املاک صنعتی دماوند | خرید و فروش، رهن و اجاره سوله شرق تهران

املاک صنعتی شرق تهراناملاک دماوند با بهترین موقعیت و لوکیشن در تهرانپارس (خیابان دماوند، خیابان اتحاد، سازمان آب، حکیمیه، بلوار باباییان و خیابان احسان)، به عنوان یکی از نمایندگان برجسته در زمینه خدمات املاک صنعتی در شرق تهران شناخته می‌شود. این املاک با فعالیت های تخصصی و مشاوره در جهت اجاره، رهن، خرید و فروش سوله، کارگاه، انبار و زمین (تجاری، اداری، صنعتی) همواره آماده ارائه خدمات می باشد. همچنین، املاک صنعتی دماوند به عنوان یک منبع معتبر برای رهن و … در این منطقه شناخته می‌شود. این مجموعه، با تعهد و تخصص خود، بهترین گزینه را برای افراد و شرکت‌هایی که به دنبال فضاهای صنعتی در شرق تهران هستند، ارائه می‌دهد.

مدیریت: قربانی پور
۰۹۱۲۳۲۶۲۷۲۵
۰۲۱۷۷۱۲۱۷۱۹

لازم به ذکر است که املاک دماوند، دارای مجوز رسمی اتحادیه بوده این امر بر اعتبار این مرکز افزوده است. این مجموعه همه روزه پذیرای شما مشتریان گرامی می باشد.

در منطقه تهرانپارس، شرق تهران و خیابان دماوند، املاک صنعتی و سوله‌های مختلفی برای اجاره و رهن و فروش وجود دارند. این ملک ها ممکن است انواع مختلفی از فضاهای صنعتی را شامل شوند، از جمله سوله‌های بزرگ و کوچک، انبارها، و فضاهای تجاری. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد املاک موجود، اجاره سوله در شرق تهران، اجاره سوله در اتحاد تهرانپارس و معاملات مختلف، می‌توانید با دارندگان مجوز و مشاوران املاک صنعتی محلی تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تا املاکی که به نیازهای شما می‌پردازد را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *