فیزیوتراپی در منزل کرج که با نام فیزیوتراپی در محل پارس شناخته شده است، ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج و حومه (توسط فیزیوتراپ خانم و آقا) با قیمت مناسب و دستگاه های بروز و پیشرفته توسط مجموعه بزرگ فیزیوتراپی پارس، فیزیوتراپی در خانه و محل مد نظر شما با ارائه گواهی برای بیمه. فیزیوتراپی لگن، سکته مغزی، فلج مغزی،دیسک کمر و گردن، زانو ، آرنج و … در منزل با مناسب ترین قیمت و بهترین فیزیوتراپ های تهران.

حومه کرج شامل تمام محله های اندیشه، شهریار، اسلامشهر، شهر قدس، پرند، رباط کریم، ملارد و … می باشد.

شماره های تماس:

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس، فیزیوتراپی در منزل کرج و حومه تهران

تا به حال به این فکر کرده اید که دریافت خدمات درمانی در خانه تا چه اندازه می تواند کار را برای ما آسان تر کند؟ صرف نظر از صرفه جویی در وقت و هزینه که بعد به طور مفصل به آن ها خواهیم پرداخت به واسطه بهره مندی این خدمات در خانه می توان استرس روش های درمانی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. همه ما می دانیم که برخی از خدمات درمانی و در کل قرارگیری در محیط های بیمارستان و کلینیک ها چقدر می تواند باعث استرس و ترس ما شود. به طور کلی در محیط های درمانی فرد به واسطه مواجهه با بیماران دیگر و نیز مشاهده افراد با مشکلات مختلف، به ناآگاه احساس استرس مضاعف خواهد داشت و ممکن است بسیار تحت فشار باشد.

این در حالی است که برخی از خدمات را می توان به راحتی و تنها با یک تماس در خانه خود، دریافت کرد. یکی از این خدمات، فیزیوتراپی در منزل کرج است. جلسات فیزیوتراپی به طور معمول بیش از یک جلسه هستند و برای دریافت نتیجه مطلوب باید چندین جلسه را به صورت دقیق و منظم انجام داد. اما گاهی شرایط بیمار، رفت و آمد را برای او سخت می کند. یا گاهی اوقات بیمار کودکی است که از محیط هایی چون بیمارستان واهمه داشته و همکاری نمی کند. برای همین می توان گفت در هر شرایطی فیزیوتراپی در منزل کرج می تواند به راحتی به تمامی این مشکلات خاتمه دهد.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس، فیزیوتراپی در منزل کرج و حومه تهران

در این مطلب بیشتر در مورد فیزیوتراپی در منزل کرج، هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج و بهترین فیزیوتراپ در منزل کرج صحبت می کنیم:

هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

 

فیزیوتراپی در منزل فیزیوتراپی پارس

به طور کلی فیزیوتراپی روشی بهبودبخش در راستای کمک به افراد جهت بهبود عملکرد جسمی و توان حرکتی است. با طی کردن جلسات فیزیوتراپی فرد می تواند رفته رفته توان حرکتی خود را به دست آورده و به زندگی طبیعی خود برگردد. همه ما می دانیم عدم توانایی در حرکت و راه رفتن برای همه تا چه اندازه می تواند آزاردهنده و سخت باشد. برای همین می توان گفت فیزیوتراپی راهی نجات دهنده برای افراد دارای مشکل حرکتی به شمار می رود که دوباره روح زندگی را به آن ها تزریق می کند.

در روش درمانی و بهبوددهنده فیزیوتراپی فرد با استفاده از دستگاه ها، ابزار و نیز ورزش های مخصوص، روز به روز با عملکرد بدنی بهتری رو به رو خواهد بود. در رابطه با فیزیوتراپی در منزل کرج نیز کاملاً به همین صورت است. قرار نیست در این نوع خدمات فیزیوتراپی، چیزی حذف شود، در منزل نیز شما بسته به شرایط خود از تمامی این موارد بهره مند خواهید شد.

در واقع فیزیوتراپی در منزل کرج، باعث می شود بدون نیاز به رفت و آمد در ترافیک شلوغ و هزینه این رفت و آمدها به راحتی در منزل خود با خیالی آسوده همان خدمات ارائه شده در کلینیک های فیزیوتراپی را دریافت کنید. کافی است در این زمینه به سراغ یک کلینیک معتبر و نام آشنا در زمینه ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج بروید. پس از آن حتماً از نتایج مشاهده شده کاملاً راضی و خوشحال خواهید بود.

فیزیوتراپی در منزل کرج چه مزایایی دارد؟

۱٫ صرفه جویی در وقت

این روزها رفت و آمد در ترافیک شلوغ تهران و کرج، می تواند زمان زیادی را از ما بگیرد. این در حالی است که خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج به راحتی با حذف این رفت و آمدها به ما کمک می کند تا بهترین استفاده را از زمان خود کرده و وقت خود را صرف کارهای مهم دیگری نماییم. علاوه بر آن به غیر از معطلی در ترافیک، پیدا کردن جای پارک، هزینه کرایه، انتظار در کلینیک برای رسیدن نوبت همه و همه مشکلاتی هستند که ممکن است برای افراد در مورد مراجعه به کلینیک های فیزیوتراپی به وجود آید.

  1. حذف دردسرهای رفت و آمد برای افرادی با مشکل حرکتی

به طور معمول افراد نیازمند به جلسات فیزیوتراپی، از نظر توان حرکتی دچار مشکل هستند و برای همین رفت و آمد بین خانه تا کلینیک و بیمارستان ها می تواند برای آن ها بسیار دشوار باشد. حال آن که در خانه خیلی راحت می توانند بدون نیاز به جابجایی های طولانی، از خدمات فیزیوتراپی بهره مند گردند.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس

۳٫ کاهش هزینه ها

خیلی از افراد ممکن است فکر کنند که هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج بسیار بالاست. این در حالی است که برای مراجعات پی در پی به کلینیک ها باید هزینه های بیشتری را پرداخت نمود. چرا که در منزل شما صرفاً هزینه فیزیوتراپی را پرداخت خواهید نمود. اما در فیزیوتراپی انجام شده در کلینیک ها، شما باید برای آن که خود را به مرکز فیزیوتراپی برسانید مبلغی را به عنوان کرایه پرداخت کنید یا حتی در صورت داشتن ماشین شخصی باید هزینه ای را برای سوخت ماشین در نظر بگیرید.

همچنین این روزها که هر شخصی درگیر کسب و کار و بیزینس خود است همین زمان صرف شده برای رفت و آمد به کلینیک ها می تواند آن ها را از بیزینس عقب بیندازد. حال آن که با صرف همین زمان برای کسب و کار خود، درآمد بیشتری به نسبت هزینه کرایه و… خواهند داشت.  برای همین در کل می توان گفت که هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

 

۴٫ احساس آرامش بیشتر

 قطعاً هر فردی در خانه خود بیشترین حس آرامش را خواهد داشت. برای همین می توان با آوردن جلسات فیزیوتراپی به درون منزل، استرس این روش درمانی را به میزان قابل توجهی کاهش داد. در خانه شما این امکان را دارید تا با لباسی راحتی و آزاد در جلسات فیزیوتراپی حضور پیدا کنید و قطعاً این موضوع حس راحتی شما را بیشتر خواهد نمود. افراد مسن و نیز بچه های کوچک نیازمند به فیزیوتراپی نیز راحت تر با جلسات فیزیوتراپی در منزل کرج ارتباط برقرار خواهند نمود.

 

۵٫ امکان تعیین فیزیوتراپیست خانم یا آقا

شما در زمینه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج می توانید به راحتی تعیین کنید که فیزیوتراپیست مورد نظر آقا یا خانم باشد. برای همین شما می توانید با انتخاب یک فیزیوتراپیست هم جنس خود احساس راحتی بیشتری کنید و بهتر مشکلات خود را بیان کنید. در مورد کودکان نیز به راحتی می توانید با انتخاب جنسیتی که کودک با او راحت تر است شرایط را برای او امن تر و پرآرامش تر بسازید.

فیزیوتراپی در منزل کرج
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج

به طور کلی افراد مختلفی ممکن است به دلایل گوناگونی به فیزیوتراپی در منزل کرج احتیاج داشته باشند. در واقع فیزیوتراپی صرفاً برای مشکل در ناحیه پایین تنه و پا نیست و شما می توانید برای مشکلات دیگری نیز با دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج، به درمان هر چه سریع تر خود کمک کنید. در ادامه بیشتر با انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج آشنا خواهیم شد:

 

۱٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای گردن

این روزها آمار گردن درد حتی در سنین جوانی و نوجوانی بسیار بالاست و آن هم به دلیل استفاده زیاد از گوشی های هوشمند و کامپیوتر است. تقریباً حجم قابل توجهی از کارهای افراد، تنها با استفاده از گوشی های هوشمند و اینترنت قابل انجام است و این موضوع سبب شده افراد مدام با گردن خم در حال کار با این تکنولوژی باشند.

 آسیب و فشاری که استفاده از گوشی به ناحیه گردن وارد می کند باعث گردن درد می شود و ضمن درد و ناراحتی که به همراه داشته در صورت عدم رسیدگی به موقع می تواند آسیبی جدی به گردن وارد کند. فیزیوتراپی گردن در منزل کرج کمک می کند تا با تمرین و اصلاح حرکات گردن، آسیب دیدگی آن را رفع نمود.

 

چه افرادی به فیزیوتراپی در منزل کرج برای گردن نیاز دارند؟

به طور کلی ممکن است شما در زمان های مختلفی نیاز به فیزیوتراپی گردن داشته باشید که از بین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. احساس گردن درد به صورت مزمن؛ در این حالت می توان با فیزیوتراپی، عضلات گردن را تقویت کرد تا بهتر بتواند فشارهای احتمالی را تاب بیاورد.
  2. آسیب دیدگی گردن همراه با درد شدید؛ در این حالت نیز می توان با فیزیوتراپی این مشکل را درمان و احساس درد را از بین برد.
  3. پس از جراحی و روش های پزشکی خاص جهت درمان ناراحتی های گردن؛ در این شرایط نیز احتیاج است که جلسات فیزیوتراپی در منزل کرج را نیز به عنوان روش درمانی مکمل دنبال کرد.

 

۲٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای کمر

عضلات کمر و نیز مهره های ستون فقرات به شدت آسیب پذیر هستند. آسیب دیدگی این بخش ها با دردی توأم با احساس سوزن سوزن شدن و مشکل در راه رفتن و حرکت همراه است. در چنین شرایطی بسته به نوع مشکل و آسیب دیدگی کمر می توان با استفاده از روش هایی چون درمان های دستی، تحریک الکتریکی اعصاب، ورزش درمانی، طب سوزنی و… از فیزیوتراپی در منزل کرج برای بهبود درد کمر بهره گرفت.

 

۳٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای زانو

زانو یکی از مهم ترین اعضای بدن است که در زمان های مختلف نظیر راه رفتن، نشستن، ایستادن و حتی خوابیدن از آن کمک می گیریم. گاهی ممکن است فرد درگیر مشکلاتی چون آرتروز زانو، آسیب رباط ها و مینیسک های زانو، تخریب مفصل زانو، شکستگی در ناحیه زانو و… گردد. که این موارد می توانند حرکت زانو را بسیار دردناک و حتی گاهی غیرممکن سازند.

در مواجهه با این مشکلات می توان با فیزیوتراپی در منزل کرج و با بهره گیری از متدهایی نظیر طب سوزنی، الکتروتراپی، تمرینات طبی و… آسیب دیدگی زانو را بهبود بخشید.

 

۴٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای دست

همه ما می دانیم که در طی یک روز معمولی دست ها تا چه اندازه به کمک ما آمده و بسیاری از امور را با استفاده از دست ها انجام می دهیم. برای همین اهمیت دست ها به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. گاهی دست ها دچار آسیب های مختلفی مانند قطع تاندون، شکستگی، درد شدید، آتروز و… می شوند. خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج را می توان در این شرایط بهترین راه برای درمان به شمار آورد.

 

۵٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای لگن

برای درمان دردهای نواحی لگن، دنبالچه، کف لگن، مقعد و آلت تناسلی نیز می توان از فیزیوتراپی در منزل کمک گرفت. گاهی این دردها به قدری شدید هستند که می توانند در کارهای روتین نیز اختلال ایجاد کنند. فیزیوتراپی لگن کمک می کند تا فرد عملکرد بدنی بهتری را داشته باشد.

 

۶٫ فیزیوتراپی در منزل کرج برای شانه

آسیب دیدگی و مشکلات مختلف نواحی شانه را نیز می توان با فیزیوتراپی در منزل کرج درمان نمود. در واقع شما می توانید با روش های مختلف فیزیوتراپی به راحتی از شر درد شانه رهایی پیدا کنید.

فیزیوتراپیست کیست؟

فیزیوتراپیست در واقع فردی است که وظیفه انجام فیزیوتراپی را برعهده دارد. این فرد در این زمینه تحصیل کرده و از دانش این کار برخوردار است. یک فیزیوتراپیست به افراد کمک می کند تا بسته به شرایط روانی، فیزیکی، عاطفی و اجتماعی که داشته به زندگی خود کیفیت ببخشد.

یک فیزیوتراپیست ابتدا به ارزیابی بیمار پرداخته و پس از آن برنامه درمانی مناسبی را برای او در نظر خواهد گرفت. اهداف درمانی تعیین شده از سوی فیزیوتراپیست کاملاً به اولویت بیمار در مورد اهداف درمانی بستگی دارد.

یک فیزیوتراپیست خوب باید برای آن که بتواند در برخی از مواقع در حرکات مختلف، تکیه گاه بیمار باشد، دارای قدرت بدنی مطلوبی بوده و توان خوبی داشته باشد. از دیگر ویژگی های یک فیزیوتراپیست در منزل کرج می توان به اخلاق خوش و صبوری اشاره نمود. چرا که بسیاری از بیماران نیازمند به فیزیوتراپی، ممکن است به واسطه بیماری و شرایطی که داشته حال روحی خوبی نداشته باشند برای همین فیزیوتراپ در منزل کرج باید این مهارت را داشته که رفتار بیمار را تحمل کرده و حتی با رفتار صحیح خود به افزایش روحیه بیمار نیز کمک کند.

 

وظایف یک فیزیوتراپ در منزل کرج

در کل می توان وظایف و فعالیت های یک فیزیوتراپ در منزل کرج را بسته به مشکلات بیماران به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  1. اقداماتی بدون نیاز به استفاده از ابزار و دستگاهی خاص نظیر درمان های دستی، اصلاح حرکتی و…
  2. اقدامات انجام شده با ابزار و دستگاه های مخصوص فیزیوتراپی نظیر طب سوزنی با دستگاه الکتروتراپی

در فیزیوتراپی در منزل، فیزیوتراپ در منزل کرج کاملاً مجهز خواهد بود و بسته به شرایط بیمار، بهترین روش درمانی را در پیش خواهد گرفت.

هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج چه قدر است؟

پیش از این نیز گفتیم که هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج به هیچ عنوان بالا نخواهد بود. اما در کل هزینه کلی این روش درمانی به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی توان هزینه ثابتی را برای خدمات در نظر گرفت. از عوامل موثر در هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج می توان موارد زیر را نام برد:

  1. نوع آسیب دیدگی
  2. تعداد اندام های نیازمند فیزیوتراپی
  3. تعداد جلسات مورد نیاز جهت بهبود کامل
  4. روش فیزیوتراپی به کار گرفته شده

لذا نمی توان از قبل مشخص کرد که برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل باید چقدر هزینه کرد. همه چیز باید به خوبی بررسی شده و پس از آن هزینه اعلام شود. اما در کل مراکز ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج معتبر و نام آشنا در این زمینه براساس نرخ نامه ارائه شده برای کل کشور، هزینه را محاسبه خواهند نمود.

 

روش های درمانی رایج در فیزیوتراپی در منزل کرج

۱٫ الکتروتراپی

در این روش درمانی فیزیوتراپی از جریان های الکتریکی، مغناطیسی، لیزر، اولتراسوند و… بهره گرفته می شود. هر یکی از این موارد ذکر شده بسته به شرایط بیمار مورد استفاده قرار می گیرند. به طور معمول از جریان های الکتریکی برای تحریک پوست و تحریک عضله و عصب کمک گرفته شده و گاهی نیز برای مواردی چون تقویت و فعالسازی عضله و نیز کاهش درد کاربرد دارند.

 

۲٫ منوال تراپی

از دیگر روش های درمانی مورد استفاده از فیزیوتراپی در منزل کرج می توان به منوال تراپی اشاره نمود. منوال تراپی، تکنیک هایی دستی را شامل می شود که در راستای کاهش درد یا ناتوانی اسکلتی عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

۳٫ تمرین درمانی

منظور از تمرین درمانی استفاده از تمریناتی است که بسته به شرایط هر فرد به صورت مخصوص و جداگانه تنظیم خواهند شد. هدف استفاده از این تمرین ها کاهش التهاب، حفظ دامنه حرکتی، افزایش قدرت و استقامت عضلانی و کاهش علائم یا بهبود عملکرد است.

 

۴٫ هیدروتراپی

این روش در واقع به دلیل کاهش وزن بدن در آب و نیز ایجاد مقاومت در مقابل حرکت، خاصیت هایی را با خود به همراه دارد. در این روش وزن روی مفاصل برداشته شده و از این رو فشار کمتری را احساس خواهند نمود و در بیماری های تخریب مفصلی نظیر آرتروز می توان بهبود قابل توجهی را با این روش ایجاد نمود. این روش نیز گاهی ممکن است بسته به شرایط بیمار در فیزیوتراپی در منزل کرج انجام شود.

فیزیوتراپی پارس در منزل کرج
فیزیوتراپی در منزل استان البرز

بهترین مرکز فیزیوتراپی در منزل کرج

اگر به دنبال یک مرکز معتبر در زمینه ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج هستید کلینیک فیزیوتراپی پارس می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما به شمار آید. این کلینیک با ارائه بهترین فیزیوتراپیست ها این امکان را برای شما فراهم نموده تا در خانه خود به راحتی بهترین روش های درمانی فیزیوتراپی را برای بهبود عملکرد بدنی و توان حرکتی خود به دست آورید.

ویژگی های منحصر به فرد این کلینیک سبب تمایز آن از دیگر کلینیک های فیزیوتراپی در تهران و کرج شده است. در ادامه بیشتر با ویژگی های این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی در منزل کرج آشنا خواهیم شد:

ویژگی های کلینیک فیزیوتراپی پارس؛ بهترین کلینیک فیزیوتراپی در منزل کرج

۱٫ بهره مندی از مجرب ترین فیزیوتراپیست های خانم و آقا

کلینیک فیزیوتراپی پارس، از بهترین فیزیوتراپیست های خانم و آقا برخوردار است. این افراد کاملاً در زمینه کاری خود متخصص و وارد هستند و به خوبی می توانند جلسات فیزیوتراپی در منزل کرج را به بهترین شکل برای شما برگزار کنند. اخلاق حرفه ای و صبوری این افراد، از دیگر ویژگی های بسیار عالی آن هاست.

 

۲٫ برخورداری از تجهیزات و دستگاه های به روز و پیشرفته

کلینیک فیزیوتراپی در منزل کرج، برای خدمات در منزل نیز از بهترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می کند. برای همین شما می توانید این جلسات را باکیفیتی عالی در منزل خود، پشت سر بگذارید. هیچ یک از دستگا­ه های مورد نیاز به دلایلی چون سنگینی و عدم امکان جابجایی، از برنامه درمانی شما توسط کلینیک پارس حذف نخواهد شد.

 

۳٫ ارائه فاکتور برای بیمه

این روزها با توجه به هزینه های بالای درمان، بیمه می تواند به ما در کاهش هزینه ها کمک کند. کلینیک فیزیوتراپی پارس نیز به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج، برای کاهش هزینه ها به شما فاکتوری ارائه خواهد داد تا بتوانید از طریق آن حق بیمه خود را دریافت کنید.

 

۴٫ ارائه سریع خدمات و پاسخگویی به موقع

کلینیک پارس همواره پاسخگوی شما عزیزان است. برای همین می توانید به راحتی برای هر روز و ساعتی در هفته که خود شرایط آن را دارید نوبت تعیین کنید تا فیزیوتراپیست در منزل کرج، برای ارائه خدمات فیزیوتراپی به منزل شما مراجعه کند. این پاسخگویی به موقع و خدمات سریع باعث شده که با خیالی آسوده بتوانید برای دیگر ساعات روز خود برنامه ریزی داشته و به کارهای روتین خود برسید.

 

۵٫ رعایت اصول بهداشتی

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت بهداشت و نیز فاصله اجتماعی حرف اول را می زند. کلینیک پارس نیز برای آن که بیماران نیازمند به فیزیوتراپی درگیر کرونا نشوند به این موضوع اهمیت ویژه ای داده و به اصولی بهداشتی فیزیوتراپیست ها توجه ویژه ای خواهد نمود. افراد با رعایت اصول بهداشتی کامل به منزل شما مراجعه خواهند کرد و جای هیچ نگرانی نیست.

 

۶٫ ارائه خدماتی باکیفیت و با قیمتی مناسب

کلینیک فیزیوتراپی پارس، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه فیزیوتراپی در منزل کرج، به مراجعه کنندگان عزیز است. علاوه بر آن، در رابطه با هزینه نیز این کلینیک تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مناسب ترین هزینه را برای خدمات خود در نظر بگیرد. در واقع هزینه ارائه شده از سوی این کلینیک همواره مطابق با نرخ نامه تعیین شده از سوی وزارت بهداشت است.

علاوه بر آن، کلینیک پارس با دلایلی مختلف سعی در بالا بردن این هزینه نخواهد داشت. در واقع این کلینیک تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمامی افراد با هزینه مناسب بتوانند درمان خود را ادامه دهند.

با خدمات ارائه شده از سوی کلینیک پارس به عنوان بهترین کلینیک فیزیوتراپی در منزل کرج شما می توانید بهترین خدمات فیزیوتراپی را در منزل خود تجربه کنید.

شماره های تماس

۰۹۱۲۴۴۴۵۸۱۳

۰۲۶۳۴۵۰۷۹۷۹

کلینیک فیزیوتراپی پارس