تشریفات مجالس و ظروف کرایه در منطقه ۲

یکی از مهمترین بخش برگزاری مراسم بزرگی همچون مراسم عروسی، نامزدی، تولد و … تهیه ظروف کرایه منطقه ۲ و تجهیز مجلس است. در گذشته به دلیل این که خانه‌ها بزرگ بودند و تعداد ظروف بیشتری در منازل وجود داشت، میزبان برای برگزاری مراسم از ظروف موجود در خانه استفاده می‌کرد. اما امروزه این امکان وجود ندارد تا فردی بتواند تمام ظروف مورد نیاز برای مراسم تا تامین کند. در نتیجه تصمیم می‌گیرد از خدمات مجالس منطقه ۲ استفاده کرده و برگزاری مراسم را به تشریفات مجالس منطقه ۲ بسپارد.

با کرایه ظروف دیگر نیازی نیست نگران کم بودن تعداد ظرف‌ها باشید و یا بخواهید از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید. شما با هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌توانید هر آنچه که برای گرداندن مجلس نیاز دارید را تامین کنید. در ادامه با اهمیت کرایه کردن ظروف و استفاده از ظروف ست و یک دست بیشتر آشنا خواهیم شد.

“اجاره ی ظروف با کیفیت و مناسب برای هر مناسبت، از ما بخواهید تا لحظات خاصتان را به یادگاری تبدیل کنید.”

تشریفات مجالس در منطقه 2، باعث می‌شود هر مراسمی به یادماندنی، شاد و خاطره‌انگیز باشد
تشریفات مجالس، جلوه‌ای خاص و ارتباطی گرم و دوستانه را در بین مهمانان مراسم ایجاد می‌کند.

مجموعه ظروف کرایه غرب ۲

آقای عباسی

۰۹۱۲۴۳۸۲۰۸۴

چرا باید از ظروف کرایه منطقه ۲ استفاده کنیم؟

همان اندازه که تشریفات مجالس مهم است و کیفیت پذیرایی از مهمان‌ها برای میزبان اهمیت دارد، همان قدر هم استفاده از ظروف پذیرایی و وسایل مورد نیاز برای سرو غذا و میان وعده در مراسم اهمیت دارد. البته که می‌توان مراسم را با ظروف ساده و معمولی و یا حتی ظروف یکبار مصرف برگزار کرد اما استفاده از ظروف باکیفیت و یکدست مراسم شما را چندین برابر بهتر و باشکوه‌تر خواهد کرد.

امروزه دیگر نیازی نیست برای برگزاری مراسم حتی در منزل خود از ظروف شخصی‌تان استفاده کنید و نگران این باشید که ظروف آسیب نبینند. بهترین کار این است که با اجاره ظروف پذیرایی لوکس با خیالی آسوده مجلس خود را تجهیز کنید و دیگر نگران کم بودن یا ناقص بودن ظروف نباشید. شما با استفاده از ظروف کرایه و تشریفات مجالس منطقه ۱ به راحتی می‌توانید از میان مدل‌های موجود یکی را متناسب با نوع مجلس خود انتخاب کرده و از مهمانان خود پذیرایی کنید.

انواع ظروف هتلی، ظروف طلایی، انواع شف اندیش‌های گرد، بیضی و مستطیل برای سرو غذا و سایر لوازم از جمله قاشق و چنگال و لیوان و … در مجموعه خدمات مجالس موجود بوده و به تعداد نامحدود می‌توانید برای مجلس خود سفارش دهید. پذیرایی نیز توسط مهمانداران مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود و همه چیز بر اساس برنامه ریزی دقیق و در زمان مناسب انجام خواهد شد.

با کرایه ظروف نه تنها کار میزبان راحت‌تر خواهد شد، بلکه در هزینه‌ها نیز صرفه جویی می‌شود. به جای این که شما هزینه زیادی را صرف خرید ظروف کنید به راحتی می‌توانید آنها را به هر تعداد که بخواهید کرایه کرده و به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید. علاوه بر این می‌توانید تعدادی ظروف اضافی نیز در نظر بگیرید تا در میان مراسم نیازی به شستن و تمیز کردن آنها نباشد و پذیرایی بدون وقفه انجام شود.

از جمله ظروفی که می‌توانید برای انواع مراسم و مهمانی کرایه کنید عبارت است از:

  • ظروف مخصوص سرو شیرینی و میوه از جمله پیش دستی، چاقو، دیس
  • ظروف مخصوص سرو انواع نوشیدنی از جمله لیوان، فنجان، استکان و …
  • ظروف مخصوص سرو کیک در مراسم از جمله پیش دستی، چنگال و چاقو
  • ظروف مخصوص برای سرو غذای اصلی از جمله بشقاب، قاشق و چنگال، لیوان، پارچ، دیس و شف و …
  • ظروف مخصوص برای سرو فینگر فود به همراه پیش دستی و چنگال
  • ظروف مخصوص برای پذیرایی در مراسم خاصی مانند سمینارها، همایش‌ها، مجالس ترحیم و …

علاوه بر این هر لوازم دیگری که برای آماده سازی غذا، نوشیدنی و … از جمله کلمن، کتری، قوری، دیس، سینی و هر وسیله دیگری که نیاز باشد را می‌توانید به تعداد مورد نیاز کرایه کنید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این ظروف این است که تنوع ظروف بالا بوده و به راحتی می‌توانید مدل‌های دلخواهتان را انتخاب کنید.

استفاده از خدمات مجالس در منطقه 2، باعث سهولت برگزاری رویدادها شما می‌شود.
حرفه‌ای شدن مراسم‌ها و لذت‌بخشی به تمام مهمان ها برگزاری مهمانی های شما توسط خدمات مجالس پر منطقه ۲ می‌شود.

مزایای استفاده از خدمات مجالس منطقه ۲

شاید پیش از آن که بخواهید از خدمات مجالس استفاده کنید در این مورد کمی مردد باشید و این طور فکر کنید که استفاده از ظروف کرایه فکر خوبی نباشد. طبیعی است که تا زمانی که از این خدمات استفاده نکرده باشید از مزایای آن نیز بی خبر خواهید بود. در این بخش می‌خواهیم چند مورد از مهمترین مزایای استفاده از خدمات مجالس و کرایه میز و صندلی منطقه ۵ را برایتان یادآور شویم. شاید نظرتان تغییر کند.

  • دیگر نیازی نیست از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید

ظروف یکبار مصرف نه تنها برای سلامت انسان بلکه برای محیط زیست نیز زیان دارد. از طرفی استفاده از ظروف یکبار مصرف برای مجالس بزرگی مانند عروسی، نامزدی، تولد و … مناسب نیست و به دلیل این که معمولا غذا به صورت گرم سرو می‌شود بهتر است از ظروف چینی و غیر پلاستیکی استفاده شود. علاوه بر این با استفاده از ظروف یکبار مصرف پس از اتمام مراسم شما با انبوهی از زباله مواجه خواهید شد.

  • استفاده از ظروف کرایه هیچ محدودیتی نخواهد داشت

یکی از بزرگترین نگرانی‌های میزبان این است که نکند تعداد ظروف برای پذیرایی از مهمانان کافی نباشد و یا در صورتی که ظروف کثیف شوند یک نفر باید به طور مرتب آنها را شسته و برای استفاده مجد آماده کند. با استفاده از ظروف کرایه بدون محدودیت می‌توانید ظروف مورد نیاز را تهیه نموده و تعدادی هم اضافه‌تر آماده کنید تا در صورتی نیاز از آنها استفاده نمائید.

  • انتخاب‌های زیادی خواهید داشت

یکی از مزایای استفاده از ظروف کرایه این است که شما می‌توانید از میان چندین مدل موجود، مدل و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. معمولا برای هر نوع مراسم ظروف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما با توجه به نوع مراسم خود می‌توانید انواع ظروف را مشاهده نموده و مناسب‌ترین مدل را برای مراسم خود انتخاب نمائید.

  • تمام ظروف پذیرایی و سرو غذا یکدست و یک شکل هستند

از دیگر مزایای کرایه کردن ظروف این است که تمامی ظروفی که برای پذیرایی از مهمانان و سرو غذا استفاده می‌شوند همه یک دست و یک شکل بوده و همین مساله در بالا بردن کیفیت برگزاری مراسم نقش بسیار مهمی دارد. این که جنس و مدل ظروف یکی باشند برای میزبان بسیار مهم است و معمولا روی این مساله حساسیت بالایی دارند.

  • کرایه کردن ظروف برای مراسم مقرون به صرفه است

از مهمترین مزایای کرایه کردن ظروف برای مراسم و مجالس این است که شما در هزینه‌های برگزاری مراسم صرفه جویی کرده‌اید و دیگر نیازی نیست هزینه زیادی را برای خرید و تهیه ظروف صرف کنید. در صورتی که میزبان بخواهد تمام ظروف را خریداری کند علاوه بر این که باید هزینه زیادی را صرف خرید آنها کند پس از اتمام مراسم باید به فکر این باشد که آنها را کجا نگهداری کند تا سالم مانده و دوباره برای مراسم بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

تشریفات مجالس در منطقه 2 باعث می‌شود که مراسم‌ها و جشن‌ها به صورتی شکوهمند و جذاب برگزار شوند.
استفاده از تشریفات مجالس در منطقه ۲ باعث تنظیم و اجرای مراحل مراسم به ترتیب مناسب می‌شود و کمک می‌کند که مراسم‌ها به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا شوند.

چند فاکتور مهم برای استفاده از تشریفات مجالس منطقه ۲

هنگامی که میزبان تصمیم می‌گیرد برای مراسم از ظروف کرایه و تشریفات مجالس استفاده کند با خیالی آسوده می‌تواند هر تعداد که بخواهد مهمان دعوت کند و دیگر نگران این نیست که ظروف و میز و صندلی کم باشد. زیرا مهمترین مساله‌ای که موجب می‌شود تا میزبان برای دعوت مهمانان بیشتر تردید کند این است که میز و صندلی و ظروف کافی برای دعوت مهمان‌ها و پذیرایی از آنها وجود نداشته و نمی‌توان پذیرایی کاملی انجام داد.

اما هنگامی که صفر تا صد مراسم به خدمات مجالس سپرده می‌شود دیگر هیچ جای نگرانی در مورد نحوه پذیرایی و گرداندن مجلس و همچنین تعداد میز و صندلی و حتی ظروف وجود نخواهد داشت. مجموعه خدمات مجالس و ظروف کرایه غرب ۲ انواع میزهای و صندلی‌ها را به تعداد نامحدود در اختیار میزبان قرار می‌دهد تا وی بتواند با خیالی آسوده همه افرادی که مد نظر دارد را برای مراسم دعوت کند.

انواع میزهای گرد، میز شام، میزهای کوئین و سوارز، میز بار، میزهای عسلی و میزهای ال ای دی برای مجالس مختلف به تعداد کافی موجود بوده و می‌توان آنها را با انواع صندلی شیواری، تاشو، روستیک و مبله ست کرد. حتی برای کودکان نیز میز و صندلی مخصوص وجود داشته و می‌توانید امکانات لازم برای مهمانان کوچک خود را نیز فراهم نمائید.

امکانات رفاهی از جمله تجهیزات سرمایشی مانند کولر برفاب، کولر گازی ایستاده، پنکه مه پاش و پنکه معمولی برای خنک کردن فضا در فصول گرم سال و تجهیزات گرمایشی از جمله بخاری انرژی و بخاری کپسولی جت فن نیز برای گرم کردن فضای سالن یا فضای باز مراسم قابل استفاده است

از گل آرایی گرفته تا تزئین دکور مکانی که برای برگزاری مراسم در نظر گرفته‌اید توسط تیم حرفه‌ای اجرا خواهد شد. با اجاره ملزومات مراسم و سفارش انواع غذا و فینگر فود با خیالی آسوده می‌توانید از مراسم خود لذت برده و یک مراسم باشکوه و به یاد ماندنی داشته باشید.

مجموعه ظروف کرایه غرب ۲

آقای عباسی

۰۹۱۲۴۳۸۲۰۸۴

 

با استفاده از ظروف کرایه منطقه ۲ هر گونه مراسم و سمینار را با بهترین کیفیت برگزار کنید. تشریفات مجالس منطقه ۲ بهترین خدمات و تجهیزات را در اختیار شما قرار داده و با برنامه ریزی دقیق و منظم صفر تا صد مراسم را بر عهده می‌گیرد. با خدمات مجالس منطقه ۲ هر گونه جشن عروسی، تولد، نامزدی، فارغ التحصیلی و مهمانی‌های خاص و رسمی مانند سمینارها و همایش‌ها را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *