طراحی سایت وردپرس

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز

مدیریت-پیج-اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

خدمات ما

بازاریاب-تلفنی-در-منزل-آنلاین-تبلیغ

بازاریاب تلفنی

طراحی سایت وردپرس

خدمات ما


طراحی سایت وردپرس

همانطور که می دانید طراحی سایت یک امر تخصصی است و پیاده سازی آن کار یک متخصص طراحی سایت است. در گذشته مدیریت یک وب سایت نیاز به دانش های تخصصی پیچیده ای داشت و اگر یک فرد که صاحب یک وب سایت شناخته می شد، قصد داشت که تغییراتی هر چند کوچک را در سایت خود انجام دهد، می بایست منتظر زمان نوبتش می شد که طراح سایت وی به او ارائه می داد و بعد از پرداخت هزینه های گزاف چند تغییرات کوچک در سایتش انجام میشد.

اما بعد از ظهور سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس تمام این موارد قابل حل شد و هزینه های داشتن سایت به شدت پایین تر آمد و امروزه با توجه به رقابتی که در فضای مجازی و گردش مالی خوبی که در این فضا وجود دارد تقریبا تمامی افراد با هزینه های مقرون به صرفه می توانند صاحب یک وب سایت بی نظیر با امکانات زیاد باشند که حتی خودشان هم با دیدن آموزش های کوتاهی بتوانند تغییرات مد نظر خود را در آن ایجاد کنند.

البته متاسفانه، امروزه عده ای از افراد کم تجربه یا بی تجربه با آموزش هایی که در سطح اینترنت موجود است سایت هایی با قالب های کاملا آماده و از پیش طراحی شده کار طراحی سایت وردپرس را انجام می دهند.




جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا شروع همکاری با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۹۰۳۵۶۹۹۷۹۶-۰۹۱۲۱۹۸۷۸۴۸



با اینکه ممکن است ظاهر این سایت ها از نظر افراد غیر فنی بسیار جذاب و خوب به نظر بیاید اما ممکن است بهره برداران از این وب سایت ها را به مرور با مشکلات زیادی مواجه کنند.بنابراین برای طراحی سایت وردپرس حتما یک فرد با تجربه یا تیم متخصصی را انتخاب کنید که تجربه کاری بالایی در این زمینه داشته باشد و از مشکلاتی که ممکن است برای کارفرما به وجود آید مطلع باشد.

 

هزینه طراحی سایت وردپرس

وردپرس چیست؟

شاید نام طراحی سایت وردپرس؛ بارها و بارها در موقعیت های متفاوت به گوشتان خورده باشد و از خود پرسیده باشید که وردپرس چیست و سایت وردپرسی چه تفاوتی با یک سایت ساده دارد؟ در این قسمت از این مقاله می خواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم.

طراحی سایت وردپرس همانطور که از نامش پیداست به وسیله سیستم مدیریت محتوا انجام می شود. اما شاید سوالتان این باشد که سیستم مدیریت محتوا چیست؟ اگر بخواهیم به صورت کاملا ساده و ابتدایی برایتان در مورد سیستم مدیریت محتوا توضیح دهیم، می توان گفت سیستم مدیریت محتوا همانند یک نرم افزار است که بر روی فضای میزبانی (هاست) سایت شما نصب می شود تا به این واسطه مقدار زیادی از زمانی که می بایست طراح سایت صرف کد نویسی و برنامه نویسی وب سایت کند، صرفه جویی شود.

البته این موضوع را تکرار می کنیم که؛ این موضوع به این معنی نیست که به هیچ عنوان در زمانی که از وردپرس استفاده می کنید، برنامه نویسی خاصی بر روی سایت انجام نمی شود. بلکه منظور این است که میزان استفاده از برنامه نویسی در هنگام استفاده از این سیستم مدیریت محتوا به حداقل می رسد. در ادامه به بررسی مزایایی که طراحی سایت وردپرس، برای طراح سایت و شخص بهره بردار (صاحب سایت) ایجاد می کند می پردازیم.

مزیت طراحی با وردپرس از نظر زمانی و هزینه ها

با توجه به قسمت قبلی توضیحاتی که ارائه کردیم، می توان گفت به دلیل اینکه مقدار زیادی در برنامه نویسی برای سایت صرفه جویی می شود، بنابراین طراح زمان کمتری برای طراحی سایت به نسبت سایت هایی که بدون سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسی می شوند، صرف می کند. همین عامل منجر به ایجاد دو مزیت می شود که در زیر آن ها را معرفی می کنیم:

  • اگر طراح زمان کمتری را برای طراحی سایت شما صرف کند این بدان معناست که شما مقدار زیادی در هزینه های طراحی سایت خود صرفه جویی کرده اید؛ چرا که معمولا در سرتاسر دنیا هزینه طراحی سایت و برنامه نویسی به نسبت زمانی که طراح برای طراحی سایت؛ صرف می کند دریافت می شود. بنابراین زمان کمتر مساوی است با صرفه جویی زیادی در هزینه های نهایی در طراحی سایت شما
  • مورد دومی که از این موضوع می توان نتیجه گرفت و یک مزیت دیگر محسوب می شود این است که شما به عنوان یک بهره بردار یا کارفرما، می توانید در مدت زمان کمتری صاحب وب سایت شوید و در این بازار رقابتی و پر از گردش مالی یک گام از رقبای دیگر که هنوز وب سایتشان آماده نشده است جلوتر باشید. در فضای مجازی حتی روزها نیز زمان های طلایی هستند که می توانید از آن ها به بهترین نحو به نفع خودتان استفاده کنید.

تا اینجا به مزایایی اشاره کردیم که شما به دلیل کوتاه بودن زمان طراحی، با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس از آن ها بهره مند می شوید.در قسمت بعد به مزایایی اشاره می کنیم که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به دست خواهید آورد.

طراح سایت وردپرس

مزایای کلی یک وب سایت وردپرسی

علاوه بر دو مزیتی که در قسمت قبل برای طراحی سایت وردپرس عنوان کردیم، می توان مزایای زیر را برای یک وب سایت وردپرسی در نظر گرفت:

  • شما با مقدار کمی آموزش دیدن می توانید خودتان به وب سایتتان محتوای متنی، صوتی و ویدیویی اضافه کنید. در حالی که هیچ هزینه ای را نباید برای انجام این فعالیت ها در سایتتان پرداخت کنید.
  • اگر وب سایت شما با وردپرس طراحی شود، شما دیگر به یک طراح وابسته نیستید بلکه افراد متخصص زیادی در این حوزه هستند که می توانید در صورت ایجاد مشکل ادامه تغییرات بزرگ در وب سایتتان را به آن ها بسپارید. البته در مورد این مزیت می بایست یک توضیح و نکته بسیار مهم مطرح کنیم. اول اینکه متاسفانه پیدا کردن متخصصان با تجربه و تشخیص آن ها کاری سخت و زمان بر است و توصیه ما در آنلاین تبلیغ این است، زمانی که طراحی سایت وردپرس خود را به یک متخصص واگذار کردید، سعی کنید تا حد امکان با همان متخصص پیش بروید. مگر اینکه آن متخصص از شما هزینه های غیر منطقی طلب کند و یا اینکه به هیچ عنوان دیگر در دسترس نباشد. مورد دوم هم این است، زمانی که شما به مدت زیادی با یک سایت وردپرسی کار می کنید و به مرور با مشکلات مختلف کوچکی مواجه می شوید که سعی می کنید با جستجو در موتورهای جستجو گر اطلاعات خود را در آن مشکلات خاص بالا ببرید به صورت ناخودآگاه به تغییرات کوچکی که می توانید روی سایت خود ایجاد کنید مسلط می شوید و به همین دلیل همیشه نیازی نیست که برای هر تغییرات کوچک در سایتتان با طراح سایت خود در ارتباط باشید و هزینه های اضافی پرداخت کنید.
  • سومین مزیتی که می توانیم به آن اشاره کنیم این مورد است که معمولا بسیاری از امکاناتی که شما در یک سایت وردپرسی می توانید از آن بهره مند شوید به وسیله نصب افزونه های رایگان و یا بعضا افزونه هایی که نیاز به مبالغ کمی برای فعال سازی دارند، امکان پذیر خواهد بود.

شماره های تماس:  ۰۹۰۳۵۶۹۹۷۹۶ – ۰۹۱۲۱۹۸۷۸۴۸ 

چگونه یک طراح متخصص پیدا کنیم؟

عده زیادی از افراد به دلیل اینکه نمی توانند به افرادی که ادعای تخصص در این زمینه را دارند؛ اعتماد کنند. همواره در حال به عقب انداختن فعالیت های آنلاین خود در بستر وب سایت هستند و  همین عامل باعث شده است که مدت ها زمان طلایی را برای ورود به این بازار پر رونق و با گردش مالی بالا، از دست بدهند.

ما در مجموعه آنلاین تبلیغ این نیاز به تخصص توسط عموم مردم برای طراحی سایت وردپرس را شناسایی کرده ایم و با به کار گرفتن افراد متخصص و با تجربه در این زمینه که به تمام جنبه های برنامه نویسی و یک سایت وردپرسی مسلط هستند توانسته ایم اعتماد عده زیادی از افراد را برای طراحی سایتشان جلب نماییم.

در صورتی که نیاز به طراحی سایت وردپرس دارید می توانید با مجموعه آنلاین تبلیغ ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت ضمن یک مشاوره رایگان در مورد طراحی سایت، به شما اطلاعات کاملی از نحوه انجام کار و مدت زمان انجام پروژه به شما ارائه دهند.

اما در این قسمت می خواهیم بگوییم که چگونه یک متخصص خوب برای طراحی سایت وردپرس پیدا کنیم؟

مشکل نبود متخصص نیست مشکل یافتن متخصص واقعیست!

متاسفانه همانطور که در بخش های قبلی مقاله به این موضوع اشاره کردیم، تعداد افرادی که بسیار کم تجربه و در این زمینه نا آگاه هستند و خود را یک متخصص طراح سایت وردپرس معرفی می کنند کم نیست. به همین جهت است که انتخاب فرد متخصص در این حوزه نسبت به گذشته کمی سخت تر است. اما این موضوع امری نشدنی و محال نیست و به راحتی با بررسی چند آیتم و پارامتر می توانید از میزان تخصص فردی که ادعای این قضیه را دارد آگاه شوید. این موارد را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

نمونه کارها را بررسی کنید

زمانی که می خواهید از تخصص یک فرد در این زمینه مطمئن شوید از وی بخواهید که نمونه کارهای واقعی خود را ارائه دهد. این موضوع ساده متاسفانه توسط عده زیادی از مردم نادیده گرفته می شود و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلات و خسارات زیادی برای کارفرما یا صاحب وب سایت خواهد شد.

در مورد نمونه کارهای واقعی این نکته را باید خدمت شما عرض کنیم که می بایست ابتدا از اینکه این وب سایت توسط آن فرد یا مجموعه طراحی شده است اطمینان کامل حاصل کنید. با کمال تاسف مواردی را مشاهده می کنیم که به افراد مختلف نمونه کارهایی ارائه می دهند که به هیچ وجه متعلق به خودشان نبوده و با استفاده از آن نمونه کارها مردم را برای پرداخت هزینه طراحی سایت وردپرس مشتاق می کند. زمانی که فرد مبلغ را پرداخت می کند و بعد از چندین روز سایت را تحویل می گیرد تازه متوجه ضعف کار طراح و بی تجربه بودن وی در این زمینه می شود.

با مشتریان آن متخصص، گفت و گو کنید

معمولا انجام این کار بسیار آسان است. با این کار هم می توانید نسبت به واقعی بودن نمونه کار ارائه شده توسط متخصص اطمینان حاصل کنید و هم اینکه در مورد تخصص آن قرد بیشتر اطمینان پیدا کنید.

برای اینکار زمانی که یک طراح نمونه کارهای واقعی خود را به شما ارائه می دهد، کافیست با تماس گرفتن با شماره تلفن هایی که درون سایت مشتریان است نسبت به واقعی بودن نمونه کار ارائه شده اطمینان حاصل کنید. بعد از اینکه مطمئن شدید این نمونه کار کاملا واقعی می باشد، لازم است که به صورت خلاصه از مشتریان قبلی بپرسید که آیا از وب سایتشان و عملکرد آن متخصص راضی هستند، آیا آن فرد به تعهداتی که به کارفرما داده بوده است به صورت کامل عمل نموده است؟ پرسش این سوالات از مشتریان قبلی باعث می شود که با اطمینان بیشتری تصمیم خود را بگیرید و متوجه شوید که آیا این متخصص که با وی گفتگو کرده اید برای انجام کار طراحی سایت وردپرس تخصص لازم را دارا هست یا خیر!

شماره های تماس:  ۰۹۰۳۵۶۹۹۷۹۶ – ۰۹۱۲۱۹۸۷۸۴۸ 

از وی بخواهید یک طرح اولیه از وب سایت ارائه دهد

زمانی می توان گفت یک متخصص؛ واقعا توانایی لازم و کافی در حوزه طراحی سایت وردپرس را دارد، که بتواند با توجه به توضیحات و توقعات شما و سلیقه تان یک طرح اولیه از وب سایتی که می خواهد برایتان طراحی کند را در اختیارتان قرار دهد. این طرح می تواند بر رو کاغذ ارائه شود و یا از طریق نمایش یک صفحه بر بستر وب به کارفرما صورت گیرد. به هرحال یک متخصص باید توانایی این مورد را داشته باشد که به شما نشان دهد، می خواهد چه طرحی را بر روی وب سایتتان پیاده سازی کند و پس از گرفتن تایید طرح از شما به سراغ طراحی وب سایت شما برود.

به وب سایت متخصص مراجعه کنید!

اگر می خواهید تمام جوانب کار را بسنجید نهایی ترین کار این است که به وب سایت خود متخصص مراجعه کنید و تمامی موارد طراحی که در آن انجام شده است را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در این مرحله سه حالت وجود دارد که تک به تک آن ها را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • حالت اول این است که متخصص وب سایتی ندارد. در این صورت اعتماد کردن به این فرد یا مجموعه کار سختی خواهد بود. شما هیزم شکنی را در نظر بگیرید که می خواهید به او سفارش مقدار زیادی هیزم بدهید اما وی نه تنها تبری در اختیار ندارد بلکه حتی یک هیزم آماده در اختیار ندارد تا به شما نمونه ای نشان دهد! آیا در این صورت به این هیزم شکن اعتماد خواهید کرد؟ در حوزه طراحی سایت وردپرس نیز به همین صورت است، اگر طراح حداقل یک نمونه کار که وب سایت خودش می باشد را نداشته باشد، چگونه می توان به وی اعتماد کرد که سایت شما را بدون نقص و عالی پیش ببرد و طراحی کند. به عبارتی طراح سایتی که خود وب سایتی نداشته باشد همانند عالم بی عمل است.
  • حالت دوم این است که طراح وب سایتی را در اختیار دارد که بسیار عالی طراحی شده است و علاوه بر جنبه زیبایی بسیار امکانات فراوانی دارد و به صورت اختصاصی طراحی آن انجام شده است. دراین حالت اگر اطمینان پیدا کنید که طراحی این وب سایت کار خود آن شخص یا مجموعه است می توانید با خیال راحت طراحی وب سایت خود را به این شخص یا مجموعه واگذار کنید.
  • حالت سوم نیز حالتی است که طراح وب سایت دارد اما در سایت خودش نقص ها و مشکلات ظاهری و فنی زیادی دیده می شود که این مورد را می بایست جدی بگیرید و تا حد امکان طراحی سایت وردپرس خود را به این گونه افراد واگذار نکنید.

طراحی سایت وردپرس شرکتی

طراحی سایت شرکتی

یکی از پر درخواست ترین حالت های طراحی سایت، طراحی سایت وردپرس شرکتی می باشد که معمولا مدیران عامل شرکت ها این درخواست را به طراح وب سایت ارائه می دهند و به دنبال آن متخصص طراحی سایت وردپرس شرکتی، بعد از گفتگو با صاحبین شرکت ها و بررسی علاقه ها و سلایق آن ها و صحبت درباره خدماتی که ارائه می دهند و همچنین توقعاتی که از داشتن یک سایت دارند و امکاناتی که برای یک وب سایت مد نظرشان است، یک طرح اولیه را برای آن ها ارسال می کند.

همانطور که گفتیم طراح می تواند طرح اولیه را بر روی کاغذ و یا بر بستر وب ارائه دهد. بعد از تایید طرح توسط کارفرما، طراح سایت کار خود را مطابق با تعهدی که در قبال کارفرما دارد آغاز می کند و طراحی سایت وردپرس شرکتی را انجام می دهد.

اما چرا سایت شرکتی وردپرسی از دیگر سایت ها به صورت جداگانه معرفی می شود؟ آیا تفاوتی در طراحی وب سایت های شرکتی وجود دارد؟

بله مشخصا تفاوت های آشکاری در طراحی سایت وردپرس شرکتی نسبت به یک سایت فروشگاهی و یا یک سایت شخصی وجود دارد. سایت های شرکتی عموما ارائه دهنده خدمات هستند. البته گاهی ممکن است یک سایت شرکتی محصولاتی را نیز برای فروش داشته باشد که در این صورت می توان یک سایت ترکیبی که ارائه دهنده خدمات و فروش محصولات است را با توجه به نیاز کارفرما طراحی کرد. در آنلاین تبلیغ ما می توانیم طراحی سایت وردپرس شرکتی شما را به صورت کامل از صفر تا صد بر عهده بگیریم و هر آنچه که در ذهن شما می گذرد را در سایتتان پیاده سازی نماییم.

کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان درباره طراحی سایت وردپرس شرکتی، می توانید از تمامی مراحل و فرآیند های پروژه که می توانیم برای شما به انجام برسانیم آگاه شوید.

هزینه طراحی سایت وردپرس

هزینه طراحی سایت وردپرس به مواردی بستگی دارد که به آن ها در قسمت زیر اشاره می کنیم:

  • آیتم ها و امکاناتی که شما می خواهید بر روی وب سایتتان داشته باشید.
  • نوع وب سایتتان که شخصی، شرکتی، آموزشی یا فروشگاهی است.
  • موارد و خدماتی که بعد از طراحی وب سایت نیاز دارید. (همانند طراحی بنرهای تبلیغاتی وب سایت، تولید محتوای متنی، بهینه سازی سایت و …)

اگر به دنبال قیمت طراحی سایت وردپرس که به صورت منصفانه ای ارائه گردد هستید و می خواهد هزینه طراحی سایت وردپرس شما، مقرون به صرفه باشد می توانید بر روی خدمات آنلاین تبلیغ حساب کنید. متخصصان آنلاین تبلیغ که تجربه و سوابق کاری درخشانی در این حوزه دارند می توانند به شما در کنار کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، منصفانه ترین هزینه طراحی سایت وردپرس را اعلام نمایند.

ما در آنلاین تبلیغ با تکیه بر جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی بعد از اتمام طراحی سایت سعی می کنیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. اگر میخواهید قیمت طراحی سایت وردپرس شما یک قیمت منطقی باشد که به راحتی از عهده پرداخت آن بر آیید و در کنار آن وب سایتی بسیار زیبا و در شان خودتان یا مجموعه و یا شرکتتان داشته باشید، آنلاین تبلیغ می تواند این خدمات را در مناسب ترین زمان ممکن برای شما به انجام برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و علاوه بر اینکه از ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان مخصوص کاربران آنلاین تبلیغ بهره مند می شوید، می توانید طراحی سایت وردپرس خود را به ما بسپارید و از تمامی مراحل انجام طراحی سایت قبل از شروع پروژه و پرداخت هزینه ها اطلاعات کاملی کسب کنید.

فهرست خدمات پس از طراحی سایت وردپرس

همانطور که در بخش هزینه طراحی سایت وردپرس به این موضوع اشاره کردیم، یکی از آیتم هایی که باعث تغییر در میزان هزینه های نهایی طراحی سایت شود، دریافت خدماتی پس از فرآیند طراحی سایت می باشد. که از جمله آن ها می توان به تولید بنرهای تبلیغاتی جهت استفاده در وب سایت، تولید محتوای متنی و همچنین بهینه سازی سایت اشاره کرد.

تولید بنرها و تصاویر تبلیغاتی برای وب سایتتان، عامل بسیار مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید؛ چرا که بخش اعظم جنبه زیبایی وب سایت به استفاده از تصاویر گرافیکی و زیبا در سایت باز می گردد و در حقیقت یکی از پارامترهای زیبایی سایت نیز محسوب می گردد.

با توجه به رقابت شدید در فضای مجازی بین وب سایت ها، معمولا مدیران سایت ها بعد از اینکه سایتشان طراحی می شود نسبت به این موضوع آگاهی پیدا می کنند که باید سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنند تا بتوانند تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند. یکی از عوامل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داشتن محتوای دست اول و یونیک و کاملا اختصاصی و جامع است که علاوه بر اینکه برای موتورهای جستجو بهینه شده است، به کاربران شما اطلاعات مفیدی را در حوزه کاری خودتان انتقال دهد.

شماره های تماس:  ۰۹۰۳۵۶۹۹۷۹۶ – ۰۹۱۲۱۹۸۷۸۴۸ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *