شرکت نظافت ایرانیان

شرکت نظافت ایرانیان

ارائه سرویس دهی در سراسر تهران و همچنین این مجموعه وجه پرداختی را درصورت عدم رضایت مشتری عودت میدهد.

شرکت نظافت ایرانیان از ابتدای فعالیت ، مشتری مداری را الگوی کار خود قرارداده است و در این راستا هنگام استخدام پرسنل حساسیت خاصی دارد و پارامتر های زیادی از جمله سلامتی روحی و جسمی و سن افراد را مورد توجه قرار می دهد که این باعث شده امروز تمامی پرسنل این شرکت جوان متعهد و زیر ۳۵ سال هستند . تعرفه در نظر گرفته شده جهت ارائه خدمات کاملا کارشناسی شده و منصفانه است که تاکنون مورد رضایت مشتری و پرسنل بوده است . در جهت حفظ رضایت مشتری این شرکت خدمات خود را ضمانت بعد از کار می نماید . زمانی که مشترک نسبت به خدمات انجام شده رضایت نداشته باشد به شرکت اعلام می نماید و شرکت اقدام به اعزام شخص جایگزین می نماید و در صورت تایید سهل انگاری و کم کاری نفر اول مجددا به صورت کاملا رایگان نظافت انجام میشود.

–نظافت ایرانیان جهت ارائه خدمات مطلوب ۴ نوع شوینده به همراه کارپرداز به محل کار ارسال می نماید و تمامی این شوینده ها از بهترین و مرغوبترین شوینده های موجود در بازار هستند .

-کارپردازان این شرکت همگی دارای کارت شناسایی معتبر و معرفی نامه چاپی می باشند که هنگام مراجعه به محل به مشترکین ارائه می نمایند .

-این مجموعه دارای دو دفتر اداری که در چهار راه سبلان و افسریه واقع شده است و یک منزل جهت اقامت کارپردازان در خیابان مدنی شمالی نیز در نظر گرفته است که در نقاط فوق با هماهنگی قبلی پذیرای شما خواهد بود .

 

پل ارتباطی با مجموعه:

شمال ۲۲۶۳۹۱۸۹ _ ۸۸۷۵۰۰۱۸
غرب ۴۴۴۸۰۵۷۰ _ ۶۶۱۲۷۵۱۰
شرق ۷۷۸۳۳۰۰۴ _ ۷۷۰۳۶۴۰۶
جنوب ۵۵۹۸۱۶۹۱ _ ۳۶۰۵۱۴۸۱

در هنگام تماس بفرمائید که از سایت آنلاین تبلیغ تماس گرفته اید.

برای مشاهده شماره تماس سایر شرکت های نظافت منزل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *