تالار الماس الوند

تالار الماس الوند 

تالار پذیرایی تشریفاتی الماس الوند از مجموعه تالار پذیرایی های مرزداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار الماس الوند مرزداران با مدیریت که تجربه ای ۱۵ ساله در امر ساخت و راه اندازی مدرنترین مجموعه های تشریفاتی تهران را دارند با پایه گذاری سبکی نوین در ارائه خدمات و پذیرایی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز نموده است.

این مجموعه با سالنهایی حدودا به مساحت ۱۸۰۰ متر و سقف بلند ۶متری که با امکان پرواز هلی شات و حرکت دوربین با کرین دارای اتاق عقد مجزا،پارکینگ اختصاصی،آسانسورهای ۱۳ نفره اختصاصی،آتلیه فیلم و عکس اختصاصی،مهد کودک برای نگهداری کودکان و دیگر خدمات منحصر به فرد میتواند به راحتی پاسخگوی انتظارات میهمانان ارجمند خود باشد.

ویژگی های تالار الماس 

از ویژگی های بارز این تالار میتوان به سالن های بزرگ با سقف های بلند ، استیج رقص ، آتش بازی بعد از مراسم ، دیزاین و دکوراسیون فوق العاده و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا اشاره کرد .
مجموعه تشریفاتی الماس الوند با توجه به سابقه بلند مدتی که در ارایه خدمات به عروس و داماد ها دارد میتواند یکی از گزینه های مطمن برای برپایی مراسم عروسی شما باشد.
تالار الماس الوند با ارائه خدمات بی نظیر و متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی در بالاترین سطح به لحاظ کیفیت و کمیت با کادری متخصص میتواند شبی رویای برای شما و میهمانانتان رقم بزند..

امکانات تالار الماس الوند 

امکانات : این مجموعه با سالنهایی حدودا به مساحت ۱۸۰۰ متر و سقف بلند ۶متری که با امکان پرواز هلی شات و حرکت دوربین با کرین دارای اتاق عقد مجزا،پارکینگ اختصاصی،آسانسورهای ۱۳ نفره اختصاصی،آتلیه فیلم و عکس اختصاصی،مهد کودک برای نگهداری کودکان و دیگر خدمات منحصر به فرد میتواند به راحتی پاسخگوی انتظارات میهمانان ارجمند خود باشد .

اطلاعات تماس : 

تلفن : ۴۴۲۰۲۷۲۷

بزرگراه یادگار امام ، بعد از پل مرزداران ، خروجی خرم‌رودی ، خیابان ابراهیمی ، کوچه الوند ۱۳ ، ضلع غربی برج الوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *