ظروف کرایه پاسداران بهترین تشریفات مجالس و تجهیزکننده مراسم ها

این روزها که تولد ها و دوهمی ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار می گیرد، یکی از مسائلی که باید به آنتوجه داشت، تشریفات و لوازم موردنیاز نظیر بادکنک آرایی، فینگرفود و … می باشد. ظروف کرایه پاسداران تمامی خدمات مربوط به مراسم های شما را به صورت یکجا در خود جای داده است. شما می توانید از خدمات مختلف این مجموعه استفاده نمایید.
آشنایی با ظروف کرایه پاسداران
ظروف کرایه پایتخت در پاسداران، یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های اجاره ظروف می باشد.

آشنایی با بهترین ظروف کرایه پاسداران 

ظروف کرایه ای به ظروفی گفته می شود که همچون ناجی شما را از قرض گرفتن ظروف از همسایگان و آشنایان و خرید ظروف پذیرایی برای برگزاری مجالس بزرگ، بی نیاز می کنند. با وجود ظرف های کرایه ای دیگر دغدغه ای بابت چگونگی پذیرایی از مهمانان زیاد در مراسم مورد نظر خود نخواهید داشت.
این ظروف شامل موارد بسیاری می شوند و به همین دلیل دسته بندی های گوناگونی دارند. چنان که از جمله این دسته بندی های مطرح شده برای ظروف اجاره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ظروف لازم برای پذیرایی میوه، شیرینی، کیک وغیره
  • ظروف مورد نیاز برای سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد
  • ظروف مخصوص سرو وعده های غذایی، پیش غذا و دسر
  • ظروف و وسایل مخصوص پذیرایی فینگرفود
  • ظروف لازم برای تهیه انواع غذا و نوشیدنی
  • و بسیاری موارد دیگر.

گرانترین عروسی سال ۲۰۲۳ – سال ۱۴۰۲ هجری شمسی – متعلق است به محمدرضا گلزار سوپر استار و بازیگر معروف. که خدمات تشریفات این مجموعه توسط برترین تشریفات تهران و پاسداران انجام پذیرفت.

منظور از ظروفی که برای تهیه غذا و نوشیدنی ها کاربرد دارند، ظروفی همچون انواع قابلمه، ماهیتابه، کلمن، کتری و قوری های بزرگ وغیره است. همچنین ظروف کرایه پاسداران برای سرو غذا علاوه بر بشقاب، قاشق وغیره شامل شفن اندیش، انواع سوفله خوری و موارد دیگر می شود.
 البته توجه داشته باشید که ظروف کرایه ای تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شوند. شاید بسیاری از شما تا به امروز نمی دانستید اما همراه با ظروف کرایه ای امکان اجاره میز و صندلی پاسداران، وسایلی سرمایشی و گرمایشی، باند، استند وغیره وجود دارد.
در واقع بدون خرید وسایل مورد نیاز برای برگزاری مراسم های مختلف و تنها با اجاره ارزان آن ها از مراکز تشریفات مجالس پاسداران مانند پایتخت می توانید زیباترین مجالس را برگزار کنید. 

ظروف کرایه پایتخت (شعبه پاسداران)

شماره های تماس : ۰۹۱۲۴۶۴۱۱۴۵ -۰۹۱۲۸۴۵۸۷۹۸

آدرس انبار:تهرانپارس بلوار استقلال خیابان والائیان کوچه شهبازی پلاک ۶۸

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام ما جوین شوید

نکات قابل توجه برای اجاره ظروف کرایه چیست؟

نکات قابل توجه برای اجاره ظروف کرایه چیست؟
ظروف کرایه پایتخت تمامی نکات مربوط به اجاره ظروف را به صورت تمام و کمال داراست
حال که متوجه شدید تا چه اندازه این روزها برگزاری مراسم های بزرگ و پذیرایی از مهمانان در تعداد بالا آسان شده است، باید به نکات اجاره بهترین ظروف کرایه پاسداران دقت کافی را داشته باشید. زیرا در صورت هر گونه سهل انگاری در زمان کرایه این ظروف ممکن است در طول مراسم خود با مشکلات جدی مواجه شوید.
بنابراین باید بدانید که توجه به نکات مهمی از جمله موارد زیر در زمان کرایه ظروف حائز اهمیت است:
ظروف کرایه ها بهترین مراکز جهت سهولت اجرا مراسمات تولد و دورهمی و حتی عروسی می باشند. این مجموعه ها برای تولد می توانند تم مد نظرتان را فراهم کنند و خدمات بادکنک آرایی ارائه دهند، در مراسم عروسی می توانند تزئین هایی نظیر گل های طبیعی، ظروف پذیرایی و حتی تهیه و سرو غذای عروسی را انجام دهند.

کرایه ظروف و وسایل متناسب با نیازهای مجلس

ابتدایی ترین و مهم ترین نکته ای که هنگام اجاره ظروف کرایه ای باید مد نظر داشته باشید، نیازهای مجلس مورد نظر است. هر گونه مراسمی از نامزدی گرفته تا عروسی یا حتی مجالس ترحیم، با توجه به نوع پذیرایی نیازمند وسایل و ظروف به خصوصی هستند.
به عنوان مثال در مجالسی مانند عقد و عروسی از میوه خوری، شیرینی خوری و جام برای پذیرایی استفاده می کنند. در صورتی که استفاده از این وسایل در مجالس ترحیم آنچنان جالب نیست و به جای آن ها از بشقاب تک نفره و لیوان برای پذیرایی استفاده می شود.
نکته دیگر در رابطه با اجاره ظروف کرایه پاسداران متناسب با نیاز، توجه به فصل برگزاری مراسم است. زیرا در فصول گرم سال معمولا در مجالس مختلف با نوشیدنی های سرد مانند انواع شربت و آبمیوه از مهمانان پذیرایی می شود. به همین دلیل در این مراسم ها از لیوان، جام، کلمن، شربت خوری وغیره باید استفاده کنید.
در حالی که با برگزاری مراسم مورد نظر در فصول سرد سال نیازمند وسایل پذیرایی نوشیدنی های گرم مانند فنجان، قندان، کتری و قوری هستید. همچنین ابتدا باید نوع پذیرایی خود در مجلس عروسی یا عقد وغیره را مشخص کنید و سپس به کرایه ظروف بپردازید. بدین صورت که تعیین کنید آیا می خواهید با میوه، شیرینی، شربت و چای از مهمانان پذیرایی کنید؟ آیا قصد سرو غذا نیز دارید؟ در این صورت ظروف لازم برای پذیرایی هر یک از موارد گفته شده را باید اجاره کنید.
علاوه بر این ها اگر قصد پذیرایی به صورت سلف سرویس را دارید یا پذیرایی فینگرفود جز برنامه های شما است، می توانید نسبت به اجاره میزهای مخصوص و وسایل فینگرفود اقدام کنید.

اجاره ظروف متناسب با تعداد مهمانان

دومین نکته پس از نیازهای مجلس در زمان اجاره ظروف کرایه پاسداران این است که تعداد مهمانان را مد نظر داشته باشید. در واقع توصیه می کنیم پیش از هر گونه اقدام برای کرایه ظروف، تعداد مهمانان دعوتی را مشخص کنید.
سپس باید ظروف کرایه ای را دقیقا به تعداد مهمانان اجاره کنید تا با کمبود مواجه نشوید. البته دو نکته در این رابطه وجود دارد که عبارت هستند از:
  • توصیه می کنیم از هر نوع ظروف مورد نیاز چند عدد بیشتر از تعداد مهمانان خود اجاره کنید تا خیال شما از هر بابتی راحت باشد.
  • برخی از افراد نسبت به اجاره ظروف پذیرایی به تعداد نصف مهمانان خود اقدام می کنند. زیرا معتقدند که ظروف را شستشو می دهند و دوباره از آن ها استفاده می کنند. بدین شکل می توان در هزینه اجاره ظروف کرایه پاسداران صرفه جویی کرد اما ریسک مواجهه با کمبود ظرف و مشکل در پذیرایی بسیار زیاد است. 
همچنین تناسب تعداد مهمانان را نه تنها برای اجاره ظروف بلکه در کرایه وسایل دیگر از جمله میز و صندلی نیز باید مد نظر داشته باشید. این وسایل را حتما کمی بیشتر از تعداد مهمانان خود اجاره کنید
اخیرا ترند شده است که مردم مراسمات خود را در تاریخ های رند جنش بگیرند تا خاطره انگیرتر باشد، به طور مثال در سال آینده ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ پیش بینی می شود روز پرمراسمی باشد و اگر قسط برگزاری مراسم در این تاریخ را دارید بهتر است حدااقل یک یا دو ماه زودتر برای رزرو خدمات اقدام نمایید.

کرایه ظروف و وسایل یک شکل و ست

زمانی که شما برای کرایه ظروف یا انواع وسایل مورد نیاز برای برگزاری مجالس از جمله میز و صندلی اقدام می کنید، در مراکز فعال در این زمینه از هر وسیله و ظرفی چند طرح و مدل را مشاهده خواهید کرد. در بسیاری از این مجموعه های خدمات مجالس پاسداران مانند پایتخت، انواع ظروف و وسایل لازم برای برگزاری مجالس مختلف به صورت ست و یک شکل تهیه شده اند.
چنان که شما با چندین ست ظروف یک شکل و هماهنگ مواجه می شوید و می توانید از بین آن ها یکی را برگزینید. بنابراین دقت داشته باشید که دقیقا یک ست کامل را با شکل و طرح یکسان برای مراسم مورد نیاز کرایه کنید. 
زیرا در این صورت با استفاده از ست زیبای ظروف کرایه پاسداران و برقراری هارمونی بین وسایل پذیرایی، سرو شام وغیره، پذیرایی شما جلوه زیباتری خواهد داشت. در صورتی که با استفاده از وسایل ناهماهنگ ضمن پرداخت هزینه اجاره، پذیرایی شما به چشم نمی آید و حتی از نظر برخی از مهمانان نامناسب به نظر می رسد.
اجاره انواع ظروف لازم متناسب با سبک مراسم
اجاره ظروف برای یک سمینار یا همایش نسبت به اجازه ظروف برای یک جشن تولد متفاوت است.

اجاره انواع ظروف لازم متناسب با سبک مراسم

یکی دیگر از نکاتی که هنگام اجاره ظروف کرایه شمال تهران اهمیت بسیاری دارد، توجه به تناسب سبک مراسم مورد نظر با ظروف کرایه ای است. امروزه مجالس مختلف از مراسم های شاد گرفته تا مجالس ختم دارای دیزاین به خصوصی هستند.
به طوری که اصلی ترین سبک های دیزاین به دو نوع مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند. حال در صورتی که شما در مراسم خود هر یک از این سبک ها را انتخاب کرده باشید، باید ظروف کرایه ای شما نیز طرح و شکلی متناسب با همان سبک را داشته باشد.
به عنوان مثال اگر سبک دیزاین مراسم شما مدرن است، باید نسبت به اجاره ظروف کرایه پاسداران با طرح های هندسی و ساده و رنگ های ملو و آرام مانند سفید اقدام کنید. این در حالی است که در مجالسی با سبک های کلاسیک و سلطنتی، باید از ظروف و وسایلی با طراحی های شلوغ و با رنگی متناسب با رنگ دیزاین مراسم استفاده شود.
در اجاره میز و صندلی پاسداران نیز باید این نکته را مد نظر داشته باشید. در مجالس دارای دیزاین مدرن از میز و صندلی های ساده با رنگ های سفید، فلزی یا چوب سفید استفاده می شود. در حالی که میز و صندلی های چوبی با طرح های منبت و زیبا در مراسم هایی با دیزاین کلاسیک و سلطنتی کاربردی تر هستند.
پایتخت یکی تشریفات مجالس پاسداران است که زیباترین ست های ظروف و وسایل را در طرح، رنگ ها و مدل های مختلف متناسب با سبک های گوناگون به مشتریان کرایه می دهد.  

ظروف کرایه پایتخت (شعبه پاسداران)

شماره های تماس : ۰۹۱۲۴۶۴۱۱۴۵ -۰۹۱۲۸۴۵۸۷۹۸

آدرس انبار:تهرانپارس بلوار استقلال خیابان والائیان کوچه شهبازی پلاک ۶۸

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام ما جوین شوید

بررسی سلامت ظروف

پس از اینکه ظروف مورد نیاز برای برگزاری مراسم خود را با توجه به نکات ذکر شده انتخاب کردید، زمان بررسی سلامت آن ها فرا می رسد. در این زمان شما باید یک به یک ظروف و وسایل کرایه ای انتخاب شده را به طور دقیق از نظر سلامتی بررسی کنید.
دقت داشته باشید که ظروف کرایه پاسداران و وسایل مورد نظر عاری از مشکلات زیر باشند:
  • هر گونه شکستگی
  • لب پریدگی
  • لکه
  • کجی و خرابی
  • وغیره.
در رابطه با اجاره میز و صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی این نکته بسیار حائز اهمیت است. به طوری که ضمن بررسی سلامت میز و صندلی ها برای استفاده باید وسایل سرمایشی و گرمایشی را پیش از اجاره امتحان کنید که از سلامت و عملکرد صحیح آن ها اطمینان داشته باشید. در این صورت ضمن کرایه ظروف و وسایل سالم، هیچ گونه نگرانی از بابت خسارت برای آسیب های پیشین نخواهید داشت.

بستن قرارداد رسمی برای کرایه ظروف

آخرین نکته قابل توجه برای اجاره صندلی پاسداران، میز، ظروف وغیره این است که قراردادی رسمی بین شما و مرکز ارائه دهنده منعقد شود. تلاش کنید برای اجاره وسایل و ظروف مورد نیاز به مراکزی مراجعه کنید که قرارداد رسمی با مشتریان منعقد می کنند.
همچنین دقت داشته باشید که در متن قرارداد اجاره ظروف کرایه پاسداران نکاتی از جمله موارد زیر به صورت دقیق ذکر شود:
  • تعداد دقیق ظروف و وسایل کرایه شده
  • ذکر طرح و مدل وسایل و ظروف
  • اشاره به تک تک ظروف از جمله قابلمه، بشقاب، میوه خوری، شیرینی خوری وغیره
  • ذکر آسیب های ظروف و وسایل پیش از استفاده و در زمان اجاره
  • اشاره دقیق به مدت زمان کرایه و زمان تحویل
  • ذکر مبلغ دقیق اجاره باند پاسداران، ظروف و دیگر وسایل
  • اشاره به چگونگی جبران خسارت به وسایل و ظروف
  • اشاره به تحویل ظروف به صورت سالم و به تعداد درخواستی توسط مرکز ارائه دهنده.
در صورتی که چنین قراردادی با این مفاد بین شما و مرکز خدمات مجالس پاسداران منعقد شود، دیگر هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. بدین شکل اگر مجموعه ای که برای اجاره بهترین ظروف کرایه پاسداران به آن مراجعه کرده اید از هر یک از این مفاد خارج شود، می توانید نسبت به شکایت و دریافت خسارت اقدام کنید.

در منطقه پاسداران تهران، به راحتی می‌توانید با قیمتی مناسب و خدماتی با کیفیت، از اجاره میز و صندلی‌های متنوع بهره‌مند شوید. علاوه بر این، اجاره میز مزه و صندلی‌های شیواری و تاشو نیز از مواردیست که اجاره داده می شوند که می‌توانید از آنها در برگزاری مجالس و رویدادهای مختلف استفاده کنید. با استفاده از ظروف کرایه پاسداران، می‌توانید محیطی راحت، زیبا و جذاب را برای مهمانان خود فراهم کنید و لحظات خاصی را با آنها به اشتراک بگذارید. با توجه به متنوع بودن خدمات اجاره، می‌توانید طبق نیاز و سلیقه خود، تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید و به بهترین شکل از مجالس خود لذت ببرید.

 

تشریفات پایتخت، بهترین مرکز ارائه ظروف کرایه ارزان

با توجه به نکات گفته شده، اگر به دنبال مجموعه ای برای اجاره ظروف سالم، به روز، ست و زیبا با قیمت مناسب هستید، پایتخت یکی از بهترین آن ها به شمار می رود. این مجموعه تشریفات مجالس پاسداران در زمینه کرایه انواع ظروف و وسایل مورد نیاز برای برگزاری مجالس مختلف فعالیت می کند.
به طوری که با مراجعه به این مرکز ضمن بهره مندی از گزینه های انتخابی بسیار با توجه به تنوع زیاد، می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب آن ها را کرایه کنید. زیرا در پایتخت هزینه ها بسیار ارزان در نظر گرفته شده اند و تخفیفاتی نیز برای مشتریان در نظر گرفته می شود که در پرداخت هزینه با مشکل مواجه نشوند. برای بهره مندی از این تخفیف ها و اجاره ارزان ظروف کرایه ای می توانید به صورت تلفنی و آنلاین هم اقدام کنید. با پایتخت صرفه جویی در هزینه و زمان را همزمان تجربه می کنید.

برخی از مناطقی که ظروف کرایه پایتخت در شمال تهران خدمت رسانی دارد:

ظروف کرایه پاسداران
تشریفات مجالس اقدسیه

کلام آخر

با ظروف کرایه پاسداران برای برگزاری مراسم های مختلف، به ظروف همسایگان یا خرید ظرف های لازم هیچ نیازی پیدا نمی کنید. این ظروف شامل انواع گوناگونی از جمله پذیرایی، سرو غذا، سرو نوشیدنی، سرو فینگرفود وغیره می شوند و شما را بی نیاز می کنند. علاوه بر این ها امکان اجاره استند پاسداران، باند، میز و صندلی، وسایل سرمایشی و گرمایشی وغیره همراه با این ظروف وجود دارد.
البته برای کرایه آن ها باید نکاتی از جمله بررسی سلامت، تعداد مهمانان، انتخاب مدل های ست، برقراری هارمونی با دیزاین مجلس، بستن قرارداد رسمی وغیره را مد نظر داشته باشید. در این بین جالب است بدانید با مراجعه به پایتخت، یکی از مراکز تشریفات و خدمات مجالس پاسداران، امکان اجاره ظروفی سالم و زیبا متناسب با  دیزاین مراسم شما فراهم شده است. ضمن اینکه با بهره مندی از تخفیفات این مجموعه و اقدام به صورت تلفنی یا آنلاین می توانید در بودجه و زمان خود صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *