گل فروشی پونک

گل فروشی لاکچری را می توان بهترین گل فروشی پونک به شمار آورد. این گل فروشی توانسته به دلیل خدمات خوب و ارائه محصولاتی تازه به عنوان بهترین گل فروشی محدوده پونک مورد استقبال افراد بسیاری قرار گیرد. اگر شما نیز علاقه زیادی به حضور گل هایی تازه در خانه و محل کار خود داشته و یا دوست دارید عزیزان خود را با هدیه دادن شاخه گلی سورپرایز کنید بی شک این گل فروشی نظر شما را به خود جلب خواهد نمود. در ادامه بیشتر با گل فروشی پونک آشنا خواهیم شد:

خدمات گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی پونک

  • ارائه تازه ترین و متنوع ترین گل های شاخه ای در گل فروشی پونک
  • ارائه انواع گیاهان آپارتمانی نظیر حسن یوسف، بامبو، سانسوریا، کاکتوس و… در گل فروشی پونک
  • امکان سفارش گل آنلاین پونک در گل فروشی لاکچری به عنوان بهترین گل فروشی آنلاین پونک
  • امکان اجرای هر نوع دیزاین و گل آرایی
  • امکان سفارش گل های شاخه ای در شکل های مختلف نظیر دسته گل، باکس گل، دسته گل عروس، تاج گل، گل تبریک، گل تسلیت، سبد گل و…
  • در نظرگیری مناسب ترین قیمت برای محصولات و خدمات از سوی گل فروشی پونک
  • رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد فضایی مطلوب برای مراجعه حضوری مشتریان
  • آماده عقد قرارداد با ارگان های مختلف و اداره جاتگل فروشی در پونک

 

نکاتی برای نگه داری گیاهان آپارتمانی

  • انتخاب جایی مناسب در خانه یا محل کار برای گیاهان آپارتمانی

همچون انسان ها گیاهان نیز از محیط اطراف خود تاثیرپذیری دارند. به همین دلیل گل فروشی پونک پیشنهاد می کند که برای نگه داری گیاهان آپارتمانی جایی از خانه و یا محل کار خود را در نظر گرفته که از تهویه و نور مناسبی برخوردار باشد. البته بهترین نور برای رشد گیاهان آپارتمانی نور غیرمستقیم است و توصیه می شود که فضای در نظر گرفته برای گیاهان آپارتمانی در مقابل تابش تور مستقیم خورشید نباشد. این کار استرس را از گیاه دور کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

  • آبیاری منظم گیاهان آپارتمانی

یکی از سوالات رایجی که از گل فروشی پونک در خصوص نگه داری گیاهان آپارتمانی آن ها پرسیده می شود میزان نیاز آن ها به آب است. از آب دادن بیش از حد به گیاهان آپارتمانی خودداری کنید. شما با آب دادن کافی به گیاهان آپارتمانی توانسته به خوبی از پژمردگی و خشکی آن ها جلوگیری کرده و همچنین شرایط مطلوبی را برای رشد آن ها به وجود آورید. به طور معمول گیاهان گلدانی مقداری آب را در خاک خود ذخیره خواهند کرد از این رو شما می توانید با فرو بردن دو تا سه سانت از انگشت خود درون خاک گلدان گیاه مورد نظر به میزان رطوبت آن پی ببرید. در صورت خشک بودن خاک حتما نسبت به آبیاری گیاه اقدام کنید.

البته شما می توانید بسته به نوع گیاه مورد نظر در زمان مراجعه به گل فروشی پونک میزان نیاز آن به آب را جویا شوید.

  • در نظرگیری فضایی مناسب برای رشد گیاه

برخی از گیاهان آپارتمانی نظیر نخل دم اسبی به فضای نسبتاً بزرگی برای رشد نیاز خواهند داشت. از این رو پیش از انتخاب از بین گیاهان آپارتمانی مختلف مطمئن گردید که در خانه و یا محل کار خود فضای مناسبی برای نگهداری آن را داشته و گیاه در دراز مدت نیز برای رشد خود محدودیتی نخواهد داشت.

  • تمیز کردن گیاهان آپارتمانی

یکی دیگر از نکاتی که در خصوص نگه داری گیاهان آپارتمانی از سوی گل فروشی پونک به آن اشاره شده تمیز کردن این گیاهان است. از آن جایی که گیاهان از طریق برگ های خود و از راه فتوسنتز تغذیه می کنند لذا نیاز است که به موقع نسبت به تمیز کردن برگ گیاهان از گرد و خاک و غبارهای احتمالی اقدام کنید تا منافذ موجود در بر روی سطح برگ پوشیده نشوند.

برای پاک کردن برگ گیاهان می توانید از یک دستمال مرطوب کمک بگیرید. این کار ضمن کمک به تغذیه هر چه بهتر گیاهان ظاهر جذاب و براقی را به آن ها خواهد بخشید.

 البته شما گاهی نیز می توانید در روزهای بارانی گیاهان خود را بیرون برده تا ضمن شستشو توسط باران امکان تامین مواد سودمند و موردنیاز خود را نیز داشته باشند ولی باید مراقبت باشید و این را در نظر داشته که ممکن است گیاهان آپارتمانی به دلیل حساسیتی که داشته در زیر باران تند آسیب ببینند.

  • رساندن تغذیه مناسب به گیاه

هر گیاهی با کوددهی رشد بهتری خواهد داشت. برای گیاهان گلدانی پیشنهاد گل فروشی پونک کوددهی با استفاده از ترکیب کود و کریستال های آب است. در صورت نگه داری گیاهانی چون ارکیده، کاکتوس، مرکبات و… حتما به فکر تهیه گلدانی متناسب با آن ها باشید. این را در نظر داشته باشید که هر گلدانی روزی کهنه شده و باید تقریبا هر سال و یا دو سال یک بار نسبت به تعویض آن ها اقدام کنید. کوددهی گیاهان نیز بهتر است هر ۶ تا ۹ ماه یک بار انجام شود. علاوه بر آن برای آبیاری بهتر این گیاهان شما می توانید یک یا دو بار در ماه برای آن ها از نوعی کود مایع استفاده کنید.

  • استراحت دادن به گیاهان آپارتمانی

شما می توانید برای جذابیت هر چه بیشتر گیاهان خانگی خود برای آن ها برنامه ای چرخشی در نظر گرفته و مدتی آن ها را در بیرون از خانه گذاشته و مدتی نیز آن ها را به درون خانه بیاورید. برای این کار گلدان های پلاستیکی مشکی درون گلخانه ها بسیار مناسب و کاربردی خواهند بود. البته باید در نظر داشته باشید که فضای بیرون نیز باید برای گلدان به نوعی تداعی کننده محیط خانه باشد.

به منظور خرید و سفارش انواع گل شاخه ای و گیاهان آپارتمانی شما عزیزان توانسته به صورت حضوری و آنلاین با گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی محدوده پونک در ارتباط باشید.

اطمینان داشته باشید که گل فروشی پونک بهترین خدمات و محصولات را به شما ارائه خواهد داد.

گل فروشی های نزدیک : گل فروشی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *