اجاره ظروف برای مجالس به صرفه تر هست یا خرید ظروف مجالس؟

آیا اجاره ظروف برای مجالس به صرفه‌تر است یا خرید ظروف مجالس؟ آیا شما ترجیح می‌دهید برای برگزاری مجالس خود ظروف مورد نیاز را خریداری کنید یا از ظروف کرایه و تجهیزات لازم برای برگزاری مراسم خود استفاده کنید؟ قطعا هر میزبانی مایل است مراسم خود را با استفاده از بهترین ظروف و تجهیزات برگزار کنند و مجلس بی نظیر و باشکوهی داشته باشند.

مسلما برای مراسم و جشن‌های بزرگ به تعداد کافی ظروف و لوازم در منازل وجود ندارد. آیا خرید ظروف کار درستی است؟ آیا بهتر است از ظروفی که در منزل دارید استفاده کنید و یا تعداد ظروف مورد نیاز را از دوستان و آشنایان قرض بگیرید؟

با تغییر سبک زندگی به آپارتمان نشینی بسیاری از افراد مانند گذشته ظروف زیادی را در منزل نگهداری نمی‌کنند. در حقیقت جای کافی برای ظروف در آشپزخانه وجود ندارد و اکثر تعداد محدودی ظرف برای برگزاری مهمانی‌های کوچک در منازل نگهداری می‌شود. از این رو هیچ در هیچ خانه‌ای تعداد ظروف کافی برای برگزاری یک مراسم بزرگ وجود نخواهد داشت. از طرفی اگر بخواهید از دوستان و فامیل ظروف مورد نیاز خود را قرض بگیرید همیشه نگران این خواهید بود که مبادا در میانه مراسم ظرفی بشکند یا آسیبی به لوازم وارد شود.

برای مراسمی که تنها یک  بار در سال یا چند سال یکبار برگزار می‌شود، مانند جشن تولد یا نامزدی و عروسی نمی‌توان ظروف را خریداری کرد و بهترین کار اجاره ظروف و استفاده از تشریفات مجالس ازگل است. همچنین با اجاره میز و صندلی نارمک نیز می‌توانید محل برگزاری مراسم را تجهیز کنید و فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان فراهم نمائید. در ادامه مزایای اجاره ظروف کرایه را به طور کامل شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

با اجاره میز و صندلی نارمک نیز می‌توانید محل برگزاری مراسم را تجهیز کنید و فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان فراهم نمائید.

مزایای اجاره ظروف برای مراسم

تعداد لوازم و ظروف مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم بزرگ بسیار است و این تعداد لوازم در منازل یافت نمی‌شود و نمی‌توان این قدر هزینه کرد و لوازم را خریداری نمود. همانطور که اشاره کردیم بهترین کار اجاره ظروف است. حال می‌خواهیم مزایای اجاره کردن ظروف را نسبت به خرید آنها شرح دهیم.

  • ظروف کرایه پیروزی مقرون به صرفه هستند.

اگر مراسمی پیش رو دارید و بشقاب، قاشق و چنگال و … به تعداد کافی ندارید نمی‌توانید آنها را از همسایه و دوستان قرض بگیرید. زیرا ظروف چند مدل و چند رنگ می‌شوند و این مساله در مجلس برای میزبان و مهمان خوشایند نخواهد بود. از طرفی خرید تعداد زیادی لوازم و ظروف یک شکل بسیار هزینه بر خواهد بود. اما اجاره ظروف و میز و صندلی برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و می‌توانید هزینه خرید لوازم را جای دیگری صرف کنید.

با استفاده از ظروف کرایه تجریش دیگر نیازی نگران مشکل کمبود جا برای نگهداری ظروف باشید. شما می‌توانید تمامی لوازم مورد نیاز برای برگزاری مجلس از بشقاب و قاشق گرفته تا دیس و لیوان را کرایه کنید. با کرایه ظروف علاوه بر این که در هزینه‌ها صرفه جویی کرده‌اید، می‌توانید مجلس خود را با استفاده از لوازم و ظروف لوکس زینت دهید و کیفیت مراسم خود را بالا ببرید. برای اینکه از کامل بودن لوازم اطمینان حاصل کنید می‌توانید هزینه‌ای را پرداخت کنید و لوازم را زودتر به محل برگزاری مراسم برده و پس از اتمام مراسم آنها را به شرکت بازگردانید.

  • اجاره کردن ظروف آسان‌تر از خرید آنها است.

خرید و نگهداری ظروف مراسم و جابجا کردن آنها در منزل بسیار دشوار است و پس از پایان مراسم شستشوی آنها بسیار زمان بر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از میزبان‌ها ترجیح می‌دهند از ظروف کرایه پیروزی استفاده کنند. شما می‌توانید انواع ظروف چینی، استیل و کریستال را متناسب با مجلس خود کرایه کنید و مراسم خود به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. از این رو دیگر نگران جابجا کردن آنها نخواهید بود. پس از پایان مراسم ظروف را به شرکت باز می‌گردانید و دیگر نیازی نیست آنها را مرتب یا بسته بندی کنید. برخی از شرکت‌ها در برگزاری مراسم حضور دارند و پرسنل تمامی کارهای برگزاری مراسم را انجام می‌دهند و پس از پایان مراسم ظروف و لوازم را جمع می‌کنند و با خود به شرکت می‌برند.

دقت داشته باشید که ظروف و لوازم مورد استفاده در مراسم در کیفیت برگزاری آن نقش بسیار مهمی دارد. اگر شما از ظروف باکیفیت و مناسب استفاده کنید مهمان شما متوجه می‌شود که برای وی ارزش قائل بوده‌اید و لوازم مناسب را برای مراسم تهیه کرده‌اید.

  • با کرایه ظروف می‌توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

مزیت استفاده از ظروف کرایه و تشریفات مجالس ازگل در این است که شما حق انتخاب دارید و می‌توانید مجلس خود را آن گونه که دوست دارید برگزار کنید. شما می‌توانید مدل‌های مختلف را ببینید و از میان آنها مدلی را که به نظرتان بهتر است را انتخاب کنید و از مراسم خود رضایت کامل داشته باشید. با استفاده از تجهیزاتی که شرکت برای مجالس شما فراهم می‌نماید می‌توانید مجلس خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. اگر دکوراسیون خاصی مد نظرتان است، اگر می‌خواهید گل آرایی داشته باشید، اگر میز و صندلی خاصی مد نظرتان است می‌توانید به راحتی از میان مدل‌های موجود بهترین را انتخاب کنید و مجلس خود را با خیالی آسوده برگزار کنید. برای اجاره میز و صندلی نارمک بایستی نوع مجلس خود را در نظر داشته باشید و جنس و مدل میز و صندلی را متناسب با آن انتخاب کنید. در این مورد نیز حق انتخاب دارید و می‌توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

  • مشکل جابجایی ظروف حل می‌شود.

هنگامی که شما از خدمات ظروف کرایه تجریش استفاده می‌کنید دیگر نیازی نیست برای جابجا کردن ظروف و لوازم نگران باشید. شرکت ظروف و لوازم مورد نیاز شما را در محل برگزاری مراسم به شما تحویل می‌دهد و پس از اتمام مراسم کارکنان شرکت دوباره برای جمع آوری لوازم و ظروف به محل مراجعه می‌کنند و آنها را به انبار شرکت می‌برند.

مسلما میزبان چند روز پیش از برگزاری مراسم کارهای بسیاری دارد که باید انجام دهد و دیگر وقت این را ندارد که بخواهد کارهای جابجا کردن ظروف را نیز هماهنگ کند و لوازم را جابجا کند. اما شرکت این اطمینان را به میزبان می‌دهد که تمامی لوازم را به موقع در محل تحویل دهد و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

  • محدودیتی برای تعداد ظروف مورد نیازتان وجود ندارد.

یکی از مزایای ظروف کرایه پیروزی نامحدود بودن تعداد ظروف برای سفارش است. شما به هر تعداد که نیاز داشته باشید می‌توانید ظروف مورد نیازتان را سفارش دهید. شرکت تمامی ظروف و لوازم را به یک شکل و یک رنگ در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر در مراسم نامزدی برای سرو میوه و شیرینی به تعداد میزها ظروف مخصوص میوه و شیرینی نیاز داشته باشید، شرکت تمامی ظروف را یک شکل و یک اندازه به شما تحویل خواهد داد.

بشقاب، قاشق و چنگال، لیوان، دیس و ظروف سرو غذا و … همگی یک رنگ و یک شکل هستند و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید که همیشه تعداد ظروف را بیشتر از تعداد مهمان‌ها سفارش دهید تا در صورتی که ظرفی کثیف شده باشد و یا بشکند، مشکلی بابت پذیرایی به وجود نیاید. مخصوصا در مورد قاشق و لیوان همیشه تعداد را بیشتر در نظر بگیرید زیرا در میان مراسم نمی‌توان به دنبال شستن آنها باشید تا بخواهید ظرف تمیز برای مهمان خود تهیه کنید. در صورتی که تعدادی ظرف اضافه وجود داشته باشد سرویس دهید سریع‌تر انجام می‌شود.

با اجاره میز و صندلی نارمک نیز می‌توانید محل برگزاری مراسم را تجهیز کنید و فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان فراهم نمائید.

انواع ظروفی که می‌توانید کرایه کنید

ظروفی که در هر مجلس استفاده می‌شود بایستی با نوع مراسم متناسب باشد. به عنوان مثال ظروفی که برای جشن تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند با ظروفی که برای مراسم عقد و نامزدی کاربرد دارند متفاوت هستند. به همین دلیل پیش از سفارش ظروف باید با انواع ظروف و شیوه برگزاری مراسم آشنا باشید. پیش از سفارش ظروف کرایه تجریش می‌توانید با کارشناسان شرکت مشورت کنید و ظروف و لوازم را متناسب با مراسم خود و به تعداد مورد نیاز سفارش دهید.

  • ظروف مناسب برای جشن تولد

جشن تولد یکی از جشن‌های دوست داشتنی است که معمولا با رنگ‌های شاد و انرژی بخش زینت داده می‌شود. می‌توانید برای جشن تولد خود یک تم انتخاب کنید. شرکت خدماتی با استفاده از بادکنک آرایی و تزئینات زیبا متناسب با رنگ مورد انتخاب شما، محل مراسم را به زیبایی تزئین می‌کند تا مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشید.

تزئین میزها، استفاده از ظروف پذیرایی برای سرو کیک و شیرینی، نوشیدنی و تنقلات مخصوص جشن تولد، تزئین کندی بار برای پذیرایی از مهمانان، تزئین میز فینگر فود با ظروفی زیبا و لوکس زینت بخش مجلس شما خواهند بود.

تفاوتی ندارد که جشن تولد برای کودکان برگزار شود یا بزرگسال برگزار شود. در هر صورت شرکت بهترین لوازم و ظروف را متناسب با سن مهمانان و افرادی که در جشن حضور دارند در اختیار شما قرار می‌دهند و سالن را آن گونه که مد نظر میزبان است تزئین می‌کنند. تمامی ظروف مخصوص سرو کیک و پاپ کورن و … شبیه به هم هستند و در صورتی که میزبان مایل باشد تجهیزات مورد نیاز برای پخش موسیقی از جمله باند و رقص نور نیز در محل آماده می‌شود.

  • ظروف مناسب برای مراسم عقد

مراسم عقد معمولا در محضر ازدواج برگزار می‌شود، اما برخی از خانواده‌ها پس از اتمام مراسم مهمانان خود را به سالن دیگری دعوت می‌کنند و یا در منزل جشن عقد برگزار می‌نمایند. در این صورت برای اینکه تشریفات مجلس کامل باشد نیاز است که سفره عقد پهن شود. شرکت خدماتی بهترین و زیباترین سفره عقد را با استفاده از زیباترین و لوکس‌ترین ظروف تزئین می‌کنند و عروس و داماد می‌توانند در کنار این سفره عکس‌های خود را به یادگار ثبت کنند.

علاوه بر آن جایگاه عروس و داماد، محل برگزاری مراسم و میزها به زیباترین شکل ممکن تزئین می‌شود. معمولا برای این نوع مراسم میز و صندلی لوکس و سفید رنگ استفاده می‌شود. میزهایی با گلدان‌های زیبا و ظروف چند طبقه برای سرو میوه و شیرینی متناسب با تعداد مهمانان در سالن قرار داده می‌شود. به خاطر داشته باشید که گلدان و گل‌های طبیعی جلوه بسیار زیبایی به مراسم شما می‌بخشد.

در صورتی که قصد دارید شام یا میان وعده سرو کنید بایستی میزهای مخصوص سرو غذا را به زیبایی تزئین کنید. استفاده از ظروف سرو غذا می‌توانید زیبایی و جلوه میزها را دو چندان کند. در کنار آنها می‌توانید از تزئیناتی مانند شمع و گل استفاده کنید. فراموش نکنید  که ظروف کرایه پیروزی را بیشتر از تعداد مهمانان سفارش دهید.

با اجاره میز و صندلی نارمک نیز می‌توانید محل برگزاری مراسم را تجهیز کنید و فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمانان فراهم نمائید.
  • ظروف مناسب برای مراسم عروسی و حنابندان

مراسم عروسی یکی از باشکوه‌ترین مراسم زندگی هر فرد است و عروس و داماد دوست دارند که این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. ظروف و تزئیناتی که برای مراسم عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرند لوکس و براق هستند. در زمان اجاره میز و صندلی نارمک دقت داشته باشید که بهتر است ترکیب رنگی سفید و طلایی یا سفید و نقره‌ای را انتخاب کنید. این ترکیب رنگ مجلس شما را براق و لوکس جلوه می‌دهد. برای تزئین میزها نیز می‌توانید از گل‌های طبیعی یا شمعدان‌های زیبا استفاده کنید.

گل آرایی در جایگاه عروس و داماد، ورودی سالن، میزهای پذیرایی و سایر بخش‌های سالن موجب می‌شود تا سالن جلوه بسیار زیباتری داشته باشد. دقت داشته باشید که میز شام را با استفاده از ظروف استیل زیبا و براق تزئین کنید. این ظروف در زیبایی سالن نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

تشریفات مجالس ازگل تمامی خدمات و امکانات لازم برای برگزاری مراسم عروسی را در اختیار شما قرار خواهد داد. بهتر است برای تزئین سالن کمی خلاقیت به خرج دهید و این کار را به شرکت خدماتی بسپارید. ظروفی که برای پذیرایی از مهمانان انتخاب می‌شود بهتر است به رنگ سفید باشد. این ظروف جلوه میزها را زیباتر نشان می‌دهد.

دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید برای مراسم جشن و شادی و حتی مراسم ختم و یاد بود از ظروف یک بار مصرف استفاده کنید. این ظروف برای پذیرایی از مهمانان مناسب نیستند. شاید هزینه این ظروف بسیار کمتر باشد اما جلوه زیبایی ندارد. تا جایی که می‌توانید امکانات لازم براب برگزاری مراسم را فراهم کنید تا مجلس باشکوهی داشته باشید.

در این مقاله متوجه شدیم که کرایه کردن ظروف و لوازم مورد نیاز برای برگزاری مراسم تولد، نامزدی، عروسی و … بسیار بهتر از خرید آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *