تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید

یکی از مشکلاتی که ممکن است خریداران و دارندگان یخچال ساید بای ساید با آن مواجه شوند خرابی دستگاه و به دنبال آن پیدا کردن یک نمایندگی مجاز برای تعمیر ساید بای ساید است. این امر که یک متخصص می بایست فرآیند تعمیر ساید بای ساید را انجام دهد بر هیچ کس پوشیده نیست، بنابراین معمولا تمامی افراد سعی بر این دارند که بهترین فرد یا بهترین شرکت را برای تعمیر ساید بای ساید انتخاب کنند.

تعمیرگاه تخصصی تهران سرویس تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و ماشین لباسشویی انواع برندها…

تعمیرگاه مجاز تعمیر برندهای ال جی ، سامسونگ ، بوش ، دوو ، اسنوا ، مابه ، ویرپول ، الکترواستیل ، امرسان

شماره های تماس

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۴

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۶

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۶

آدرس: ستارخان ، بازارچه سنتی 

مدیریت : آقای میرزایی

 

تهران سرویس یک تعمیرگاه مجاز مخصوص ساید بای ساید است که در تهران فعالیت می کند و با سوابق کاری درخشان و تعمیرات هزاران ساید بای ساید در کارنامه کاری خود آماده ارائه تعمیرات تخصصی برای یخچال فریزر ساید بای ساید شما است. فعالیت عمده تهران سرویس در تهران می باشد و به صورت تخصصی و حرفه ای تعمیر یخچال فریزر و ساید باید ساید انواع برند ها غرب و شمال تهران را به صورت متمرکز تحت پوشش خود قرار داده ایم.

اگر می خواهید با خدمات تهران سرویس آشنا شوید توصیه می کنیم که تا انتهای این متن همراه ما باشید. کارشناسان ما همواره در ساعات اداری در روزهای کاری پاسخ گوی تماس های شما هستند تا در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیرات تخصص یخچال و فریزر و یا ساید بای ساید شما را انجام دهند.

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید در تهران

یکی از مشکلاتی که این روزها برای افراد به وجود می آید این است که تعمیرات یخچال فریزر و یا ساید بای ساید خود را به افراد غیر متخصص در این زمینه واگذار می کنند و افراد ناوارد برای تعمیرات این وسایل اقدام می کنند. نتیجه نهایی چیزی نیست جز دستکاری بی مورد دستگاه و به وجود آمدن عیوب دیگر در دستگاه شما، بنابراین اگر می خواهید یخچال فریزر و یا ساید بای ساید شما دچار آسیب های جدی نگردد و قطعات آن مشکل دیگری پیدا نکند تعمیر آن را به افراد متخصص در این حوزه واگذار کنید. یک متخصص در این حوزه به فردی گفته می شود که تمامی دوره های آموزشی حضوری در مورد یخچال فریزر و ساید بای ساید را به صورت کامل گذرانده باشد و با عیوب آن ها در برند های مختلف آشنایی کامل داشته باشد تا در صورتی که مشکلی در دستگاه به وجود آمد بتوانند به سرعت مشکل را عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر و رفع آن اقدام کنند.

یکی دیگر از مشکلات این است که افراد بعضا گاهی مجبور به جابجایی یخچال فریزر و یا ساید خود می شوند و مجبورند دستگاه خود را به یک تعمیرگاه برسانند و همین جابجایی می تواند مشکلات دیگری را نیز برای دستگاه ایجاد کند و موجب خراب شدن بخش های دیگری از دستگاه بر اثر ضربه های احتمالی و حمل نا مناسب شود. تهران سرویس مجموعه ای از بهترین متخصصان ساید بای ساید و یخچال فریزر را گرد هم آورده است تا بدون نیاز به اینکه شما بخواهید دستگاه خود را جابجا کنید تعمیرات تخصصی آن را در منزل خودتان و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند. یکی از معیارهایی که می تواند ثابت کند تعمیرات به خوبی انجام شده اند، این است که یخچال همانند روز اولی که آن را خریداری کرده اید به خوبی کار کند.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید بدون واسطه

امروزه اکثر شرکت هایی که در زمینه تعمیر ساید بای ساید فعالیت می کنند نقش واسط بین تعمیر کار و مشتری را بر عهده می گیرند و با توجه به پورسانتی که از تکنسین تعمیرکار برای معرفی کار به آن ها دریافت می کنند، برای شرکت خود درآمد زایی می کنند. تهران سرویس مفتخر است که بدون ایجاد واسطه میان تعمیر کار و مشتری این خدمات تعمیر تخصصی را در اختیارتان قرار می دهد و تمامی مسئولیت های هنگام تعمیر و پس از تعمیر را برای دستگاه شما بر عهده می گیرد. که این مورد یک مزیت ویژه برای یک تعمیرگاه تخصصی ساید بای ساید به حساب می آید.

تعمیر یخچال فریزر در منزل چه مزایایی دارد؟

اگر تنها یک بار مجبور شده باشید که دستگاه خود را برای تعمیر از منزل خارج کنید، قطعا متوجه مشکلات و دردسرهای زیادی که به واسطه این کار برایتان پیش می آید هستید. یکی از این مشکلات همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره کردیم آسیب دیدن بیشتر دستگاه شماست. مشکل بعدی مربوط به این است که شما می بایست هزینه ایاب و ذهاب برای حمل یخچال تا تعمیرگاه را خودتان پرداخت کنید و همچنین برای بازگشت آن به منزل و حمل آن از تعمیرگاه تا منزل مجدد متحمل پرداخت هزینه برای ایاب و ذهاب خواهید شد. مورد بعدی این است که گاهی ممکن است که تعمیرات در دستگاه به خاطر مشکلاتی نظیر اشتباه انسانی تکنسین و یا فراموش کردن بخشی از کار، به صورت کامل انجام نشده باشد. در این صورت وقتی یخچال فریزر را به منزل می آورید متوجه می شوید تمام هزینه هایی که دو بار برای ایاب و ذهاب و حمل یخچال فریزر پرداخت کرده اید بیهوده بوده است.

 

تعمیرگاه تخصصی تهران سرویس تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و ماشین لباسشویی انواع برندها…

تعمیرگاه مجاز تعمیر برندهای ال جی ، سامسونگ ، بوش ، دوو ، اسنوا ، مابه ، ویرپول ، الکترواستیل ، امرسان

شماره های تماس

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۴
۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۶

آدرس: ستارخان ، بازارچه سنتی 

مدیریت : آقای میرزایی

 

بنابراین با وجود این توضیحات می توانیم مزایای تعمیر یخچال فریزر در منزل را با موارد زیر عنوان کنیم:

  • آسیب ندیدن دستگاه به علت جابجایی تا تعمیرگاه و بالعکس
  • صرفه جویی در هزینه های حمل
  • صرفه جویی در زمان و با سرعت انجام شدن تعمیرات
  • دریافت خدمات با کیفیت که با تمرکز بالا توسط تکنسین متخصص در منزل شما انجام می شود.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیرات یخچال فریزر

یکی از افتخارات تهران سرویس این است که در صورتی که با ما تماس بگیرید و گزارش اعلام خرابی دستگاه خود را اعلام نمایید. ما در اولین فرصت متخصص و تکنسین مربوط به این کار را به منزل شما اعزام خواهیم کرد. پس از اعزام متخصص و عیب یابی توسط ایشان، سعی بر این است که قطعه معیوب تا حد امکان تعمیر و درست شود. اما به هر حال بعضی از قطعات تعمیر کردنشان مقرون به صرفه نیست و گاهی تعویض آن ها برای شما به صرفه تر خواهد بود. که در این صورت تعمیرات یخچال فریزر با تعویض قطعات همراه خواهد بود. تهران سرویس تضمین می کند که برای تمامی دستگاه ها از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می گردد و هر گونه تعویض قطعات با ارائه مدارک و مستندات به مشتری انجام می شود.

تعمیر ساید

چرا از خدمات تهران سرویس استفاده کنیم؟

تهران سرویس سال هاست که در این زمینه تخصصی فعالیت می کند و این کار را توسط متخصصان در این حوزه به انجام می رساند. سرویس و تعمیر ساید بای ساید یک کار کاملا تخصصی است و افرادی که در این زمینه تجربه کاری ندارند به هیچ عنوان نباید در این حوزه و فعالیت های تخصصی آن دخالت کنند. چرا که کوچکترین اشتباهی در انجام مراحل تعمیرات می تواند باعث بروز خسارت های سنگین برای دستگاه شود. ما بعد از مدت ها تلاش و گردآوری متخصصان بسیار مجرب و آموزش دیده توانسته ایم به یکی از معتبر ترین نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید در شمال و غرب تهران تبدیل شویم که البته عمده فعالیت های ما در شمال و غرب تهران متمرکز است و آماده ارائه خدمات به سایر نقاط تهران نیز هستیم.

ساید بای ساید همانطور که می دانید در برندهای مختلف که توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید می شوند به فروش می رسد. اما فردی که در یک حوزه متخصص باشد برایش تفاوتی ندارد که شما از چه برندی در منزل خود استفاده می کنید. فرد متخصص بعد از بازدید و عیب یابی تخصصی دستگاه به سرعت مشکل آن را حل می کند.

برای مثال بارها پیش آمده است که در هنگام اسباب کشی به صورت ناگهانی افراد متوجه شده اند که یخچال از درب خانه عبور نمی کند و برای خارج کردن یا داخل بردن آن نیازمند این هستند که درب های ساید باز شوند. در این زمان اگر این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است یخچال فریزر یا ساید شما آسیب ببیند. بنابراین حتی در مواردی که عجله هم دارید می بایست از خدمات متخصصین در این حوزه استفاده کنید. ما نیز این تضمین را به شما می دهیم که در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن خدمات را به شما ارائه دهیم.

استفاده از خدمات تهران سرویس چه مزایایی دارد؟

با استفاده از خدمات تهران سرویس از این مزایا بهره مند خواهید شد:

  • کیفیت خدمات تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تهران در کوتاه ترین زمان ممکن
  • بهره مندی از متخصصینی که کارآزموده و مجرب هستند و سوابق و تجربه کاری زیادی در این زمینه دارند.
  • رعایت احترام و حفظ شان مشتری از اولین اولویت های متخصصین تهران سرویس می باشد.
  • وقت شناسی و آن تایم بودن متخصصین برای ما اهمیت زیادی دارد.
  • عیب یابی کاملا اصولی انجام می گردد و در صورتی که نیاز ضروری به تعویض قطعات وجود نداشته باشد متخصصین به هیچ عنوان اقدام به تعویض قطعات نخواهند کرد.
  • استفاده از قطعات نو و اورجینال در دستگاه که باعث کارکرد دستگاه شما همانند قبل از خرابی خواهد شد.
  • متخصصین تهران سرویس همواره دانش علمی و عملی خود را به روز می کنند تا متناسب با علم روز دنیا و به روز ترین روش ها اقدام به تعمیر ساید بای ساید شما کنند.
  • ما در مجموعه خودمان برای تعمیرات تخصصی ساید بای ساید از ابزارها و وسایل پیشرفته متناسب با نوع کارمان استفاده می کنیم و این یکی از مزیت های ما نسبت به شرکت هایی است که به صورت غیر اصولی در این زمینه فعالیت می کنند.
  • کمترین هزینه همیشه به معنای منصفانه ترین هزینه نیست، گاهی ممکن است کارشناس و متخصص در هنگام عیب یابی متوجه شود که یکی از قطعات دستگاه شما به زودی خراب می شود و از شما بپرسد که آیا مایل هستید این قطعه را هم تعمیر کنم؟ اگر این تعمیر در همان زمان انجام شود شما دیگر برای خرابی بعدی هزینه ایاب و ذهاب و ارائه خدمات را پرداخت نخواهید کرد.

تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران

تهران سرویس یکی از تخصصی ترین تعمیرگاه های مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران و حومه می باشد. متخصصین کارآزموده ما در تهران سرویس، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر شما را در تهران انجام می دهند. اگر به دنبال یک تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران هستید و میخواهید تعمیر ساید بای ساید خود را به آن مجموعه بسپارید و برایتان مهم است که این خدمات در منزل خودتان و با حضورتان انجام شود می توانید با کارشناسان تهران سرویس تماس بگیرید و مشکلی را که برای دستگاهتان به وجود آمده است را گزارش دهید. در صورتی که مشکلات جزئی برای دستگاه شما به وجود آمده باشد که کارشناسان ما بتوانند با راهنمایی آن را توسط خودتان حل کنند، این مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان برای شما انجام می شود و در غیر این صورت ما نسبت به اعزام متخصص با تجربه در این حوزه برایتان اقدام می کنیم. با این کار در سریع ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر ساید بای ساید در منزل استفاده کرده اید.

مشکلات رایج ساید بای ساید که متخصصین تشخیص می دهند

هر دستگاهی که تولید و به بازار عرضه می شوند با توجه به نوع مصرف مشتری و آیتم های دیگر ممکن است دچار مشکلات متعددی شود. اما گاهی مشکلاتی که برای یک دستگاه خاص به وجود می آید بسیار شایع است. بنابراین اگر متخصصین ما متوجه شوند که دستگاه شما دچار این مشکلات شایع شده است ضمن تعمیر آن، توصیه ها و راهنمایی هایی به شما ارائه می دهند که به صورت مجدد این مشکل را بعد از مدتی تجربه نکنید.

در قسمت زیر به برخی از مشکلات رایجی که برای ساید بای ساید به وجود می آید اشاره می کنیم:

  • خراب شدن نوار دور درب
  • یخچال روشن می شود اما کار نمی کند و سرما ندارد.
  • داخل یخچال برفک می زند.
  • یخچال به صورت اتومات خاموش نمی شود و پیوسته کار می کند.
  • آب یا گاز یخچال نشتی دارد.
  • ساید بای ساید لرزش و صداهای غیر طبیعی هنگام کارکرد از خود بروز می دهد.
  • درب یخچال قفل شده است.
  • یخچال یخ سازی انجام نمی دهد.
  • داخل یخچال همیشه بوی بدی می دهد.
  • شیر برقی یخچال دچار مشکل شده است.
  • صفحه نمایشگر یخچال روشن نمی شود.
  • بدنه یخچال برق دارد.
  • یخچال کد خطا داده است.
  • و سایر موارد مشابه

 

تعمیرگاه تخصصی تهران سرویس تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید و ماشین لباسشویی انواع برندها…

تعمیرگاه مجاز تعمیر برندهای ال جی ، سامسونگ ، بوش ، دوو ، اسنوا ، مابه ، ویرپول ، الکترواستیل ، امرسان

شماره های تماس

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۴
۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۶

آدرس: ستارخان ، بازارچه سنتی 

مدیریت : آقای میرزایی

 

متخصصین تهران سرویس تعمیرات چه برندهایی را انجام می دهند؟

همانطور که در قسمت های قبل بیان کردیم برای یک متخصص تفاوتی وجود ندارد که چه برندی را تعمیر می کند و برایش مهم نیست که این برند داخلی یا خارجی است. یک متخصص به محض مراجعه و بررسی و بازدید یخچال فریزر آن را عیب یابی می کند و به سرعت مشکل آن را تشخیص می دهد و نسبت به رفع و تعمیر آن مورد اقدام می کند. با این حال در قسمت زیر لیست برخی از برند های معروف ساید بای ساید و یخچال فریزر که پرفروش هستند و ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند را به عنوان لیست برندهای تحت پوشش می آوریم. اما باز هم توجه داشته باشید که یک متخصص تمامی برندها و مدل ها را می تواند تعمیر کند و برایش تفاوتی ندارد که برند یخچال شما چیست.

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه
  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترو استیل
  • و سایر برند های یخچال فریزر و ساید بای ساید

در ادامه به توضیحات مختصری درباره هر کدام از موارد بالا می پردازیم.

 

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش در تهران

ساید بای ساید های تولید شده در شرکت بوش طراحی منحصر به فرد خود را دارند و همچنین از پیچیدگی هایی نیز برخوردار می باشند که لازم است حتما یک متخصص خبره در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش آن را بازدید، عیب یابی و تعمیر کند. در صورتی که برند یخچال ساید بای ساید شما بوش هست می توانید ضمن تماس گرفتن با کارشناسان تهران سرویس و اطلاع دادن این موضوع از آن ها بخواهید متخصصان مورد نظر برای تعمیر ساید بای ساید بوش در تهران را اعزام کنند. ما با کسب رضایت حداکثری مشتریان در تعمیر یخچال های بوش توانسته ایم به یک تعمیرگاه مجاز مطمئن و با کیفیت در شمال و غرب تهران تبدیل شویم.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در تهران

برای تعمیر ساید بای ساید ال جی می بایست به تعمیرگاه های مجاز آن مراجعه کنید و یا اینکه ضمن تماس با تعمیرگاه های مجاز از آن ها بخواهید نسبت به اعزام نیروی متخصص اقدام نمایند. تهران سرویس با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه تعمیر ساید بای ساید ال جی می تواند خدمات تعمیراتی این یخچال ها را به شما ارائه دهد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ در تهران

خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ توسط متخصصینی که در این برند فعالیت و تجربه زیادتری داشته اند انجام می گیرد. شما می توانید ضمن تماس گرفتن با تهران سرویس از کارشناسان ما بخواهید تا یک متخصص برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ به منزل شما اعزام کنند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در تهران

ممکن است شما یک ساید بای ساید دوو در منزلتان داشته باشید که به تازگی مشکلاتی برای آن به وجود آمده است. برای مثال نوار دور درب آن مشکل پیدا کرده است و یا داخل یخچال مقدار زیادی برفک مشاهده می کنید. یا اینکه یخچال شما جدیدا با سر و صدا و لرزش زیادی کار می کند. نگران این موارد نباشید ما با اعزام کارشناس متخصص تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران به منزل شما توسط تهران سرویس، تضمین می کنیم که تمامی مشکلات ساید بای ساید شما عیب یابی و رفع شود و یخچال شما همانند گذشته بدون مشکل کار کند.

کدام قطعات در ساید بای ساید قابلیت تعمیر دارند؟

ممکن است گاهی اوقات تعمیرکار متخصص تهران سرویس به شما اعلام کند که یک قطعه تعمیر نمی شود و حتما می بایست آن را تعویض کنید. از آن جایی که ممکن است از این بابت سوء تفاهمی برایتان به وجود بیاید ما در این قسمت لیست مواردی که قابلیت تعمیر را دارند قرار می دهیم تا بدانید که در کل چه قطعاتی قابلیت تعمیر دارند. البته این که یک قطعه قابلیت تعمیر دارد همیشه به این معنا نیست که صد در صد تعمیر می شود و گاهی ممکن است مشکلی که در آن قطعه به وجود آمده است و توسط متخصص تشخیص داده شده است در حدی باشد که نیاز به تعویض قطعه وجود داشته باشد. با این حال در قسمت زیر لیست برخی از این قطعات را برای اطلاعات بیشتر شما قرار می دهیم:

  • یخ ساز
  • آب سرد کن
  • قفل درب یخچال
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • ترموستات
  • شارژ گاز یخچال
  • برد الکترونیکی ( البته در مواردی که آسیب وارد شده شدید باشد ممکن است نیاز به تعویض وجود داشته باشد)

کدام قطعات در ساید بای ساید با تعویض مشکلشان برطرف می شود؟

در این قسمت لیست قطعاتی که اگر آن ها را تعویض کنیم مشکل یخچال شما حل می شود را آورده ایم. گاهی اوقات ممکن است یکی از قطعات لیست زیر دچار خرابی شده باشد که در این صورت با تعویض همان قطعه یخچال همانند قبل به کار خود ادامه خواهد داد.این لیست عبارتند از:

  • صفحه نمایشگر
  • سنسور
  • المنت حرارتی
  • موتور
  • رگلاژ یخچال ساید
  • فیلتر
  • فن کندانسور
  • لامپ یخچال
  • برد الکترونیکی (که البته در برخی موارد ممکن است قابلیت تعمیر داشته باشد)
  • دیفراست، ترموفیوز
  • شیر برقی
  • دمپر یخ ساز

نکات ایمنی مهم در استفاده از یخچال ساید بای ساید

نکات ایمنی مهمی در هنگام استفاده از ساید بای ساید وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید. در ادامه به بررسی این نکات ایمنی مهم می پردازیم:

  1. قبل از تمیز کردن داخل یا خارج یخچال آن را حتما از برق بکشید. مطمئن شوید که هنگام تمیزکاری یخچال برق در آن جریان ندارد.
  2. برای تمیز نمودن داخل یخچال این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که تمامی محتوای داخل یخچال را خارج کنید و یخچال را تمیز کرده و سپس هر کدام از محتویات را مجددا داخل یخچال قرار دهید.
  3. برای تمیز کردن داخل یخچال یا خارج یخچال، به هیچ عنوان از شوینده هایی که قابل اشتعال هستند استفاده نکنید.
  4. برای تمیز کردن سطوح داخلی یخچال از پارچه های نرم نخی می توانید استفاده کنید. استفاده از آب گرم و شوینده های ملایم برای تمیز کردن سطوح داخلی یخچال که آن ها را از درون یخچال بیرون آورده اید مانعی ندارد. بعد از اینکه شستشو تمام شد با یک دستمال نخی خشک تمامی اجزا و کشوهای یخچال را خشک کنید و سپس در جای خودشان قرار دهید. این کار را به صورت منظم و در بازه های زمانی مشخص تکرار کنید تا از تجمع باکتری ها و ویروس ها در درون یخچال که بعضا باعث ایجاد بوی نامطبوع در یخچال هم می شوند جلوگیری کنید.

نکات مهم در نگهداری از یخچال ساید بای ساید

با این که گاهی اوقات خرابی دستگاه های الکتریکی اجتناب ناپذیر هستند اما رعایت برخی از موارد و نکات مهم می تواند در طول عمر آن ها نقش به سزایی داشته باشد. که این نکات عبارتند از:

  1. نوار دور درب یخچال را در بازه های زمانی مشخص به صورت دوره ای تمیز کنید. این کار باعث افزایش طول عمر نوار دور درب یخچال می شود و از خشک شدن و ترک خوردن و یا آسیب دیدن آن جلوگیری می کند.
  2. بدیهی است که استفاده از یک محافظ برق مناسب برای تمامی وسایل برقی مهم ضروری است. این مورد را برای یخچال ساید بای ساید بیشتر جدی بگیرید.
  3. ماده های غذایی که هنوز گرم هستند و یا ماده های غذایی که بدون درپوش هستند را در یخچال قرار ندهید این موارد باعث کاهش طول عمر یخچال و ایجاد بوی نامطبوع درون یخچالتان خواهد شد.
  4. به هیچ عنوان قسمت یخ ساز را دست کاری نکنید. دست کاری این قسمت باعث بروز خسارات سنگین به این قطعه از یخچال شما می شود. بنابراین اگر مشکلی را در یخ ساز یخچال خود مشاهده می کنید با کارشناسان تهران سرویس تماس بگیرید.
  5. از وسایل نوک تیز مثل چاقو برای کندن یخ و برفک داخل یخچال به هیچ عنوان استفاده نکنید. این کار می تواند باعث آسیب دیدن یا سوراخ شدن اواپراتور و نشتی گاز یخچال شود.

 

تعمیرگاه تخصصی تهران سرویس تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید انواع برندها…

تعمیرگاه مجاز تعمیر برندهای ال جی ، سامسونگ ، بوش ، دوو ، اسنوا ، مابه ، ویرپول ، الکترواستیل ، امرسان

شماره های تماس

۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۴
۰۹۹۱۴۱۴۸۹۷۶

آدرس: ستارخان ، بازارچه سنتی 

مدیریت : آقای میرزایی

یک دیدگاه

  1. کارشون عالیه حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *