ظروف کرایه رسالت تشریفات مجالس و تجهیز کننده مراسمات شما

پایتخت نامی آشنا در زمینه تشریفات و تجهیز مراسم ها و مجالس ها می باشد، این ظروف کرایه رسالت است که هم برگزار کننده انواع مجالس هاست و هم اجاره دهنده انواع ظروف پذیرایی. امروزه در بسیاری از مراکز خدماتی عرضه می شود که با استفاده از آن شما می توانید ظروف مورد نیاز برای برگزاری مراسم های مختلف خود را کرایه کنید.

ظروف کرایه ای شامل موارد مختلفی می شوند و برای پذیرایی به هر شکلی می توانید وسایل لازم را اجاره کنید. ضمن اینکه با این ظروف پذیرایی از مهمانان شکل و شمایلی زیباتر دارد. علاوه بر این ها با اجاره ظروف مراسم خود از مزایای بسیاری بهره مند می شوید.

آشنایی با ظروف کرایه رسالت
ظروف کرایه رسالت، خدماتی نظیر اجاره انواع ظروف لوکس را ارائه می دهد.
البته این در صورتی است که بهترین مجموعه را برای کرایه ظروف انتخاب کنید. بنابراین پیش از هر گونه اقدامی توصیه می کنیم با این ظروف، مزایا و بهترین مراکز عرضه آن ها آشنا شوید. بدین شکل بدون هیچ نگرانی می توانید مراسم خود را به بهترین شکل ممکن و با هزینه ای کمتر از زمان خرید ظروف، برگزار کنید.

آشنایی با ظروف کرایه رسالت

یکی از مهم ترین خدماتی که در زمینه برگزاری مجالس مختلف ارائه می شود، اجاره ظروف است. در این رابطه باید بدانید ظروف کرایه ای به انواع مختلف ظرف های مورد نیاز برای پذیرایی از مهمانان و سرو شام گفته می شود. این ظروف عبارت هستند از:
  • میوه خوری
  • شیرینی خوری
  • بشقاب پیش دستی
  • بشقاب پلوخوری
  • بشقاب برنج خوری
  • کاسه آجیل
  • کاسه ماست خوری
  • زیتون خوری
  • دیس برنج
  • سوفله خوری
  • سوپ خوری
  • سالادخوری
  • کیک خوری
  • انواع قابلمه
  • انواع ماهیتابه
  • کلمن
  • شربت خوری
  • کتری
  • قوری
  • فنجان
  • قندان
  • لیوان
  • جام 
  • و بسیاری موارد دیگر.

ظروف کرایه پایتخت (شعبه رسالت)

شماره های تماس : ۰۹۱۲۴۶۴۱۱۴۵ -۰۹۱۲۸۴۵۸۷۹۸

آدرس انبار:تهرانپارس بلوار استقلال خیابان والائیان کوچه شهبازی پلاک ۶۸

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام ما جوین شوید.

با افزایش تقاضا در زمینه برگزاری مراسم ها سبب شده تا مراکز زیادی در تهران تاسیس شوند و خدمات اجاره ظروف مختلفی ارائه دهند. اما یکی از برترین و بزرگترین مراکز اجاره ظروف رسالت نامیده می شود که نام اصلی این مرکز پایتخت می باشد.

همچنین این خدمات علاوه بر ظروف، وسایل مورد نیاز دیگر برای برگزاری مراسم های عروسی، نامزدی، عقد وغیره را در بر می گیرد. به طوری که با کرایه آن ها دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت رفاه و آسایش مهمانان در طول مجلس خود نخواهید داشت.
این وسایل شامل موارد زیر می شوند:
  • میز؛
  • صندلی؛
  • باند؛
  • وسایل گرمایشی؛
  • وسایل سرمایشی؛
  • استند؛
  • وغیره.
بنابراین با استفاده از بهترین ظروف کرایه رسالت امکان برگزاری بهترین مجالس با امکانات بی نظیر برای شما فراهم می شود. البته این تنها مزیت اجاره ظروف نیست!
شاید برایتان جالب باشد، و ندانید که در دوره شیوع ویروس کرونا، خدماتی به مراکز تشریفاتی افزوده شد، که “سفره عقد آنلاین” نام داشت. و مهمانان می توانستند به صورت آنلاین در این مراسم شرکت کنند.

مزایای کرایه ظروف رسالت چیست؟

با اجاره میز و صندلی رسالت و ظروف پذیرایی، سرو غذا و دیگر وسایل کرایه ای در واقع شما به صورت هم زمان از مزایای مختلفی بهره مند خواهید شد. این در صورتی است که با خرید یا قرض گرفتن ظرف های مورد نیاز نه تنها این مزایا را ندارید بلکه مضرات بسیاری را به دوش می کشید.
از جمله مزایای بی نظیر ظروف و وسایل اجاره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم نیاز به قرض گرفتن ظروف و احساس خجالت

خدمات مجالس رسالت
ظروف کرایه خدماتیست که با استفاده از کمترین هزینه می توانید بهترین ظروف را برای مراسم خود داشته باشید.
زمانی که شما تصمیم می گیرید با استفاده از ظروف کرایه مجلس خود را برگزار کنید، دیگر مجبور به قرض گرفتن انواع ظرف ها از همسایگان، دوستان و آشنایان نخواهید بود. در این صورت هیچ گونه احساس خجالت زدگی و شرم بابت چنین درخواستی ندارید.
ضمن اینکه در طول مراسم خود نگران خرابی، آسیب و شکستگی ظروف عزیزان و دوستان خود نیستید. چراکه در این صورت بسیار خجالت زده خواهید شد اما با استفاده از ظروف کرایه رسالت این میزان از خجالت کاهش پیدا می کند. زیرا تنها با پرداخت خسارت مشکل برطرف می شود.

تنوع زیاد

اجاره ظروف به طور کلی این امکان را برای شما فراهم می کند که به بیشترین تنوع در انتخاب دسترسی داشته باشید. زیرا در مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند، انواع ظروف با طرح ها، رنگ ها، مدل ها و جنس ها در سایزها و تعداد مختلف وجود دارند. به طوری که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. کلاسیک
  2. مدرن
  3. گل دار
  4. طرح های هندسی
  5. مربعی 
  6. دایره ای
  7. مشجع
  8. بلور
  9. آرکوپال
  10. چینی
  11. سرامیک 
  12. وغیره.
بدین شکل با استفاده از ظروف کرایه رسالت دست شما در انتخاب باز است و می توانید هر مدلی از ظروف را برای مهمانی خود انتخاب کنید. همچنین امکان برقراری هارمونی بین مدل و طرح ظروف با دکوراسیون فضا برای شما فراهم می شود. این در حالی است که اگر ظروف مورد نیاز را از اطرافیان قرض بگیرید، چنین امکانی وجود ندارد.
زیرا تنها یک گزینه انتخابی دارید و مجبور هستید از ظروف همسایه یا آشنایان خود با هر طرح و رنگ در مراسم مورد نظر استفاده کنید. پس با اجاره ظروف خود را از محدودیت در انتخاب برهانید.

پذیرایی با جدیدترین و زیباترین ظروف

اگر شما برای برگزاری مراسم خود از ظروف کرایه ای استفاده کنید، می توانید با زیباترین و به روزترین ظروف از مهمانان خود پذیرایی کنید. زیرا در مراکز ارائه دهنده مانند خدمات و تشریفات پایتخت انواع ست های ظروف روز به روز تهیه و به مجموعه اضافه می شوند.
بنابراین می توانید جدیدترین ظرف ها را برای برگزاری مراسم خود انتخاب و کرایه کنید. همچنین با اجاره میز و صندلی رسالت از این مراکز امکان برگزاری مجلس شما با میز و صندلی هایی به روز و بسیار شیک برای شما فراهم می شود.
بهترین ظروف کرایه رسالت به شما کمک می کنند که مجلسی برازنده و چشمگیر را در بین اعضای خانواده و آشنایان خود برگزار کنید و پذیرایی آن با این ظروف زیبا چشم همگان را خیره می کند.

عدم نگرانی برای نگهداری ظروف مهمانی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید ظروف مورد نیاز برای مهمانی خود فکر کرده اید، باید بدانید ممکن است دچار اشتباه بسیار بزرگی شوید. خرید ظروف جدید و به تعداد مهمانان نه تنها هزینه زیادی می طلبد بلکه شما باید مکانی را برای نگهداری از آن ها در نظر بگیرید.
این در صورتی است که آپارتمان ها و منازل امروزی چنین گنجایشی را ندارند. همچنین اگر منزل شما این ظرفیت را برای نگهداری از ظروف کرایه ای داشته باشد، پس از مدتی از وجود بی فایده آن ها خسته می شوید و مجبور به دور ریختن آن ها خواهید شد.
چراکه ممکن است شما به دفعات بسیار کم از آن ظروف استفاده کنید. در حالی که با استفاده از ظروف کرایه رسالت هرگز با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نخواهید کرد. زیرا هیچ نگرانی از بابت نگهداری آن ها برای شما ایجاد نمی شود و بلافاصله پس از استفاده آن ها را به مرکز مربوطه تحویل می دهید.

اجاره ظروف یکسان و ست به تعداد مهمانان

دیگر مزیت قابل تحسین اجاره ظروف برای برگزاری مجالس گوناگون این است که شما با ظرف هایی با طرح های یکسان و به صورت ست از مهمانان خود پذیرایی می کنید. زیرا در مراکز ارائه دهنده این ظروف از هر طرح و مدل تعداد بسیار زیادی وجود دارد.
به همین دلیل هر تعداد مهمان که داشته باشید نیز می توانید ظروفی یکسان را برای پذیرایی از آن ها کرایه کنید. در حالی که با قرض گرفتن ظروف چنین امکانی وجود ندارد و مجبور به پذیرایی از مهمانان با ظروفی رنگارنگ هستید. این کار نه تنها برای شما آزاردهنده خواهد بود بلکه جلوه مراسم شما را از بین می برد و پذیرایی زیبایی نخواهید داشت.
بنابراین با استفاده از ظروف کرایه رسالت در مراکز تشریفاتی مانند تشریفات پایتخت به زیباترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید. این مجموعه نه تنها طرح های گوناگونی از ظروف را دارد بلکه از هر طرح همه ظروف مورد نیاز برای پذیرایی را برای شما فراهم کرده است. بدین شکل می توانید با ظروفی ست و زیبا، مجلسی شیک و خاص را برگزار کنید.

پرداخت هزینه کمتر

آیا به این فکر کرده اید که اگر بخواهید ظروف مورد نیاز برای مراسم خود را بخرید، چقدر هزینه باید پرداخت کنید؟ آیا می دانید با افزایش تعداد مهمانان این هزینه بالا و بالاتر می رود؟ ظروف کرایه ای این امکان را برای شما فراهم کرده اند که از این هزینه های گزاف نجات پیدا کنید.
زیرا با اجاره این ظروف هزینه ای بسیار کم تر و حدودا نصف مبلغ خرید آن ها را پرداخت می کنید. ضمن اینکه در بسیاری از مراکز مانند پایتخت، ظروف کرایه مورد نظر شما هرچه بیشتر شود، متناسب با آن از تخفیفات چشمگیری بهره مند می شوید. 
بدین صورت هزینه کم تری را برای بهترین ظروف کرایه رسالت پرداخت خواهید کرد. بنابراین اگر بودجه زیادی را برای برگزاری مراسم خود در نظر نگرفته اید یا نمی خواهید هزینه زیادی بابت خرید ظروف پرداخت کنید، بهتر است از ظروف کرایه ای استفاده کنید.

ذخیره بودجه برای بخش دیگری از مراسم

ظروف کرایه رسالت ارائه خدمات فینگرفود
ظروف کرایه پایتخت در رسالت، ارائه دهنده خدماتی نظیر فینگر فود نیز می باشد.
دیگر مزیتی که ظروف اجاره ای برای شما به همراه دارند، امکان ذخیره بودجه است. بدین معنا که اگر شما به جای خرید ظرف ها و وسایل مورد نیاز مراسم خود نسبت به کرایه آن ها اقدام کنید، با پرداخت هزینه کمتر در این راستا می توانید بودجه خود را ذخیره کنید.
بدین صورت این امکان برای شما فراهم می شود که از بودجه باقی مانده در بخش دیگری از مجلس خود برای بهبود دیزاین، مواد پذیرایی یا شام وغیره استفاده کنید. بنابراین می توان گفت مجلس مورد نظر شما با ظروف کرایه رسالت مجلل تر و زیباتر از زمانی که قصد خرید ظروف را داشتید، برگزار می شود. ضمن اینکه با ظروف کرایه شرق تهران هرگز با مشکلی با عنوان کمبود بودجه مواجه نخواهید شد.
ظروف کرایه رسالت (مرکز اجاره ظروف پایتخت) با قیمتی منصفانه خدمات ارائه می دهد، اما قیمت لوازم کرایه ای براساس نوع، جنس، تعداد، سایز و … متغییر است.

هزینه اجاره ظروف مجالس  چقدر است؟

به احتمال زیاد شما هم با اطلاع از مزایای ظروف کرایه ای، به فکر برگزاری مجالس خود با این ظروف هستید اما شاید هزینه آن ها ذهن برخی از شما را درگیر کرده باشد. در این رابطه باید بدانید این ظروف همانند بسیاری از اقلام دیگر هزینه ثابتی ندارند اما عواملی باعث افزایش یا کاهش قیمت آن ها می شوند.
برخی از این عوامل قابل توجه عبارت هستند از:
  • نوع 
  • جنس
  • سایز
  • تعداد
  • مدت زمان اجاره
  • کهنگی یا به روز بودن ظروف
  • و بسیاری موارد دیگر.
در واقع هر چه ظروف انتخابی شما شیک تر، به روزتر، دارای متریالی باکیفیت تر و بزرگ تر باشند، باید هزینه بیشتری را برای کرایه آن ها پرداخت کنید. همچنین با افزایش مدت زمان اجاره ظروف کرایه رسالت، قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند. این در حالی است که در برخی از مجموعه ها با افزایش تعداد ظرف های مورد نیاز شما امکان بهره مندی از تخفیف و کاهش قیمت فراهم شده است.
علاوه بر این ها توجه داشته باشید که تمام نکات ذکر شده در رابطه با ظروف کرایه ای، شامل وسایل اجاره ای دیگر از جمله اجاره میز و صندلی رسالت، وسایل سرمایشی و گرمایشی وغیره نیز می شود.

برخی از مناطقی که ظروف کراهیه پایتخت در شرق تهران خدمت رسانی دارد:

ظروف کرایه تهرانپارس
تشریفات مجالس نارمک

ظروف کرایه پایتخت (شعبه رسالت)

شماره های تماس : ۰۹۱۲۴۶۴۱۱۴۵ -۰۹۱۲۸۴۵۸۷۹۸

آدرس انبار:تهرانپارس بلوار استقلال خیابان والائیان کوچه شهبازی پلاک ۶۸

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام ما جوین شوید

تشریفات پایتخت و اجاره به روزترین ظروف با قیمت مناسب

حال که دانستید تا چه اندازه قیمت ظروف اجاره ای می تواند متغیر باشد، باید بدانید یکی دیگر از عوامل بسیار موثر بر آن، مرکز انتخابی شما برای کرایه ظروف است. هر مجموعه ای قیمت گذاری مخصوص خود را انجام می دهد و با توجه به دلایل مختلف ممکن است نسبت به همکاران قیمت گذاری کمتر یا بیشتری داشته باشد.
به عنوان مثال بعضی مراکز در شرایط ویژه نسبت به ارائه تخفیف و کاهش قیمت های ظروف کرایه رسالت اقدام می کنند. مجموعه خدمات و تشریفات پایتخت یکی از این مراکز به شمار می رود که ضمن ارائه زیباترین و به روزترین ظروف، برای مشتریان خود تخفیف های ویژه ای را در نظر می گیرد.
ضمن اینکه برای استفاده از خدمات مختلف این مجموعه از جمله اجاره ظروف می توانید به صورت تلفنی و آنلاین اقدام کنید. در این صورت ضمن بهره مندی از بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت، در زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

کلام آخر

ظروف کرایه این روزها کار همه و برگزاری مجالس گوناگون را آسان کرده اند. این ظروف شامل موارد گوناگون از جمله پذیرایی، سرو غذا، آجیل خوری، کیک خوری وغیره می شوند. ضمن اینکه انواع وسایل دیگر که برای برگزاری یک مراسم مانند عروسی لازم هستند، جز این ظروف کرایه ای قرار می گیرند.
با اجاره این ظروف و وسایل شما از مزایای بسیاری بهره مند می شوید که شامل عدم خجالت از قرض گرفتن ظروف، عدم نگرانی از نگهداری ظروف مهمانی، پرداخت هزینه کمتر و ذخیره بودجه می شوند. همچنین با ظروف کرایه رسالت می توانید زیباترین پذیرایی را با ظروفی ست، یکسان، زیبا و به روز انجام دهید.
البته قیمت این ظروف با توجه به عوامل گوناگونی مانند جنس، نوع، تعداد، مدت زمان کرایه و مجموعه انتخابی شما برای اجاره آن ها با یکدیگر متفاوت است. در مرکز خدمات و تشریفات پایتخت، جدیدترین ظروف و وسایل مجالس را می توانید با مناسب ترین قیمت و در کم ترین زمان به صورت تلفنی یا آنلاین اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *