند. لیموناد بهترین گزینه است زیرا نوشابه های دیگر ممکن است آب را کدر کنند.

۳- سکه

به دلیل انکه سکه حاوی مس است و مس موجود در آن خاصیت اسیدی دارد. که این مس با باکتری های موجود و رشد کرده در اب و گل های شاخه ای مقابله میکند. یک سکه درون آب گلدان های گل خود بیندازید و به باز شدن شکوفه های شما کمک میکند.

خرید گل و گیاهی با ماندگاری بیشتر شاید گزینه آسان تری باشد. مخصوصا برای افرادی که وقت کافی برای رسیدگی به گل ها ندارند ولی عاشق گل و گیاه تازه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *